Uwaga
Informujemy, że pomimo sytuacji związanej z koronawirusem realizacja zamówień przebiega normalnie Czytaj więcej

Ulotki online

Ulotki reklamowe to najprostszy i jednocześnie niezwykle efektowny, ale wciąż niedoceniany sposób na promocję firmy. Od ich formy, kolorystyki, zamieszczonych treści, sposobu wykonania i metody kolportowania zależy rynkowe powodzenie oraz to, czy przekazywana za ich pośrednictwem informacja ofertowa nie tylko nie przepadnie w morzu innych komunikatów, ale i skutecznie dotrze do Klienta.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
W NetPrint stawiamy na kreatywność, innowacyjność, konceptualizm, profesjonalizm i stały kontakt na każdym etapie współpracy. Nie proponujemy zwykłych ulotek. Zamiast tego – drukujemy Twój biznesowy sukces. Jak to robimy? W pięciu krokach!

1) Określenie przeznaczenia

Klienci drukarni internetowej mogą – na każdym etapie współpracy – liczyć na fachowe doradztwo naszych pracowników. Pomagamy w wyborze najbardziej efektywnego dla planowanej formy dystrybucji formatu ulotki. Oferujemy różnego rodzaju materiały reklamowe, dedykowane różnym branżom i dostosowane do różnych potrzeb. Dlatego przed wyborem konkretnego szablonu – sugerujemy określenie tematyki, której ulotki mają dotyczyć oraz dokładne przemyślenie tego, w jaki sposób będą one kolportowane. Na tej podstawie doradzamy, jaki rozmiar czy format najlepiej sprawdzi się w przypadku kolportażu ulicznego, a jaki w roli wkładki prasowej czy oferty dostępnej w punkcie sprzedaży.

2) Naszkicowanie portretu Klienta

Ulotki reklamowe pełnią dwojaką rolę: są – z jednej strony – sposobem na przedstawienie produktu czy profilu firmy nowym Klientom, a z drugiej – środkiem podtrzymującym kontakt i prezentującym bieżącą ofertę stałym Kontrahentom. Warto więc, przed złożeniem zamówienia, określić grupę docelową i naszkicować portret odbiorcy do którego ulotka ma dotrzeć, a następnie – dostosować jej kształt i formę do jego wymagań i preferencji.

3) Kreatywnie projektowane

Dostępny w serwisie kreator zawiera szablony nowoczesnych ulotek, które z łatwością można spersonalizować. Wystarczy wskazać wzór, wybrać kolorystykę, wgrać logo lub firmową grafikę i określić rodzaj papieru i czcionki. Tym sposobem, opierając się na naszych formatach można – określając wcześniej przeznaczenie materiałów reklamowych i profil Klienta, do którego mają one dotrzeć – z łatwością, w przeciągu kilku minut zaprojektować profesjonalną, atrakcyjną ramę ulotki.

4) Sztuka pisania

Kolejnym etapem jest przygotowanie zwięzłego, zrozumiałego komunikatu ubranego w sugestywną, atrakcyjną dla odbiorcy treść, a potem – umieszczenie jej w odpowiednim, widocznym miejscu projektu.

5) Profesjonalny wydruk

Ostatnim krokiem jest wskazanie ilości i rodzaju wydruku oraz złożenie zamówienia na profesjonalne, dostosowane do metody kolportażu, skupiające na sobie wzrok Klientów, zaskakujące oryginalną forma i niebanalną treścią ulotki. Przygotujemy je tak szybko i sprawnie, jak szybko i sprawnie Ty, korzystając z naszego serwisie, zaprojektowałeś swój reklamowy sukces.
Czytaj więcej
Pokaż:

ULOTKA W STYLU GLAMOUR

Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.

KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE

Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.

MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK

Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.

NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA

Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.

CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA

Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.

DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA

Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.

POSTAW NA CIEKAWĄ ULOTKĘ

Ulotka, która niczym się nie wyróżnia to niepotrzebnie wydane pieniądze na reklamę. Ale u nas nie znajdziesz takich jałowych grafik, nasze szablony zawsze mają w sobie coś, co wyróżnia je z tłumu. Albo niebanalne kolory albo bardzo efektowny detal, ewentualnie połączenie tych opcji. Ta ulotka łączy oba warianty. Nietypowa dla reklamy czerń w kontraście do bieli i czerwieni, a do tego detal z pazurem czyli fragmenty drapieżnej fury, wyłaniającej się z ciemności. Taka ulotka nigdy nie ginie w tłumie.

REKLAMA W ULTRA NOWOCZESNYM STYLU

Czarna ulotka z fragmentem rasowej bryki ukazanej w drapieżny sposób. Czy może być coś, co mocniej przykuje wzrok osoby, której właśnie wręczono ulotkę? Czy taką ulotkę od razu wyrzuca się do kosza? Na pewno nie, zapozna się z nią każdy, dla kogo motoryzacja nie jest zupełnie obojętna. A jeśli okaże się, że opisywane usługi są w kręgu zainteresowania to ulotka zostanie zapamiętana, a potem wykorzystana. Tak właśnie działają materiały reklamowe nowoczesnej generacji, które znajdziecie w naszej ofercie.

CZERŃ EKSPONUJE TWOJE USŁUGI

Czerń i motoryzacja? Ten mroczny kolor, który jeszcze do niedawna w ogóle nie funkcjonował w reklamie w tak dużym wymiarze, teraz stał się zaskakującym atutem. Mamy dla was wyjątkowy szablon graficzny na ulotkę salonu lub komisu samochodowego, firmy wynajmującej auta lub oferującej okazjonalne przewozy osób itp. Dużo miejsca na informacje, wyraziste kontrasty i ta drapieżna fura, która czai się w półmroku sprawiają, że grafika cieszy oko i budzi zainteresowanie. Czerń do dobre tło dla motoryzacji.

CIEKAWA KOLORYSTYKA PRZYCIĄGA OKO

Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.

NASYCENIE BARW I INFORMACJI

Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.

REKLAMUJ SIĘ ODWAŻNIE

Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.

POSTAW NA PROFESJONALIZM

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.

WSZYSTKO PERFEKCYJNIE UŁOŻONE

W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.

ULOTKA, KTÓRA ZAPADA W PAMIĘĆ

Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.

PROFESJONALNE PORADY TYLKO U NAS!

Kiedy ktoś potrzebuje pomocy albo tylko porady prawnej, jednak nie wie, gdzie takiej usługi szukać, powinien natknąć się na jedną z form waszego marketingu. Może to być na przykład ta ulotka. Położona we właściwym miejscu, zapewne wpadnie w ręce takiego potencjalnego klienta. Ale owe „właściwe miejsce” zwykle ma to do siebie, że takich ulotek leży tam więcej. Dlatego warto skorzystać z naszej ciekawej propozycji graficznej o eleganckim i niebanalnym wyglądzie, który uzyskaliśmy dzięki szlachetnemu odcieniowi zieleni.

CIEKAWY FORMAT DLA NOWOCZESNEJ KANCELARII

Ulotki w pionowym formacie są ostatnio bardzo modne, postrzegane jako nowoczesna forma reklamy papierowej. Zakładamy, że twoja kancelaria adwokacka również jest nowoczesna, w końcu w tym fachu należy nadążać za nowościami w przepisach i w innych dziedzinach. Dlatego zaprojektowaliśmy dla ciebie szablon graficzny, który, pomimo dość oszczędnej estetyki przykuwa wzrok i może być bardzo skutecznym sposobem reklamowania. Szlachetny i elegancki odcień zieleni nadaje ulotce prestiżowego charakteru, a tym samym buduje dobry wizerunek kancelarii.

UPORZĄDKOWANY SPOSÓB PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Tak, jak kancelaria prawnicza musi działać w sposób uporządkowany i metodyczny, tak też i ulotka, która ją reklamuje nie powinna być chaotyczna. W naszej propozycji wykorzystaliśmy elegancki odcień zielonego, który ma budzić określone emocje. Warto przypomnieć, że zielony jest kolorem nadziei i tak właśnie będzie kojarzona nasza ulotka. Symbolika przypisana wymiarowi sprawiedliwości dopełnia przekaz. Całość jest spójna i uporządkowana, a ilość miejsca na informacje wystarczająca. To ulotka godna każdej kancelarii prawniczej.

SKUTECZNA REKLAMA TO TAKŻE SKUTECZNE DZIAŁANIE

Reklamowanie swoich usługi to nie jest działanie bezcelowe. Nawet jeśli generuje niezbyt wysoki koszt, tak jak w przypadku ulotek, to jednak każda firma ma wobec reklamy określone oczekiwania. Zwykle gra toczy się o zwiększenie ilości klientów więc reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Grafiki, które spełniają takie wymagania znajdziecie w naszej ofercie, a to jeden z proponowanych wariantów. Połączenie ciekawej odmiany czerwieni i cieniowanej szarości oraz sugestia graficzna sprawią, że ulotka wzbudzi zainteresowanie.

DYNAMICZNA REKLAMA Z WAŻNĄ SUGESTIĄ

Czerwony kolor w reklamie pełni bardzo ważną rolę. Zawsze ostrzega albo sygnalizuje problem bądź jakieś konieczne działanie. Bez używania wykrzykników przekazuje najważniejszą informację. W naszej grafice wykorzystaliśmy ten potencjał, aby wskazać, jaki rodzaj problemów twoja oferta może rozwiązać. Bóle kręgosłupa to poważny problem, a nawiązanie do niego czerwonym obszarem informacyjnym podkręca efekt i przykuwa uwagę. Powstaje swoiste powiązanie pomiędzy problemem, a dostępnym rozwiązaniem.

SKUTECZNA POMOC W BÓLU

Nasza oferta grafik reklamowych, także tych przeznaczonych na ulotki, jest zawsze dopasowana do branży i celu, jaki mają osiągnąć nasi klienci. Nie inaczej jest w przypadku szablonu graficznego dla rehabilitantów. Wiemy, że twoją domeną nie są masaże relaksujące, ty pomagasz w poważnych problemach bólowo-ruchowych. Więc nasza grafika w oryginalny sposób pokazuje problem i, tuż obok, twoje dane kontaktowe. A w głowie obolałego pacjenta pojawia się błyskawiczne skojarzenie i działanie mające na celu ustalenie terminu wizyty.

ULOTKA Z DUŻYM POTENCJAŁEM INFORMACYJNYM

Ulotki to niedrogi sposób reklamowania np. działalności usługowej polegającej na prowadzeniu rachunkowości innych firm. Ulotkę można rozdawać albo zostawiać w różnych miejscach, oczywiście dozwolonych prawem. Ale ważne, żeby była widoczna, żeby nie zginęła w tłumie innych materiałów reklamowych. Czy nasza propozycja ma na to szanse? Oczywiście, będzie wyróżniać się kolorystyką odmienną od wielu innych reklam i widocznymi z daleka, sugestywnymi detalami. Od razu wiadomo, że reklamuje się poważne biuro rachunkowe.

SYMBOLE, KTÓRE BUDUJĄ WIZERUNEK TWOJEGO BIURA

Jakich efektów oczekujesz wypuszczając w teren swoje materiały reklamowe? Przede wszystkim powiększenia rzeszy swojej klienteli, ale też zbudowania dobrego wizerunku, który będzie budził zaufanie. To ważne w przypadku, kiedy chcesz przekonać inne firmy, że mogą ci powierzyć swoje finanse. Nasza ulotka w pionowym formacie zawiera wyraźną sugestię symboli graficznych i dużo miejsca na umieszczenie informacji o twoich usługach oraz danych kontaktowych. Prosty sposób na budowanie dobrego wizerunku biura rachunkowego.

NEUTRALNY UROK PASTELOWEGO TŁA

Wiadomo, że branże usługowe różnią się między sobą i potrzebują odmiennej estetyki reklamowej. Wiadomo także, że mamy sporo ciekawych i uniwersalnych szablonów graficznych, ale dbamy o jak najlepsze dopasowanie oferty do waszych wymogów. Dlatego tworzymy ulotki takie, jak ta. Ma dość neutralny charakter, nie kusi kolorami, ale za to jasno zaznacza, o jakie usługi chodzi. Oferuje też dostateczną ilość miejsca, aby hasłowo przybliżyć zakres działania i skutecznie zachęcić klienta do współpracy.

Pokaż:
Ulotki oferta

Ulotki Opis produktu

Oferowane ulotki są standardowo drukowane na produkcyjnej maszynie cyfrowej marki xerox. W przypadku dużych nakładów zamówienia są realizowane w technologii offsetowej. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie zapewniając odpowiednią kontrolę jakości i wysoki standard. Ulotki wykonujemy w standardowych rozmiarach, w dwóch opcjach:

MAT - Ulotka na papierze kreda o gramaturze 130g/m2 i matowym wykończeniu. Tradycyjna forma w połączeniu z wysokiej jakości drukiem. Ulotka w wersji mat to dobre rozwiązanie do projektów klasycznych w stonowanej kolorystyce.

POŁYSK - Ulotka na papierze kreda o gramaturze 130g/m2 wykończona w połysku. Nowoczesne wykończenie które przykuje wzrok klientów. Wersja ulotki z połyskiem polecana jest dla nowoczesnej i wyrazistej grafiki. Sprawdzi się wszędzie tam gdzie projekt powinien się wyróżniać.