Zdobądź nowych klientów poprzez voucher - kreacje reklamowe dla różnych branż
Zdobądź nowych klientów poprzez voucher – kreacje reklamowe dla różnych branż
4.5 (90%) 8 ocen
Każdy lubi prezenty, gratisy, dodatki i inne bonusy. Lubimy podarunki otrzymywane od rodziny i znajomych na przeróżne okazje, ale nie tylko. Jesteśmy także przyzwyczajeni do otrzymywania takich drobnych upominków od wszelkiego rodzaju firm, sprzedawców i usługodawców. Skąd wziął się ten zwyczaj? Wykreowały go najzwyczajniej w świecie warunki dużej konkurencyjności w handlu.
Dziś, żeby przyciągnąć klientów do swojej marki czy produktu, który niewiele różni się od propozycji innych firm, trzeba się mocniej postarać. Temu właśnie służą przeróżne gratisy, rabaty czy choćby vouchery firmowe na określone kwoty lub wybrane usługi. Ta ostatnia forma stała się ostatnio wyjątkowo popularna, bo jednocześnie może stanowić formę reklamy.
Jak
powinien wyglądać firmowy voucher?
Jeśli planujesz wdrożyć do swojej strategii sprzedażowej voucher firmowy, warto porządnie przemyśleć jego wygląd. Wbrew pozorom obdarowany nie zwraca wyłącznie uwagi na zawartość kuponu czyli na swoją korzyść, chociaż to właśnie ona jest tu najważniejsza. Obecni konsumenci są także wyczuleni na wszelkie estetyczne detale, a dbałość o nie jest przez nich doceniana i wysoko punktowana. Wszelkie badania rynku dowodzą, że bardzo dużą uwagę zwraca się na wygląd produktów oraz reklamy, a przecież voucher jest jej częścią.
Z pewnością nie należy drukować kuponów metodą domową, to zawsze będzie mało profesjonalne. Nawet jeśli masz małą firmę i niski budżet, przejrzyj oferty firm, które zajmują się ozdobnymi wydrukami zawodowo, takich, jak Netprint. Przekonasz się, że można zyskać wysoką jakość voucherów na zamówienie za naprawdę rozsądną cenę. Do dyspozycji jest wiele profesjonalnych wzorów graficznych, można także dobrać odpowiedni papier, format i czcionkę. Na każdy detal masz wpływ, więc łatwo dopasujesz styl twojego bonu podarunkowego do charakteru firmy, tym bardziej, że wzory są podzielone na kategorie, co znacznie ułatwia wybór.
Voucher firmowy powinien być harmonijnie dostosowany charakterem, stylem, kolorem i symbolami do branży, którą reprezentuje twoja firma. To sprawi, że w głowie konsumenta od razu pojawią się odpowiednie, logiczne skojarzenia. Umieszczenie na wydruku w widocznym miejscu nazwy z logo, dodatkowo wzmocni ten efekt. Zadbaj też, aby bon miał odpowiednio wytworny i efektowny wygląd, w końcu to prezent, który powinien u obdarowanego wywołwać same pozytywne odczucia.
Korzystając z takiej kompleksowej oferty możesz wybrać jeden z gotowych wzorów albo przesłać swój własny projekt czy firmowy branding, jeśli taki posiadasz. Możesz też zamówić indywidualny, nowy projekt voucherów, wtedy zyskasz pewność, że takie wydruki będą z pewnością niepowtarzalne.
Voucher podarunkowy i jednocześnie reklama – to się opłaca
Zakup vouchera firmowego to opłacalny ruch, bo to po prostu wydruk dwufunkcyjny. Pozwala w ramach jednego wydatku na zdobycie nowych klientów dzięki gratisowej usłudze czy rabatowi na określone produkty, ale jednocześnie niesie bardzo silny przekaz reklamowy. Utrwala wizerunek firmy w głowach konsumentów za pomocą kolorów i grafiki, dzięki czemu szybciej rozpoznają markę w późniejszym czasie. Można także wykorzystać voucher podarunkowy jako nośnik reklamowy dla kolejnego produktu czy usługi, która ma dopiero zostać wypuszczona na rynek za jakiś czas. To sprytny zabieg reklamowy, który sprawia, że klienci chcą pozostać z twoją firmą dłużej niż tylko do czasu wykorzystania prezentu, do którego uprawnia voucher . Tak zdobywa się lojalność klientów od samego początku i reklamuje swoją firmę w sposób szerszy, nastawiony na długofalowe efekty kampanii marketingowej.
Oprócz vouchera reklamowego warto także zamówić wizytówki i ulotki w tej samej oprawie graficznej. Jednolita, spójna estetyka bardzo pomaga w budowaniu rozpoznawalnego wizerunku każdej firmy.
Zdobądź nowych klientów poprzez voucher – kreacje reklamowe dla różnych branż
Każdy lubi prezenty, gratisy, dodatki i inne bonusy. Lubimy podarunki otrzymywane od rodziny i znajomych na przeróżne okazje, ale nie tylko. Jesteśmy także przyzwyczajeni do otrzymywania takich drobnych upominków od wszelkiego rodzaju firm, sprzedawców i usługodawców. Skąd wziął się ten zwyczaj? Wykreowały go najzwyczajniej w świecie warunki dużej konkurencyjności w handlu.
Dziś, żeby przyciągnąć klientów do swojej marki czy produktu, który niewiele różni się od propozycji innych firm, trzeba się mocniej postarać. Temu właśnie służą przeróżne gratisy, rabaty czy choćby vouchery firmowe na określone kwoty lub wybrane usługi. Ta ostatnia forma stała się ostatnio wyjątkowo popularna, bo jednocześnie może stanowić formę reklamy.
Jak powinien wyglądać firmowy voucher?
Jeśli planujesz wdrożyć do swojej strategii sprzedażowej voucher firmowy, warto porządnie przemyśleć jego wygląd. Wbrew pozorom obdarowany nie zwraca wyłącznie uwagi na zawartość kuponu czyli na swoją korzyść, chociaż to właśnie ona jest tu najważniejsza. Obecni konsumenci są także wyczuleni na wszelkie estetyczne detale, a dbałość o nie jest przez nich doceniana i wysoko punktowana. Wszelkie badania rynku dowodzą, że bardzo dużą uwagę zwraca się na wygląd produktów oraz reklamy, a przecież voucher jest jej częścią.
Z pewnością nie należy drukować kuponów metodą domową, to zawsze będzie mało profesjonalne. Nawet jeśli masz małą firmę i niski budżet, przejrzyj oferty firm, które zajmują się ozdobnymi wydrukami zawodowo, takich, jak Netprint. Przekonasz się, że można zyskać wysoką jakość voucherów na zamówienie za naprawdę rozsądną cenę. Do dyspozycji jest wiele profesjonalnych wzorów graficznych, można także dobrać odpowiedni papier, format i czcionkę. Na każdy detal masz wpływ, więc łatwo dopasujesz styl twojego bonu podarunkowego do charakteru firmy, tym bardziej, że wzory są podzielone na kategorie, co znacznie ułatwia wybór.
Voucher firmowy powinien być harmonijnie dostosowany charakterem, stylem, kolorem i symbolami do branży, którą reprezentuje twoja firma. To sprawi, że w głowie konsumenta od razu pojawią się odpowiednie, logiczne skojarzenia. Umieszczenie na wydruku w widocznym miejscu nazwy z logo, dodatkowo wzmocni ten efekt. Zadbaj też, aby bon miał odpowiednio wytworny i efektowny wygląd, w końcu to prezent, który powinien u obdarowanego wywołwać same pozytywne odczucia.
Korzystając z takiej kompleksowej oferty możesz wybrać jeden z gotowych wzorów albo przesłać swój własny projekt czy firmowy branding, jeśli taki posiadasz. Możesz też zamówić indywidualny, nowy projekt voucherów, wtedy zyskasz pewność, że takie wydruki będą z pewnością niepowtarzalne.
Voucher podarunkowy i jednocześnie reklama – to się opłaca
Zakup vouchera firmowego to opłacalny ruch, bo to po prostu wydruk dwufunkcyjny. Pozwala w ramach jednego wydatku na zdobycie nowych klientów dzięki gratisowej usłudze czy rabatowi na określone produkty, ale jednocześnie niesie bardzo silny przekaz reklamowy. Utrwala wizerunek firmy w głowach konsumentów za pomocą kolorów i grafiki, dzięki czemu szybciej rozpoznają markę w późniejszym czasie. Można także wykorzystać voucher podarunkowy jako nośnik reklamowy dla kolejnego produktu czy usługi, która ma dopiero zostać wypuszczona na rynek za jakiś czas. To sprytny zabieg reklamowy, który sprawia, że klienci chcą pozostać z twoją firmą dłużej niż tylko do czasu wykorzystania prezentu, do którego uprawnia voucher . Tak zdobywa się lojalność klientów od samego początku i reklamuje swoją firmę w sposób szerszy, nastawiony na długofalowe efekty kampanii marketingowej.
Oprócz vouchera reklamowego warto także zamówić wizytówki i ulotki w tej samej oprawie graficznej. Jednolita, spójna estetyka bardzo pomaga w budowaniu rozpoznawalnego wizerunku każdej firmy.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM