Pośród tak dużej konkurencji na rynku handlu i usług w wielu branżach trudno jest zdobywać klientów. Żeby nie zniknąć w tłumie innych podmiotów i przebić się ze swoją ofertą, konieczna jest dobra reklama. Taka, która przyciąga wzrok i pozwala się zapamiętać.
Co ciekawe, taka reklama wcale nie musi pochłaniać wielkiego budżetu, zwłaszcza jeśli zasięg i skala twojej działalności nie wymaga spotów telewizyjnych czy przydrożnych billboardów. Wystarczy, że postawisz na roll-up reklamowy z profesjonalną grafiką, a szybko okaże się, twoja klientela znacznie się powiększy.
Zalety reklamy mobilnej
Wiele małych firm na początku swojej działalności nie inwestuje zbyt wielu środków na materiały reklamowe, albo poprzestaje na ulotkach i darmowym profilu w mediach społecznościowych albo platformach ogłoszeniowych. A tymczasem warto spojrzeć na sprawę bardziej kompleksowo i z większą otwartością. Oczywiście ulotki czy wizytówki przydadzą się zawsze, ale ważna jest także reklama w większym formacie. Można postawić na baner, który zawiśnie na pobliskim murze albo ogrodzeniu, ale warto także zadbać o reklamę mobilną, jaką jest właśnie roll-up reklamowy.
Na co dzień taka reklama może stać w firmowym korytarzu albo na holu budynku, jeśli siedziba mieści się jakimś większym kompleksie. Będzie pełnić rolę drogowskazu, który ułatwia klientom znalezienie waszej firmy, a jednocześnie reklamować od razu na wejściu proponowaną usługę lub towar wszystkim gościom odwiedzającym budynek z innych powodów. Poza tym, roll-up reklamowy jest wręcz nieodzownym elementem każdego stoiska na wszelkich targach branżowych, eventach firmowych, akcjach promocyjnych w marketach albo na pokazach u potencjalnych klientów. Roll-up jest bardzo prosty w obsłudze, szybko się go składa i rozkłada. Wydruk w całości zwija się w metalowej kasecie, dzięki czemu nie zniszczy się w transporcie. Całość jest bardzo lekka, więc każdy z łatwością zapakuje mobilną reklamę do samochodu albo zaniesie na stoisko.
Postaw na „chwytliwą” grafikę
Żeby reklama była skuteczna, musi przede wszystkim przykuwać wzrok i mocno zapadać w pamięć za pomocą jakiegoś znacznego detalu. To może być kolor, przewodni motyw graficzny albo logo, nazwa firmy albo wizerunek produktu, a najlepiej wszystko razem. Wtedy skutecznie będzie przyciągać nowych klientów, dzięki temu, że silny przekaz będzie działał na umysły wszystkich, którzy zobaczą taki roll-up reklamowy. Łatwo go zauważą i zapamiętają, a kiedy przyjdzie czas odnajdą w swojej głowie odpowiednie informacje i część z nich skorzysta z twojej oferty. To będzie twój sukces, który osiągniesz dzięki mobilnej reklamie.
Jak zamówić roll-up reklamowy?
Na Netprint możecie zamówić roll-up na trzy sposoby:
Gotowe grafiki. Oferta jest obszerna, a na dodatek jest wciąż rozbudowywana. Znajdziesz tu grafiki charakterystyczne dla konkretnych branż oraz sporo wzorów uniwersalnych, które można z powodzeniem zaadaptować do swoich potrzeb za pomocą kreatora, który znajdziecie przy każdym wariancie graficznym.
Unikatowe projekty indywidualne. Jeśli żadna z proponowanych grafik nie przypadnie ci do gustu albo nie będzie wpisywała się w twój profil działania, możesz zlecić stworzenie indywidualnego, unikatowego wzoru. Opisz przedmiot twojej działalności, kolory, które powinien prezentować twój roll-up reklamowy, prześlij także logo, jeśli masz. Im więcej szczegółów, tym łatwiej będzie stworzyć dobrze dopasowaną grafikę.
Wydruki grafiki klienta. Oprócz wymienionych wariantów możesz zamówić także produkcję reklamy mobilnej z wydrukiem twojego własnego brandingu firmowego. Jeśli posiadasz już taką oprawę graficzną swojej działalności albo konkretnego produktu bądź usługi, wystarczy przesłać plik i złożyć zamówienie.
Jeśli wybierzesz wariant pierwszy, przez cały proces przeprowadzi cię łatwy w obsłudze kreator. Dzięki niemu można samodzielnie wykreować końcowy wygląd wydruku reklamowego, np. wpisać treść, dobrać krój czcionki, ulokować logo albo inny ważny dla działalności znak graficzny. Na grafice poglądowej od razu zobaczysz swoje modyfikacje i ocenisz efekty. To naprawdę proste, a efekty posiadania dobrej reklamy mobilnej są nie do przecenienia.
Postaw na konkretną promocję – Roll-up reklamowy
Pośród tak dużej konkurencji na rynku handlu i usług w wielu branżach trudno jest zdobywać klientów. Żeby nie zniknąć w tłumie innych podmiotów i przebić się ze swoją ofertą, konieczna jest dobra reklama. Taka, która przyciąga wzrok i pozwala się zapamiętać.
Co ciekawe, taka reklama wcale nie musi pochłaniać wielkiego budżetu, zwłaszcza jeśli zasięg i skala twojej działalności nie wymaga spotów telewizyjnych czy przydrożnych billboardów. Wystarczy, że postawisz na roll-up reklamowy z profesjonalną grafiką, a szybko okaże się, twoja klientela znacznie się powiększy.
Zalety reklamy mobilnej
Wiele małych firm na początku swojej działalności nie inwestuje zbyt wielu środków na materiały reklamowe, albo poprzestaje na ulotkach i darmowym profilu w mediach społecznościowych albo platformach ogłoszeniowych. A tymczasem warto spojrzeć na sprawę bardziej kompleksowo i z większą otwartością. Oczywiście ulotki czy wizytówki przydadzą się zawsze, ale ważna jest także reklama w większym formacie. Można postawić na baner, który zawiśnie na pobliskim murze albo ogrodzeniu, ale warto także zadbać o reklamę mobilną, jaką jest właśnie roll-up reklamowy.
Na co dzień taka reklama może stać w firmowym korytarzu albo na holu budynku, jeśli siedziba mieści się jakimś większym kompleksie. Będzie pełnić rolę drogowskazu, który ułatwia klientom znalezienie waszej firmy, a jednocześnie reklamować od razu na wejściu proponowaną usługę lub towar wszystkim gościom odwiedzającym budynek z innych powodów. Poza tym, roll-up reklamowy jest wręcz nieodzownym elementem każdego stoiska na wszelkich targach branżowych, eventach firmowych, akcjach promocyjnych w marketach albo na pokazach u potencjalnych klientów. Roll-up jest bardzo prosty w obsłudze, szybko się go składa i rozkłada. Wydruk w całości zwija się w metalowej kasecie, dzięki czemu nie zniszczy się w transporcie. Całość jest bardzo lekka, więc każdy z łatwością zapakuje mobilną reklamę do samochodu albo zaniesie na stoisko.
Postaw na „chwytliwą” grafikę
Żeby reklama była skuteczna, musi przede wszystkim przykuwać wzrok i mocno zapadać w pamięć za pomocą jakiegoś znacznego detalu. To może być kolor, przewodni motyw graficzny albo logo, nazwa firmy albo wizerunek produktu, a najlepiej wszystko razem. Wtedy skutecznie będzie przyciągać nowych klientów, dzięki temu, że silny przekaz będzie działał na umysły wszystkich, którzy zobaczą taki roll-up reklamowy. Łatwo go zauważą i zapamiętają, a kiedy przyjdzie czas odnajdą w swojej głowie odpowiednie informacje i część z nich skorzysta z twojej oferty. To będzie twój sukces, który osiągniesz dzięki mobilnej reklamie.
Jak zamówić roll-up reklamowy?
Na Netprint możecie zamówić roll-up na trzy sposoby:
Gotowe grafiki. Oferta jest obszerna, a na dodatek jest wciąż rozbudowywana. Znajdziesz tu grafiki charakterystyczne dla konkretnych branż oraz sporo wzorów uniwersalnych, które można z powodzeniem zaadaptować do swoich potrzeb za pomocą kreatora, który znajdziecie przy każdym wariancie graficznym.
Unikatowe projekty indywidualne. Jeśli żadna z proponowanych grafik nie przypadnie ci do gustu albo nie będzie wpisywała się w twój profil działania, możesz zlecić stworzenie indywidualnego, unikatowego wzoru. Opisz przedmiot twojej działalności, kolory, które powinien prezentować twój roll-up reklamowy, prześlij także logo, jeśli masz. Im więcej szczegółów, tym łatwiej będzie stworzyć dobrze dopasowaną grafikę.
Wydruki grafiki klienta. Oprócz wymienionych wariantów możesz zamówić także produkcję reklamy mobilnej z wydrukiem twojego własnego brandingu firmowego. Jeśli posiadasz już taką oprawę graficzną swojej działalności albo konkretnego produktu bądź usługi, wystarczy przesłać plik i złożyć zamówienie.
Jeśli wybierzesz wariant pierwszy, przez cały proces przeprowadzi cię łatwy w obsłudze kreator. Dzięki niemu można samodzielnie wykreować końcowy wygląd wydruku reklamowego, np. wpisać treść, dobrać krój czcionki, ulokować logo albo inny ważny dla działalności znak graficzny. Na grafice poglądowej od razu zobaczysz swoje modyfikacje i ocenisz efekty. To naprawdę proste, a efekty posiadania dobrej reklamy mobilnej są nie do przecenienia.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM