Ulotki online

Ulotki reklamowe to najprostszy i jednocześnie niezwykle efektowny, ale wciąż niedoceniany sposób na promocję firmy. Od ich formy, kolorystyki, zamieszczonych treści, sposobu wykonania i metody kolportowania zależy rynkowe powodzenie oraz to, czy przekazywana za ich pośrednictwem informacja ofertowa nie tylko nie przepadnie w morzu innych komunikatów, ale i skutecznie dotrze do Klienta.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
W NetPrint stawiamy na kreatywność, innowacyjność, konceptualizm, profesjonalizm i stały kontakt na każdym etapie współpracy. Nie proponujemy zwykłych ulotek. Zamiast tego – drukujemy Twój biznesowy sukces. Jak to robimy? W pięciu krokach!

1) Określenie przeznaczenia

Klienci drukarni internetowej mogą – na każdym etapie współpracy – liczyć na fachowe doradztwo naszych pracowników. Pomagamy w wyborze najbardziej efektywnego dla planowanej formy dystrybucji formatu ulotki. Oferujemy różnego rodzaju materiały reklamowe, dedykowane różnym branżom i dostosowane do różnych potrzeb. Dlatego przed wyborem konkretnego szablonu – sugerujemy określenie tematyki, której ulotki mają dotyczyć oraz dokładne przemyślenie tego, w jaki sposób będą one kolportowane. Na tej podstawie doradzamy, jaki rozmiar czy format najlepiej sprawdzi się w przypadku kolportażu ulicznego, a jaki w roli wkładki prasowej czy oferty dostępnej w punkcie sprzedaży.

2) Naszkicowanie portretu Klienta

Ulotki reklamowe pełnią dwojaką rolę: są – z jednej strony – sposobem na przedstawienie produktu czy profilu firmy nowym Klientom, a z drugiej – środkiem podtrzymującym kontakt i prezentującym bieżącą ofertę stałym Kontrahentom. Warto więc, przed złożeniem zamówienia, określić grupę docelową i naszkicować portret odbiorcy do którego ulotka ma dotrzeć, a następnie – dostosować jej kształt i formę do jego wymagań i preferencji.

3) Kreatywnie projektowane

Dostępny w serwisie kreator zawiera szablony nowoczesnych ulotek, które z łatwością można spersonalizować. Wystarczy wskazać wzór, wybrać kolorystykę, wgrać logo lub firmową grafikę i określić rodzaj papieru i czcionki. Tym sposobem, opierając się na naszych formatach można – określając wcześniej przeznaczenie materiałów reklamowych i profil Klienta, do którego mają one dotrzeć – z łatwością, w przeciągu kilku minut zaprojektować profesjonalną, atrakcyjną ramę ulotki.

4) Sztuka pisania

Kolejnym etapem jest przygotowanie zwięzłego, zrozumiałego komunikatu ubranego w sugestywną, atrakcyjną dla odbiorcy treść, a potem – umieszczenie jej w odpowiednim, widocznym miejscu projektu.

5) Profesjonalny wydruk

Ostatnim krokiem jest wskazanie ilości i rodzaju wydruku oraz złożenie zamówienia na profesjonalne, dostosowane do metody kolportażu, skupiające na sobie wzrok Klientów, zaskakujące oryginalną forma i niebanalną treścią ulotki. Przygotujemy je tak szybko i sprawnie, jak szybko i sprawnie Ty, korzystając z naszego serwisie, zaprojektowałeś swój reklamowy sukces.
Czytaj więcej
Pokaż:

RETRO POŁĄCZONE Z NOWOCZESNOŚCIĄ

Obecne trendy modowe w zakresie grafik reklamowych i okazjonalnych można spokojnie nazwać dobrym, ciekawym okresem. Dlaczego? Bo odmiennie od wcześniejszych tendencji modne są połączenia, które przedtem były ignorowane. Przykładem może być nasza ulotka w formacie DL. Same akcesoria fryzjerskie i szare tło mają charakter retro i przywołują skojarzenia z dawnym salonem fryzjerskim, jednak całość została tak ułożona i wyważona, że ewidentnie widać tu nowoczesne wpływy modowych trendów w grafice reklamowej.

TEN PORZĄDEK MA ZNACZENIE

Modna kolorystyka i silne nawiązanie do stylu retro to obecnie bardzo modna estetyka, ale nasza grafika niesie jeszcze dodatkowy przekaz, który podziała zachęcająco na potencjalnych klientów. Narzędzia i akcesoria są położone asymetrycznie i stanowią tu dekorację, ale warto zwrócić na pedantyczny porządek, który tu panuje. To wybitna sugestia, że usługi są wykonywanie profesjonalnie i rzetelnie, zgodnie ze sztuką i wszelkimi zasadami. Konsument od razu czuje się bezpiecznie i spokojnie, a więc nabiera do was zaufania.

ORYGINALNIE I UNIWERSALNIE

Ulotki reklamowe salonów fryzjerskich wyglądają w ostatnim czasie dość podobnie. Większość z nich reprezentuje styl glamour, a to sprawia, że przyciągają tylko uwagę kobiet. Do niedawna zakładano chyba, że mężczyźni jak potrzebują to sobie gdzieś tam wdepną do fryzjera i nie trzeba ich szczególnie zachęcać. To już nieaktualne, dziś panowie także chcą wyglądać dobrze i modnie, a ta reklama dba o to, żeby ich zachęcić do waszych usług. Jeśli jesteście otwarci na męskie strzyżenie to nasza grafika będzie strzałem w dziesiątkę.

TREŚĆ PODKREŚLONA ZADZIORNĄ GRAFIKĄ

Choć ulotka w formacie DL wygląda dość niepozornie i można przypuszczać, że nie zmieści się na niej zbyt dużo, to jednak tkwi w niej duży potencjał. Ten wydłużony kształt sprawia, że grafiki prezentują się jakoś bardziej dynamicznie i ciekawie, a i miejsce na tekst jest całkiem spore. Mamy dla ciebie wyjątkowy wzór, gdzie dół ulotki zdobi niebanalna i nowoczesna grafika, a część górna przyjmie sporo treści. Najważniejsze są dane kontaktowe, ale namawiamy także to umieszczania szerszych informacji o firmie albo kodu QR, który przenosi na waszą stronę w sieci.

DUŻO MIEJSCA NA OPISANIE USŁUG

Klient, który rozważa skorzystanie z usługi firmy pośredniczącej w obrocie nieruchomościami, potrzebuje zdecydowanie więcej informacji niż tylko dane kontaktowe do agentów. Skoro chce komuś powierzyć obsługę operacji majątkowej na sporą kwotę, zwyczajnie musi was trochę poznać, a nasza ulotka daje taką możliwość. Poza bardzo ciekawą i efektowną grafiką, dysponujecie tutaj sporym polem tekstowym, na którym można umieścić garść informacji o zakresie usług i wasze najważniejsze atuty. To pozwala zdobyć zaufanie i ułatwia podjęcie decyzji przez klienta.

NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO REKLAMY

Ulotki reklamowe powinny mieć szatę graficzną całkowicie dostosowaną do reprezentowanej branży i nie chodzi tu wyłącznie o taki czytelny przekaz wprost, który po prostu pokazuje o co chodzi. Ważny jest także ogólny styl i klimat grafiki, czego najlepszym przykładem jest ten wzór dla firmy zajmującej się nieruchomościami. Całość ma bardzo nowoczesny i dynamiczny wygląd, co sugeruje reklamę sprzedawców prężnych, zorientowanych w rynku i przepisach oraz sprawnie działających i zorganizowanych. Taką zapowiedź niesie nasza ulotka.

MAŁA ULOTKA, Z KTÓREJ BIJE SZCZĘŚCIE

Format podłużnej ulotki w tym formacie jest bardzo popularny. Trochę pewnie dlatego, że zajmuje mniej miejsca niż inne wydruki z tej półki, ale też i dlatego, że na nim można ułożyć każdą grafikę w nieco inny, bardziej interesujący sposób. My oczywiście mamy dla ciebie taką propozycję. Grafika reklamowa, z którą opracowaliśmy całą linię wydruków tutaj prezentuje się wyjątkowo efektownie. Uśmiechnięte postaci przykuwają uwagę, a piękne niebo doskonale eksponuje dane kontaktowe i inne firmowe treści.

UTRWALANIE SZCZĘŚCIA TO TWOJA BAJKA

Każda branża ma swoją specyfikę, fotograficzna także, a grafiki reklamowe powinny do tejże specyfiki jak najmocniej nawiązywać. Nasza propozycja jest całkowicie zdefiniowana, ponieważ skupiliśmy się na twojej specjalizacji czyli fotografii ślubnej. O utrwalaniu szczęścia dwojga ludzi wiesz już pewnie wszystko, ale czas przekonać o tym konsumentów. Staraliśmy się stworzyć ulotkę, która po prostu pokazuje szczęśliwych nowożeńców w pięknym kadrze. Prosty, oczywisty przekaz, który jest zachęcający i optymistyczny.

REPREZENTACYJNA ULOTKA ŚLUBNA

Piękna, pastelowa i romantyczna ulotka, na której widać szczęśliwą parę wśród obłoków to z pewnością widok, który przykuje wzrok każdego potencjalnego klienta. Wiadomo jednak, że sporą część swoich materiałów reklamowych warto eksponować w miejscach, gdzie bywają przyszli nowożeńcy, a zwłaszcza panie, które mocno zwracają uwagę na estetykę. Mamy dla ciebie grafikę, która z powodzeniem może reklamować twoje usługi w zaprzyjaźnionym salonie piękności albo w salonie sukien ślubnych. Wkomponuje się każdy elegancki wystrój wnętrza i przykuje wzrok.

CIEKAWY FORMAT ELEGANCJI

Wydłużony kształt ulotki DL wymusza praktycznie przy każdej grafice pewne zmiany w proporcjach, co często nadaje im ciekawego wyglądu. W tej propozycji zmianie uległ stosunek bieli do czerni, przy czym zdecydowanie czarny wygrał całą rozgrywkę. To sprawiło, że powstało duże, ciemne pole tekstowe, które stanowi dobre tło dla treści oraz złotych detali, a przy okazji nadaje całości swoistego eleganckiego pazura. To bardzo lubiany format ulotki, pewnie dlatego, że zajmuje stosunkowo mało miejsca, a przy okazji każdy przekaz wygląda na nim jakoś nowocześniej.

ULOTKA, KTÓRA WSZĘDZIE PASUJE

Tworząc dla was grafiki reklamowe, zastanawiamy się zawsze gdzie zostaną użyte, dzięki czemu nasze wzory są dość uniwersalne w odbiorze. Ta propozycja ulotki daje wam wiele możliwości dzięki temu, że ma bardzo poręczne wymiary i wygląd, który wpasuje się w każdy wystrój wnętrza. Dlaczego tą właśnie cechę wymieniamy jako atut? Dlatego, że często zostawiacie swoje ulotki w zaprzyjaźnionych sklepach, punktach usługowych czy lokalach gastronomicznych i tam powinny przykuwać uwagę, ale też nie straszyć. Nasza grafika jest modna i efektowna, ale też gustowna, więc spełnia to kryterium.

DOBRE PROPORCJE I EFEKTOWNY WYGLĄD

Jeśli poszukujesz dobrej reklamy np. dla swojego nowego salonu kosmetycznego albo studia makijażu, nasza ulotka powinna przykuć twoją uwagę. Dlaczego? Ponieważ ma wszystko, czego potrzebujesz. Ma modny wygląd, co doceni każda klientka, bo opiera się na stylu glamour, który kochają wszystkie panie. Pomimo efektownych detali dekoracyjnych ma także pole tekstowe solidnych wymiarów, na którym zmieścisz nazwę salonu i dane kontaktowe, ale także zakres usług albo kilka słów o promocjach. To graficzna harmonia między wyglądem, a kwestiami praktycznymi.

REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE

Usługi remontowe to twarda, konkretna branża i fachowcy, od których wymaga się sprawności fizycznej i technicznej. Ale tak naprawdę wiele zleceniodawców oczekuje od was także orientacji w panujących trendach modowych, a tym samym konstruktywnych rad, np. w temacie doboru kolorów i nowoczesnych aranżacji. Ulotka w formacie DL, choć nie jest żadną nowością, wciąż jest synonimem reklamy dynamicznej i właśnie nowoczesnej. Jej układ ładnie eksponuje detal graficzny, a i tak pozostaje sporo miejsca na tekst.

PO PROSTU KONKRETNA REKLAMA

Reklamowanie swoich usług zawsze jest potrzebne, nawet jeśli wasz grafik jest zapełniony na długo do przodu. Konkurencja nie śpi, więc musicie być czujni. Wystarczy podstawowa wersja ulotki wyposażona w tematyczną, konkretną grafikę, taką jak nasza propozycja. Sugestywne detale nasuwają automatyczne skojarzenia, a szare tło wskazuje od razu na modowe trendy w zakresie urządzania wnętrz. Do tego jest sporo miejsca na treść, więc można tu umieścić np. zakres usług.

JESZCZE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

W ofercie dostępne są różne warianty ulotek, tym razem prezentujemy ci opcję pionową. Grafika o dość oszczędnym charakterze, nie ma tu przesytu barw ani krzykliwych detali. Jest za to konkret w postaci naszykowanego sprzętu do malowania, tak jakby ekipa właśnie zbierała się do domu po wykonywaniu usługi. Wokół panuje po prostu modna szarość na ścianach. Ta powierzchnia to jednocześnie doskonałe pole tekstowe, aby podać dane kontaktowe i trochę się pochwalić swoimi atutami oraz żeby przyciągnąć klientów.

TAKA ULOTKA PRZYCIĄGA WZROK

Większość materiałów reklamowych opiera się na detalach i symbolach graficznych, które od razu wskazują na temat, w obrębie którego działa reklamowana firma. Ale nie każde działanie cechują takie elementy graficzne i wtedy warto wykorzystać wzór taki jak ten. Niby nie jest mocno sugestywna, ale za to bardzo wyrazista, zauważalna i wpadająca w pamięć. Każdy zerknie na taką ulotkę, bo po prostu zachwyca swoim dizajnem. A kiedy już zerknie to przeczyta informacje i dowie się, jaki towar, usługa lub firma jest właśnie reklamowana. Czy nie o to właśnie chodzi?

DUŻO MIEJSCA NA INFORMACJE

Każda ulotka reklamowa ma dwa najważniejsze zadania. Po pierwsze ma przykuwać wzrok, zapadać w pamięć każdemu odbiorcy i wywoływać określone skojarzenia, które mają działanie marketingowe i w przyszłości wpłyną na decyzje zakupowe konsumenta. Nasza propozycja graficzna doskonale spełnia tą rolę, pomimo że ma charakter uniwersalny i nie powołuje się na żadną konkretną symbolikę. To jednak nie koniec zadań, bo ulotka musi także wyraźnie nakierować odbiorcę na dane firmy, aby ułatwić kontakt. Duże pole tekstowe umożliwia podanie tych informacji w bardzo czytelny sposób.

MONOCHROMATYCZNIE I STYLOWO

Staramy się dostarczać wam coraz to nowe wzory, które będą się mocno wpisywały w najnowsze trendy estetyczne. Stąd też nasza monochromatyczna grafika, ozdobiona regularnymi, efektownymi szlaczkami. Ma charakter odrobinę etniczny, dlatego też może się mocno kojarzyć ze wszelką działalnością promującą np. lokalne produkty, sztukę albo zwyczaje. To po prostu kreatywna grafika reklamowa, która sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawia się twórczy klimat. I skutecznie łączy tradycję z nowoczesnym stylem i wyrazistym dizajnem.

UNIWERSALNIE I Z KLASĄ

Są obszary działalności, od których wymaga się pewnego rodzaju wysmakowanego stylu i gustu, ale także eleganckiego minimalizmu. Dotyczy to zarówno siedziby, wyglądu obsługi, jak i materiałów reklamowych. Dla takich firm przygotowaliśmy szablon na ulotkę w pionowym formacie DL. Pozostawiliśmy bardzo dużo miejsca na dane kontaktowe oraz krótki przewodnik po waszej ofercie, a całość ładnie podkreśliliśmy stylowym, eleganckim detalem graficznym w modnej kolorystyce. Dobór kolorów sprawia, że ulotka może pasować do wielu branż.

SKUTECZNIE I NA TEMAT

Do reklamowania swojej działalności trzeba podchodzić indywidualnie i z wyczuciem. W większości przypadków należy przyciągać wzrok konsumentów wyrazistymi detalami, żeby wybić się na tle konkurencji, ale ta metoda czasami bywa niewłaściwa. Często rodzaj działalności narzuca jednak umiar w takim przekazie i wtedy sprawdzi się ulotka ubrana w naszą uniwersalną propozycję. Nie skupia uwagi na detalach graficznych, a jedynie kusi wysmakowanymi panelami w modnych barwach. A najważniejsza będzie tu umiejętnie podana treść.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Nie wszystkie firmy potrzebują reklam wskazujących na konkretną branżę, często charakter działania jest zbyt szeroki, żeby go tak konkretnie określać. Wtedy poszukujecie reklamowych szablonów uniwersalnych, których w naszej ofercie można znaleźć całkiem sporo. Nasza propozycja to minimalistyczna grafika oparta na zaledwie trzech kolorach, tj. bieli, modnych szarościach i energetycznym, przyciągającym pomarańczowym. Odpowiednie proporcje tych barw sprawiają, że całość jest harmonijna i po prostu ładnie podana.

ODPOWIEDNIA SUGESTIA I INFORMACJE

Wiemy, jak wielką popularnością cieszą się ulotki w formacie DL, dlatego w przypadku każdej linii graficznej opracowujemy także szablon na ten wariant. I trzeba przyznać, że większość wzorów wygląda na nim bardzo atrakcyjnie, tak jak w przypadku naszej grafiki dla fizykoterapeuty. Ciemna kolorystyka i świecące punkty doskonale przyciągają uwagę i od razu sugerują rodzaj reklamowanych usług. Jednak oprócz tego na ulotce pozostaje sporo miejsca, gdzie można wyeksponować swoje imię i nazwisko albo nazwę firmy i dodać krótki opis usług.

WYCIĄGAMY Z MROKU BÓLU

Wygląd ulotki reklamowej nigdy nie powinien być przypadkowy i w naszej ofercie nigdy nie znajdziesz takiej nieprzemyślanej grafiki. Nasza propozycja dla fizykoterapeuty to z góry ustalona strategia. Kolorystyka nieco nietypowa jak na reklamę, bo można ją uznać za zbyt ciemną. Jednak chodziło o wyeksponowanie świetlistych punktów określających bolesne miejsca pacjenta. Całość to jednocześnie przekaz, że korzystając z twojej wiedzy i umiejętności każdy ma szansę szybko wydostać się z mroku bólu i przykrych ograniczeń ruchowych.

PRZYKUWAJ WZROK DETALEM

Na ulicy, w metrze, w marketach i w innych miejscach, wciąż dostajemy ulotki i zdecydowaną większość wyrzucamy do kosza nawet nie patrząc czego dotyczą. Niestety jest spora szansa, że z ulotką twojej firm będzie tak samo. Trzeba temu zapobiec i sprawić, żeby reklama stała się skuteczna. Zadbaliśmy o to stosując nietypową, ciemną barwę tła, na którym wyraźnie wybijają się świetlne punkty. Ten zabieg sprawia, że konsumenta zainteresuje zawartość ulotki, a to już spory sukces. Prawdopodobnie nie wyrzuci jej do kosza, a schowa do kieszeni.

Pokaż:
Ulotki oferta

Ulotki Opis produktu

Oferowane ulotki są standardowo drukowane na produkcyjnej maszynie cyfrowej marki xerox. W przypadku dużych nakładów zamówienia są realizowane w technologii offsetowej. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie zapewniając odpowiednią kontrolę jakości i wysoki standard. Ulotki wykonujemy w standardowych rozmiarach, w dwóch opcjach:

MAT - Ulotka na papierze kreda o gramaturze 130g/m2 i matowym wykończeniu. Tradycyjna forma w połączeniu z wysokiej jakości drukiem. Ulotka w wersji mat to dobre rozwiązanie do projektów klasycznych w stonowanej kolorystyce.