Bony podarunkowe - udane i trafione prezenty na święta
Bony podarunkowe – udane i trafione prezenty na święta
4.5 (90%) 6 ocen
Kiedy zbliżają się święta, każdy ma na głowie sporo spraw. Taka rodzinna okazja do spotkań to mnóstwo radości, ale najpierw trzeba wszystko przygotować. Kulinarne smakołyki same się nie ugotują, a produkty nie dostarczą do domu. To jednak nie wszystko, bo są jeszcze dekoracje i oczywiście prezenty. Ich wybieranie zajmuje bardzo dużo czasu, zwłaszcza jeśli chcemy kupić trafione podarunki, które wywołają szczerą radość u obdarowanych.
Zastanówmy się więc, jak można przy tej części przygotowań zaoszczędzić swoim klientom trochę czasu, a firmie zwiększyć przy okazji obroty. Może bony podarunkowe będą idealnym wyjściem, które ułatwi zadanie? Czy twoja firma ma w swojej ofercie taki produkt, który klienci chętnie wybiorą dla swoich bliskich na święta?
Co to jest bon podarunkowy?
To nie jest żadna rewolucyjna nowość, ale może do tej pory taka forma prezentu nie była zbyt rozpowszechniona. Bony podarunkowe stosują już praktycznie wszystkie znane sieci handlowe, przy czym można je podzielić na dwa rodzaje. Pierwszy to po prostu narzędzie reklamowe, czyli kupon, który zachęca do skorzystania z usług albo zakupów, ponieważ zawiera jakiś miły gratis. To albo drobna sumka albo upust przy konkretnej kwocie wydanej na zakupy, albo po prostu parę groszy do wydania, ewentualnie zakres darmowych usług.
Drugi rodzaj to typowe bony podarunkowe, które klient coraz częściej może znaleźć przy kasie sklepów stacjonarnych albo na stronach sklepów online. Za taki kupon podarunkowy płaci się określoną cenę i taką wartość potem przedstawia prezent. Czyli klient płaci 100 zł i obdarowany ma do wydania w danym sklepie lub punkcie usługowym właśnie 100 zł. Zdarza się, że firmy dorzucają coś od siebie, np. zniżkę procentową. Bony podarunkowe mogą być imienne albo na okaziciela, a termin na spożytkowanie prezentu zwykle jest określony.
Nowoczesne prezenty? Bony podarunkowe na święta!
Tradycja bonu podarunkowego nie jest u nas zbyt długa, przez co wiele osób waha się przed wybraniem takiej formy obdarowania bliskich, zwłaszcza na święta. Wydaje im się to nieco bezduszne i mało rodzinne. Warto jednak promować taką formę i namawiać na nią klientów. Bo kiedy spojrzy się na to z drugiej strony, zakup kuponu podarunkowego do twojego sklepu eliminuje wydawanie pieniędzy przez klientów na nietrafione prezenty, a tobie redukuje ilość zwrotów. Dzięki takiej formie każda mama, babcia czy córka będą mogły poszaleć na zakupach i nabyć to, co faktycznie wpadnie im w oko. Wtedy każdy prezent będzie miał odpowiedni kolor, rozmiar, zapach czy inne właściwości. Tata wybierze sobie taki zegarek, jak chce, a brat wkrętarkę z udarem lub bez.
Pokaż, że rozumiesz zmieniający się rynek i upodobania klientów. Zamów przed świętami bony podarunkowe i wypromuj je w widocznym miejscu w sklepie albo w punkcie usługowym lub na swojej stronie. Spróbuj namawiać klientów na taką formę prezentu, przedstawiając argumenty, które przytoczyliśmy. Każdy chętnie zaoszczędzi trochę czasu w okresie świątecznych przygotowań, a przy okazji zyska pewność, że bliscy będą szczerze zadowoleni z podarunków.
Zadbaj o świąteczny wygląd bonu
Oczywiście najważniejsza będzie kwotowa zawartość bonu podarunkowego, ale i jego wygląd jest bardzo ważny. Powinien być odświętny i chwytać za serce. Grafika może bazować na typowych świątecznych symbolach, podanych w poważny albo nieco zabawny sposób. Dopasuj wzór do charakteru swojej działalności. Kupon podarunkowy powinien oczywiście zwierać logo lub nazwę twojej firmy, bo dzięki temu wiadomo będzie, gdzie można go zrealizować, ale nie powinien grać tu głównej roli. Obdarowany nie powinien mieć wrażenia, że ma do czynienia wyłącznie z reklamą.
Bon podarunkowy, chociaż wygląda niepozornie i nie wymaga wielkiego wysiłku podczas przedświątecznych poszukiwań, to jednak z pewnością godnie reprezentuje nowoczesne podejście do świąt i handlu w tym okresie.
Bony podarunkowe – udane i trafione prezenty na święta
Kiedy zbliżają się święta, każdy ma na głowie sporo spraw. Taka rodzinna okazja do spotkań to mnóstwo radości, ale najpierw trzeba wszystko przygotować. Kulinarne smakołyki same się nie ugotują, a produkty nie dostarczą do domu. To jednak nie wszystko, bo są jeszcze dekoracje i oczywiście prezenty. Ich wybieranie zajmuje bardzo dużo czasu, zwłaszcza jeśli chcemy kupić trafione podarunki, które wywołają szczerą radość u obdarowanych.
Zastanówmy się więc, jak można przy tej części przygotowań zaoszczędzić swoim klientom trochę czasu, a firmie zwiększyć przy okazji obroty. Może bony podarunkowe będą idealnym wyjściem, które ułatwi zadanie? Czy twoja firma ma w swojej ofercie taki produkt, który klienci chętnie wybiorą dla swoich bliskich na święta?
Co to jest bon podarunkowy?
To nie jest żadna rewolucyjna nowość, ale może do tej pory taka forma prezentu nie była zbyt rozpowszechniona. Bony podarunkowe stosują już praktycznie wszystkie znane sieci handlowe, przy czym można je podzielić na dwa rodzaje. Pierwszy to po prostu narzędzie reklamowe, czyli kupon, który zachęca do skorzystania z usług albo zakupów, ponieważ zawiera jakiś miły gratis. To albo drobna sumka albo upust przy konkretnej kwocie wydanej na zakupy, albo po prostu parę groszy do wydania, ewentualnie zakres darmowych usług.
Drugi rodzaj to typowe bony podarunkowe, które klient coraz częściej może znaleźć przy kasie sklepów stacjonarnych albo na stronach sklepów online. Za taki kupon podarunkowy płaci się określoną cenę i taką wartość potem przedstawia prezent. Czyli klient płaci 100 zł i obdarowany ma do wydania w danym sklepie lub punkcie usługowym właśnie 100 zł. Zdarza się, że firmy dorzucają coś od siebie, np. zniżkę procentową. Bony podarunkowe mogą być imienne albo na okaziciela, a termin na spożytkowanie prezentu zwykle jest określony.
Nowoczesne prezenty? Bony podarunkowe na święta!
Tradycja bonu podarunkowego nie jest u nas zbyt długa, przez co wiele osób waha się przed wybraniem takiej formy obdarowania bliskich, zwłaszcza na święta. Wydaje im się to nieco bezduszne i mało rodzinne. Warto jednak promować taką formę i namawiać na nią klientów. Bo kiedy spojrzy się na to z drugiej strony, zakup kuponu podarunkowego do twojego sklepu eliminuje wydawanie pieniędzy przez klientów na nietrafione prezenty, a tobie redukuje ilość zwrotów. Dzięki takiej formie każda mama, babcia czy córka będą mogły poszaleć na zakupach i nabyć to, co faktycznie wpadnie im w oko. Wtedy każdy prezent będzie miał odpowiedni kolor, rozmiar, zapach czy inne właściwości. Tata wybierze sobie taki zegarek, jak chce, a brat wkrętarkę z udarem lub bez.
Pokaż, że rozumiesz zmieniający się rynek i upodobania klientów. Zamów przed świętami bony podarunkowe i wypromuj je w widocznym miejscu w sklepie albo w punkcie usługowym lub na swojej stronie. Spróbuj namawiać klientów na taką formę prezentu, przedstawiając argumenty, które przytoczyliśmy. Każdy chętnie zaoszczędzi trochę czasu w okresie świątecznych przygotowań, a przy okazji zyska pewność, że bliscy będą szczerze zadowoleni z podarunków.
Zadbaj o świąteczny wygląd bonu
Oczywiście najważniejsza będzie kwotowa zawartość bonu podarunkowego, ale i jego wygląd jest bardzo ważny. Powinien być odświętny i chwytać za serce. Grafika może bazować na typowych świątecznych symbolach, podanych w poważny albo nieco zabawny sposób. Dopasuj wzór do charakteru swojej działalności. Kupon podarunkowy powinien oczywiście zwierać logo lub nazwę twojej firmy, bo dzięki temu wiadomo będzie, gdzie można go zrealizować, ale nie powinien grać tu głównej roli. Obdarowany nie powinien mieć wrażenia, że ma do czynienia wyłącznie z reklamą.
Bon podarunkowy, chociaż wygląda niepozornie i nie wymaga wielkiego wysiłku podczas przedświątecznych poszukiwań, to jednak z pewnością godnie reprezentuje nowoczesne podejście do świąt i handlu w tym okresie.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM