Wizytówki jednostronne – czy spełniają swoje zadanie?
Wizytówki jednostronne – czy spełniają swoje zadanie?
4.9 (97.14%) 7 ocen
Przeglądając modele nowoczesnych wizytówek, natrafimy na projekty pionowe i poziome, błyszczące i matowe, ze zdobieniami lub bez. Zanim jednak zdecydujemy się na jeden z nich, musimy zastanowić się, czy postawimy na wizytówkę jednostronną, czy dwustronną. Jak dokonać takiego wyboru i dla kogo wizytówki jednostronne będą opcją najlepszą?
Zalety druku na jednej stronie
Przedsiębiorcy często błędnie uważają, że im więcej, tym lepiej. Tymczasem stworzenie atrakcyjnej wizytówki na jednostronnej powierzchni jest możliwe i może zapewnić ciekawy efekt. Sekretem jest to, co się na tej stronie umieści. Nie wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują barwnej grafiki, aby przyciągnąć klientów. Czasem złotym środkiem jest prosta treść i informacja, dotycząca danych kontaktowych.
Wizytówki tworzy się po to, aby powiadomić potencjalnych klientów o istnieniu firmy, poinformować, czym się ona zajmuje i gdzie można znaleźć więcej informacji. W treści wizytówki znajduje się najczęściej nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz strona www. Można zamieścić również krótki opis tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo, jeżeli nie wynika to jasno z nazwy. Osoby zainteresowane same skontaktują się z przedstawicielem lub odwiedzą stronę internetową, na której znajdą większą ilość informacji.
Wizytówka posiada ograniczoną przestrzeń na treść informacyjną, ale nawet w przypadku wizytówek dwustronnych, słowo pisane znajduje się najczęściej tylko na jednej z nich, a druga przeznaczona jest na grafikę. Nie jest to regułą, jednak jeżeli nie mamy do dodania na wizytówce nic więcej niż podstawowe dane, nie ma konieczności rozwlekania treści, czy umieszczania na niej zbędnych obrazków.
Dobrze skonstruowana wizytówka jednostronna może charakteryzować się wyrazistością i jakością wykonania. Prosta w odbiorze, łatwo wpadnie w oko i szybko uda się ją zapamiętać.
Rodzaje wizytówek jednostronnych
Wizytówka jednostronna to taka, w której zapełnia się tylko jedną stronę karty. Jednak nawet takie projekty mogą różnić się strukturą i jakością. Wśród wizytówek jednostronnych możemy wybrać wizytówki błyszczące, chronione specjalną folią z połyskiem, która uwydatnia kolory i chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Jeżeli potrzebujemy czegoś naprawdę prostego i treściwego, możemy postawić na folię mat. Taka wizytówka jest odporna na zabrudzenia, trudniej przyswaja wilgoć i choć tłumi kolory, sprawia, że całość staje się bardziej tajemnicza i elegancka, więc łatwo zaciekawi potencjalnych klientów.
Wizytówki jednostronne mogą być wykonane również z grubszej folii soft, charakteryzującej aksamitną, przyjemną w dotyku strukturą. Taka wizytówka, nawet zapełniona tylko na jednej stronie, łatwo przyciągnie uwagę i pokreśli, że dana firma zapewnia najwyższą jakość usług.
Wizytówki jednostronne nie zapewniają wiele miejsca na treść, jednak firmy z renomą oraz takie, których nazwa jasno wskazuje na branże, jaką się zajmują, nie potrzebują powielania treści i mnogości motywów graficznych. Prosty wzór w połączeniu z prostą treścią zapewnią równie ciekawy efekt i na pewno spodobają się wszystkim osobom, których oferta danego przedsiębiorstwa może zainteresować.
Wizytówki jednostronne – czy spełniają swoje zadanie?
Przeglądając modele nowoczesnych wizytówek, natrafimy na projekty pionowe i poziome, błyszczące i matowe, ze zdobieniami lub bez. Zanim jednak zdecydujemy się na jeden z nich, musimy zastanowić się, czy postawimy na wizytówkę jednostronną, czy dwustronną. Jak dokonać takiego wyboru i dla kogo wizytówki jednostronne będą opcją najlepszą?
Zalety druku na jednej stronie
Przedsiębiorcy często błędnie uważają, że im więcej, tym lepiej. Tymczasem stworzenie atrakcyjnej wizytówki na jednostronnej powierzchni jest możliwe i może zapewnić ciekawy efekt. Sekretem jest to, co się na tej stronie umieści. Nie wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują barwnej grafiki, aby przyciągnąć klientów. Czasem złotym środkiem jest prosta treść i informacja, dotycząca danych kontaktowych.
Wizytówki tworzy się po to, aby powiadomić potencjalnych klientów o istnieniu firmy, poinformować, czym się ona zajmuje i gdzie można znaleźć więcej informacji. W treści wizytówki znajduje się najczęściej nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz strona www. Można zamieścić również krótki opis tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo, jeżeli nie wynika to jasno z nazwy. Osoby zainteresowane same skontaktują się z przedstawicielem lub odwiedzą stronę internetową, na której znajdą większą ilość informacji.
Wizytówka posiada ograniczoną przestrzeń na treść informacyjną, ale nawet w przypadku wizytówek dwustronnych, słowo pisane znajduje się najczęściej tylko na jednej z nich, a druga przeznaczona jest na grafikę. Nie jest to regułą, jednak jeżeli nie mamy do dodania na wizytówce nic więcej niż podstawowe dane, nie ma konieczności rozwlekania treści, czy umieszczania na niej zbędnych obrazków.
Dobrze skonstruowana wizytówka jednostronna może charakteryzować się wyrazistością i jakością wykonania. Prosta w odbiorze, łatwo wpadnie w oko i szybko uda się ją zapamiętać.
Rodzaje wizytówek jednostronnych
Wizytówka jednostronna to taka, w której zapełnia się tylko jedną stronę karty. Jednak nawet takie projekty mogą różnić się strukturą i jakością. Wśród wizytówek jednostronnych możemy wybrać wizytówki błyszczące, chronione specjalną folią z połyskiem, która uwydatnia kolory i chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Jeżeli potrzebujemy czegoś naprawdę prostego i treściwego, możemy postawić na folię mat. Taka wizytówka jest odporna na zabrudzenia, trudniej przyswaja wilgoć i choć tłumi kolory, sprawia, że całość staje się bardziej tajemnicza i elegancka, więc łatwo zaciekawi potencjalnych klientów.
Wizytówki jednostronne mogą być wykonane również z grubszej folii soft, charakteryzującej aksamitną, przyjemną w dotyku strukturą. Taka wizytówka, nawet zapełniona tylko na jednej stronie, łatwo przyciągnie uwagę i pokreśli, że dana firma zapewnia najwyższą jakość usług.
Wizytówki jednostronne nie zapewniają wiele miejsca na treść, jednak firmy z renomą oraz takie, których nazwa jasno wskazuje na branże, jaką się zajmują, nie potrzebują powielania treści i mnogości motywów graficznych. Prosty wzór w połączeniu z prostą treścią zapewnią równie ciekawy efekt i na pewno spodobają się wszystkim osobom, których oferta danego przedsiębiorstwa może zainteresować.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM