Wizytówki jedno czy dwustronne – doradzamy najlepszą opcję
Wizytówki jedno czy dwustronne – doradzamy najlepszą opcję
4.2 (84%) 5 ocen
Wizytówki to nieskomplikowane wydruki reklamowe. Zwykle w tym samym formacie i rozmiarze, żeby mogły się zmieścić w kieszonkach portfela albo w różnego rodzaju organizerach i wizytownikach. Są niewielkie, więc nie ma nich reklamowych elaboratów.
Szybki przekaz i prosta rola, która sprowadza się do przekazania ważnych namiarów na firmę. Jednak czasami można znaleźć oferty, które rozróżniają wizytówki firmowe na jedno i dwustronne. Jedna wersja od drugiej różni się nieznacznie ceną, co czasami powoduje wasze wahanie przy wyborze.
Zastosowanie wizytówek jednostronnych
Jeśli szukasz wizytówek w opcji ekonomicznej, możesz wybrać wersję jednostronną. To pozwala na niewielką oszczędność, ale wiadomo, np. dla początkującej firmy liczy się na starcie każdy grosz. Wizytówka firmowa jednostronna sprawdza się jednak wyłącznie w przypadku prowadzenia prostej, monotematycznej działalności. Przykładem może być sklep spożywczy czy gabinet masażu rehabilitacyjnego. Tu wiadomo z góry, czego można się spodziewać po twojej firmie i co można w niej uzyskać. Do tego wystarczy jedna strona z nazwą firmy oraz adresem i numerem telefonu. Żeby tylko konsumenci mieli stosowne dane zawsze pod ręką i można było pozostawić tą niewielką reklamę w punktach, gdzie bywają potencjalni, nowi klienci.
Musisz jednak pamiętać, że kiedy rozszerzysz swoją działalność o nowe usługi, trzeba będzie zainwestować także w nowe wizytówki. Wystarczy, że w wspomniany sklep spożywczy wprowadzi sprzedać internetową i dostarczanie zakupów do domu, a pan masażysta powiększy swoje umiejętności np. o taping rehabilitacyjny. Wtedy szybko okaże się, że nowy karnecik reklamowy musi mieć dwie strony, aby zakres nowych korzyści dla klientów zmieścił się i był podany czytelnie.
Wizytówka firmowa dwustronna ma sporo zalet
Jeżeli zamówienie wizytówek firmowych w opcji dwustronnej nie stanowi dla ciebie dużej przeszkody finansowej, warto w to zainwestować. Różnica w cenie może jest, ale im większy nakład, tym cena korzystniejsza. Natomiast późniejsze korzyści wymierne i niewymierne są zdecydowanie większe. To inwestycja, która bardzo szybko się zwraca. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, mamy mocne argumenty.
Pozytywny wizerunek firmy. O to warto dbać od samego początku działalności i na każdym jej późniejszym etapie. Dwustronna wizytówka formowa wygląda profesjonalnie i prestiżowo. Konsument ma wrażenie, że ma do czynienia z poważnym podmiotem. Takie wrażenie odniesie również przyszły, potencjalny kontrahent. Chcesz być traktowany poważnie, musisz mieć dwustronne, efektowne wizytówki.
Więcej informacji. Wizytówka, która ma dwie strony, ma także więcej miejsca na przekazanie kluczowych informacji. Kiedy pierwszą stronę zajmą dane kontaktowe, na drugiej można hasłowo wyliczyć zakres usług lub zalety swojej oferty. Umieszczanie wszystkiego na jednej stronie sprawi, że powstanie tu wizualny chaos i wszystko będzie nieczytelne.
Przekaz marketingowy. Jeśli wprowadzasz nowy produkt albo usługę, możesz wykorzystać drugą stronę wizytówki na jej zareklamowanie. Na pierwszej stronie logo oraz standardowe informacje, a na drugiej zaskoczenie, które z kolei budzi zainteresowanie konsumenta.
Z odruchami nie da się wygrać
Jakby nie kombinować, prawda jest taka, że z ludzkimi odruchami nie wygracie. Każdy, komu wręczycie wizytówkę firmową, na 100% obróci ją z ciekawością na drugą stronę. I chociaż nie jest dzieckiem, to zawsze będzie lekkie rozczarowanie jeśli jej nie będzie. Wtedy zwykle przychodzi na myśl konsumentowi, że ten brak drugiej strony wizytówki to po prostu oszczędność firmy, a to już nie jest skojarzenie dobre pod kątem marketingowym.
Dlatego, nawet w przypadku prowadzenia firmy, która nie ma rozbudowanej oferty, warto umieścić coś na drugiej stronie. Niech to będzie chwytliwe hasło reklamowe albo chociaż powtórzenie grafiki z pierwszej strony czy ponownie logo firmy. Niech klient ma poczucie, że zależy ci na konkretnym, nasyconym przekazie i nie jest ci wszystko jedno, jak prezentuje się druga strona wizytówki.
Najlepsza opcja, choć może odrobinkę droższa, to jednak dwustronna wizytówka firmowa. Zaspokaja ciekawość konsumenta, daje więcej możliwości marketingowych, jest po prostu pełna. I z pewnością wpływa na pozytywny wizerunek firmy.
Wizytówki jedno czy dwustronne – doradzamy najlepszą opcję
Wizytówki to nieskomplikowane wydruki reklamowe. Zwykle w tym samym formacie i rozmiarze, żeby mogły się zmieścić w kieszonkach portfela albo w różnego rodzaju organizerach i wizytownikach. Są niewielkie, więc nie ma nich reklamowych elaboratów.
Szybki przekaz i prosta rola, która sprowadza się do przekazania ważnych namiarów na firmę. Jednak czasami można znaleźć oferty, które rozróżniają wizytówki firmowe na jedno i dwustronne. Jedna wersja od drugiej różni się nieznacznie ceną, co czasami powoduje wasze wahanie przy wyborze.
Zastosowanie wizytówek jednostronnych
Jeśli szukasz wizytówek w opcji ekonomicznej, możesz wybrać wersję jednostronną. To pozwala na niewielką oszczędność, ale wiadomo, np. dla początkującej firmy liczy się na starcie każdy grosz. Wizytówka firmowa jednostronna sprawdza się jednak wyłącznie w przypadku prowadzenia prostej, monotematycznej działalności. Przykładem może być sklep spożywczy czy gabinet masażu rehabilitacyjnego. Tu wiadomo z góry, czego można się spodziewać po twojej firmie i co można w niej uzyskać. Do tego wystarczy jedna strona z nazwą firmy oraz adresem i numerem telefonu. Żeby tylko konsumenci mieli stosowne dane zawsze pod ręką i można było pozostawić tą niewielką reklamę w punktach, gdzie bywają potencjalni, nowi klienci.
Musisz jednak pamiętać, że kiedy rozszerzysz swoją działalność o nowe usługi, trzeba będzie zainwestować także w nowe wizytówki. Wystarczy, że w wspomniany sklep spożywczy wprowadzi sprzedać internetową i dostarczanie zakupów do domu, a pan masażysta powiększy swoje umiejętności np. o taping rehabilitacyjny. Wtedy szybko okaże się, że nowy karnecik reklamowy musi mieć dwie strony, aby zakres nowych korzyści dla klientów zmieścił się i był podany czytelnie.
Wizytówka firmowa dwustronna ma sporo zalet
Jeżeli zamówienie wizytówek firmowych w opcji dwustronnej nie stanowi dla ciebie dużej przeszkody finansowej, warto w to zainwestować. Różnica w cenie może jest, ale im większy nakład, tym cena korzystniejsza. Natomiast późniejsze korzyści wymierne i niewymierne są zdecydowanie większe. To inwestycja, która bardzo szybko się zwraca. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, mamy mocne argumenty.
Pozytywny wizerunek firmy. O to warto dbać od samego początku działalności i na każdym jej późniejszym etapie. Dwustronna wizytówka formowa wygląda profesjonalnie i prestiżowo. Konsument ma wrażenie, że ma do czynienia z poważnym podmiotem. Takie wrażenie odniesie również przyszły, potencjalny kontrahent. Chcesz być traktowany poważnie, musisz mieć dwustronne, efektowne wizytówki.
Więcej informacji. Wizytówka, która ma dwie strony, ma także więcej miejsca na przekazanie kluczowych informacji. Kiedy pierwszą stronę zajmą dane kontaktowe, na drugiej można hasłowo wyliczyć zakres usług lub zalety swojej oferty. Umieszczanie wszystkiego na jednej stronie sprawi, że powstanie tu wizualny chaos i wszystko będzie nieczytelne.
Przekaz marketingowy. Jeśli wprowadzasz nowy produkt albo usługę, możesz wykorzystać drugą stronę wizytówki na jej zareklamowanie. Na pierwszej stronie logo oraz standardowe informacje, a na drugiej zaskoczenie, które z kolei budzi zainteresowanie konsumenta.
Z odruchami nie da się wygrać
Jakby nie kombinować, prawda jest taka, że z ludzkimi odruchami nie wygracie. Każdy, komu wręczycie wizytówkę firmową, na 100% obróci ją z ciekawością na drugą stronę. I chociaż nie jest dzieckiem, to zawsze będzie lekkie rozczarowanie jeśli jej nie będzie. Wtedy zwykle przychodzi na myśl konsumentowi, że ten brak drugiej strony wizytówki to po prostu oszczędność firmy, a to już nie jest skojarzenie dobre pod kątem marketingowym.
Dlatego, nawet w przypadku prowadzenia firmy, która nie ma rozbudowanej oferty, warto umieścić coś na drugiej stronie. Niech to będzie chwytliwe hasło reklamowe albo chociaż powtórzenie grafiki z pierwszej strony czy ponownie logo firmy. Niech klient ma poczucie, że zależy ci na konkretnym, nasyconym przekazie i nie jest ci wszystko jedno, jak prezentuje się druga strona wizytówki.
Najlepsza opcja, choć może odrobinkę droższa, to jednak dwustronna wizytówka firmowa. Zaspokaja ciekawość konsumenta, daje więcej możliwości marketingowych, jest po prostu pełna. I z pewnością wpływa na pozytywny wizerunek firmy.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM