Jak zaprojektować idealną ulotkę? – Ulotki reklamowe

Jak zaprojektować idealną ulotkę? – Ulotki reklamowe
4.6 (91.43%) 7 ocen

W dzisiejszym świecie biznesu, czy to wielkiego czy też tego najmniejszego i lokalnego, konieczna jest reklama. W większości branż rynek jest tak nasycony ogromną ilością firm i ofert, że trudno jest się przebić ze swoją propozycją. Dlatego musisz zadbać o to, żeby potencjalny klient cię zauważył, poznał i dobrze zapamiętał, a tedy zwiększysz szansę na to, że skorzysta z twojej oferty, a następnie wróci po więcej.

Nie obawiaj się, że taka promocja pochłonie zbyt dużo pieniędzy, po prostu dostosuj narzędzia reklamowe do specyfiki swoich działań, a zwłaszcza do zasięgu swojej oferty. Może się okazać, że jedyne czego potrzebujesz w tym zakresie to ulotki reklamowe. A my podpowiemy ci jak stworzyć wydruk, który skutecznie przyciągnie klientów.

Detale, które cię wyróżniają

Jednym z ważnych elementów, które składają się na skuteczną ulotkę reklamową jest graficzny detal, który sprawia, że reklama wpada w oko i na długo zostaje w pamięci konsumenta. To mogą być różne detale:

  • Logo – to znak graficzny, który powinien być unikatowy, jedyny w swoim rodzaju, a jednocześnie wpadający w oko i łatwy do zapamiętania.

  • Nazwa firmy – jeśli nie masz logo zawsze warto pomyśleć nad chwytliwą nazwą firmy oraz dobraniem efektownego kroju czcionki.

  • Kolor – od samego początku należy postawić na konkretną kolorystykę, która będzie na stałe reprezentowała twoją firmę na wszelkich wydrukach, także na ulotkach reklamowych.

  • Zabawny element – nie masz logo, nic nie szkodzi. Skorzystaj z bogactwa graficznego i postaw na jakiś wesoły detal, np. graficznego ludzika albo zabawnego zwierzaka. To bardzo przyciąga wzrok.

  • Specyficzny znak – Jeśli twoja branża wyróżnia się jakąś symboliką, wykorzystaj to. Taki znak uruchomi proces skojarzeń w umyśle konsumenta i zwiększy prawdopodobieństwo, że użyje ulotki i skorzysta z twojej oferty.

Ulotka "Dużo informacji i ciekawa estetyka" - Ulotki reklamowe
„Dużo informacji i ciekawa estetyka”

Im lepiej zadbasz o to, żeby twoje ulotki reklamowe wyróżniały się pośród innych materiałów promocyjnych, tym szybciej powiększysz grono swoich klientów.

Gotowy wzór, indywidualny projekt albo wydruk z pliku

W ofercie Netprint znajdziecie wiele gotowych wzorów stworzonych specjalnie na ulotki reklamowe. Niektóre z nich są przypisane do konkretnych branż i zawierają charakterystyczne dla nich znaki graficzne oraz sugestywne barwy. Jest też spora grupa wariantów uniwersalnych, bo przecież są obszary działań, które nie odznaczają się żadną szczególną symboliką. Wybór jest spory, dzięki czemu łatwo dobierzesz wariant pasujący do profilu swojej działalności.

Ulotka "Mrugamy zalotnie do klientek" - Ulotki reklamowe
„Mrugamy zalotnie do klientek”

Możesz również zamówić ulotki reklamowe, które zostaną stworzone wyłącznie dla ciebie. Opisz swoją firmę, a także swoje oczekiwania kolorystyczne i graficzne, podaj treść, jaka powinna się znaleźć na wydruku i złóż zamówienie. Powstanie unikatowy projekt, który z pewnością nigdzie się nie powtórzy. Trzecia możliwość to wydruk z pliku. Jeśli posiadasz już gotowy szablon swojej reklamy, prześlij go, dodaj treść i zamów ulotki.

Ulotka reklamowa to także informacje

Kiedy wszelkie aspekty graficzne są już ustalone, należy zadbać o warstwę tekstową. To niezbędny i bardzo ważny element, bez którego nie ma skutecznej reklamy. Konieczne są wszelkie dane kontaktowe twojej firmy, ale nie tylko. Ulotki reklamowe mają odpowiednio dużą powierzchnię, aby umieścić na nich choćby hasłowo nazwy oferowanych usług bądź towarów. Warto zadbać także o jakieś zachęcające hasło reklamowe albo motto, którym kierujesz się w swojej działalności. To sprawia, że konsument szybko nabiera zaufania, a przy okazji powstaje pozytywny wizerunek twojej firmy. Zadbaj o to, żeby tekst był dobrze rozłożony na ulotce, a pola tekstowe odpowiednio duże. Dobrze sprawdzi się czytelna, wyraźna czcionka, odstępy, wypunktowania oraz pogrubienia najważniejszych zagadnień. Chodzi o to, żeby skupić uwagę konsumenta i sprawić, że kilka ważnych szczegółów pozostanie w jego pamięci.

Ulotka "Spokój, który leczy" - Ulotki reklamowe
„Spokój, który leczy”

Ta garść informacji o tworzeniu skutecznej ulotki reklamowej może sprawiać, że cała operacja wydaje ci się skomplikowana, a to złudzenie. Wystarczy skorzystać z oferty wydruków reklamowych i kreatora dostępnego na stronie, a szybko okaże się, że to dziecinnie proste.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish