Vouchery online

Jest wiele sposobów na przyciąganie nowych klientów oraz zdobywanie ich lojalności, która będzie się przekładała na regularne kupowanie produktów jednej marki albo korzystanie z usług wybranej wcześniej firmy. Zawsze powinny być dopasowane do profilu działalności, ale istnieje pewien ciekawy i dość uniwersalny sposób, który sprawdza się w wielu wariantach. To voucher albo inaczej bon lub kupon podarunkowy.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Każdy bon podarunkowy ma do spełnienia pewną misję. Oprócz tego, że będzie miłym dodatkiem lub prezentem, ma też spory potencjał marketingowy. Dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na jego wygląd. Trzeba taki kupon podarunkowy potraktować na równi z innymi elementami swojej kampanii reklamowej, niezależnie od wielkości czy zasięgu swojej firmy. To także składowa firmowego wizerunku.

Aby voucher prezentował się profesjonalnie i robił dobre wrażenie należy zadbać o kilka spraw:

1) Jakość papieru

Z naszej oferty można wybrać papier o podwyższonej gramaturze, z połyskiem lub matowy, całkiem gładki lub ozdobiony ciekawą strukturą. Wybór papieru premium sprawi, że twoje kupony podarunkowe będą się dobrze prezentować i nie ulegną tak szybko zniszczeniu

2) Wysoka rozdzielczość wydruk

Gwarantujemy, że każde zamówienie jest realizowane na sprzęcie najnowszej generacji, dzięki czemu uzyskujemy świetną jakość wydruku. Ważna jest także jakość przesyłanych do nas plików w przypadku, kiedy voucher ma zostać wykonany na podstawie projektu klienta. W razie problemów technicznych służymy radą i pomocą.

3) Grafika

Voucher podarunkowy musi być zaopatrzony w szatę graficzną, która wpada w oko, podobnie jak ulotka czy wizytówka. Do waszej dyspozycji oddaliśmy duży wybór wzorów, dzięki czemu z pewnością każdy znajdzie grafikę, która będzie się wręcz automatycznie kojarzyć z profilem działania, budzić określone emocje i zapadać w pamięć.

4) Treść.

Na bonie podarunkowym musi znaleźć się określenie prezentu, do którego wykorzystania ma prawo obdarowany. Może to być ilość, kwota lub informacje dotyczące zdarzenia, w którym ma wziąć udział. Ale oprócz tego, np. na drugiej stronie lub z boku karnetu, można dyskretnie przemycić dodatkowy przekaz, taki jak logo, krótki opis firmy lub reklamę nowego produktu. Zamawiając u nas bony podarunkowe możesz dobrze wykorzystać siłę marketingową vouchera.


Jeśli zadbasz o te wszystkie elementy, możesz liczyć na podwójną korzyść z kuponów. Zadowolenie obdarowanych i pozytywne skojarzenia graficzne, które zapadną w pamięć i sprawią, że ci potencjalni klienci wrócą po kolejne produkty, usługi i vouchery.
Czytaj więcej
Pokaż:

JAK ZAPRASZAĆ TO Z PRZYTUPEM

Niezależnie, czy chcesz wręczać voucher jako zaproszenie na event czy jako kupon promujący wybraną usługę lub produkt, uprawniający do zniżek albo darmowej opcji, taki kupon musi prezentować się zachęcająco. Musi kusić, sprawiać, że obdarowany poczuje się wyjątkowo i miło, a kiedy już pojawią się te pozytywne emocje, powinien skojarzyć je z twoją firmą. Dzięki naszej efektownej, a jednocześnie wytwornej grafice, taki efekt pojawi się na 100%. Wybierz voucher z błyszczącymi drobinkami i sprawdź, jakie efekty przyniesie ci ich uroda.

ZAPOWIEDŹ WYGLĄDU GLAMOUR

Jeśli chodzi o wręczanie voucherów na swoje usługi, to jednak salon wizażu musi się wspiąć na wyżyny estetyki. Tu konieczne jest zapewnienie, że znacie się na modzie jak mało kto, że umiecie wypracować piękny wygląd klientki zgodny z jej urodą oraz że zapewniacie pełny profesjonalizm i wyczucie. Nasza propozycja graficzna zapewnia takie odczucia, jest jednocześnie bardzo kobieca i nowoczesna, a to oznacza, że voucher jest przepustką do naprawdę ciekawej i wyjątkowej metamorfozy. Po takim początku, każda klientka wróci do was nie jeden raz.

PROFESJONALNE ZAPROSZENIE NA MASAŻ

Nie od dzisiaj wiadomo, że konsumenci lubią dostawać wszelkie gratisy, rabaty i zaproszenia. Jeśli w taki właśnie sposób chcesz przyciągnąć nowych klientów do swojego gabinetu, postaw na wręczanie voucherów, które będą uprawniać do jednej z tych promocyjnych form. Aby jednak wykorzystać potencjał takiego karnetu, skorzystaj z naszej propozycji graficznej. Dzięki niej nie tylko wprawisz potencjalnego klienta w dobry nastrój, ale też zareklamujesz przy okazji swoje usługi, zadbasz o pozytywny wizerunek firmy i zbudujesz relację z nim relację opartą na zaufaniu.

VOUCHER Z POŁYSKIEM GLAMOUR

Jeśli działasz w branży, w której zdecydowaną większość klienteli stanowią kobiety, musisz szczególnie dbać o oprawę graficzną. W nią wpisuje się także kwestia wręczania bądź sprzedawania voucherów podarunkowych. Ich wygląd ma niebagatelne znaczenie, ponieważ żeńska część klienteli zwraca szczególną uwagę na takie detale. Wybierz więc naszą srebrną grafikę w stylu glamour, a z pewnością zdasz egzamin ze znajomości mody i kobiecych upodobań.

ZAPROŚ KLIENTÓW ELEGANCKO I KLASYCZNIE

Jeśli chcesz postawić na modny, elegancki wizerunek firmy z charakterem, mamy dla ciebie tą wyjątkową grafikę na voucher. Kontrast, ostre cięcia pomiędzy elementami grafiki i modne połączenie kolorów, a do tego dużo miejsca na podanie treści w czytelny sposób. To grafika uniwersalna, która sprawia, że voucher pasuje do większości nowoczesnych firm usługowych i handlowych. Taki bon to dowód, że znacie się na modzie.

ZAPOWIEDŹ EFEKTOWNEJ LEKKOŚCI

Voucher firmowy, którym chcesz obradować dotychczasowych albo potencjalnych klientów musi prezentować się okazale. Jednak pod tym pojęciem może kryć przeróżna estetyka, która przede wszystkim powinna nawiązywać do specyfiki twojej działalności. Nasza propozycja to pastelowa grafika imitująca elegancki marmur. Modna, lekka i stylowa, może doskonale pasować np. do salonu spa, biura projektowego czy sklepu z biżuterią. Voucher firmowy, którym chcesz obradować dotychczasowych albo potencjalnych klientów musi prezentować się okazale. Jednak pod tym pojęciem może kryć przeróżna estetyka, która przede wszystkim powinna nawiązywać do specyfiki twojej działalności. Nasza propozycja to pastelowa grafika imitująca elegancki marmur. Modna, lekka i stylowa, może doskonale pasować np. do salonu spa, biura projektowego czy sklepu z biżuterią.

CZERWONA KOKARDA TO KLASYKA GATUNKU

Opakowania prezentów bywają różne, ich wygląd zależy od charakteru okazji, a czasami od mody. Ale są wzorce w tym zakresie, które nie zmieniają się od stuleci i są ponadczasowe. Jednym z takich detali, a jednocześnie symboli, które automatycznie kojarzą się z miłym prezentem, jest wielka, czerwona kokarda. Nie mogło więc zabraknąć takiej klasycznej, eleganckiej i uniwersalnej grafiki w naszej ofercie voucherów okazjonalnych.

WYTWORNIE I PRESTIŻOWO ZAPAKOWANY PREZENT

Voucher, którym nagradzamy stałych klientów za lojalność albo obdarowujemy konsumentów, którzy dopiero mają dołączyć do klienteli, powinien odpowiednio wyglądać. Musi być wytworny, zachęcający i efektowny, bo tylko wtedy każdy poczuje się doceniony i zadowolony. Oczywiście, wiadomo, że najważniejsza jest zawartość takiego bonu podarunkowego, ale podobnie jak w przypadku każdego prezentu, opakowanie też się liczy.

GUSTOWNY I SUGESTYWNY PREZENT

Czasami salon fryzjerski musi sięgnąć do kieszeni nieco głębiej, żeby skutecznie przyciągnąć nowych klientów i w dłuższej perspektywie zacząć zarabiać więcej. W takim przypadku warto zdecydować się na promocyjne vouchery ze zniżkami albo wręcz darmowymi usługami, żeby zaprezentować swoje umiejętności. Sam voucher musi mieć szykowny i prestiżowy wygląd, dlatego zwracamy twoją uwagę na tą efektowną grafikę. Obdarowana osoba poczuje się wyróżniona i twoja promocja może zaowocować kolejnym lojalnym klientem.

JAK PREZENT, TO TYLKO WYMOWNY

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na wypromowanie usług jest z pewnością voucher. Można zaproponować z jego użyciem jakieś ciekawe zniżki, obsługę ze specjalnymi atrakcjami, gratisy, darmową pierwszą wizytę itd. Ale uwaga, taki voucher podarunkowy to także doskonała okazja do reklamowania twojego gabinetu i utrwalania jego oprawy graficznej w otoczeniu. Obdarowany już zawsze ją skojarzy, ale jest szansa, że taki prezent pokaże członkom rodziny lub znajomym. I tak, małymi kroczkami zbudujesz swoją markę i przyciągniesz klientów.

JAK ZAPROSIĆ DO ZMIAN? WŁAŚNIE TAK!

Kiedy wręczasz komuś prezent chcesz, żeby zrobił duże, ale pozytywne wrażenie. Miło ci, kiedy obdarowany się uśmiecha, a potem z chęcią z niego korzysta. Podobnie jest z voucherem promocyjnym, przy czym tutaj prezent nie jest bezinteresowny, bo ma w efekcie zwiększyć zyski twojej firmy. Jeśli więc chcesz w ten sposób przyciągnąć damską część klienteli do swojej siłowni, proponujemy naszą ciekawą grafikę. Wygląda zachęcająco, jest w modnej kolorystyce i z pewnością sprawi, że panie ze zwykłej ciekawości kupią pierwszy karnet.

ZRÓB WRAŻENIE SWOIM PREZENTEM

Jeśli chcesz dodatkowo zachęcić nowych klientów do swoich usług i wypromować w okolicy swoją siłownię, skorzystaj z podwójnej mocy vouchera. To niewielki karnet, który można wręczać konsumentom, a który uprawnia do promocji, zniżki bądź np. darmowej godziny w siłowni czy pierwszej konsultacji z trenerem. Prezent zapewnie sprawi, że klient zdecyduje się na wizytę, a potem być może wykupi karnet. Druga siła vouchera to fakt, że zdobi go nasza piękna grafika. Minimalistyczna, ale bardzo konkretna, zachęcająca i wywołująca pozytywne skojarzenia.

EFEKTYWNA GRAFIKA ROBIĄCA WRAŻENIE

Niektóre vouchery w branży beauty wręczają same salony, które chcą promować swoją działalność albo docenić stałych klientów. Inne mają rolę karty podarunkowej, którą klientki wręczają innym osobom i tak też powiększa się klientela. Ale niezależnie od rodzaju vouchera, powinien on mieć zawsze jedną zaletę. Koniecznie musi wyglądać atrakcyjnie i wytwornie, żeby adresat prezentu czuł radość i chciał skorzystać z zaoferowanych usług. Nasz voucher spełnia te kryteria i buduje elegancki wizerunek twojego salonu.

VOUCHER DLA DBAJĄCYCH O URODĘ

Voucher podarunkowy to miła forma obdarowywania stałych lub przyszłych klientów i doskonała forma promocji firmy. I chyba branża beauty wykorzystuje tą możliwość najczęściej. Dlatego w naszej ofercie nie mogło zabraknąć pięknie zaprojektowanego vouchera, który mogą wykorzystywać salony kosmetyczne, fryzjerskie i spa. Elegancki wygląd i wizerunek modelki zachęca do odwiedzin, całość wygląda prestiżowo i z pewnością buduje pozytywny wizerunek firmy.

ZACHĘCAJĄCA MOC KWIATÓW

Grafika kwiatowa, która zdobi voucher to tak naprawdę dość uniwersalny wzór. Można go użyć w branży, która zajmuje się np. dekorowaniem imprez albo handlem roślinami, ale nie tylko. Tak naprawdę nasza propozycja sprawdzi się w salonie urody, sklepie z odzieżą, kawiarni itd. Wszędzie tam, gdzie przeważa damska klientela, chociaż i mężczyźnie wypada wręczyć taki uroczy bon. Ma bardzo optymistyczny wygląd, więc każdy przywita go uśmiechem i chętnie zrealizuje. Jest też dowodem na twoje zaangażowane podejście do biznesu.

ZACHĘĆ KLIENTÓW DO WIZYTY W SALONIE

Voucher na masaż w twoim gabinecie może być miłym ukłonem w stronę stałych klientów albo promocyjną zachętą dla potencjalnej nowej klienteli. Wartość takiego prezentu zależy od ciebie, ale sam voucher powinien zawsze wyglądać elegancko. Wręczanie takiego upominku na niechlujnej karteczce jest mocno nieprofesjonalne. Dlatego warto skorzystać z naszej propozycji. Modna, pastelowa kolorystyka i bardzo estetyczny układ tekstu sprawiają, że zarówno wręczanie, jak i otrzymanie takiego podarunku to miła chwila.

KUPON PODARUNKOWY, KTÓRY WRĘCZYSZ Z DUMĄ

Minimalistyczna grafika, połączenie pastelowych barw z czarnymi detalami oraz przejrzystość przekazu bez bałaganu to cechy eleganckiego, prestiżowego vouchera podarunkowego. Nikt nie lubi wręczać niezbyt atrakcyjnych lub zupełnie niegustownych rzeczy, ani prywatnie ani służbowo. Tego vouchera nikt nie będzie się wstydził podczas wręczania, a każdy obdarowany przywita prezent z uznaniem nie tylko dla zawartości bonu. Ładny voucher to skutecznie podkreślenie prestiżu twojej firmy i pozytywnego wizerunku.

ODPOWIEDNI WYGLĄD VOUCHERA DLA TRENDY FIRMY

Imienny bon podarunkowy na wasze usługi to prezent wyjątkowy i jego wygląd musi to potwierdzać. Modna, monochromatyczna grafika, ozdobiona geometrycznymi detalami nadaje karnetowi bardzo elegancki i nowoczesny wygląd. To kupon, który aż miło wręczyć, który podnosi prestiż firmy i jest dowodem na znajomość najnowszych trendów modowych. Zamów biało czarne vouchery, imienne lub in blanco, a szybko przekonasz się o pozytywnych reakcjach twoich klientów i wymiernych korzyściach z takiej reklamy.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEGO WYGLĄDU

Planujesz ruszyć z akcją promocyjną i chcesz wręczać potencjalnym klientkom darmowe vouchery na usługi. To świetny pomysł, żeby przyciągnąć nowe osoby do swojego salonu albo docenić stałe bywalczynie. Warto jednak zadbać o jego elegancki wygląd, tak jak w przypadku każdego innego prezentu. Nasza propozycja to bardzo kobiece ujęcie modelki z lilią na białym tle. Grafikę podkreślają pola tekstowe w kolorze brudnego różu. Całość bardzo elegancka, co podkreśla prestiżowy charakter prezentu i twojego salonu.

PREZENT, KTÓRY ZACHWYCA ESTETYKĄ

Wiadomo, kiedy wręczamy voucher ze zniżką czy darmowym zabiegiem, to zawsze wywołujemy w konsumentkach przyjemne uczucia. Czują się docenione i z pewnością ciekawe realizacji prezentu. Ale jeśli voucher jest dodatkowo piękny, to ranga podarunku rośnie, a i zyskuje na tym wizerunek salonu. W naszej akwarelowej grafice jest wszystko, czyli efektowne kolory, pozytywny przekaz i z pewnością zapowiedź pięknego wyglądu. Ciekawy podział na ozdobną grafikę i czytelne pola tekstowe podkręca efekt i sprawia, że voucher jest bardzo przyjemy w odbiorze.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż:
Voucher ok

Vouchery Opis produktu

Vouchery drukowane są w technologi cyfrowej na maszynie produkcyjnej Konica Minolta c3070. To rozwiązanie pozwala nam wprowadzić do oferty nakłady już od 10 szt które mogą być wykorzystywane do krótkich, okazjonalnych serii promocyjnych. W przypadku większych nakładów vouchery drukujemy w efektywnej i opłacalnej technologii offsetowej.


STANDARD - Voucher drukowany na papierze kredowym, matowym o gramaturze 350 g/m2. Trwały i sztywny papier nadaje elegancji i podkreśla walory reklamowe vouchera. Papier dodatkowo dobrze przyjmuje tusz na niezadrukowanych powierzchniach. Dzięki temu wypisywanie vouchera nie sprawia problemów.