Formy reklamy wielkoformatowej

Formy reklamy wielkoformatowej
4.7 (94.29%) 7 ocen

Każdy, kto w jakikolwiek sposób zetknął się z biznesem lub z zarządzaniem w dowolnym przedsiębiorstwie, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny w prowadzeniu interesów jest wizerunek firmy. Można go budować na wiele sposobów, między innymi poprzez zjednywanie sobie klientów rzetelnością oraz budując w ten sposób siatkę osób, polecających sobie nawzajem nasze usługi.

Można zainwestować w przemyślaną kampanię marketingową, angażującą potencjalnych odbiorców na wielu płaszczyznach. Można także zastosować któryś z wariantów reklamy wielkoformatowej i dzięki temu zwrócić na siebie uwagę dużej grupy osób. Niezależnie od zastosowanej metody, aby efekt był zadowalający, należy przemyśleć sposób reklamy w bardzo dokładny sposób.

Rodzaje reklamy wielkoformatowej

Jeśli zdecydujemy się na reklamę, uderzającą w największą liczbę osób, czyli reklamę wielkoformatową, powinniśmy nabyć minimum wiedzy na temat jej rodzajów i przeznaczenia poszczególnych form.

Banery reklamowe

Jest to chyba najbardziej popularna forma reklamy wielkoformatowej. Dużej wielkości plakaty naklejane są na konstrukcjach wsporczych praktycznie w każdym miejscu w przestrzeni publicznej. Możemy je spotkać przy drogach, ulicach, marketach, czy na ścianach budynków w centrum miast, jak i na ich obrzeżach.

Decydując się na taką formę reklamy, mamy pewność, że zostanie ona zauważona, a dodając do tego przyciągającą wzrok grafikę oraz chwytliwe hasło reklamowe, możemy w łatwy sposób pozyskać klienta i zdobyć zainteresowanie ludzi naszą marką.

Jedną z wersji banerów reklamowych wielkoformatowych są tak zwane cityscrolle. Wewnątrz jednej ramy umieszcza się kilka bądź kilkanaście plakatów, które są między sobą przewijane co określony czas. Dzięki temu można w jednym miejscu wyświetlić więcej materiałów reklamowych. Jeszcze inną odmianą są citylighty. Jest to rodzaj plakatu reklamowego umieszczonego w ramie, na który skierowane jest światło zewnętrzne lub wewnętrzne. Taka forma przyciąga wzrok ludzi zwłaszcza w porach wieczornych, gdy panuje zmrok. Dobrze oświetlona reklama od razu rzuca się w oczy i sprawia, że zainteresowanie marką szybko wzrasta.

Projekt roll upa - Reklama wielkoformatowa
Projekt roll upa – Reklama wielkoformatowa

Roll- upy

Popularna forma reklamy wielkoformatowej, wewnętrznej lub zewnętrznej. W skrócie są to popularne stojaki reklamowe. Składają się z wysięgnika, planszy reklamowej, listwy zaciskowej oraz kasety z systemem rolującym. Zainstalowanie tej formy reklamy jest niezwykle proste i wymaga poświęcenia minimalnej ilości czasu. Ten typ produktu możemy najczęściej spotkać w różnego rodzaju wnętrzach, takich jak centra handlowe, uczelnie wyższe, centra biznesowe czy miejsca, w których dużo ludzi spędza swój wolny czas. Pozwala w łatwy, tani i szybki sposób dotrzeć do sporej grupy potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej.

Telebimy

Opisując reklamę wielkoformatową, nie sposób nie wspomnieć o telebimach, których coraz więcej możemy spotkać na ulicach naszych miast. Matryca wykonana z diod LED czyni wyświetlaną reklamę przejrzystą i rzucającą się w oczy. Ta forma reklamy daje praktycznie nieograniczone możliwości twórcy materiału reklamowego.

Formy reklamy wielkoformatowej - Netprint
Formy reklamy wielkoformatowej – Netprint

Mobilna reklama wielkoformatowa

Na ulicach naszych miast co jakiś czas możemy spotkać samochód, ciągnący za sobą przyczepę obklejoną plakatem reklamowym. Niejednokrotnie towarzyszy temu nagranie puszczane z głośników umieszczonych na zewnątrz pojazdu. Treść reklamy momentalnie trafia do osób, które akurat znalazły się w pobliżu takiego pojazdu. Dzięki mobilności przekaz reklamowy może trafić do dużej grupy odbiorców. Równie popularne jest także obklejanie samochodów, pojazdów komunikacji publicznej czy poszycia balonu. Chwytliwe hasło reklamowe umieszczone na tramwaju, który przemierza centrum miasta, dlatego ma szansę trafić do wielu osób i dzięki temu dostarczyć sporo nowych klientów.

Reklama wielkoformatowa daje reklamodawcy spore możliwości. Ponadto różnorodność jej form sprawia, iż może zostać dopasowana indywidualnie do danej kampanii marketingowej. Ten sposób reklamy zapewnia dużą szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców i zdobycia nowych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish