Wizytówki dwustronne – szerokie pole do popisu

Stworzenie dobrej wizytówki pomoże każdemu przedsiębiorcy zdobyć nowych klientów i stworzyć własną renomę. Jest to bardzo ważne nie tylko dla początkujących firm, ale także dla tych, które już od jakiegoś czasu działają i chcą rozszerzyć swoją grupę odbiorców.

Czytaj Więcej

Wizytówki jednostronne – czy spełniają swoje zadanie?

Przeglądając modele nowoczesnych wizytówek, natrafimy na projekty pionowe i poziome, błyszczące i matowe, ze zdobieniami lub bez. Zanim jednak zdecydujemy się na jeden z nich, musimy zastanowić się, czy postawimy na wizytówkę jednostronną, czy dwustronną. 

Czytaj Więcej

Jak zaprojektować wizytówkę?

Podstawowe zasady

Dobrze zaprojektowana wizytówka może stać się znakiem rozpoznawczym naszej firmy. Nie wystarczy tylko stworzyć karteczki z nazwą i numerem telefonu, trzeba klientów przyciągnąć wizualnie, a więc zamieścić na wizytówce motywy oraz kolorystykę, która łatwo wpadnie w oko.

Czytaj Więcej

Wizytówki matowe i błyszczące

Którą wybierzesz?

Każdy przedsiębiorca chce, aby wizytówka jego firmy wyróżniała się wśród innych. Karty z nazwą i logiem firmy powinny być łatwe do zapamiętania i charakteryzować się ciekawym stylem wykonania. Wśród projektów wizytówek, oprócz motywów i kolorystyki, możemy wybierać również sam styl. 

Czytaj Więcej
pl_PLPolish
pl_PLPolish