Ulotki online

Ulotki reklamowe to najprostszy i jednocześnie niezwykle efektowny, ale wciąż niedoceniany sposób na promocję firmy. Od ich formy, kolorystyki, zamieszczonych treści, sposobu wykonania i metody kolportowania zależy rynkowe powodzenie oraz to, czy przekazywana za ich pośrednictwem informacja ofertowa nie tylko nie przepadnie w morzu innych komunikatów, ale i skutecznie dotrze do Klienta.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
W NetPrint stawiamy na kreatywność, innowacyjność, konceptualizm, profesjonalizm i stały kontakt na każdym etapie współpracy. Nie proponujemy zwykłych ulotek. Zamiast tego – drukujemy Twój biznesowy sukces. Jak to robimy? W pięciu krokach!

1) Określenie przeznaczenia

Klienci drukarni internetowej mogą – na każdym etapie współpracy – liczyć na fachowe doradztwo naszych pracowników. Pomagamy w wyborze najbardziej efektywnego dla planowanej formy dystrybucji formatu ulotki. Oferujemy różnego rodzaju materiały reklamowe, dedykowane różnym branżom i dostosowane do różnych potrzeb. Dlatego przed wyborem konkretnego szablonu – sugerujemy określenie tematyki, której ulotki mają dotyczyć oraz dokładne przemyślenie tego, w jaki sposób będą one kolportowane. Na tej podstawie doradzamy, jaki rozmiar czy format najlepiej sprawdzi się w przypadku kolportażu ulicznego, a jaki w roli wkładki prasowej czy oferty dostępnej w punkcie sprzedaży.

2) Naszkicowanie portretu Klienta

Ulotki reklamowe pełnią dwojaką rolę: są – z jednej strony – sposobem na przedstawienie produktu czy profilu firmy nowym Klientom, a z drugiej – środkiem podtrzymującym kontakt i prezentującym bieżącą ofertę stałym Kontrahentom. Warto więc, przed złożeniem zamówienia, określić grupę docelową i naszkicować portret odbiorcy do którego ulotka ma dotrzeć, a następnie – dostosować jej kształt i formę do jego wymagań i preferencji.

3) Kreatywnie projektowane

Dostępny w serwisie kreator zawiera szablony nowoczesnych ulotek, które z łatwością można spersonalizować. Wystarczy wskazać wzór, wybrać kolorystykę, wgrać logo lub firmową grafikę i określić rodzaj papieru i czcionki. Tym sposobem, opierając się na naszych formatach można – określając wcześniej przeznaczenie materiałów reklamowych i profil Klienta, do którego mają one dotrzeć – z łatwością, w przeciągu kilku minut zaprojektować profesjonalną, atrakcyjną ramę ulotki.

4) Sztuka pisania

Kolejnym etapem jest przygotowanie zwięzłego, zrozumiałego komunikatu ubranego w sugestywną, atrakcyjną dla odbiorcy treść, a potem – umieszczenie jej w odpowiednim, widocznym miejscu projektu.

5) Profesjonalny wydruk

Ostatnim krokiem jest wskazanie ilości i rodzaju wydruku oraz złożenie zamówienia na profesjonalne, dostosowane do metody kolportażu, skupiające na sobie wzrok Klientów, zaskakujące oryginalną forma i niebanalną treścią ulotki. Przygotujemy je tak szybko i sprawnie, jak szybko i sprawnie Ty, korzystając z naszego serwisie, zaprojektowałeś swój reklamowy sukces.
Czytaj więcej
Pokaż:

ULOTKA, KTÓRA ZAJMUJE MAŁO MIEJSCA

Jest wąska, nieduża i śmiało można powiedzieć, że to taka sprytna pozycja kampanii reklamowej. Zmieści się w wielu miejscach przeznaczonych na ekspozycję materiałów marketingowych. Ten format sprawia także wrażenie bardziej nowoczesnego, który zapewnia atrakcyjną formę przekazu. Nasza grafika dla kancelarii prawnej wpisuje się w kształt ulotki DL i prezentuje się bardzo efektownie. Czytelne symbole, odpowiednia, stylowa kolorystyka i dobre proporcje pomiędzy grafiką i polami tekstowymi, to główne atuty tego wzoru.

DUŻO INFORMACJI W DOBREJ OPRAWIE

Prosta, czytelna, a nawet oczywista symbolika, która naprowadza konsumenta na tematykę twojej oferty to chyba najlepszy wybór w przypadku reklamy dla kancelarii prawnej. Tu nie trzeba stroszyć piórek i puszczać oka do klientów, bo też i charakter działalności jest dość poważny. W takiej to tematycznej oprawie wystarczy zadbać o czytelne podanie danych kontaktowych i garści ważnych informacji o ofercie oraz zaletach kancelarii. Dobra oprawa dla tych treści to dowód waszej dbałości o szczegóły, a to dobrze wpływa na wizerunek firmy.

DOBRY PODZIAŁ GRAFICZNY

Myślisz sobie, że ulotka nie jest potrzeba kancelarii prawnej? Zmień myślenie, bowiem rynek tych usług z roku na rok jest coraz bardziej nasycony obecnością kolejnych kancelarii, a to oznacza wzmożone warunki wysokiej konkurencyjności. Warto więc zadbać o choćby minimalną akcję reklamową w postaci ulotek według naszego projektu. Odznacza się dobrym podziałem powierzchni na strefę graficzną i pole tekstowe, w którym z łatwością zmieścisz informacje o twoich usługach w pigułce i oczywiście kluczowe dane kontaktowe.

REKLAMA CIEKAWIE PODANA

Za pomocą ulotki w formacie DL można reklamować się nowocześnie i lepiej wyeksponować grafikę. W przypadku naszej propozycji dla firm zajmujących się nieruchomościami ten format sprawdza się idealnie, jakby został specjalnie do tego stworzony. Detal ozdobny i jednocześnie wywołujący skojarzenia z charakterem oferty ma dolne położenie, natomiast większa, górna część to pole tekstowe całkiem sporych rozmiarów. Spokojnie zmieszczą się tam wszystkie ważne informacje i ekspozycję nazwy twojej firmy.

SUBTELNA DOMINACJA GRAFIKI

To odmiana ulotki, która jest nastawiona na zwiększone przyciąganie wzroku konsumentów za pomocą bodźców graficznych. Dlatego dekor złożony ze skośnie ujętych wieżowców wysuwa się tu trochę na pierwszy plan. Zabieg ten przykuwa wzrok, ale nie dominuje całkiem powierzchni ulotki. Pozostaje tutaj sporo miejsca na ekspozycję logo i nazwy firmy oraz danych kontaktowych. Zmieszczą się także inne informacje, na przykład opis oferty zalet firmy, bo do dyspozycji jest przecież jeszcze rewers druku. Taka lekka dominacja graficzna dobrze sprawdza się w praktyce.

DOBRA REKLAMA TO DOBRE PROPORCJE

Jednym z ważnych aspektów, o którym zawsze pamiętamy podczas tworzenia kolejnych wzorów jest zachowanie odpowiednich proporcji. To bardzo ważne dla odpowiednio wyważonego przekazu. Nasza propozycja jest takim przykładem harmonijnego ułożenia grafiki względem pola tekstowego i dzięki temu możemy cię zapewnić, że spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony potencjalnych klientów. Przykuwają tu uwagę nowoczesne domy przedstawione w bardzo ciekawy sposób, ale i sama treść ulotki jest bardzo dobrze wyeksponowana.

DOBRA EKSPOZYCJA LOGO

Pionowa forma ulotki w formacie DL pozwala na bardziej ekspresyjną i nowoczesną ekspozycję imienia i nazwiska specjalisty, którego kancelarię reklamuje. Nasza propozycja graficzna świetnie wpisuje się w tą formę, bowiem jest utrzymana w bardzo modnym dizajnie. Szarości pokazane w betonowym wydaniu są obecnie bardzo trendy, a tutaj wybitnie pasują do charakteru twojej działalności. Na takim tle dobrze wyeksponujesz nazwę kancelarii, podasz dane kontaktowe, a przy okazji także garść przydatnych informacji o zakresie usług.

MODNA, KONKRETNA ULOTKA

Ulotka kancelarii prawnej, radcowskiej czy notarialnej nie musi przyciągać wzroku kolorami ani atrakcyjnymi detalami, powinna za to oddawać w pełni charakter jej działalności. Nasza grafika na ulotkę idealnie wpisuje się w ten klimat, a przy okazji pokazuje, że choć pochłania was zwykle analiza przepisów i spraw klientów, to jednak doskonale orientujecie się także w najnowszych trendach modowych. A to oznacza, że wasza kancelaria jest nowoczesna. To dla wielu klientów jest bardzo ważnym kryterium w procesie wybierania obsługi prawnej.

CIEKAWIE PRZEKAZANE INFORMACJE

Dzięki ulotce reklamowej przekazujecie dane kontaktowe, ale także budujecie wizerunek firmy. Ta grafika sprytnie łączy te dwa aspekty. Jest sporo miejsca na wszelkie informacje, dzięki czemu nie musicie się ograniczać do samych danych kontaktowych. Możecie np. zamieścić zakres usług w pigułce, aby przybliżyć potencjalnemu klientowi jakie ma możliwości. Można także wstawić popularny ostatnio kod QR, w którym ukryty zostanie szerszy opis waszej kancelarii. Klienci zawsze doceniają ciekawie i nowocześnie podane informacje.

DYNAMICZNIE I NOWOCZEŚNIE

Ulotka w formacie DL ma kilka ważnych zalet. Pozwala na ciekawe wyeksponowanie detalu graficznego i logo firmy, a i tak zostaje sporo miejsca na treść. Mało tego, ulotki w tej formie zajmują mniej miejsca, więc łatwiej namówić inne punkty usługowe, żeby można było je tam zostawić. I trzecia sprawa, ulotka DL ma bardziej ekspresyjny, nowoczesny charakter niż inne formaty, dlatego do branży motoryzacyjnej pasuje jak ulał. A kiedy połączyć to z zadziorną grafiką, taką jak ta, to skuteczność reklamy osiąga maksymalny poziom.

PODAJ DANE W DOBRYM STYLU

Nieważne czy prowadzisz mały warsztat samochodowy, auto detailing czy komis albo firmę wynajmującą samochody. To szeroko pojęta branża motoryzacyjna, która wywołuje określone skojarzenia i to właśnie na nich powinna bazować skuteczna, efektowna reklama. Mamy więc dla ciebie propozycję ulotki, która przyciągnie i zaciekawi każdego, bo fragment sportowego samochodu to bardzo chwytliwy detal. Kiedy już mamy uwagę konsumenta, czas na stylowo podane dane kontaktowe i informacyjne, a to zapewnia nam czarne pole tekstowe.

JAK REKLAMA TO EFEKTOWNA

Ulotka może mieć różne oblicza. Może być krzykliwa albo całkiem neutralna, sprowadzona wyłącznie do roli informacyjnej. Ale ulotka firmy, która działa w branży motoryzacyjnej to już zupełnie inna liga. Wy musicie się wyróżnić, bo konkurencja jest ogromna, a przy okazji wasza reklama musi być spójna z tym specyficznym „pazurem”, który towarzyszy tematyce waszej działalności. Przygotowaliśmy więc dla was coś adekwatnego czyli chwytliwą, efektowną i charakterną grafikę na ulotkę reklamową. Zaciekawi każdego fana motoryzacji i potencjalnego klienta.

DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA

Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.

TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE

Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.

ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM

Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.

NOWOCZESNA FORMA REKLAMY

U góry sporych rozmiarów logo albo sama nazwa firmy, poniżej kluczowe dane informacyjne, a mniejszą czcionką garść informacji o zakresie waszej oferty. na samym dole natomiast przyjemny dla oka, efektowny i bardzo energetyczny detal w postaci zielonej trawki. Tak będzie się prezentować twoja ulotka w wąskim, pionowym formacie DL. Można ją wykładać w wielu lokalizacjach, bo nie zajmuje dużo miejsca, ale jej głównym atutem jest swego rodzaju nowoczesny i przemyślany układ detali. Natomiast nasza grafika wpisuje się w ten format doskonale i przykuwa mocno uwagę.

