Ulotki online

Ulotki reklamowe to najprostszy i jednocześnie niezwykle efektowny, ale wciąż niedoceniany sposób na promocję firmy. Od ich formy, kolorystyki, zamieszczonych treści, sposobu wykonania i metody kolportowania zależy rynkowe powodzenie oraz to, czy przekazywana za ich pośrednictwem informacja ofertowa nie tylko nie przepadnie w morzu innych komunikatów, ale i skutecznie dotrze do Klienta.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
W NetPrint stawiamy na kreatywność, innowacyjność, konceptualizm, profesjonalizm i stały kontakt na każdym etapie współpracy. Nie proponujemy zwykłych ulotek. Zamiast tego – drukujemy Twój biznesowy sukces. Jak to robimy? W pięciu krokach!

1) Określenie przeznaczenia

Klienci drukarni internetowej mogą – na każdym etapie współpracy – liczyć na fachowe doradztwo naszych pracowników. Pomagamy w wyborze najbardziej efektywnego dla planowanej formy dystrybucji formatu ulotki. Oferujemy różnego rodzaju materiały reklamowe, dedykowane różnym branżom i dostosowane do różnych potrzeb. Dlatego przed wyborem konkretnego szablonu – sugerujemy określenie tematyki, której ulotki mają dotyczyć oraz dokładne przemyślenie tego, w jaki sposób będą one kolportowane. Na tej podstawie doradzamy, jaki rozmiar czy format najlepiej sprawdzi się w przypadku kolportażu ulicznego, a jaki w roli wkładki prasowej czy oferty dostępnej w punkcie sprzedaży.

2) Naszkicowanie portretu Klienta

Ulotki reklamowe pełnią dwojaką rolę: są – z jednej strony – sposobem na przedstawienie produktu czy profilu firmy nowym Klientom, a z drugiej – środkiem podtrzymującym kontakt i prezentującym bieżącą ofertę stałym Kontrahentom. Warto więc, przed złożeniem zamówienia, określić grupę docelową i naszkicować portret odbiorcy do którego ulotka ma dotrzeć, a następnie – dostosować jej kształt i formę do jego wymagań i preferencji.

3) Kreatywnie projektowane

Dostępny w serwisie kreator zawiera szablony nowoczesnych ulotek, które z łatwością można spersonalizować. Wystarczy wskazać wzór, wybrać kolorystykę, wgrać logo lub firmową grafikę i określić rodzaj papieru i czcionki. Tym sposobem, opierając się na naszych formatach można – określając wcześniej przeznaczenie materiałów reklamowych i profil Klienta, do którego mają one dotrzeć – z łatwością, w przeciągu kilku minut zaprojektować profesjonalną, atrakcyjną ramę ulotki.

4) Sztuka pisania

Kolejnym etapem jest przygotowanie zwięzłego, zrozumiałego komunikatu ubranego w sugestywną, atrakcyjną dla odbiorcy treść, a potem – umieszczenie jej w odpowiednim, widocznym miejscu projektu.

5) Profesjonalny wydruk

Ostatnim krokiem jest wskazanie ilości i rodzaju wydruku oraz złożenie zamówienia na profesjonalne, dostosowane do metody kolportażu, skupiające na sobie wzrok Klientów, zaskakujące oryginalną forma i niebanalną treścią ulotki. Przygotujemy je tak szybko i sprawnie, jak szybko i sprawnie Ty, korzystając z naszego serwisie, zaprojektowałeś swój reklamowy sukces.
Czytaj więcej
Pokaż:

NOWOCZESNOŚĆ TO WASZA DEWIZA

Firma, która świadczy usługi w zakresie aranżacji wnętrz musi być nowoczesna. Oczywiście, powinna także prezentować mocno elastyczne podejście do tworzenia przestrzeni dla klientów, bo gusta bywają różne. Jednak przeważająca część konsumentów podąża za modą, więc chce mieszkać i pracować w nowoczesnych, pięknych i modnych wnętrzach. Za pomocą naszej grafiki na ulotkę tak się właśnie przedstawicie klientowi. Jako firma, która zna się najnowszych trendach i potrafi urządzić klimatyczne, wygodne, a jednocześnie nowoczesne pomieszczenia.

PRZEDSTAWIMY CIĘ NOWOCZEŚNIE

Wasza branża ma ciekawą specyfikę, która opiera się na śledzeniu modowych trendów wnętrzarskich, zmieniających się technologii w zakresie materiałów i chemii budowlanej oraz umiejętnym stosowaniu wszelkich modnych nowinek we wnętrzach tworzonych dla klientów. Zawsze znacie najnowsze barwy rządzące rynkiem, najciekawsze rozwiązania i ich połączenia. Brzmi dość nowocześnie i tak właśnie chcieliśmy was przedstawić przyszłym klientom za pomocą naszej grafiki na ulotkę. Dynamicznie, w trakcie twórczych procesów, z technicznym zacięciem i z modnym charakterem.

MODNE SZAROŚCI I MINIMALIZM

Gdyby obecnie modne były wnętrza pełne nasyconej czerwieni lub fioletu, która podkreślona jest dużą ilością złota, to w naszej ofercie mielibyśmy grafiki na materiały reklamowe wykonane w takiej właśnie tendencji. A ponieważ zawsze reagujemy na modowe i rynkowe zmiany, obecnie znajdziecie tu taką nowoczesną, minimalistyczną estetykę. Szarości, beże i biel, sporo szkła, przestrzeni i światła, a przede wszystkim minimalistyczny porządek. Obecnie taką grafiką można zachęcić do swoich usług sporą rzeszę klientów, którzy pragną modnych wnętrz.

DYNAMICZNY FORMAT, IMPREZOWA GRAFIKA

Nowoczesny, pionowy format ulotki DL cieszy się w ostatnich latach dużą popularnością. W większości wariantów graficznych prezentuje się świetnie, ale ta propozycja jest jakby stworzona do tej formy. Podłużny kształt fajnie podkreśla walory kolorystyczne i podkręca ten efekt imprezowego blasku. Jednocześnie na wydruku pozostaje bardzo dużo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się na podanie najważniejszych informacji o firmie, usługach bądź konkretnym wydarzeniu, które chcesz wypromować i zachęcić klientów.

KONTRASTY WPADAJĄ W OKO

Mrok czarnego tła rozświetlają turkusowe, mieniące się drobinki, które przyciągają wzrok i każdemu skutecznie zapadają w pamięć. To ważny, jeśli nie najważniejszy element, który na pierwszy rzut oka zdobywa serca potencjalnych klientów. Ulotka musi mieć w sobie taki detal, żeby nie wylądowała od razu w koszu, tylko zainteresowała konsumenta. Jednak druga bardzo ważna sprawa to przekazanie najważniejszych informacji, takich jak dane kontaktowe, zakres usług lub produktów i chwytliwe, zapraszające hasło. I tu sprawdzi się biały tekst.

NOC BŁYSKOTKAMI OBSYPANA

Nasza propozycja to grafika efektowna, wpadająca w oko, ale też nietypowa. Dziś, kiedy modne są biele, szarości i wszechobecne pastele, my chcemy was przekonać do tego odmiennego połączenia. Czerń z turkusem, mieniący się hipnotycznym blaskiem to wyjątkowa reklama, która na pierwszy rzut oka zapowiada coś rozrywkowego, intensywnego, atrakcyjnego i zupełnie nie związanego ze zwykłą codziennością. Odważysz się wykorzystać ten potencjał i przyciągnąć klientów niesamowitym blaskiem? Gwarantujemy wyjątkowe efekty!

FORMAT DL W STYLU GLAMOUR

Ulotka to bardzo popularna forma reklamy, szczególnie w przypadku działalności o zasięgu lokalnym, ale nie tylko. Zdarza się, że i wielkie koncerny sięgają po ten mały wydruk, który jest potem rozdawany np. w centrach handlowych. Wtedy najczęściej wybierany jest format DL, który uważany jest za najbardziej dynamiczny i nowoczesny przekaz. Dla was wypełniliśmy go specyficzną grafiką, która z jednej strony jest dość minimalistyczna, a z drugiej niesamowicie efektowna i chwytliwa. Na pewno zaciekawi potencjalne klientki i zachęci do skorzystania z waszych usług.

MRUGNIJ ZALOTNIE DO KLIENTEK

Tworząc nową grafikę, która wejdzie w skład naszej oferty wydruków reklamowych, zawsze zastanawiamy się nad efektem, jaki ma przynieść. Twoje potencjalne klientki oczekują, że wyjdą z salonu piękniejsze, a ich metamorfoza będzie się trzymać najmodniejszych trendów. Dlatego ulotka powinna być zapowiedzią takiego efektu. Osiągamy go dzięki użyciu modnego połączenia kolorystycznego, oszczędnej estetyki i wyrazistego symbolu, który jest bardzo sugestywny. Prawda, że to zachęcający wzór?

PIĘKNA ULOTKA DLA PIĘKNYCH DAM

Wiadomo, że do studia wizażu panowie zaglądają bardzo rzadko, dlatego też nasza chwytliwa grafika reklamowa na ulotkę celuje raczej w damskie gusta. A dziewczyny lubią jak jest modnie, efektownie i ładnie. Detal z błyskotkami kontrastuje z bielą, a proporcje sprawiają, że całość jest miła dla oka. Na białym polu tekstowym można spokojnie zamieścić wszystkie dane kontaktowe, przy czym szczególnie polecamy wybór eleganckiego kroku czcionki. Będzie tu ładnym dopełnieniem i gustownym podkreśleniem.

REKLAMA JAK OBIETNICA

Ulotka w formacie DL cieszy się od paru lat dużą popularnością, prawdopodobnie dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi i możliwości bardziej ekspresyjnego reklamowania swoich usług bądź towarów. Jej poziomy, podłużny format kojarzy się z nowoczesną reklamą, dlatego też w naszej ofercie znajdziesz odpowiedni wzór dla swojego gabinetu. Klienci oczekują od ciebie bieżącej wiedzy medycznej i stałego doskonalenia, ale też modnej, nowoczesnej reklamy, która wyróżnia konkretny gabinet na tle innych punktów.

DOSKONAŁY BALANS GRAFICZNY

Propozycje graficzne, które znajdziecie w naszej ofercie nie mają nigdy przypadkowego wyglądu. Nie inaczej jest w przypadku tego wzoru. Zachowaliśmy dobrą proporcję kolorów, która sprawia, że ulotkę miło się ogląda, ale nie tylko. Na przyjemnym, pastelowym tle powstało duże pole tekstowe, gdzie można umieścić dane kontaktowe gabinetu, zakres usług i np. hasłowe korzyści dla pacjentów. W górnej części mniejsze pole z detalem fotograficznym, który daje jasny komunikat czego można oczekiwać. Harmonijny, skuteczny przekaz.

SPOKÓJ, KTÓRY LECZY

Pastelowe odcienie miętowe, połączone z bielą i beżem powodują, że ulotka budzi zaufanie. Emanuje spokojem, harmonią i zapowiedzią relaksu. I nawet jeśli zabiegi w twoim gabinecie nie mają charakteru relaksacyjnego, wygląd reklamy daje nadzieję na poprawę samopoczucia, komfortu ruchowego i uwolnienia się od bólu kręgosłupa lub mięśni. Ulotka przyciąga uwagę, zwłaszcza osób, które mają takie dolegliwości i poszukują pomocy specjalisty. A widok zrelaksowanej klientki podkreśla możliwości uzyskania pozytywnych efektów.

GWARANCJA DOBREJ USŁUGI

Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.

FRYZJERSKIE AKCESORIA

Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.

PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE

Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.

ZDROWE BUDOWANIE FORMY

Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.

MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA

Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.

NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI

Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.

POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ

Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!

NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.

WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA

Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.

NOWOCZESNY FORMAT I STYL REKLAMY

Nawet jeśli jesteś w zawodzie taksówkarza od wielu lat i wszystko wiesz o swoim fachu, nie zamykaj się na zmiany i nowoczesność. To ważne zwłaszcza w przypadku reklamowania swoich usług. Rynek wciąż się zagęszcza i naprawdę trzeba dbać o marketing, żeby nie zginąć w tym tłumie. Polecamy naszą atrakcyjną ulotkę w formacie DL. To nowoczesna forma reklamy, która w bardziej dynamiczny sposób przekazuje informacje i przykuwa uwagę. A dzięki naszej tematycznej grafice i spójnej kolorystyce zdobędzie sympatię klientów.

GRAFIKA, KTÓRĄ WYRÓŻNIA PEWIEN DETAL

Na tej ulotce zastosowaliśmy układ graficzny podobny do tradycyjnej wizytówki. Na jasnym tle rozpoznawalny i chwytliwy symbol oraz dane kontaktowe. Na ciemnym tle pole opisowe, które na pewno się przydaje, ale nie każdy czyta takie informacje. Umówmy się, że w przypadku taksówki najważniejszy jest łatwy i szybki kontakt, a nasza grafika zapewnia ten komfort. Oczywiście zawsze warto przedstawić się choćby kilkoma słowami klientom i do tego służy brązowe pole tekstowe. Tam opiszesz swoje usługi i zalety, które będą dodatkową zachętą.

PROSTA SYMBOLIKA I SPORA DAWKA TREŚCI

Ulotka w niektórych branżach sprawdza się zdecydowanie lepiej niż w innych. Tak jest właśnie w transporcie osobowym na bazie taksówek. Są przeróżne korporacje i tzw. wolni strzelcy, ale wszyscy oni muszą poinformować społeczeństwo, że istnieją na rynku. Ulotkę można zostawić w wielu mocno uczęszczanych miejscach, dlatego chętnie stawiacie na tą formę. Mamy dla was ciekawą grafikę, która wpada w oko dzięki swojej kolorystyce. Jest dość skromna, a jednocześnie wesoła i zachęcająca, co zawdzięcza żółtym detalom i ciekawym kontrastom.

Pokaż:
Ulotki oferta

Ulotki Opis produktu

Oferowane ulotki są standardowo drukowane na produkcyjnej maszynie cyfrowej marki xerox. W przypadku dużych nakładów zamówienia są realizowane w technologii offsetowej. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie zapewniając odpowiednią kontrolę jakości i wysoki standard. Ulotki wykonujemy w standardowych rozmiarach, w dwóch opcjach:

MAT - Ulotka na papierze kreda o gramaturze 130g/m2 i matowym wykończeniu. Tradycyjna forma w połączeniu z wysokiej jakości drukiem. Ulotka w wersji mat to dobre rozwiązanie do projektów klasycznych w stonowanej kolorystyce.