Zbuduj sobie markę – od czego zacząć?

Budowanie swojej marki to proces, który przynosi efekty po pewnym czasie. Mimo to musimy zacząć działać od samego początku. Wiele osób uważa, że budowanie marki należy rozpocząć od pogoni za klientami i robienia wszystkiego, co możliwe, aby ich do siebie przyciągnąć.

Czytaj Więcej

Techniki produkcji wizytówek, czyli jak powstaje ten mały kartonik?

Większość osób, które decydują się na stworzenie własnej wizytówki firmowej, prosi o pomoc profesjonalistów. Przedsiębiorcy opisują, na czym im zależy i czekają na gotowy produkt. Tymczasem tworzenie wizytówki składa się z kilku etapów, o których warto wiedzieć, gdyż każdy z nich ma wpływ na to, jak będzie ona ostatecznie wyglądać. Zobaczmy, jakie są techniki produkcji wizytówek oraz z jakich etapów składa się produkcja takiego kartonika.

Czytaj Więcej

Baner, czyli wizytówka Twojej firmy

Jeszcze kilka lat temu banery kojarzyły nam się głównie z dużymi korporacjami. Coraz większa konkurencja na rynku oraz poprawa możliwości sprawiły, że dzisiaj znacznie więcej mniejszych przedsiębiorstw decyduje się na stworzenie dla firmy takiej dodatkowej wizytówki.

Czytaj Więcej

Psychologia percepcji, czyli jak zoptymalizować swoją identyfikację wizualną

Możliwości zaprojektowania wizytówki jest bardzo wiele i nie ma jednego, najlepszego sposobu na jej stworzenie. Mimo tego psycholodzy percepcji wyróżnili kilka prostych zasad, dzięki którym nasza wizytówka szybciej wpadnie w oko i łatwiej zostanie zapamiętana. Specjaliści od reklamy od lat wykorzystują te porady podczas tworzenia wizerunku firmy. Teraz i Ty możesz dowiedzieć się, czym warto się kierować podczas projektowania wizytówki.

Czytaj Więcej

Roll-up – rodzaje i zastosowanie

Każdy przedsiębiorca, chcący rozwijać swoją firmę, myśli o dobrej reklamie. W dzisiejszych czasach mamy wiele możliwości rozszerzenia popularności przedsiębiorstwa, od reklamy klasycznej, po internetową i media. Jednym z najciekawszych i najkorzystniejszych sposobów reklamy jest roll-up. Metoda ta od dłuższego czasu cieszy się sporą popularnością, stanowiąc jedną z najchętniej wybieranych form przedstawiania ofert i usług. Zobaczmy, czym jest roll-up, jakie są jego rodzaje i zastosowanie.

Czytaj Więcej

Wizerunek firmy – zabawa formą

Wizerunek firmy zależy w dużej mierze od starań osób nią zarządzających. Jednym z głównych elementów tego, jak dane przedsiębiorstwo się prezentuje, jest reklama. I w tym zakresie możemy stworzyć naprawdę wiele ciekawych opcji. Zabawy wizerunkiem pozwalają nam rozwinąć firmę, dostosować ją do potrzeb klientów i przyciągnąć większą rzeszę zainteresowanych. Zobaczmy, z czego możemy skorzystać, aby zbudować ciekawy, niebanalny wizerunek.

Czytaj Więcej

Najczęściej popełniane błędy przy projektowaniu wizytówki

Każdy przedsiębiorca już na samym początku działania firmy stawia na wizytówki, które są najczęściej używanym narzędziem rozpowszechniania informacji o firmie. Niestety wiele osób błędnie ocenia oczekiwania klientów i tworzy wizytówkę, która nie do końca do nich przemawia. Zobaczmy, jakie są najczęstsze błędy popełniane przy projektowaniu wizytówki.

Czytaj Więcej

Marka Twoim kluczem do sukcesu – jak ją zbudować?

Zakładając firmę, chcemy, aby nasza marka była jak najbardziej rozpoznawalna wśród klientów. Oczywiście od samego początku popularności nie zdobędziemy, musimy więc rozpocząć dobre budowanie marki. Nie jest to łatwe zadanie, ale skupiając się na tym, co robimy i dając z siebie wszystko, na pewno osiągniemy cel. Oto kilka prostych porad, jak zbudować markę i zaistnieć na rynku.

Czytaj Więcej

Jak sprawdzić i przesłać plik do druku?

Drukowanie wizytówek to proces, który składa się z kilku elementów. Najpierw musimy wykonać projekt, następnie sprawdzić wszystkie parametry i dostosować je do drukarni. Konieczne jest również dobranie papieru, dopasowanie wymiarów oraz wielu innych szczegółów. A gdy już wszystko wydaje nam się gotowe, sprawdzamy po raz kolejny. Pamiętajmy, że jeden błąd może kosztować nas konieczność powtarzania projektu, dlatego dobrze wiedzieć, jak sprawdzić i przygotować plik do druku.

Czytaj Więcej
pl_PLPolish
pl_PLPolish