ŁADNIE ZAPREZENTOWANE INFORMACJE

Żeby przyciągnąć nowych klientów musisz po prostu dać się poznać. Trzeba umiejętnie opisać swoją ofertę i użyć języka korzyści, a całość ubrać w chwytliwą, ciekawą i przyciągającą oprawę graficzną. Takie możliwości daje ci nasza propozycja. Soczysta trawa dodaje tu świeżości i łatwo zapada w pamięć, a białe tło świetnie podkreśla ozdobny detal i jednocześnie jest świetnym tłem na wyeksponowanie wspomnianych informacji o zakresie działalności i waszych priorytetach. Tak podana reklama doskonale wypromuje twoją firmę.

RADOSNA GRAFIKA I CZYTELNY PRZEKAZ

Żeby twoja ulotka reklamowa przyniosła oczekiwane przez ciebie efekty marketingowe, musi przede wszystkim choć na chwilkę zainteresować konsumenta. Wtedy przeczyta informacje o ofercie, a w przeciwnym razie wyrzuci ją do najbliższego kosza. Nasza grafika zapewni ci taki efekt początkowego zainteresowania, ponieważ ma bardzo radosny, ciekawy i energetyczny wygląd. W następnym kroku odbiorca zapamięta wasze logo i zakoduje lokalizację firmy, a potem pobieżnie zapozna się z ofertą. Kiedy uzna, że jest dla niego przydatna, zatrzyma ulotkę.

PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ

Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.

SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH

Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.

GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA

Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.

SKROMNIE, ALE BARDZO KONKRETNIE

Usługi elektryczne mają swoją specyfikę. Potrzebują fachowca z techniczną wiedzą i praktyką, który zajmuje się wyłącznie konkretami. I taka też powinna być reklama przeznaczona dla tej branży, wyważona i nastawiona na możliwie najprostszy przekaz. Taka właśnie jest nasza propozycja graficzna na ulotkę w formacie DL. Jedna strona biała, druga czarna, a ty możesz wybrać jakie informacje będą zawierać. Zadbaj o dobrą ekspozycję nazwy firmy albo twojego imienia i nazwiska, najlepiej wyróżniającą się, dużą czcionką. Podobnym krojem wpis także numer telefonu.

CIEKAWIE PODANE INFORMACJE

To, że ulotka musi zawierać dane kontaktowe i inne informacje, to powszechnie wiadomo. Ale to nie wszystko, bo ulotka ma także ważną rolę marketingową, więc owe dane nie mogą być zwykłą treścią. Muszą mieć ciekawą oprawę, nawet jeśli reklama dotyczy konkretnych technicznych usług i właśnie to znajdziesz w naszej propozycji graficznej. Białe i czarne tło oraz dyskretne elektryczne symbole to odpowiednia oprawa, przy czym pozostaje całkiem sporo miejsca na treść. Można wpisać dodatkowo zakres usług albo zamieścić kod QR kierujący do witryny WWW.

RAZ CIEMNO, RAZ JASNO

Dobrze skonstruowana reklama musi odbiorcę przykuwać jakimś zaskakującym detalem. Coś powinno ją wyróżniać i sprawiać, że przez jakiś czas pozostanie w pamięci konsumenta. Tym razem postawiliśmy na kontrastowe kolory dwóch stron ulotki. Są oczywiście symbole, które pozwalają szybko skojarzyć rodzaj oferty, niemiej to właśnie kolorystyka tła zostanie najlepiej zapamiętana. Potencjalny klient będzie kojarzył ulotkę z biało czarnym tłem, a symbole elektryczne naprowadzą jego pamięć na właściwy tor.

Pokaż:
Ulotki oferta

Ulotki Opis produktu

Oferowane ulotki są standardowo drukowane na produkcyjnej maszynie cyfrowej marki xerox. W przypadku dużych nakładów zamówienia są realizowane w technologii offsetowej. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie zapewniając odpowiednią kontrolę jakości i wysoki standard. Ulotki wykonujemy w standardowych rozmiarach, w dwóch opcjach:

MAT - Ulotka na papierze kreda o gramaturze 130g/m2 i matowym wykończeniu. Tradycyjna forma w połączeniu z wysokiej jakości drukiem. Ulotka w wersji mat to dobre rozwiązanie do projektów klasycznych w stonowanej kolorystyce.