Otrzymując wizytówkę jakiegoś przedsiębiorstwa, pierwszym, na co zwracamy uwagę, jest jej wygląd. Modeli wizytówek jest całe mnóstwo, a zadanie każdego z nich to dostarczenie informacji o danej firmie.
Mimo wszystko prezencja każdej wizytówki jest ważna. Jednym z elementów przyciągających spojrzenia, jest kolorystyka. I wtedy pojawia się pytanie: lepsze są wizytówki kolorowe czy czarno-białe? Zobaczmy, dla kogo, jaki typ będzie najodpowiedniejszy.
Wizytówka czarno-biała – dla kogo?
Wizytówki czarno-białe kojarzą się z elegancją. Prostota w ich wykonaniu nie wnika na odbiór całości, a każda tego typu wizytówka może robić dobre wrażenie, zapewniając karcie pewien mistycyzm, który sprawia, że firma odbierana jest z zaciekawieniem.
Kluczem do stworzenia wizytówki, która nie zachwyca mnogością barw, jest dobór odpowiedniej czcionki. Wyraźna treść jest najważniejszym elementem, dlatego powinna rzucać się w oczy, jednak zostać pozbawiona zbyt wielu zdobień. Skoro decydujemy się na wizytówkę elegancką, musimy pamiętać, że taki styl nie powinien szokować. Sukces podobnego modelu wynika z odpowiednio dobranych elementów, cechujących się minimalizmem.
Jeżeli chodzi o samą czcionkę i jej otoczenie, zazwyczaj mamy do wyboru dwie opcje: białe tło i czarny napis lub na odwrót. Pierwsza możliwość to pomysł standardowy, przypominający prostą ulotkę lub gazetę. Nie oznacza to jednak, że nie może się podobać. Przy wykorzystaniu ciekawych elementów graficznych oraz atrakcyjnego fontu, z łatwością przyciągnie uwagę osób, ceniących sobie klasyczne klimaty.
Opcja czarnego tła i białej czcionki jest rzadziej spotykana, a jednak wizualnie może szybciej przyciągnąć uwagę, gdyż kontrast jest w takim przypadku wyraźniejszy.
Kto powinien decydować się na wizytówkę czarno-białą? Jest to forma idealna dla przedsiębiorstw poważnych i odpowiedzialnych. Firm, które podchodzą do każdego klienta indywidualnie i cechują się wytwornością, elegancją oraz dobrym stylem. Tak może wyglądać wizytówka zakładu pogrzebowego, salonu z garniturami, a także różnego rodzaju usług, kojarzących się z atmosferą powagi i spokoju.
W rzeczywistości każde przedsiębiorstwo może przedstawiać się elegancką wizytówką czarno-białą, aczkolwiek nie każdemu przyjdzie to z korzyścią. Jeżeli prowadzimy firmę, zajmującą się organizacją imprez, sprzedażą fajerwerk, oferujemy usługi kosmetyczne lub występy klaunów na przyjęciach, lepiej skorzystać z wizytówek kolorowych.
Wizytówki kolorowe – zalety
Wizytówek kolorowych widujemy więcej, ponieważ dzięki różnorodnemu połączeniu barw, projektanci mają szersze pole do popisu. Różnorodna kolorystyka ma tę zaletę, że w prosty sposób przyciąga uwagę, zwłaszcza jeżeli zastosowane zostaną dobre kontrasty.
To, co barwne, kojarzy się z radością i dobrą zabawą, dlatego wizytówki kolorowe najlepiej nadają się dla firm, oferujących usługi, związane z weselami, imprezami okolicznościowymi, balonami, kwiatami i wszystkim, co kojarzy nam się z dobrą okazją. Oczywiście każde inne przedsiębiorstwo również może skorzystać z pełnej palety barw i stworzyć dla siebie wizytówkę, która wyróżni się ciekawą kolorystyką.
Wizytówka czarno-biała czy kolorowa?
Zarówno wizytówki eleganckie, jak i wielobarwne mogą się podobać. Liczy się projekt oraz połączenie ze sobą poszczególnych jego elementów. Od niektórych przedsiębiorstw wręcz wymaga się jak najmniejszej ilości kolorów, gdyż tylko wtedy wizytówka wyda nam się wiarygodna. W innych przypadkach to właśnie ciekawe kontrasty, odblaski i dobre połączenie barw sprawiają, że zwracamy uwagę na daną firmę.
Wygląd każdej wizytówki należy dostosowywać do indywidualnych wymagań. Zanim rozpoczniemy projekt, zastanówmy się, co i komu chcemy przekazać, wtedy łatwiej będzie nam ustalić, czy lepiej postawić na wizytówkę w czerni i bieli, czy w pełnej gamie kolorów.
Wizytówka czarno-biała czy kolorowa
Otrzymując wizytówkę jakiegoś przedsiębiorstwa, pierwszym, na co zwracamy uwagę, jest jej wygląd. Modeli wizytówek jest całe mnóstwo, a zadanie każdego z nich to dostarczenie informacji o danej firmie.
Mimo wszystko prezencja każdej wizytówki jest ważna. Jednym z elementów przyciągających spojrzenia, jest kolorystyka. I wtedy pojawia się pytanie: lepsze są wizytówki kolorowe czy czarno-białe? Zobaczmy, dla kogo, jaki typ będzie najodpowiedniejszy.
Wizytówka czarno-biała – dla kogo?
Wizytówki czarno-białe kojarzą się z elegancją. Prostota w ich wykonaniu nie wnika na odbiór całości, a każda tego typu wizytówka może robić dobre wrażenie, zapewniając karcie pewien mistycyzm, który sprawia, że firma odbierana jest z zaciekawieniem.
Kluczem do stworzenia wizytówki, która nie zachwyca mnogością barw, jest dobór odpowiedniej czcionki. Wyraźna treść jest najważniejszym elementem, dlatego powinna rzucać się w oczy, jednak zostać pozbawiona zbyt wielu zdobień. Skoro decydujemy się na wizytówkę elegancką, musimy pamiętać, że taki styl nie powinien szokować. Sukces podobnego modelu wynika z odpowiednio dobranych elementów, cechujących się minimalizmem.
Jeżeli chodzi o samą czcionkę i jej otoczenie, zazwyczaj mamy do wyboru dwie opcje: białe tło i czarny napis lub na odwrót. Pierwsza możliwość to pomysł standardowy, przypominający prostą ulotkę lub gazetę. Nie oznacza to jednak, że nie może się podobać. Przy wykorzystaniu ciekawych elementów graficznych oraz atrakcyjnego fontu, z łatwością przyciągnie uwagę osób, ceniących sobie klasyczne klimaty.
Opcja czarnego tła i białej czcionki jest rzadziej spotykana, a jednak wizualnie może szybciej przyciągnąć uwagę, gdyż kontrast jest w takim przypadku wyraźniejszy.
Kto powinien decydować się na wizytówkę czarno-białą? Jest to forma idealna dla przedsiębiorstw poważnych i odpowiedzialnych. Firm, które podchodzą do każdego klienta indywidualnie i cechują się wytwornością, elegancją oraz dobrym stylem. Tak może wyglądać wizytówka zakładu pogrzebowego, salonu z garniturami, a także różnego rodzaju usług, kojarzących się z atmosferą powagi i spokoju.
W rzeczywistości każde przedsiębiorstwo może przedstawiać się elegancką wizytówką czarno-białą, aczkolwiek nie każdemu przyjdzie to z korzyścią. Jeżeli prowadzimy firmę, zajmującą się organizacją imprez, sprzedażą fajerwerk, oferujemy usługi kosmetyczne lub występy klaunów na przyjęciach, lepiej skorzystać z wizytówek kolorowych.
Wizytówki kolorowe – zalety
Wizytówek kolorowych widujemy więcej, ponieważ dzięki różnorodnemu połączeniu barw, projektanci mają szersze pole do popisu. Różnorodna kolorystyka ma tę zaletę, że w prosty sposób przyciąga uwagę, zwłaszcza jeżeli zastosowane zostaną dobre kontrasty.
To, co barwne, kojarzy się z radością i dobrą zabawą, dlatego wizytówki kolorowe najlepiej nadają się dla firm, oferujących usługi, związane z weselami, imprezami okolicznościowymi, balonami, kwiatami i wszystkim, co kojarzy nam się z dobrą okazją. Oczywiście każde inne przedsiębiorstwo również może skorzystać z pełnej palety barw i stworzyć dla siebie wizytówkę, która wyróżni się ciekawą kolorystyką.
Wizytówka czarno-biała czy kolorowa?
Zarówno wizytówki eleganckie, jak i wielobarwne mogą się podobać. Liczy się projekt oraz połączenie ze sobą poszczególnych jego elementów. Od niektórych przedsiębiorstw wręcz wymaga się jak najmniejszej ilości kolorów, gdyż tylko wtedy wizytówka wyda nam się wiarygodna. W innych przypadkach to właśnie ciekawe kontrasty, odblaski i dobre połączenie barw sprawiają, że zwracamy uwagę na daną firmę.
Wygląd każdej wizytówki należy dostosowywać do indywidualnych wymagań. Zanim rozpoczniemy projekt, zastanówmy się, co i komu chcemy przekazać, wtedy łatwiej będzie nam ustalić, czy lepiej postawić na wizytówkę w czerni i bieli, czy w pełnej gamie kolorów.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM