Wizytówki budowlane - propozycja projektów dla branży remontowo-budowlanej wizytówki
Wizytówki budowlane – propozycja projektów dla branży remontowo-budowlanej wizytówki
4.4 (87.5%) 8 ocen
Każda firma budowlana potrzebuje wizytówek, nawet taka, która ma całą masę klientów. Niezależnie od rozmachu i wielkości dochodów, prędzej czy później pojawia się sytuacja, w której żałujesz, że jej nie masz. Przed tobą staje potencjalny kontrahent albo kluczowy inwestor, wręcza Ci swoją wizytówkę z prośbą o kontakt, a ty tłumaczysz się blado, że twoje właśnie się skończyły.
Wypadasz blado już przy pierwszym kontakcie, bo to mało profesjonalne i źle się kojarzy. Powstaje podejrzenie, że nie ogarniasz sytuacji i być może nie podołasz dużemu zleceniu. Nie pozwól na to i zadbaj o efektowne wizytówki budowlane. Muszą wyglądać tak, żeby każdy chciał z tobą współpracować. Podpowiemy ci jak wybrać dobrą grafikę i jak rozmieścić swoje dane.
Dobra grafika branżowa to kluczowa sprawa
Jesteśmy w znakomitej większości wzrokowcami, więc przede wszystkim zapamiętujemy kolory i rzucające się w oczy znaki graficzne oraz rysunki czy desenie. To one zapadają nam w pamięć i czekają, aż będą potrzebne i zostaną przywołane. Z badań wynika, że najlepiej zapamiętujemy charakterystyczne logo lub barwny, wiodący motyw oraz nazwę firmy przedstawioną w graficznej formie.
Skoro już wiesz, że co działa najlepiej na konsumentów, bo sam nim jesteś, czas wykorzystać tą wiedzę.
Oczywiście wiadomo, że nie każdy ma zdolności artystyczne, nie każdy potrafi sobie ułożyć w głowie tą wiedzę, aby stała się spójnym, estetycznym i marketingowo skutecznym obrazkiem. To jednak nie jest duży problem. Wystarczy skorzystać z ofert takich, jak Netprint, gdzie można znaleźć gotowe wzory dla różnych branż, w tym także ciekawe wizytówki budowlane. Są zaprojektowane przez profesjonalistów i dopasowane do konkretnej gałęzi biznesu.
Można także zainwestować w unikalne wizytówki budowlane zamówić w firmie oferującej wizytówki swój indywidualny projekt. To opcja dla tych, którzy mają wyższe wymagania i chcą reklamować się za pomocą unikatowej grafiki. Ważne, aby opisać swoją działalność, preferencje kolorystyczne i inne szczegóły, które pozwolą dobrać optymalny wzór.
Układ danych na wizytówkach budowlanych
Kolejna ważna rzecz przy wyborze wyglądu wizytówek firmowych to dbałość o zamieszczenie na nich ważnych danych kontaktowych. Bo ten mały karnecik, oprócz swojej ważnej roli reklamowej, służy głównie do ułatwienia kontaktu z konkretną firmą. A tak się składa, że dziś mamy więcej danych do przekazania. Kiedyś było to po prostu adres firmy, numer telefonu i ewentualnie imię i nazwisko w przypadku wizytówek imiennych. Dziś do tego zestawu dochodzi adres WWW, adres skrzynki mailowej, a ostatnio coraz częściej kod QR, który ułatwia zapoznanie się z kompleksową ofertą. Trzeba przyznać, że to spora ilość danych jak na tak małą wizytówkę budowlaną. Jak sobie poradzić z tym problemem? Możliwości jest kilka, a wszystkie znajdziesz w ofercie Netprint:
Wizytówka
dwustronna. To
świetna opcja, której wcześniej nie dostrzegano. I nie ma cie co
martwić, że adresat wizytówki nie zauważy danych. Jeśli nie
będzie ich na pierwszej stronie, zawsze odwróci karnet i znajdzie
treść zamieszczoną na drugiej stronie. A tam powinno być mniej
graficznych elementów, aby treść była czytelna.
Zdjęcie
w tle. Ciekawa
opcja to wizytówka ozdobiona zdjęciem, które pokazuje prace
budowlane albo gotowe realizacje. Ale uwaga, fotka musi być
przerobiona komputerowo, tak, aby tworzyła neutralne tło. Ten
sprytny zabieg pozwala na graficzny przekaz i jednoczesne
umieszczenie czytelnej treści z użyciem kontrastującego koloru.
Częściowe
odcięcie kolorystyczne. Dziś
już nie stosuje się nudnej symetrii w projektowaniu wizytówek
budowlanych
i innych. Modne są asymetryczne linie i cięcia, co pozwala na
wyrazisty podział wydruku na strefy graficzne i tekstowe. W tej
opcji drugą stronę karnetu można wykorzystać na hasło reklamowe
lub krótki katalog usług.
Profesjonalna wizytówka, która jasno wskazuje profil działania i w czytelny sposób przekazuje dane to doskonały początek budowania dobrego wizerunku firmy budowlanej. W twojej branży ważne jest zaufanie, więc zacznij je budować od najmniejszych szczegółów, aby było solidne.
Wizytówki budowlane – propozycja projektów dla branży remontowo-budowlanej wizytówki
Każda firma budowlana potrzebuje wizytówek, nawet taka, która ma całą masę klientów. Niezależnie od rozmachu i wielkości dochodów, prędzej czy później pojawia się sytuacja, w której żałujesz, że jej nie masz. Przed tobą staje potencjalny kontrahent albo kluczowy inwestor, wręcza Ci swoją wizytówkę z prośbą o kontakt, a ty tłumaczysz się blado, że twoje właśnie się skończyły.
Wypadasz blado już przy pierwszym kontakcie, bo to mało profesjonalne i źle się kojarzy. Powstaje podejrzenie, że nie ogarniasz sytuacji i być może nie podołasz dużemu zleceniu. Nie pozwól na to i zadbaj o efektowne wizytówki budowlane. Muszą wyglądać tak, żeby każdy chciał z tobą współpracować. Podpowiemy ci jak wybrać dobrą grafikę i jak rozmieścić swoje dane.
Dobra grafika branżowa to kluczowa sprawa
Jesteśmy w znakomitej większości wzrokowcami, więc przede wszystkim zapamiętujemy kolory i rzucające się w oczy znaki graficzne oraz rysunki czy desenie. To one zapadają nam w pamięć i czekają, aż będą potrzebne i zostaną przywołane. Z badań wynika, że najlepiej zapamiętujemy charakterystyczne logo lub barwny, wiodący motyw oraz nazwę firmy przedstawioną w graficznej formie.
Skoro już wiesz, że co działa najlepiej na konsumentów, bo sam nim jesteś, czas wykorzystać tą wiedzę.
Oczywiście wiadomo, że nie każdy ma zdolności artystyczne, nie każdy potrafi sobie ułożyć w głowie tą wiedzę, aby stała się spójnym, estetycznym i marketingowo skutecznym obrazkiem. To jednak nie jest duży problem. Wystarczy skorzystać z ofert takich, jak Netprint, gdzie można znaleźć gotowe wzory dla różnych branż, w tym także ciekawe wizytówki budowlane. Są zaprojektowane przez profesjonalistów i dopasowane do konkretnej gałęzi biznesu.
Można także zainwestować w unikalne wizytówki budowlane zamówić w firmie oferującej wizytówki swój indywidualny projekt. To opcja dla tych, którzy mają wyższe wymagania i chcą reklamować się za pomocą unikatowej grafiki. Ważne, aby opisać swoją działalność, preferencje kolorystyczne i inne szczegóły, które pozwolą dobrać optymalny wzór.
Układ danych na wizytówkach budowlanych
Kolejna ważna rzecz przy wyborze wyglądu wizytówek firmowych to dbałość o zamieszczenie na nich ważnych danych kontaktowych. Bo ten mały karnecik, oprócz swojej ważnej roli reklamowej, służy głównie do ułatwienia kontaktu z konkretną firmą. A tak się składa, że dziś mamy więcej danych do przekazania. Kiedyś było to po prostu adres firmy, numer telefonu i ewentualnie imię i nazwisko w przypadku wizytówek imiennych. Dziś do tego zestawu dochodzi adres WWW, adres skrzynki mailowej, a ostatnio coraz częściej kod QR, który ułatwia zapoznanie się z kompleksową ofertą. Trzeba przyznać, że to spora ilość danych jak na tak małą wizytówkę budowlaną. Jak sobie poradzić z tym problemem? Możliwości jest kilka, a wszystkie znajdziesz w ofercie Netprint:
Profesjonalna wizytówka, która jasno wskazuje profil działania i w czytelny sposób przekazuje dane to doskonały początek budowania dobrego wizerunku firmy budowlanej. W twojej branży ważne jest zaufanie, więc zacznij je budować od najmniejszych szczegółów, aby było solidne.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM