Baner, czyli wizytówka Twojej firmy

Oceń Artykuł

Jeszcze kilka lat temu banery kojarzyły nam się głównie z dużymi korporacjami. Coraz większa konkurencja na rynku oraz poprawa możliwości sprawiły, że dzisiaj znacznie więcej mniejszych przedsiębiorstw decyduje się na stworzenie dla firmy takiej dodatkowej wizytówki.

Baner – co to jest?

Baner pełni funkcję większej wizytówki. Znajdują się na nim podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe. Stawiając na taki rodzaj reklamy, zapewniamy sobie samodzielny nośnik informacji oraz dopełnienie kampanii i pozwalamy na zdobycie nowych odbiorców naszych usług.

Zamówienie baneru to kolejny krok do pełnego sukcesu. Każde przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać, musi starać się zdobywać jak największą liczbę klientów. Dzięki banerowi możemy dotrzeć do ludzi z różnych klas i tym samym poszerzyć wiedzę o naszej firmie wśród znaczniejszego grona osób.

Jak powinien wyglądać dobry baner?

Baner powinien przede wszystkim przyciągać uwagę. Najważniejszy jest odpowiedni dobór kolorystyki oraz grafiki, gdyż to jest to, co jako pierwsze wpada w oko. Całość powinna jak najbardziej kojarzyć się z usługami oraz branżą, dotyczącą oferty.

W takim przypadku na banerach firm architektonicznych często znajdziemy wizerunek domu, przedsiębiorstw ogrodniczych przybory, typu grabie czy kosiarka, a firmy kosmetyczne chętnie chwalą się zdjęciami modelek lub stylowo zrobionych paznokci.

Podczas projektowania baneru istotna jest również sama czcionka. Treść znajdująca się na produkcie musi być czytelna i kontrastować z tłem. Najlepiej, gdy to, co zostało napisane na banerze, można odczytać z większej odległości. Tekstu nie powinno być zbyt dużo, a jedynie najważniejsze informacje o firmie oraz jej lokalizacja, ewentualnie hasło reklamowe. Warto również umieścić logo, które jest znakiem rozpoznawczym przedsiębiorstwa.

Wymiary baneru

Wymiary baneru mogą być różne, w zależności od tego, gdzie będzie on usytuowany. Rozmiar należy dobrać tak, aby wszystko, co znajdzie się na plakacie, było dobrze widoczne ze znacznej odległości. Banery najczęściej zawiesza się na budynkach lub stojakach reklamowych, dobrze jest wiedzieć, gdzie go powiesimy, zanim zdecydujemy się na konkretną wielkość.

Banery – drukowanie

Dla lepszej trwałości i jakości najlepiej drukować banery za pomocą technologii ekosolwentowej. Po wydrukowaniu warto całość zabezpieczyć laminatem, dzięki czemu przedłużymy żywotność wydruku o ok. 2-3 lata, a co więcej zapewnimy mu odporność na promienie UV. Firma Netprint banery reklamowe drukuje w trzech opcjach:

Standard

Baner uniwersalny o gramaturze 510g/m2 z nadrukiem pełnym jednostronnym w gamie kolorów CMYK i rozdzielczości 720 dpi. Drukowany jest na tkaninie winylowej z podkładem poliestrowym. Baner wodoodporny, niewrażliwy na zmiany temperatury i promienie słoneczne oraz trudny do rozdarcia.

Premium

Jest to baner o zwiększonej wytrzymałości, wykonany z tkaniny winylowej, powlekanej dodatkowo PCV o gramaturze 550g/m2. Baner pełno-kolorowy, jednostronny z nadrukiem CMYK i rozdzielczości 720 dpi. Polecany w przypadkach, gdy chcemy zamontować baner w trudnych miejscach i potrzebujemy wytrzymalszy wydruk.

Odblaskowy

Baner posiadający specjalny dodatek refleksyjny, widoczny 24 godziny na dobę. Pozwala to na zwiększenie widoczności baneru podczas złej pogody i w ciemności. Materiał wykonawczy odporny jest na rozdarcia i warunki atmosferyczne. Nadruk pełno-kolorowy jednostronny w kolorach CCMYK i rozdzielczości 720 dpi.

Stworzenie baneru pozwoli nam zwiększyć popularność firmy, ale pamiętajmy, że aby przyniósł korzyści, musi być odpowiednio wykonany. Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy znają się na tym, co robią. Firma Netprint oferuje projekty banerów dla firm różnych branży, zapraszamy do przeglądania przykładowych prezentacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish