Wizytówka matowa czy błyszcząca – która lepiej nada się do Twoich celów?
Wizytówka matowa czy błyszcząca – która lepiej nada się do Twoich celów?
4.7 (93.33%) 3 ocen
Wizytówka firmowa staje się znakiem rozpoznawczym przedsiębiorstwa, dlatego powinna być odpowiednio dopracowana i starannie dobrana do danej branży. Stawiając na model, który ma przyciągać uwagę, musimy zastanowić się nad pewnymi aspektami wyglądu firmowej karty. Jaka wizytówka – matowa czy błyszcząca najlepiej spełni nasze wymagania?
Wizytówka matowa
Wizytówka matowa charakteryzuje się, jak sama nazwa wskazuje, matowym materiałem. Brak połysku nie przeszkadza jednak w zapewnieniu eleganckiego stylu.
Zalety wizytówki matowej:
– mocna struktura powierzchni;
– nie odbija śladów po palcach;
– nie klei się;
– jest odporna na zabrudzenia;
– stonowane kolory sprawiają estetyczne wrażenie.
Wizytówki matowe najczęściej wybierane są przez osoby z branży usługowych, którzy chcą przyciągnąć uwagę prostą, ale chwytliwą treścią oraz kartą, która swoją prezencją daje wrażenie powagi i odpowiedzialności. Dzięki temu klient wie, ze ma do czynienia z rzetelną firmą. Projekt matowy świetnie nadaje się dla lekarzy, hydraulików, krawców, zakładów pogrzebowych czy fizjoterapeutów.
Wizytówka błyszcząca
Projekt pokryty błyszczącą folią łatwo rzuca się w oczy. Elegancki połysk sprawia, ze bez trudu zwrócimy na nią uwagę, doceniając wysoki styl. Połysk zapewnia wyraźne kolory, a jeżeli karta utrzymana jest w jaskrawych barwach, nie sposób będzie przejść obok niej obojętnie.
Zalety wizytówki błyszczącej:
– elegancki połysk, który łatwo wpada w oko;
– wytrzymały materiał, odporność na zrywanie;
– wyraźna treść i kolorystyka;
– odporność na ścieranie.
Wizytówka błyszcząca kojarzy się z luksusami oraz żywiołowością, dlatego chętnie stawiają na nią właścicielki salonów piękności, artyści, organizatorzy imprez czy sklepy z artykułami dla dzieci. Odpowiednio dobrana kolorystyka oraz zachęcająca treść połączone z eleganckim połyskiem stworzą wizytówkę pełną gracji i wytwornego uroku.
Wizytówka matowa czy błyszcząca – dlaczego rodzaj ma znaczenie?
Wizytówka, która ma być kluczem do sukcesu firmy, musi być przede wszystkim oryginalna i osobista. Każdy, kto decyduje się na stworzenie własnej karty firmowej, powinien zaangażować się w tworzenie projektu, dzięki czemu weźmie udział w przygotowaniu produktu o indywidualnym znaczeniu.
Ludzie łatwiej zapamiętują to, co oryginalne, a materiał matowy lub z połyskiem w dużej emirze oddziałują na to, jak postrzegana będzie wizytówka. Oprócz grafiki i treści, to właśnie na rodzaj papieru zwracamy uwagę na samym początku. Zarówno jedna, jak i druga opcja może okazać się skuteczna dla danego przedsiębiorcy, jednak wybór bywa często trudny.
Wizytówka matowa czy błyszcząca – co lepsze?
Jeżeli zastanawiasz się na wizytówką matową – weź pod uwagę przede wszystkim rodzaj papieru. Nie charakteryzuje się on połyskiem, ale mimo tego, cechuje się pewną elegancją i wytwornością, nadaje karcie spokojnego, stonowanego stylu, który często przynosi wiele korzyści.
Wizytówka błyszcząca natomiast łatwo wyróżnia się w otoczeniu i zapewnia wyraziste kolory. Jest to opcja idealna dla przedsiębiorstw, które chcą szokować stylem, pokazać coś krzykliwego, przyciągnąć uwagę grafiką o bogactwem barw.
Wizytówka matowa czy błyszcząca – która lepiej nada się do Twoich celów?
Wizytówka firmowa staje się znakiem rozpoznawczym przedsiębiorstwa, dlatego powinna być odpowiednio dopracowana i starannie dobrana do danej branży. Stawiając na model, który ma przyciągać uwagę, musimy zastanowić się nad pewnymi aspektami wyglądu firmowej karty. Jaka wizytówka – matowa czy błyszcząca najlepiej spełni nasze wymagania?
Wizytówka matowa
Wizytówka matowa charakteryzuje się, jak sama nazwa wskazuje, matowym materiałem. Brak połysku nie przeszkadza jednak w zapewnieniu eleganckiego stylu.
Zalety wizytówki matowej:
– mocna struktura powierzchni;
– nie odbija śladów po palcach;
– nie klei się;
– jest odporna na zabrudzenia;
– stonowane kolory sprawiają estetyczne wrażenie.
Wizytówki matowe najczęściej wybierane są przez osoby z branży usługowych, którzy chcą przyciągnąć uwagę prostą, ale chwytliwą treścią oraz kartą, która swoją prezencją daje wrażenie powagi i odpowiedzialności. Dzięki temu klient wie, ze ma do czynienia z rzetelną firmą. Projekt matowy świetnie nadaje się dla lekarzy, hydraulików, krawców, zakładów pogrzebowych czy fizjoterapeutów.
Wizytówka błyszcząca
Projekt pokryty błyszczącą folią łatwo rzuca się w oczy. Elegancki połysk sprawia, ze bez trudu zwrócimy na nią uwagę, doceniając wysoki styl. Połysk zapewnia wyraźne kolory, a jeżeli karta utrzymana jest w jaskrawych barwach, nie sposób będzie przejść obok niej obojętnie.
Zalety wizytówki błyszczącej:
– elegancki połysk, który łatwo wpada w oko;
– wytrzymały materiał, odporność na zrywanie;
– wyraźna treść i kolorystyka;
– odporność na ścieranie.
Wizytówka błyszcząca kojarzy się z luksusami oraz żywiołowością, dlatego chętnie stawiają na nią właścicielki salonów piękności, artyści, organizatorzy imprez czy sklepy z artykułami dla dzieci. Odpowiednio dobrana kolorystyka oraz zachęcająca treść połączone z eleganckim połyskiem stworzą wizytówkę pełną gracji i wytwornego uroku.
Wizytówka matowa czy błyszcząca – dlaczego rodzaj ma znaczenie?
Wizytówka, która ma być kluczem do sukcesu firmy, musi być przede wszystkim oryginalna i osobista. Każdy, kto decyduje się na stworzenie własnej karty firmowej, powinien zaangażować się w tworzenie projektu, dzięki czemu weźmie udział w przygotowaniu produktu o indywidualnym znaczeniu.
Ludzie łatwiej zapamiętują to, co oryginalne, a materiał matowy lub z połyskiem w dużej emirze oddziałują na to, jak postrzegana będzie wizytówka. Oprócz grafiki i treści, to właśnie na rodzaj papieru zwracamy uwagę na samym początku. Zarówno jedna, jak i druga opcja może okazać się skuteczna dla danego przedsiębiorcy, jednak wybór bywa często trudny.
Wizytówka matowa czy błyszcząca – co lepsze?
Jeżeli zastanawiasz się na wizytówką matową – weź pod uwagę przede wszystkim rodzaj papieru. Nie charakteryzuje się on połyskiem, ale mimo tego, cechuje się pewną elegancją i wytwornością, nadaje karcie spokojnego, stonowanego stylu, który często przynosi wiele korzyści.
Wizytówka błyszcząca natomiast łatwo wyróżnia się w otoczeniu i zapewnia wyraziste kolory. Jest to opcja idealna dla przedsiębiorstw, które chcą szokować stylem, pokazać coś krzykliwego, przyciągnąć uwagę grafiką o bogactwem barw.
1 thought on “Wizytówka matowa czy błyszcząca – która lepiej nada się do Twoich celów?”
Interesujący artykuł, dzięki za pomysły.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM