Wizytówki z laminatem czy bez? – Doradzamy najlepszy wybór

Wizytówki z laminatem czy bez? – Doradzamy najlepszy wybór
5 (100%) 2 ocen

Wygląd wizytówki to wyjątkowo ważna sprawa. To nie tylko kartonik z waszymi danymi, który ułatwia kontakt. Tam jest podana nazwa firmy i logo, a to oznacza, że ta mała karteczka reprezentuje ciebie i produkt, który wypuszczasz na rynek. Jest częścią strategii marketingowej, niezależenie od skali. I dlatego właśnie wygląd wizytówek jest niezwykle ważny, nie może być byle jaki.

Wybierz więc jedną z gotowych grafik, taką, która pasuje do profilu działalności twojej firmy. A potem zastanów się, jak jeszcze można podkręcić efekt, jaki będą tworzyły te małe, firmowe karnety. Może warto wybrać wizytówki z laminatem, który doda im prestiżowego wyglądu?

Wizytówki z laminatem – na czym to polega?

Obecnie wizytówki są dostępne w wielu różnych wariantach, od niskobudżetowych do bardzo kosztownych technik, jeśli zamawiający wymaga prestiżowego wyglądu swoich karnetów. Jednak to nie oznacza, że klienci, którzy mają ograniczony budżet, nie mogą sobie pozwolić na wizytówki o wyglądzie premium.

Taki kompromis między ceną, a efektownym designem daje laminowanie. To popularna technika polegająca na pokrywaniu papieru cienką, transparentną folią, w wersji matowej albo błyszczącej. Folię nakłada się jedno lub dwustronnie, to klient określa szczegóły zamówienia.

Wizytówka - Błogi relaks
Wizytówka – Błogi relaks

Jakie grafiki zyskują na laminowaniu?

Dzięki laminowaniu zyskują praktycznie wszystkie warianty graficzne wykorzystywane do tworzenia wizytówek. Wyjątek będą jedynie stanowić karnety, które zostaną wykonane na papierze z wyraźną fakturą. To ona będzie podkręcała efekt i przykuwała oko. Natomiast każdy płaski papier po foliowaniu zyska z pewnością na urodzie.

Trzeba jednak dobrze dobrać rodzaj folii do wzoru i kolorów. Zasadniczo folia błyszcząca doskonale podkreśla wszystkie żywe, nasycone kolory. Wydobywa z nich głębię i tworzy efekt szkła delikatnym trójwymiarem. Natomiast w przypadku kolorów jasnych i pastelowych lepiej sprawdza się folia matowa i soft touch, która dodatkowo sprawia, że wizytówki z laminatem są bardzo miłe w dotyku.

Wizytówka - Wszystko co potrzebne do remontu
Wizytówka – Wszystko co potrzebne do remontu

Zarówno folia matowa, jak i błyszcząca absolutnie nie psuje czytelności karnetów, a wręcz przeciwnie wyostrza druk. Doskonale widoczne są również wszystkie kolory i kontury, bo folia nie wpływa na odcień.

Co zyskujesz dzięki wizytówkom z laminatem?

Owszem, wizytówki wykończone folią są droższe od tych wersji zwykłych. Jednak różnice w cenie są niewielkie, w zasadzie odczuwalne dopiero w przypadku naprawdę dużych nakładów. Dlatego też nie ma co szukać tu oszczędności, a raczej spojrzeć na tzw. zyski niewymierne. Laminowane, eleganckie i efektowne wizytówki laminowane to mają sporo zalet:

  • Przyjemność przy wręczaniu. Ten, kto wręcza wizytówkę nie powinien się jej wstydzić. Pewność siebie w kontaktach z klientami i kontrahentami ma dużą siłę przebicia marketingowego i brzydka wizytówka nie powinna jej zakłócać.
  • Zwiększony prestiż firmy. Na dobry wizerunek firmy składają się wszystkie materiały reklamowe, w tym także wizytówka. Jej efektowny wygląd sprawi, że każdy klient będzie postrzegał twoją firmę, jako godną zaufania i zainteresowania.
  • Dbałość o szczegóły. Tak to już jest, że dzisiejsi konsumenci mają większą świadomość rynku i zwracają uwagę na wszystkie szczegóły, nie tylko na samą cenę produktu. A firma, która ma starannie dopracowany każdy szczegół wizerunkowy postrzegana jest zdecydowanie lepiej.
  • Większa trwałość wizytówek. Zapewne chcesz, żeby twoja wizytówka robiła dobre wrażenie, ale też żeby jak najdłużej służyła każdemu klientowi. A technika laminowania z pewnością zapewnia skuteczne przedłużenie trwałości karnetu.
Wizytówka - Pomarańczowa estetyka
Wizytówka – Pomarańczowa estetyka

Zadbaj o starannie dopracowane, efektowne i trwałe wizytówki laminowane, a szybko przekonasz się, jak zyska na tym wizerunek twojej firmy. Pomimo tego, że w kwestiach informacyjnych króluje strona internetowa, to jednak wizytówka nadal trzyma się dzielnie i ma moc marketingową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish