Gdzie zostawiać wizytówki? Pomysły na wizytówkowy marketing
Gdzie zostawiać wizytówki? Pomysły na wizytówkowy marketing
4.5 (90%) 6 ocen
Każdy, kto prowadzi własną działalność, chce wypromować swoje produkty czy usługi, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że bez posiadania wizytówek byłoby to niemalże niemożliwe. Te niewielkie karneciki pełnią w dzisiejszym świecie biznesu zarówno funkcję informacyjną, jak i reprezentacyjną.
Trzeba zatem dołożyć wszelkich starań, by model wizytówki, który dla siebie zamówimy, spełniał nasze oczekiwania pod każdym względem. Kiedy już tak się stanie, zadbajmy o odpowiednią dystrybucję. No właśnie, gdzie warto zostawiać swoje wizytówki, by powiększyć grono potencjalnych klientów?
Idealne miejsca do zostawiania wizytówek
Tak naprawdę w dużej mierze od naszej otwartości na innych, miłego usposobienia i umiejętności zjednywania sobie ludzkiej sympatii w dużej mierze zależy to, czy będziemy mogli swoje wizytówki pozostawiać w niewielkiej liczbie miejsc czy wręcz przeciwnie – znajdą one dla siebie całe mnóstwo rozmaitych lokalizacji.
Warto podejść do sprawy w sposób zadaniowy, zdając sobie sprawę z tego, że miejsc, w których możemy zostawić wizytówki, jest naprawdę wiele. Okazja do tego nadarzyć się może właściwie zawsze (i, co za tym idzie, możliwość rozsławienia swojej działalności w szerokich kręgach osób), trzeba tylko odpowiednio wykorzystywać rozmaite życiowe sytuacje.
Na pewno warto pozostawić wizytówki w sklepie, w którym mamy zaprzyjaźnionych właścicieli albo sprzedawców. Dzięki temu potencjalni klienci przy okazji robienia tam zakupów będą się mogli zapoznać nieco z profilem naszej działalności. Bardzo ważne jest zatem, by model wizytówki wybrany przez nas informował o tym bardzo jednoznacznie (pomogą piktogramy, rysunki, a także stosowne napisy). Miejmy na uwadze, aby nasze nie pojawiły się w miejscu, które narazi je na zniszczenie – wtedy będą raczej robiły nam czarny PR, a chodzi nam o coś zgoła odmiennego.
Gdzie zostawiać wizytówki? Sprawdzone porady
Oprócz lokalnych sklepów i sklepików warto pozostawić je w siedzibie zaprzyjaźnionej firmy. Ich odpowiednie wyeksponowanie (na przykład położenie wizytówek na stoliku, przy którym klienci zwykli siadać) pozwoli na to, by zainteresowanie nimi było naprawdę duże!
Jeśli chodzi o wizytówkowy marketing, ciekawą opcją jest współpraca z inną firmą. Obowiązuje tutaj zasada wzajemności: my pozostawiamy ich wizytówki u nas, oni odwdzięczają się tym samym. Zasada genialna w swoje prostocie, a pozwalająca na to, by zadbać o popularność działalności (zwłaszcza tej znajdującej się obecnie w początkowym stadium).
Nie bójmy się pytać!
Jak już wspomnieliśmy, otwartość na innych w znacznym stopniu pomoże nam zadbać o to, by wizytówki naszej firmy dostępne były w wielu miejscach. Dlaczego? Jeśli będziemy pytać o możliwość ich pozostawienia choćby w przychodni lekarskiej, do której uczęszczamy, w warsztacie samochodowym, którym naprawiamy auto, w salonie fryzjerskim, do którego uczęszczamy, na stacji benzynowej, gdzie tankujemy – istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo tego, że zdobędziemy nowych klientów.
Kto pytanie, nie błądzi – to słynne powiedzenie jak najbardziej znajduje rację bytu i w przypadku rozdawania firmowych wizytówek. Nie wstydźmy się zatem pytać o to, czy możemy pozostawić nasze karneciki w rozmaitych miejscach. Taka dbałość o losy działalności procentuje!
Gdzie zostawiać wizytówki? Pomysły na wizytówkowy marketing
Każdy, kto prowadzi własną działalność, chce wypromować swoje produkty czy usługi, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że bez posiadania wizytówek byłoby to niemalże niemożliwe. Te niewielkie karneciki pełnią w dzisiejszym świecie biznesu zarówno funkcję informacyjną, jak i reprezentacyjną.
Trzeba zatem dołożyć wszelkich starań, by model wizytówki, który dla siebie zamówimy, spełniał nasze oczekiwania pod każdym względem. Kiedy już tak się stanie, zadbajmy o odpowiednią dystrybucję. No właśnie, gdzie warto zostawiać swoje wizytówki, by powiększyć grono potencjalnych klientów?
Idealne miejsca do zostawiania wizytówek
Tak naprawdę w dużej mierze od naszej otwartości na innych, miłego usposobienia i umiejętności zjednywania sobie ludzkiej sympatii w dużej mierze zależy to, czy będziemy mogli swoje wizytówki pozostawiać w niewielkiej liczbie miejsc czy wręcz przeciwnie – znajdą one dla siebie całe mnóstwo rozmaitych lokalizacji.
Warto podejść do sprawy w sposób zadaniowy, zdając sobie sprawę z tego, że miejsc, w których możemy zostawić wizytówki, jest naprawdę wiele. Okazja do tego nadarzyć się może właściwie zawsze (i, co za tym idzie, możliwość rozsławienia swojej działalności w szerokich kręgach osób), trzeba tylko odpowiednio wykorzystywać rozmaite życiowe sytuacje.
Na pewno warto pozostawić wizytówki w sklepie, w którym mamy zaprzyjaźnionych właścicieli albo sprzedawców. Dzięki temu potencjalni klienci przy okazji robienia tam zakupów będą się mogli zapoznać nieco z profilem naszej działalności. Bardzo ważne jest zatem, by model wizytówki wybrany przez nas informował o tym bardzo jednoznacznie (pomogą piktogramy, rysunki, a także stosowne napisy). Miejmy na uwadze, aby nasze nie pojawiły się w miejscu, które narazi je na zniszczenie – wtedy będą raczej robiły nam czarny PR, a chodzi nam o coś zgoła odmiennego.
Gdzie zostawiać wizytówki? Sprawdzone porady
Oprócz lokalnych sklepów i sklepików warto pozostawić je w siedzibie zaprzyjaźnionej firmy. Ich odpowiednie wyeksponowanie (na przykład położenie wizytówek na stoliku, przy którym klienci zwykli siadać) pozwoli na to, by zainteresowanie nimi było naprawdę duże!
Jeśli chodzi o wizytówkowy marketing, ciekawą opcją jest współpraca z inną firmą. Obowiązuje tutaj zasada wzajemności: my pozostawiamy ich wizytówki u nas, oni odwdzięczają się tym samym. Zasada genialna w swoje prostocie, a pozwalająca na to, by zadbać o popularność działalności (zwłaszcza tej znajdującej się obecnie w początkowym stadium).
Nie bójmy się pytać!
Jak już wspomnieliśmy, otwartość na innych w znacznym stopniu pomoże nam zadbać o to, by wizytówki naszej firmy dostępne były w wielu miejscach. Dlaczego? Jeśli będziemy pytać o możliwość ich pozostawienia choćby w przychodni lekarskiej, do której uczęszczamy, w warsztacie samochodowym, którym naprawiamy auto, w salonie fryzjerskim, do którego uczęszczamy, na stacji benzynowej, gdzie tankujemy – istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo tego, że zdobędziemy nowych klientów.
Kto pytanie, nie błądzi – to słynne powiedzenie jak najbardziej znajduje rację bytu i w przypadku rozdawania firmowych wizytówek. Nie wstydźmy się zatem pytać o to, czy możemy pozostawić nasze karneciki w rozmaitych miejscach. Taka dbałość o losy działalności procentuje!
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM