Ulotki online
Ulotki reklamowe to najprostszy i jednocześnie niezwykle efektowny, ale wciąż niedoceniany sposób na promocję firmy. Od ich formy, kolorystyki, zamieszczonych treści, sposobu wykonania i metody kolportowania zależy rynkowe powodzenie oraz to, czy przekazywana za ich pośrednictwem informacja ofertowa nie tylko nie przepadnie w morzu innych komunikatów, ale i skutecznie dotrze do Klienta.
BŁĘKIT, KTÓRY PRZYCIĄGA
Ulotka w tym formacie i w tej odsłonie graficznej ma kilka zalet i praktycznie żadnej wady. Najwięcej miejsca zajmuje błękitne niebo, które ma mocno przyciągać uwagę i jest w tym bardzo skuteczne. Przemierzając ten błękit docieramy do dolnej części grafiki, gdzie wszystko staje się jasne. Konsument nie musi się domyślać, przekaz jest oczywisty. A przy okazji, duża niebieska przestrzeń jest doskonałym tłem dla eksponowania nazwy firmy i danych kontaktowych. Na drugiej stronie ulotki zmieści się natomiast firmowe motto albo mały katalog usług.
INFORMACJE ZAWIESZONE W POWIETRZU
Dobra reklama opiera się na odpowiednich sugestiach, dlatego zanim się zdecydujesz na wybór właściwej grafiki, która będzie promowała twoją działalność, zastanów się nad swoimi priorytetami. Jeśli więc mocno wierzysz, że twoje usługi z dziedziny alternatywnych źródeł energii mogą zmienić nasze środowisko na czystsze i bardziej przyjazne, spróbuj to pokazać na swojej ulotce. Z naszą propozycją to możliwe, konsumenci szybko zauważą ten przekaz i nabiorą zaufania do podanych w ten sposób informacji, które po prostu wiszą w przejrzystym, czystym powietrzu.
CIEKAWE PROPORCJE DETALI
Ulotka w formacie poziomym z grafiką pełną nieba znacznie różni się od tradycyjnej ulotki, ponieważ naturalnie wymusza inne ułożenie i proporcję detali. Teraz panele i wiatraki nie widnieją na dole, zdominowane przez niebo, a stanowią równorzędny i równoprawny element przestrzeni. Te zupełnie odmienne proporcje oferują inną, ciekawą harmonię i potencjał dla efektownego wyeksponowania nazwy firmy, danych kontaktowych i np. krótkiego katalogu usług czy zakresu oferowanych prac. Dobry i dobrze podany przekaz ideowy oraz reklamowy.
KOMPAKTOWA DAWKA INFORMACJI
W swojej kampanii reklamowej warto postawić dodatkowo na kompaktowe ulotki w formacie DL. Ich kształt sprawia, że trzeba nieco inaczej ułożyć grafikę oraz tekst, a tym samym zmienić nieco dynamikę przekazu. Wiele klientów uważa, że ulotka DL jest najbardziej poręczna, czytelna i skuteczna, więc musiała się znaleźć także w naszej serii leśnej. Wyraźne wyodrębnienie zielonego pola tekstowego daje spore możliwości na atrakcyjny dla oka sposób przekazania danych kontaktowych, a także innych informacji o firmie, np. zakresu usług.
NATURALNA PREZENTACJA
Odkąd trendy graficzne zaczęły się zwracać w stronę natury, coraz częściej i chętniej sięgamy po tą estetykę nie tylko podczas dekorowania wnętrz, ale także w czasie poszukiwania koncepcji reklamowych. Czerpiemy z natury i dzięki temu powstają takie właśnie propozycje. Nasza ulotka ma wiele wdzięku i jest bardzo przyjemna dla oka. Nie drażni agresywnymi barwami ani detalami, dzięki czemu jest bardzo pozytywnie odbierana. Okazuje się, że można pięknie i łagodnie zareklamować działalność, która wymaga ciężkiego sprzętu i dużej tężyzny fizycznej.
PRZYJEMNA I KONKRETNA REKLAMA
Wybierając estetykę swoich materiałów reklamowych możesz postawić na różne style, niemniej my polecamy naszą koncepcję. Ulotka z lasem w tle jest na tyle konkretna, że przekaz szybko trafia do świadomości klientów, którzy są zainteresowani zakupem drewna lub usługami związanymi z jego pozyskiwaniem. Jednocześnie ulotka może się podobać i oferuje duże, wygodne pole tekstowe, gdzie można podać odpowiednią dawkę informacji. Całość bardzo spójna i przyjemna dla oka, co będzie miało ogromne znaczenie dla odbioru waszej oferty.
WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI
Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.
DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY
Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.
EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI
W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.
JAK KAMIENNA PŁYTA
Ulotka w formacie DL mogłaby tutaj być swego rodzaju graficzną wpadką w tym przypadku, bowiem podłużny format mógłby się kojarzyć po prostu z nagrobkową płytą. Jednak w momencie zastosowania paneli tekstowych w dwóch kolorach i białego pola na ekspozycję nazwy firmy, całość nabrała ciekawego i zupełnie uniwersalnego charakteru. Taka reklama pozwoli wam utrwalić swoją markę na rynku i w świadomości konsumentów, a przy tym nie zajmuje dużo miejsca więc jest łatwa w dystrybuowaniu. Kamienne tło sugeruje tematykę i sprawia, że całość jest bardzo stylowa.
W POZIOMIE TEŻ WYGLĄDA DOBRZE
Kamienne płyty z dekoracyjnego surowca mają to do siebie, że wyglądają dobrze w każdym ułożeniu, więc i u nas występują w różnych opcjach. Tym razem pozioma orientacja wzoru na ulotkę reklamową dla zakładu kamieniarskiego. Wygląda trochę jak powiększona wizytówka, jest równie reprezentacyjna, ale daje większe możliwości do przekazania ważnych informacji konsumentom. Zadbaliśmy o białe pole, na którym wyróżnisz nazwę lub swoje nazwisko i szary panel, na którym w stylowy sposób zmieścisz wszystkie ważne informacje.
MODNE SZAROŚCI PRZYCIĄGAJĄ
Pracy kamieniarza nie towarzyszy jakaś wielka paleta barw, ale za to te, które ma do dyspozycji, są wyjątkowe. Mało tego, odkąd do łask wróciły wszelkie kamienne okładziny, a marmur czy granit przestał się kojarzyć wyłącznie z nagrobkami, kamieniarstwo przeżywa renesans. Wykorzystaliśmy ten trend tworząc dla ciebie grafikę reklamową, przy czym jako największy atut występuje tu szary odcień kamiennej płyty. Powodem jest oczywiście panująca obecnie moda na szarości, jako element, który przyciągnie klientów.
RAZ ZBLIŻENIE, RAZ DALEKI PLAN
Działając w branży odzieżowej, niezależnie od zakresu, skali czy profilu modowego, warto zainwestować w efektowne wydruki reklamowe, które będą przyciągać klientki. Nasza grafika zabiera je w świat wybiegu dla modelek, które noszą wyjątkowe ubrania i ściągają na siebie całą uwagę. I dobrze, bo kto powiedział, że np. reklama usług krawieckich nie może być wykonana z polotem? Mamy daleki i bliski plan wybiegu, powiewające, lekkie stylizacje i smukłe modelki. Nieco artystyczne i całkiem anonimowe, ale za to mocno zachęcające do skorzystania z usług krawcowej.
ZAPOWIEDŹ TWOJEGO POTENCJAŁU
Każda pracownia krawiecka czy projektowa zna swój potencjał. Wiecie, jakie są wasze umiejętności, wyczucie stylu, wiedza, orientacja w modzie itd. To wszystko sprawia, że pozycje odzieżowe wychodzące spod waszych rąk robią naprawdę dobre wrażenie i mogą być obiektem pożądania wielu kobiet. Brakuje tylko jednego. Reklamy takiej, jak ta, która to pokaże przyszłym klientkom. Która stanie się zapowiedzią tego potencjału i obietnicą powiększenia swojej garderoby o kolejny, efektowny ciuch oraz podkręcenie swoich modowych możliwości.
PROSTO Z WYBIEGU
Jedne klientki mają sprecyzowane oczekiwania, inne liczą na to, że je zaskoczysz, ale w każdym z tych przypadków chcą mieć ubrania, które je poniosą i zauroczą. Do tego potrzebna jest wiedza, umiejętności i wyczucie stylu. Przyda się także nasza reklama, która wyraźnie obiecuje takie efekty i bardzo mocno zachęca klientki, aby sprawdziły co też możesz dla nich wyczarować. Jeśli się sprawdzisz, będą wracać po więcej, ale na razie przyciągnij je wyjątkowymi ulotkami, które łatwo wpadają w oko i motywują do kontaktu.
KWIATOWE WIADOMOