Wymiary wizytówki – stwórz model w najlepszym formacie
Oceń Artykuł
Zastanawiacie się, jak powinna wyglądać wizytówka firmowa? Musi być stworzona w ładnym stylu, charakteryzować się odpowiednio dobraną kolorystyką i przyciągać wzrok. Co jednak możecie powiedzieć na temat wymiarów wizytówek? Tyle, że powinna zmieścić się w portfelu lub kieszeni. No jasne, ale spójrzmy na to nieco bardziej fachowym okiem. Zobaczcie, jakie wymiary powinna mieć dobrze stworzona wizytówka firmowa.
Format wizytówek
Najpopularniejszy format wizytówki firmowej wynosi 90 x 50 mm. Odnosi się to zarówno do wizytówek pionowych, jak i poziomych. Dlaczego właśnie takie wymiary?
Zanim firma Netprint rozpoczęła tworzenie projektów wizytówek, musiała ustalić, jakie karty będą najbardziej odpowiadały potencjalnym klientom. Nie mógł to być rozmiar A4, nie mówimy przecież o ulotkach. Wizytówka kojarzy się nam wszystkim z małym kawałkiem papieru, na którym znajdziemy dane kontaktowe do firmy. Wizytówki nie mogą więc być zbyt duże, ponieważ stałyby się nieporęczne, a to mogłoby przynieść więcej szkód niż pożytku.
Projektanci zastosowali się do wymiarów najpowszechniejszych i stworzyli wizytówki idealne do portfelowej kieszonki. To właśnie tam najczęściej przechowujemy wizytówki firm, które nas interesują. Jednak jeżeli taka karta z portfela wystaje lub przeszkadza w jego zamykaniu, stosujemy najpopularniejsze rozwiązanie i wyjmujemy ją. Wtedy łatwo może się zgubić, często też trafia do śmieci.
Wymiary wizytówek w cm 9 x 5 to format, który odpowiada wszystkim. Niezależnie od tego, co się na nich znajdzie, bez problemu zmieszczą się w kieszeni kurtki, małej kieszonce w torebce, portfelu, a nawet w etui na karty kredytowe.
Wymiary wizytówki 90 x 50 – optymalny format dla każdego
Wizytówka w rozmiarze 90 x 50 mm świetnie sprawdzi się jako karta wizerunkowa firmy z dowolnej branży. Zapewnia odpowiednią ilość przestrzeni na zamieszczenie danych adresowych, danych do kontaktu oraz podstawowych informacji o firmie, a także ciekawej grafiki. Firma Netprint swoje produkty dostosowuje do podanych wymiarów, tworząc modele, które wyróżniają się w otoczeniu.
Dlaczego każda firma chce mieć swoją wizytówkę? Dlatego, że jest to najszybszy sposób na podanie informacji o działaniu firmy dla szerokiego grona odbiorców. Klient, który otrzyma wizytówkę, zachowa ją dla siebie lub przekaże innym potencjalnym zainteresowanym. Optymalny format wizytówek jest dostosowany do klientów, wykonaną w taki sposób kartę bez problemu chwycimy w jedną rękę i już pierwszy rzut oka pozwoli nam na przeczytanie pełnej treści.
Wizytówki firmowe to z definicji małe karty, zawierające informacje, dotyczące firmy. Niezależnie od tego, czy stawiamy na wizytówkę z połyskiem, matową, na wizytówkę na specjalnym papierze lub całkowicie standardową, wymiary 90 x 50 stanowią uniwersalny format, w którym wykonywana jest większość wizytówek na świecie.
Postawcie na dobrą jakość i zamówcie dla swojej firmy komplet wizytówek, które będą wyraźne, zgrabne i eleganckie, a na pewno uda Wam się znaleźć jeszcze większe grono klientów, którzy chętnie skorzystają z Waszej oferty.
Wymiary wizytówki – stwórz model w najlepszym formacie
Zastanawiacie się, jak powinna wyglądać wizytówka firmowa? Musi być stworzona w ładnym stylu, charakteryzować się odpowiednio dobraną kolorystyką i przyciągać wzrok. Co jednak możecie powiedzieć na temat wymiarów wizytówek? Tyle, że powinna zmieścić się w portfelu lub kieszeni. No jasne, ale spójrzmy na to nieco bardziej fachowym okiem. Zobaczcie, jakie wymiary powinna mieć dobrze stworzona wizytówka firmowa.
Format wizytówek
Najpopularniejszy format wizytówki firmowej wynosi 90 x 50 mm. Odnosi się to zarówno do wizytówek pionowych, jak i poziomych. Dlaczego właśnie takie wymiary?
Zanim firma Netprint rozpoczęła tworzenie projektów wizytówek, musiała ustalić, jakie karty będą najbardziej odpowiadały potencjalnym klientom. Nie mógł to być rozmiar A4, nie mówimy przecież o ulotkach. Wizytówka kojarzy się nam wszystkim z małym kawałkiem papieru, na którym znajdziemy dane kontaktowe do firmy. Wizytówki nie mogą więc być zbyt duże, ponieważ stałyby się nieporęczne, a to mogłoby przynieść więcej szkód niż pożytku.
Projektanci zastosowali się do wymiarów najpowszechniejszych i stworzyli wizytówki idealne do portfelowej kieszonki. To właśnie tam najczęściej przechowujemy wizytówki firm, które nas interesują. Jednak jeżeli taka karta z portfela wystaje lub przeszkadza w jego zamykaniu, stosujemy najpopularniejsze rozwiązanie i wyjmujemy ją. Wtedy łatwo może się zgubić, często też trafia do śmieci.
Wymiary wizytówek w cm 9 x 5 to format, który odpowiada wszystkim. Niezależnie od tego, co się na nich znajdzie, bez problemu zmieszczą się w kieszeni kurtki, małej kieszonce w torebce, portfelu, a nawet w etui na karty kredytowe.
Wymiary wizytówki 90 x 50 – optymalny format dla każdego
Wizytówka w rozmiarze 90 x 50 mm świetnie sprawdzi się jako karta wizerunkowa firmy z dowolnej branży. Zapewnia odpowiednią ilość przestrzeni na zamieszczenie danych adresowych, danych do kontaktu oraz podstawowych informacji o firmie, a także ciekawej grafiki. Firma Netprint swoje produkty dostosowuje do podanych wymiarów, tworząc modele, które wyróżniają się w otoczeniu.
Dlaczego każda firma chce mieć swoją wizytówkę? Dlatego, że jest to najszybszy sposób na podanie informacji o działaniu firmy dla szerokiego grona odbiorców. Klient, który otrzyma wizytówkę, zachowa ją dla siebie lub przekaże innym potencjalnym zainteresowanym. Optymalny format wizytówek jest dostosowany do klientów, wykonaną w taki sposób kartę bez problemu chwycimy w jedną rękę i już pierwszy rzut oka pozwoli nam na przeczytanie pełnej treści.
Wizytówki firmowe to z definicji małe karty, zawierające informacje, dotyczące firmy. Niezależnie od tego, czy stawiamy na wizytówkę z połyskiem, matową, na wizytówkę na specjalnym papierze lub całkowicie standardową, wymiary 90 x 50 stanowią uniwersalny format, w którym wykonywana jest większość wizytówek na świecie.
Postawcie na dobrą jakość i zamówcie dla swojej firmy komplet wizytówek, które będą wyraźne, zgrabne i eleganckie, a na pewno uda Wam się znaleźć jeszcze większe grono klientów, którzy chętnie skorzystają z Waszej oferty.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM