Rynek fryzjerski to obecnie bardzo dużo salonów oferujących w zasadzie podobny zakres usług. Nawet jeśli różni je poziom umiejętności fachowców, kosmetyki, których używają, wystrój wnętrza czy jakość narzędzi, to w gruncie rzeczy proponują to samo. Dlatego też żaden salon, który chce powiększać grono swojej klienteli, nie obejdzie się bez reklamy.
I tak naprawdę najważniejsze będą tutaj wizytówki dla fryzjerów, które można wręczać w każdej sytuacji i wszędzie. Nie potrzebna jest tutaj kosztowna reklama telewizyjna, bo przecież najważniejszy będzie zasięg lokalny, a wizytówka go ma.
Jak powinna prezentować się wizytówka dla fryzjera?
Wygląd reklamy salonu fryzjerskiego ma ogromne znaczenie, przede wszystkim z powodu specyfiki proponowanych usług. Przecież do fryzjera idziemy po to, aby uzyskać lepszy wizerunek. Oczekujemy więc nie tylko umiejętności, ale także dobrego poczucia estetyki. Wizytówka musi być więc zapowiedzią takiej cechy i obietnicą dobrej metamorfozy.
Warto też pamiętać, że jakby to nie zabrzmiało, to jednak zdecydowaną większość klienteli salonu fryzjerskiego stanowią kobiety. To klientela, która zwraca uwagę na wszelkie detale wizualne i wychwytuje niedociągnięcia w sposób bardzo drobiazgowy. Jest spore prawdopodobieństwo, że potencjalna klientka, która zrazi się niedbale wykonaną reklamą, nie zajrzy do twojego salonu.
Dlatego też w ofercie Netprint znajdziesz wizytówki dla fryzjerów opracowane z dużą pieczołowitością, o przemyślanym i wyszukanym dizajnie. Są eleganckie, zachęcające i, co ważne, grafiki wpisują się w najnowsze trendy modowe. Klientki muszą mieć pewność, że śledzisz nowinki modowe i orientujesz się w tych najnowszych. To daje gwarancję, że w zakresie strzyżenia lub koloryzacji jest podobnie.
Dobrym podejściem jest także wybór szablonu wizytówki, która będzie spójna z wyglądem i stylem, w jaki został urządzony salon. To dobrze wpłynie na wizerunek twojej firmy, bo będzie dowodem na dużą dbałość o szczegóły, co w tym zawodzie jest cechą szczególnie pożądaną.
Pozostaje jeszcze kwestia informacyjna. Zadbaj o czytelne podanie danych kontaktowych, a jeśli pole tekstowe jest na tyle duże, dodaj kod QR. W nim można ukryć rozszerzoną informację o zakresie usług czy stosowanych kosmetykach. Odradzamy natomiast podawanie wyłącznie tego kodu i adresu e-mail, ponieważ wiele osób nie korzysta z takich form pozyskiwania informacji.
Wizytówki dla fryzjerów – najpopularniejsze wzory
Wiemy, że często przeglądacie ofertę wzorów i nie potraficie znaleźć koncepcji, do której nabierzecie przekonania. Dlatego mamy mały katalog grup graficznych, które są najczęściej wybierane i do których klienci często wracają, co oznacza, że dobrze się sprawdziły.
Piękne zdjęcie pięknej modelki. Można powiedzieć, że to taki „ever green” czyli standardowa koncepcja na wizytówki dla fryzjerów. Teoretycznie tak, ale grafiki ze zdjęciami pięknych modelek z pięknymi fryzurami zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Technologia dotycząca sprzętu oraz techniki fotograficzne zrobiły ogromny postęp, a przy wsparciu nowoczesnego oprogramowania można wyczarować wyjątkowe kadry. Z takimi ujęcia powstaje naprawdę profesjonalna i efektowna reklama.
Grafiki artystyczne. Zamiast fotografii modelki można postawić na jej graficzną wersję. To zwykle lekkie, ażurowe rysunki, które wpisują się modny minimalizm. Reklama czytelna, ale jednocześnie nie nachalna. W wysublimowany sposób sugeruje, że to właśnie u ciebie dzieją się takie piękne metamorfozy.
Styl glamour. Jeśli chcesz w większym stopniu dopieścić gusta damskiej części swojej klienteli, postaw na wizytówki dla fryzjerów w stylu glamour. Eleganckie, z dodatkiem jakiegoś błyszczącego detalu dają poczucie, że klientka ma do czynienia z salonem prestiżowym, a to zawsze przyciąga.
Znana symbolika. Nożyczki, szczotki, lokówki, suszarki, a pomiędzy nimi fragment loków. W takich grafikach używamy tylko i wyłącznie detali graficznych, które konsumenci skojarzą błyskawicznie. Skojarzą i zapamiętają.
Być może ten katalog ułatwi ci wybór, a może cię tylko zainspirował i masz już inny pomysł w głowie. Możesz skorzystać z propozycji umieszczonych w ofercie albo przesłać własny projekt, bo wizytówki dla fryzjerów muszą przede wszystkim w pełni reprezentować specyfikę konkretnego salonu.
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Rynek fryzjerski to obecnie bardzo dużo salonów oferujących w zasadzie podobny zakres usług. Nawet jeśli różni je poziom umiejętności fachowców, kosmetyki, których używają, wystrój wnętrza czy jakość narzędzi, to w gruncie rzeczy proponują to samo. Dlatego też żaden salon, który chce powiększać grono swojej klienteli, nie obejdzie się bez reklamy.
I tak naprawdę najważniejsze będą tutaj wizytówki dla fryzjerów, które można wręczać w każdej sytuacji i wszędzie. Nie potrzebna jest tutaj kosztowna reklama telewizyjna, bo przecież najważniejszy będzie zasięg lokalny, a wizytówka go ma.
Jak powinna prezentować się wizytówka dla fryzjera?
Wygląd reklamy salonu fryzjerskiego ma ogromne znaczenie, przede wszystkim z powodu specyfiki proponowanych usług. Przecież do fryzjera idziemy po to, aby uzyskać lepszy wizerunek. Oczekujemy więc nie tylko umiejętności, ale także dobrego poczucia estetyki. Wizytówka musi być więc zapowiedzią takiej cechy i obietnicą dobrej metamorfozy.
Warto też pamiętać, że jakby to nie zabrzmiało, to jednak zdecydowaną większość klienteli salonu fryzjerskiego stanowią kobiety. To klientela, która zwraca uwagę na wszelkie detale wizualne i wychwytuje niedociągnięcia w sposób bardzo drobiazgowy. Jest spore prawdopodobieństwo, że potencjalna klientka, która zrazi się niedbale wykonaną reklamą, nie zajrzy do twojego salonu.
Dlatego też w ofercie Netprint znajdziesz wizytówki dla fryzjerów opracowane z dużą pieczołowitością, o przemyślanym i wyszukanym dizajnie. Są eleganckie, zachęcające i, co ważne, grafiki wpisują się w najnowsze trendy modowe. Klientki muszą mieć pewność, że śledzisz nowinki modowe i orientujesz się w tych najnowszych. To daje gwarancję, że w zakresie strzyżenia lub koloryzacji jest podobnie.
Dobrym podejściem jest także wybór szablonu wizytówki, która będzie spójna z wyglądem i stylem, w jaki został urządzony salon. To dobrze wpłynie na wizerunek twojej firmy, bo będzie dowodem na dużą dbałość o szczegóły, co w tym zawodzie jest cechą szczególnie pożądaną.
Pozostaje jeszcze kwestia informacyjna. Zadbaj o czytelne podanie danych kontaktowych, a jeśli pole tekstowe jest na tyle duże, dodaj kod QR. W nim można ukryć rozszerzoną informację o zakresie usług czy stosowanych kosmetykach. Odradzamy natomiast podawanie wyłącznie tego kodu i adresu e-mail, ponieważ wiele osób nie korzysta z takich form pozyskiwania informacji.
Wizytówki dla fryzjerów – najpopularniejsze wzory
Wiemy, że często przeglądacie ofertę wzorów i nie potraficie znaleźć koncepcji, do której nabierzecie przekonania. Dlatego mamy mały katalog grup graficznych, które są najczęściej wybierane i do których klienci często wracają, co oznacza, że dobrze się sprawdziły.
Piękne zdjęcie pięknej modelki. Można powiedzieć, że to taki „ever green” czyli standardowa koncepcja na wizytówki dla fryzjerów. Teoretycznie tak, ale grafiki ze zdjęciami pięknych modelek z pięknymi fryzurami zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Technologia dotycząca sprzętu oraz techniki fotograficzne zrobiły ogromny postęp, a przy wsparciu nowoczesnego oprogramowania można wyczarować wyjątkowe kadry. Z takimi ujęcia powstaje naprawdę profesjonalna i efektowna reklama.
Grafiki artystyczne. Zamiast fotografii modelki można postawić na jej graficzną wersję. To zwykle lekkie, ażurowe rysunki, które wpisują się modny minimalizm. Reklama czytelna, ale jednocześnie nie nachalna. W wysublimowany sposób sugeruje, że to właśnie u ciebie dzieją się takie piękne metamorfozy.
Styl glamour. Jeśli chcesz w większym stopniu dopieścić gusta damskiej części swojej klienteli, postaw na wizytówki dla fryzjerów w stylu glamour. Eleganckie, z dodatkiem jakiegoś błyszczącego detalu dają poczucie, że klientka ma do czynienia z salonem prestiżowym, a to zawsze przyciąga.
Znana symbolika. Nożyczki, szczotki, lokówki, suszarki, a pomiędzy nimi fragment loków. W takich grafikach używamy tylko i wyłącznie detali graficznych, które konsumenci skojarzą błyskawicznie. Skojarzą i zapamiętają.
Być może ten katalog ułatwi ci wybór, a może cię tylko zainspirował i masz już inny pomysł w głowie. Możesz skorzystać z propozycji umieszczonych w ofercie albo przesłać własny projekt, bo wizytówki dla fryzjerów muszą przede wszystkim w pełni reprezentować specyfikę konkretnego salonu.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM