Co umieścić na odwrocie wizytówki? 10 pomysłów na funkcjonalny projekt
Co umieścić na odwrocie wizytówki? 10 pomysłów na funkcjonalny projekt
4.6 (92.63%) 38 ocen
Kiedy chcemy wypromować naszą działalność na szeroką skalę i sprawić, by była znana powszechnie, musimy postarać się o dobrą, sprawdzoną i innowacyjną zarazem formę reklamy.
Nie wyobrażamy sobie jej bez pewnych blankiecików, dzięki którym promocja własnej osoby, firmy czy działalności staje się nowoczesna i efektywna. Mowa oczywiście o wizytówkach.
Wizytówka idealna, czyli jaka konkretnie?
Jeśli zależy nam na tym, by wizytówka, którą potencjalnym zainteresowanym przekazujemy, zyskała ich uwagę, możemy stworzyć taką, która jednocześnie stanie się kartą stałego klienta. To prosta i coraz powszechniej stosowana metoda na to, by ci, którzy raz kupili nasz produkt lub skorzystali z naszych usług, robili to ponownie. Miejmy na uwadze fakt, że odwrót wizytówki bardzo często nie jest wykorzystywany w optymalny sposób, a tym sposobem można sprawić, by dzięki niemu zainteresowanie naszą ofertą wzrosło w znacznym stopniu. Takie podziękowanie klientowi za lojalność i sprawienie, by pozostał z nami nadal, to strzał w dziesiątkę. Stosuje się je z powodzeniem choćby w kawiarniach.
Dobrze sprawdza się także wizytówka z kalendarzykiem, dzięki któremu coś, co przekażemy potencjalnemu klientowi, może on wykorzystać na dwa sposoby. To rozwiązanie wydaje się być wręcz genialnym w swojej prostocie!
Funkcjonalna wizytówka – co na odwrocie?
Wizytówki z potwierdzeniem wizyty to znakomite rozwiązanie dla tych, którzy zajmują się na co dzień usługami. Stomatolog, fryzjer, kosmetyczka… dzięki tej opcji klienci na pewno nie zapomną o umówionej wizycie i zjawią się na nią punktualnie. To bardzo dobra metoda na to, by tył wizytówki został wykorzystany.
Podziękowanie to także dobry sposób na tekst, który miałby być umieszczony w części tylnej wizytówki. To przemiły ukłon w stronę klienta, który zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty lub na zakup naszego produktu. Taki gest na pewno zostanie doceniony!
Jeśli chcemy przybliżyć bardziej potencjalnemu kupującemu ofertę, możemy zastosować pewien niezwykle ciekawy trik. Mowa o tym, by umieścić na odwrocie karneciku wypunktowane menu z zakresemproponowanych usług. Gdy tylko spojrzy on na tył wizytówki, będzie dokładnie poinformowany o tym, na co może liczyć, kiedy skorzysta z tego, co nasza firma proponuje.
Jeżeli droga do naszej siedziby jest przez wielu określana jako relatywnie skomplikowana, można pokusić się o to, by mapka dojazdu pojawiła się na rewersie naszej wizytówki. W ten sposób każdy klient będzie mógł trafić do niej bez problem. Takie wykorzystanie wolnego miejsca naprawdę ma sens!
Tył wizytówki – co jeszcze warto na nim umieścić?
Gdy często współpracujemy z obcokrajowcami i do nich również naszą ofertę kierujemy, a zarazem chcemy, by nasza firma była nowoczesna i by nie tylko Polacy się o niej dowiedzieli, inna wersjajęzykowa tego, co znajduje się na przodzie wizytówki, może znaleźć się w tylnej części. W ten sposób ułatwimy tym, którzy nie znają polskiego lub znają go zbyt słabo, zaznajomienie się z profilem naszej działalności.
Logo firmowe to nasz znak rozpoznawczy, ono także może zostać umieszczone na odwrocie blankietu. Dobrym pomysłem jest również to, by hasło reklamowe albo motto znalazły tam dla siebie miejsce. Można pokusić się także o umieszczenie tam kodu QR, dzięki któremu zakodować można informację promocyjną o produktach czy usługach.
Pamiętajmy o tym, żeby obie strony wizytówki zostały w optymalny sposób wykorzystane. W ten sposób będą pełniły swoją funkcję w sposób idealny, a my na pewno zyskamy nowych klientów!
Podsumowanie
Tytuł artykułu
Co umieścić na odwrocie wizytówki? 10 pomysłów na funkcjonalny projekt
Opis
Kiedy chcemy wypromować naszą działalność na szeroką skalę i sprawić, by była znana powszechnie, musimy postarać się o dobrą, sprawdzoną i innowacyjną zarazem formę reklamy.
Co umieścić na odwrocie wizytówki? 10 pomysłów na funkcjonalny projekt
Kiedy chcemy wypromować naszą działalność na szeroką skalę i sprawić, by była znana powszechnie, musimy postarać się o dobrą, sprawdzoną i innowacyjną zarazem formę reklamy.
Nie wyobrażamy sobie jej bez pewnych blankiecików, dzięki którym promocja własnej osoby, firmy czy działalności staje się nowoczesna i efektywna. Mowa oczywiście o wizytówkach.
Wizytówka idealna, czyli jaka konkretnie?
Jeśli zależy nam na tym, by wizytówka, którą potencjalnym zainteresowanym przekazujemy, zyskała ich uwagę, możemy stworzyć taką, która jednocześnie stanie się kartą stałego klienta. To prosta i coraz powszechniej stosowana metoda na to, by ci, którzy raz kupili nasz produkt lub skorzystali z naszych usług, robili to ponownie. Miejmy na uwadze fakt, że odwrót wizytówki bardzo często nie jest wykorzystywany w optymalny sposób, a tym sposobem można sprawić, by dzięki niemu zainteresowanie naszą ofertą wzrosło w znacznym stopniu. Takie podziękowanie klientowi za lojalność i sprawienie, by pozostał z nami nadal, to strzał w dziesiątkę. Stosuje się je z powodzeniem choćby w kawiarniach.
Dobrze sprawdza się także wizytówka z kalendarzykiem, dzięki któremu coś, co przekażemy potencjalnemu klientowi, może on wykorzystać na dwa sposoby. To rozwiązanie wydaje się być wręcz genialnym w swojej prostocie!
Funkcjonalna wizytówka – co na odwrocie?
Wizytówki z potwierdzeniem wizyty to znakomite rozwiązanie dla tych, którzy zajmują się na co dzień usługami. Stomatolog, fryzjer, kosmetyczka… dzięki tej opcji klienci na pewno nie zapomną o umówionej wizycie i zjawią się na nią punktualnie. To bardzo dobra metoda na to, by tył wizytówki został wykorzystany.
Podziękowanie to także dobry sposób na tekst, który miałby być umieszczony w części tylnej wizytówki. To przemiły ukłon w stronę klienta, który zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty lub na zakup naszego produktu. Taki gest na pewno zostanie doceniony!
Jeśli chcemy przybliżyć bardziej potencjalnemu kupującemu ofertę, możemy zastosować pewien niezwykle ciekawy trik. Mowa o tym, by umieścić na odwrocie karneciku wypunktowane menu z zakresem proponowanych usług. Gdy tylko spojrzy on na tył wizytówki, będzie dokładnie poinformowany o tym, na co może liczyć, kiedy skorzysta z tego, co nasza firma proponuje.
Jeżeli droga do naszej siedziby jest przez wielu określana jako relatywnie skomplikowana, można pokusić się o to, by mapka dojazdu pojawiła się na rewersie naszej wizytówki. W ten sposób każdy klient będzie mógł trafić do niej bez problem. Takie wykorzystanie wolnego miejsca naprawdę ma sens!
Tył wizytówki – co jeszcze warto na nim umieścić?
Gdy często współpracujemy z obcokrajowcami i do nich również naszą ofertę kierujemy, a zarazem chcemy, by nasza firma była nowoczesna i by nie tylko Polacy się o niej dowiedzieli, inna wersja językowa tego, co znajduje się na przodzie wizytówki, może znaleźć się w tylnej części. W ten sposób ułatwimy tym, którzy nie znają polskiego lub znają go zbyt słabo, zaznajomienie się z profilem naszej działalności.
Logo firmowe to nasz znak rozpoznawczy, ono także może zostać umieszczone na odwrocie blankietu. Dobrym pomysłem jest również to, by hasło reklamowe albo motto znalazły tam dla siebie miejsce. Można pokusić się także o umieszczenie tam kodu QR, dzięki któremu zakodować można informację promocyjną o produktach czy usługach.
Pamiętajmy o tym, żeby obie strony wizytówki zostały w optymalny sposób wykorzystane. W ten sposób będą pełniły swoją funkcję w sposób idealny, a my na pewno zyskamy nowych klientów!
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM