Stworzenie dobrej wizytówki pomoże każdemu przedsiębiorcy zdobyć nowych klientów i stworzyć własną renomę. Jest to bardzo ważne nie tylko dla początkujących firm, ale także dla tych, które już od jakiegoś czasu działają i chcą rozszerzyć swoją grupę odbiorców.
Podczas wyboru wizytówki firmowej, spotykamy się z różnymi projektami, które mogą wzbudzić nasze zainteresowanie. Często jednak stajemy również przed dylematem, który rodzaj wizytówki będzie najodpowiedniejszy dla naszej branży. Czasem zastanawiamy się, czy wybór wizytówki dwustronnej będzie dobrym pomysłem. Zobaczmy, jakie zalety posiadają takie modele i dlaczego warto stawiać właśnie na nie.
Wizytówka dwustronna daje wiele możliwości
Wizytówka dwustronna to taka, na której druk znajduje się po obu stronach. W takim przypadku jedna z nich może zawierać jedynie grafikę lub logo firmy, albo zostać wypełniona przydatną treścią.
Zakres działania niektórych przedsiębiorstw poznajemy już po nazwie, inne jednak muszą reklamować się w inny sposób. Dlatego dietetycy wykorzystują na wizytówkach wizerunki zdrowej żywności, hydraulicy, narzędzia pracownicze, a centra urody piękne modelki bądź kosmetyki. W przypadku, gdy grafika jest znacząca i zajmuje sporo miejsca, jedna strona nadruku może nie wystarczyć.
Wizytówki dwustronne są z reguły wyraźniejsze i nadają się dla przedsiębiorstw, które chcą, aby obraz firmy, zawarty na karcie był jasno określony. Salon odnowy biologicznej, oferujący masaże, pomoc fizjoterapeuty oraz zabiegi medycyny estetycznej, powinien określić podstawy swojej oferty w treści na wizytówce, aby odbiorca wiedział, czego może się po danej firmie spodziewać.
Posiadając dwie strony na nadruk, możemy je wykorzystać w różny sposób. Większość wizytówek dwustronnych, charakteryzuje się prostym napisem treści na jednej stronie, podczas gdy na drugiej widnieje grafika. Czasem jednak warto obie strony zapełnić słowem pisanym, zwłaszcza gdy chcemy przedstawić na wizytówce informacje, dotyczących tego, czym faktycznie zajmuje się firma.
Rodzaje wizytówek dwustronnych
Każdy, kto zdecyduje się na wizytówkę dwustronną, ma możliwość wybrania modeli spośród szerokiej oferty lub zaproponowania własnego, indywidualnego projektu. Wybierając wizytówkę, warto również zwrócić uwagę na to, jak będzie ona wyglądała.
Wizytówka dwustronna błyszcząca – to model, charakteryzujący się wysoką wytrzymałością i odpornością na ścieranie. Materiał pokryty folią z połyskiem jest sztywniejszy, a więc trudno go przedrzeć i nie gniecie się tak łatwo.
Wizytówka dwustronna matowa – zapewnia elegancki wygląd, jest odporna na zabrudzenia i nie widać na niej śladów po palcach.
Wizytówka dwustronna soft – obie strony pokryte są miękką folią soft, która gwarantuje przyjemną w dotyku, prawie aksamitną strukturę. Taka karta na pewno przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
Stawiając na wizytówki dwustronne, mamy większe pole do popisu, podczas projektowania jej wizerunku. Jest więcej miejsca na treść lub grafikę, dzięki czemu całość staje się pełniejsza i zawiera więcej informacji. Stworzenie takiej wizytówki to gratka dla projektanta, który może wykazać się kreatywnością. Przedsiębiorca, który wybierze taki rodzaj wizytówki, ma możliwość przedstawienia na niewielkim kawałku papieru wszystkich najważniejszych informacji, dotyczące działania jego firmy.
23 kwietnia 2018
By Netprint
1 thought on “Wizytówki dwustronne – szerokie pole do popisu”
Wizytówki dwustronne – szerokie pole do popisu
Stworzenie dobrej wizytówki pomoże każdemu przedsiębiorcy zdobyć nowych klientów i stworzyć własną renomę. Jest to bardzo ważne nie tylko dla początkujących firm, ale także dla tych, które już od jakiegoś czasu działają i chcą rozszerzyć swoją grupę odbiorców.
Podczas wyboru wizytówki firmowej, spotykamy się z różnymi projektami, które mogą wzbudzić nasze zainteresowanie. Często jednak stajemy również przed dylematem, który rodzaj wizytówki będzie najodpowiedniejszy dla naszej branży. Czasem zastanawiamy się, czy wybór wizytówki dwustronnej będzie dobrym pomysłem. Zobaczmy, jakie zalety posiadają takie modele i dlaczego warto stawiać właśnie na nie.
Wizytówka dwustronna daje wiele możliwości
Wizytówka dwustronna to taka, na której druk znajduje się po obu stronach. W takim przypadku jedna z nich może zawierać jedynie grafikę lub logo firmy, albo zostać wypełniona przydatną treścią.
Zakres działania niektórych przedsiębiorstw poznajemy już po nazwie, inne jednak muszą reklamować się w inny sposób. Dlatego dietetycy wykorzystują na wizytówkach wizerunki zdrowej żywności, hydraulicy, narzędzia pracownicze, a centra urody piękne modelki bądź kosmetyki. W przypadku, gdy grafika jest znacząca i zajmuje sporo miejsca, jedna strona nadruku może nie wystarczyć.
Wizytówki dwustronne są z reguły wyraźniejsze i nadają się dla przedsiębiorstw, które chcą, aby obraz firmy, zawarty na karcie był jasno określony. Salon odnowy biologicznej, oferujący masaże, pomoc fizjoterapeuty oraz zabiegi medycyny estetycznej, powinien określić podstawy swojej oferty w treści na wizytówce, aby odbiorca wiedział, czego może się po danej firmie spodziewać.
Posiadając dwie strony na nadruk, możemy je wykorzystać w różny sposób. Większość wizytówek dwustronnych, charakteryzuje się prostym napisem treści na jednej stronie, podczas gdy na drugiej widnieje grafika. Czasem jednak warto obie strony zapełnić słowem pisanym, zwłaszcza gdy chcemy przedstawić na wizytówce informacje, dotyczących tego, czym faktycznie zajmuje się firma.
Rodzaje wizytówek dwustronnych
Każdy, kto zdecyduje się na wizytówkę dwustronną, ma możliwość wybrania modeli spośród szerokiej oferty lub zaproponowania własnego, indywidualnego projektu. Wybierając wizytówkę, warto również zwrócić uwagę na to, jak będzie ona wyglądała.
Wizytówka dwustronna błyszcząca – to model, charakteryzujący się wysoką wytrzymałością i odpornością na ścieranie. Materiał pokryty folią z połyskiem jest sztywniejszy, a więc trudno go przedrzeć i nie gniecie się tak łatwo.
Wizytówka dwustronna matowa – zapewnia elegancki wygląd, jest odporna na zabrudzenia i nie widać na niej śladów po palcach.
Wizytówka dwustronna soft – obie strony pokryte są miękką folią soft, która gwarantuje przyjemną w dotyku, prawie aksamitną strukturę. Taka karta na pewno przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
Stawiając na wizytówki dwustronne, mamy większe pole do popisu, podczas projektowania jej wizerunku. Jest więcej miejsca na treść lub grafikę, dzięki czemu całość staje się pełniejsza i zawiera więcej informacji. Stworzenie takiej wizytówki to gratka dla projektanta, który może wykazać się kreatywnością. Przedsiębiorca, który wybierze taki rodzaj wizytówki, ma możliwość przedstawienia na niewielkim kawałku papieru wszystkich najważniejszych informacji, dotyczące działania jego firmy.
1 thought on “Wizytówki dwustronne – szerokie pole do popisu”
Świetna sprawa
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM