Dlaczego tak wielu przedsiębiorcom zależy na tym, aby wizytówka ich firmy jak najbardziej rzucała się w oczy? Jest to często pierwsza karta informacyjna, jaką klient otrzymuje na temat danej firmy, nic dziwnego, że każdy chce się zaprezentować jak najlepiej. Wszyscy wiemy, jak wielka jest moc pierwszego wrażenia, dlatego warto inwestować w to, co najlepsze.
Wizytówki ekskluzywne wyróżniają się zarówno ciekawą grafiką, jak i czcionką czy materiałem, z jakiego są wykonane. Zobaczmy przykłady ciekawych wizytówek z górnej półki, które pomogą nam zaprezentować się jak najlepiej już od samego początku.
Wizytówki ekskluzywne – materiał
Stawiając na wyjątkowe wizytówki, lepiej zrezygnować z pakietu standard, decydując się na coś w ciekawszym stylu. Do wyboru są trzy pakiety premium, a każdy z nich posiada wiele zalet.
Pakiet premium mat – wizytówka jest dwukrotnie foliowana z wykończeniem matowym. Taki produkt jest ciekawy w dotyku, a jego wygląd łatwo wpada w oko. Wizytówki matowe nie tłuszczą się, a nadruk na nich jest trwały i odporny na różne czynniki. To propozycja dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą, aby ich firma została szybko zapamiętana.
Pakiet premium błysk – wizytówka wyróżnia się specjalnym połyskiem, który spowodowany jest oklejeniem jej przez odpowiednio przygotowaną folię. Taki produkt wyróżni się w otoczeniu eleganckich wyglądem. Jest to nowoczesne wydanie karty firmowej, obok którego żaden stylowy przedsiębiorca nie przejdzie obojętnie.
Pakiet premium soft – głównym atutem takiej wizytówki jest jej aksamitność. Takie produkt już na pierwszy rzut oka emanuje prestiżem. Na pewno spodoba się osobom, które chcą swoją wizytówką zachwycać w każdej sytuacji.
Wizytówki ekskluzywne – przykłady
Materiał wykonawczy to jedno, jednym z najważniejszych aspektów wizytówki firmowej jest grafika i tło. I tutaj powinniśmy wiedzieć, w jaki sposób chcemy przekazać informacje o firmie. Wizytówki ekskluzywne muszą wyróżniać się w otoczeniu, a więc warto postawić na projekty, które swoim stylem przyciągną uwagę wszystkich miłośników piękna.
Abstrakcja symbolem stylu
Zgrabne, abstrakcyjne wzory, niczym folklorowe fascynacje łatwo wpadają w oko i nadają wizytówce ekskluzywnego charakteru. Jest to grafika nietypowa, która zaskakuje i zachwyca zarazem. Stworzona w ciekawym połączeniu kolorystycznym pomoże stworzyć firmową kartę, która na długo zapadnie nam w pamięć.
Minimalizm nada tajemniczości
Dobra, ekskluzywna wizytówka wcale nie musi być napchana grafiką i treścią. Wręcz przeciwnie, często to minimalizm nadaje wrażenie luksusu. Ładny połysk, ciekawy kontrast kolorystyczny i wartościowy obrazek, a także oryginalna, niewielka grafika wystarczą, aby zachwycić potencjalnych klientów.
Złote dodatki
Złoto od zawsze kojarzy nam się z luksusem, dlatego wizytówka, na której pojawią się dodatki w tej barwie, na pewno zrobi dobre wrażenie. Warto postawić na model charakteryzujący się czarnym tłem, złotą czcionką i modnym wzorem. Taka wizytówka będzie pełna stylu.
Wybierając odpowiednią ekskluzywną wizytówkę, zapewniamy swojej firmie dobre pierwsze wrażenie, a od tego już tylko krok do zyskania większej liczby klientów.
Wizytówki ekskluzywne, czyli styl ponad wszystko
Dlaczego tak wielu przedsiębiorcom zależy na tym, aby wizytówka ich firmy jak najbardziej rzucała się w oczy? Jest to często pierwsza karta informacyjna, jaką klient otrzymuje na temat danej firmy, nic dziwnego, że każdy chce się zaprezentować jak najlepiej. Wszyscy wiemy, jak wielka jest moc pierwszego wrażenia, dlatego warto inwestować w to, co najlepsze.
Wizytówki ekskluzywne wyróżniają się zarówno ciekawą grafiką, jak i czcionką czy materiałem, z jakiego są wykonane. Zobaczmy przykłady ciekawych wizytówek z górnej półki, które pomogą nam zaprezentować się jak najlepiej już od samego początku.
Wizytówki ekskluzywne – materiał
Stawiając na wyjątkowe wizytówki, lepiej zrezygnować z pakietu standard, decydując się na coś w ciekawszym stylu. Do wyboru są trzy pakiety premium, a każdy z nich posiada wiele zalet.
Pakiet premium mat – wizytówka jest dwukrotnie foliowana z wykończeniem matowym. Taki produkt jest ciekawy w dotyku, a jego wygląd łatwo wpada w oko. Wizytówki matowe nie tłuszczą się, a nadruk na nich jest trwały i odporny na różne czynniki. To propozycja dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą, aby ich firma została szybko zapamiętana.
Pakiet premium błysk – wizytówka wyróżnia się specjalnym połyskiem, który spowodowany jest oklejeniem jej przez odpowiednio przygotowaną folię. Taki produkt wyróżni się w otoczeniu eleganckich wyglądem. Jest to nowoczesne wydanie karty firmowej, obok którego żaden stylowy przedsiębiorca nie przejdzie obojętnie.
Pakiet premium soft – głównym atutem takiej wizytówki jest jej aksamitność. Takie produkt już na pierwszy rzut oka emanuje prestiżem. Na pewno spodoba się osobom, które chcą swoją wizytówką zachwycać w każdej sytuacji.
Wizytówki ekskluzywne – przykłady
Materiał wykonawczy to jedno, jednym z najważniejszych aspektów wizytówki firmowej jest grafika i tło. I tutaj powinniśmy wiedzieć, w jaki sposób chcemy przekazać informacje o firmie. Wizytówki ekskluzywne muszą wyróżniać się w otoczeniu, a więc warto postawić na projekty, które swoim stylem przyciągną uwagę wszystkich miłośników piękna.
Abstrakcja symbolem stylu
Zgrabne, abstrakcyjne wzory, niczym folklorowe fascynacje łatwo wpadają w oko i nadają wizytówce ekskluzywnego charakteru. Jest to grafika nietypowa, która zaskakuje i zachwyca zarazem. Stworzona w ciekawym połączeniu kolorystycznym pomoże stworzyć firmową kartę, która na długo zapadnie nam w pamięć.
Minimalizm nada tajemniczości
Dobra, ekskluzywna wizytówka wcale nie musi być napchana grafiką i treścią. Wręcz przeciwnie, często to minimalizm nadaje wrażenie luksusu. Ładny połysk, ciekawy kontrast kolorystyczny i wartościowy obrazek, a także oryginalna, niewielka grafika wystarczą, aby zachwycić potencjalnych klientów.
Złote dodatki
Złoto od zawsze kojarzy nam się z luksusem, dlatego wizytówka, na której pojawią się dodatki w tej barwie, na pewno zrobi dobre wrażenie. Warto postawić na model charakteryzujący się czarnym tłem, złotą czcionką i modnym wzorem. Taka wizytówka będzie pełna stylu.
Wybierając odpowiednią ekskluzywną wizytówkę, zapewniamy swojej firmie dobre pierwsze wrażenie, a od tego już tylko krok do zyskania większej liczby klientów.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM