Każdy przedsiębiorca chce, aby wizytówka jego firmy wyróżniała się wśród innych. Karty z nazwą i logiem firmy powinny być łatwe do zapamiętania i charakteryzować się ciekawym stylem wykonania. Wśród projektów wizytówek, oprócz motywów i kolorystyki, możemy wybierać również sam styl. Często przyjdzie nam stanąć przed dylematem: jaką wizytówkę wybrać – błyszczącą czy matową. W tym artykule spróbujemy nieco przybliżyć każdy z modeli i pomóc Ci dokonać wyboru.
Wizytówka – dlaczego rodzaj jest ważny?
Jeżeli chcemy, aby nasza wizytówka była charakterystyczna, powinniśmy sami zaangażować się w jej projekt. Wyraźmy indywidualne wymagania i postawmy na to, co wydaje nam się najlepsze dla naszej firmy.
Wybór pomiędzy wizytówką matową i błyszczącą może być trudny, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, którzy zamawiają swoje pierwsze projekty. Czy to, co błyszczy, bardziej rzuca się w oczy, czy też czasem warto postawić na coś stonowanego bez połysku? Oba modele mogą być ciekawe i pomóc dobrze rozreklamować firmę. Sam sprawdź, który rodzaj odpowiada Ci bardziej.
Wizytówka matowa
Czy wizytówka, która się nie błyszczy, może przyciągnąć spojrzenia? Jak najbardziej. Taki projekt to świetna opcja dla osób, które stawiają na eleganckie wizytówki w kolorach stonowanych. Sprawdzają się przy tworzeniu projektów dla firm z branży medycznej, hydraulików, firm pogrzebowych czy wykwintnych restauracji.
Wybór wizytówki matowej ma wiele zalet. Jej atutem jest z pewnością mocna struktura powierzchni, która nie klei się i nie odbija śladów po palcach. Jest odporna na drobne zabrudzenia oraz wilgoć. Matowa powierzchnia „tłumi” kolory, co sprawia, że całość robi bardziej stylowe, eleganckie wrażenie.
Ciekawy motyw i wyraźna treść na wizytówce matowej na pewno spełnią swoje zadanie i sprawią, że łatwo będzie ją zapamiętać. Wizytówki matowe są wytrzymałe, więc na pewno przetrwają długi czas w czyimś portfelu czy w kieszeni spodni.
Wizytówka błyszcząca
Wizytówka z błyszczącej folii już od pierwszego spojrzenia rzuca się w oczy. Dzięki połyskowi kolory są uwydatnione, a więc cały model bez problemu wyróżni się w otoczeniu. Większość osób uważa, że wszystko, co błyszczące jest ładniejsze i bardziej eleganckie, jednak wizytówka błyszcząca to nie tylko piękny wygląd, ale również wytrzymałość.
Powierzchnia pokryta błyszczącą folią odporna jest na ścieranie, a więc nawet po długim czasie przebywania w niekorzystnych warunkach, treść, która się na niej znajduje, nie ulegnie zatarciu. Takie modele są zazwyczaj także sztywniejsze, trudniej ulegają przedarciu, a więc nie pogniotą się nawet rzucone w obszerną damską torebkę.
Wizytówki błyszczące to gratka dla właścicieli salonów mody i urody, pływalni i klubów sportowych, salonów sukien ślubnych czy usługodawców, oferujących organizację imprez. Wizytówki błyszczące cechują się często większymi zdobieniami, a ich charakterystyka oparta jest na przyciąganiu wizualnym, a więc motyw bywa ważniejszy od treści.
Wizytówka błyszcząca i matowa – porównanie
Prawdą jest, że oba typy posiadają swoje wady i zalety. Wizytówki matowe są wyraźne, eleganckie i odporne na zabrudzenia, podczas gdy błyszczące od razu przyciągają wzrok, są wytrzymałe i nie zacierają się.
Niezależnie od tego, którą z nich wybierzemy, pamiętajmy, że równie ważne, jak połysk czy struktura wizytówki, jest to, co się na nie znajduje. Sami zdecydujcie, co odpowiada Wam najbardziej i dopasujcie rodzaj wizytówki do tego, co chcecie przez nią przekazać.
Wizytówki matowe i błyszczące
Którą wybierzesz?
Każdy przedsiębiorca chce, aby wizytówka jego firmy wyróżniała się wśród innych. Karty z nazwą i logiem firmy powinny być łatwe do zapamiętania i charakteryzować się ciekawym stylem wykonania. Wśród projektów wizytówek, oprócz motywów i kolorystyki, możemy wybierać również sam styl. Często przyjdzie nam stanąć przed dylematem: jaką wizytówkę wybrać – błyszczącą czy matową. W tym artykule spróbujemy nieco przybliżyć każdy z modeli i pomóc Ci dokonać wyboru.
Wizytówka – dlaczego rodzaj jest ważny?
Jeżeli chcemy, aby nasza wizytówka była charakterystyczna, powinniśmy sami zaangażować się w jej projekt. Wyraźmy indywidualne wymagania i postawmy na to, co wydaje nam się najlepsze dla naszej firmy.
Wybór pomiędzy wizytówką matową i błyszczącą może być trudny, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, którzy zamawiają swoje pierwsze projekty. Czy to, co błyszczy, bardziej rzuca się w oczy, czy też czasem warto postawić na coś stonowanego bez połysku? Oba modele mogą być ciekawe i pomóc dobrze rozreklamować firmę. Sam sprawdź, który rodzaj odpowiada Ci bardziej.
Wizytówka matowa
Czy wizytówka, która się nie błyszczy, może przyciągnąć spojrzenia? Jak najbardziej. Taki projekt to świetna opcja dla osób, które stawiają na eleganckie wizytówki w kolorach stonowanych. Sprawdzają się przy tworzeniu projektów dla firm z branży medycznej, hydraulików, firm pogrzebowych czy wykwintnych restauracji.
Wybór wizytówki matowej ma wiele zalet. Jej atutem jest z pewnością mocna struktura powierzchni, która nie klei się i nie odbija śladów po palcach. Jest odporna na drobne zabrudzenia oraz wilgoć. Matowa powierzchnia „tłumi” kolory, co sprawia, że całość robi bardziej stylowe, eleganckie wrażenie.
Ciekawy motyw i wyraźna treść na wizytówce matowej na pewno spełnią swoje zadanie i sprawią, że łatwo będzie ją zapamiętać. Wizytówki matowe są wytrzymałe, więc na pewno przetrwają długi czas w czyimś portfelu czy w kieszeni spodni.
Wizytówka błyszcząca
Wizytówka z błyszczącej folii już od pierwszego spojrzenia rzuca się w oczy. Dzięki połyskowi kolory są uwydatnione, a więc cały model bez problemu wyróżni się w otoczeniu. Większość osób uważa, że wszystko, co błyszczące jest ładniejsze i bardziej eleganckie, jednak wizytówka błyszcząca to nie tylko piękny wygląd, ale również wytrzymałość.
Powierzchnia pokryta błyszczącą folią odporna jest na ścieranie, a więc nawet po długim czasie przebywania w niekorzystnych warunkach, treść, która się na niej znajduje, nie ulegnie zatarciu. Takie modele są zazwyczaj także sztywniejsze, trudniej ulegają przedarciu, a więc nie pogniotą się nawet rzucone w obszerną damską torebkę.
Wizytówki błyszczące to gratka dla właścicieli salonów mody i urody, pływalni i klubów sportowych, salonów sukien ślubnych czy usługodawców, oferujących organizację imprez. Wizytówki błyszczące cechują się często większymi zdobieniami, a ich charakterystyka oparta jest na przyciąganiu wizualnym, a więc motyw bywa ważniejszy od treści.
Wizytówka błyszcząca i matowa – porównanie
Prawdą jest, że oba typy posiadają swoje wady i zalety. Wizytówki matowe są wyraźne, eleganckie i odporne na zabrudzenia, podczas gdy błyszczące od razu przyciągają wzrok, są wytrzymałe i nie zacierają się.
Niezależnie od tego, którą z nich wybierzemy, pamiętajmy, że równie ważne, jak połysk czy struktura wizytówki, jest to, co się na nie znajduje. Sami zdecydujcie, co odpowiada Wam najbardziej i dopasujcie rodzaj wizytówki do tego, co chcecie przez nią przekazać.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM