Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? – Wizytówki taxi
5 (100%) 1 ocen
Każdy współczesny i nowoczesny taksówkarz wie, że reklama to ważna sprawa. Zwłaszcza, jeśli działa się na tak konkurencyjnym rynku jak przewóz osób. Im większe miasto, tym większe możliwości, ale też i więcej korporacji oraz kierowców działających indywidualnie, trzeba więc budować relacje z klientami.
W tej pracy masz spore możliwości, bo kontakt z przewożonymi osobami jest wręcz bezpośredni. A wtedy najlepszym narzędziem marketingowym są z pewnością wizytówki taxi. Te reklamowe kartoniki niewiele kosztują, a mogą w bardzo wydatny sposób zwiększyć zyski.
Okazja do reklamy pojawia się sama
Być może zastanawiasz się, po co ci w ogóle taka wizytówka. Jeśli jeździsz w korporacji to kursy są ci przydzielane zwykle przez centralę firmową albo specjalny system. Jednak w różnych firmach panują różne zasady i czasami jest trochę miejsca na kursy indywidualne. Wtedy warto mieć pod ręką wizytówki ze swoimi namiarami.
A jeśli jesteś tzw. „wolnym strzelcem” to powinien być już element obowiązkowy.
Kiedy wręczać takie wizytówki? Można powiedzieć, że komu jak komu, ale taksówkarzowi takie okazje same wpadają w ręce, a w zasadzie wsiadają do auta. Okazji jest sporo. Kiedy wydajesz resztę albo podstawiasz terminal do zapłaty. Kiedy wyjmujesz bagaż i podajesz go klientowi. Kiedy z rozmowy wynika, że jest z innego miasta i może potrzebować jeszcze podwózki. Kiedy odwozisz kogoś na imprezę, bo przecież jakoś musi wrócić do domu. Można tak wymieniać bez końca, a to oznacza, że wizytówki taxi powinny być zawsze u ciebie w podręcznym schowku i to w wystarczających ilościach.
Wizytówki taxi – jak powinny wyglądać?
Ten niewielki kartonik reklamowy ma spory potencjał. Zmieści się w każdym portfelu i większość konsumentów tam go właśnie włoży. Pomimo całej elektronizacji i wszechobecnego korzystania z internetu, wielu z nas lubi mieć niektóre informacje pod ręką. I namiary na taksówkę, którą zamawiamy w każdej awaryjnej czy imprezowej sytuacji to jedna z tych niezbędnych rzeczy w wielu portfelach.
Ty jedynie musisz zadbać, aby twoje wizytówki taxi tam właśnie wylądowały, a nie w koszu czy szufladzie ze zbiorczym, wielo tematycznym bałaganem. Oczywiście , podstawą jest zdobycie zaufania klienta czyli dobrze zrealizowana usługa. W przypadku transportu nic nie jest ważniejsze, bo przecież każdy do celu chce trafić jak najszybciej, ale także bezpiecznie. Więc kiedy już dotrzecie na miejsce i klient jest zadowolony, powinien dostać do ręki wizytówkę z twoimi danym kontaktowymi, jednak na tyle atrakcyjną wizualnie, żeby przykuła jego wzrok.
Wizytówki taxi muszą mieć jakiś szczegół, który od razu nasuwa odpowiednie skojarzenia. Może to być wizerunek taksówki albo samego neonu z rozpoznawalnym napisem „taxi”. Najczęściej wykorzystuje się w tym zakresie kolor żółty, który już dawno kojarzy się wszystkim z taksówkami dzięki amerykańskim filmom. A że żółty świetnie prezentuje się na czarnym, toteż takie właśnie zestawienia są najpopularniejsze.
Jeśli masz firmę posiadającą nazwę i logo, to te detale również muszą być wyeksponowane. I oczywiście wizytówki powinny trafić do wszystkich twoich kierowców z przykazaniem, żeby je wręczali.
W przypadku wizytówek dla taksówkarza należy szczególną uwagę zwrócić na numer telefonu. Koniecznie musi być wpisany czcionką pogrubioną i sporego rozmiaru, aby każdy klient mógł go łatwo odczytać. Nawet jeśli znajduje się słabym oświetleniu albo jego zdolności percepcyjne zostały osłabione napojami wyskokowymi.
Jeśli zadbasz, żeby twoje wizytówki taxi trafiły do jak największej ilości pasażerów, a dodatkowo wpadły im w oko, zbudujesz sobie sieć stałych klientów i spokój zarobkowy. Pamiętaj jednak, aby mieć zawsze zapas wizytówek w każdym samochodzie.
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? – Wizytówki taxi
Każdy współczesny i nowoczesny taksówkarz wie, że reklama to ważna sprawa. Zwłaszcza, jeśli działa się na tak konkurencyjnym rynku jak przewóz osób. Im większe miasto, tym większe możliwości, ale też i więcej korporacji oraz kierowców działających indywidualnie, trzeba więc budować relacje z klientami.
W tej pracy masz spore możliwości, bo kontakt z przewożonymi osobami jest wręcz bezpośredni. A wtedy najlepszym narzędziem marketingowym są z pewnością wizytówki taxi. Te reklamowe kartoniki niewiele kosztują, a mogą w bardzo wydatny sposób zwiększyć zyski.
Okazja do reklamy pojawia się sama
Być może zastanawiasz się, po co ci w ogóle taka wizytówka. Jeśli jeździsz w korporacji to kursy są ci przydzielane zwykle przez centralę firmową albo specjalny system. Jednak w różnych firmach panują różne zasady i czasami jest trochę miejsca na kursy indywidualne. Wtedy warto mieć pod ręką wizytówki ze swoimi namiarami.
A jeśli jesteś tzw. „wolnym strzelcem” to powinien być już element obowiązkowy.
Kiedy wręczać takie wizytówki? Można powiedzieć, że komu jak komu, ale taksówkarzowi takie okazje same wpadają w ręce, a w zasadzie wsiadają do auta. Okazji jest sporo. Kiedy wydajesz resztę albo podstawiasz terminal do zapłaty. Kiedy wyjmujesz bagaż i podajesz go klientowi. Kiedy z rozmowy wynika, że jest z innego miasta i może potrzebować jeszcze podwózki. Kiedy odwozisz kogoś na imprezę, bo przecież jakoś musi wrócić do domu. Można tak wymieniać bez końca, a to oznacza, że wizytówki taxi powinny być zawsze u ciebie w podręcznym schowku i to w wystarczających ilościach.
Wizytówki taxi – jak powinny wyglądać?
Ten niewielki kartonik reklamowy ma spory potencjał. Zmieści się w każdym portfelu i większość konsumentów tam go właśnie włoży. Pomimo całej elektronizacji i wszechobecnego korzystania z internetu, wielu z nas lubi mieć niektóre informacje pod ręką. I namiary na taksówkę, którą zamawiamy w każdej awaryjnej czy imprezowej sytuacji to jedna z tych niezbędnych rzeczy w wielu portfelach.
Ty jedynie musisz zadbać, aby twoje wizytówki taxi tam właśnie wylądowały, a nie w koszu czy szufladzie ze zbiorczym, wielo tematycznym bałaganem. Oczywiście , podstawą jest zdobycie zaufania klienta czyli dobrze zrealizowana usługa. W przypadku transportu nic nie jest ważniejsze, bo przecież każdy do celu chce trafić jak najszybciej, ale także bezpiecznie. Więc kiedy już dotrzecie na miejsce i klient jest zadowolony, powinien dostać do ręki wizytówkę z twoimi danym kontaktowymi, jednak na tyle atrakcyjną wizualnie, żeby przykuła jego wzrok.
Wizytówki taxi muszą mieć jakiś szczegół, który od razu nasuwa odpowiednie skojarzenia. Może to być wizerunek taksówki albo samego neonu z rozpoznawalnym napisem „taxi”. Najczęściej wykorzystuje się w tym zakresie kolor żółty, który już dawno kojarzy się wszystkim z taksówkami dzięki amerykańskim filmom. A że żółty świetnie prezentuje się na czarnym, toteż takie właśnie zestawienia są najpopularniejsze.
Jeśli masz firmę posiadającą nazwę i logo, to te detale również muszą być wyeksponowane. I oczywiście wizytówki powinny trafić do wszystkich twoich kierowców z przykazaniem, żeby je wręczali.
W przypadku wizytówek dla taksówkarza należy szczególną uwagę zwrócić na numer telefonu. Koniecznie musi być wpisany czcionką pogrubioną i sporego rozmiaru, aby każdy klient mógł go łatwo odczytać. Nawet jeśli znajduje się słabym oświetleniu albo jego zdolności percepcyjne zostały osłabione napojami wyskokowymi.
Jeśli zadbasz, żeby twoje wizytówki taxi trafiły do jak największej ilości pasażerów, a dodatkowo wpadły im w oko, zbudujesz sobie sieć stałych klientów i spokój zarobkowy. Pamiętaj jednak, aby mieć zawsze zapas wizytówek w każdym samochodzie.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM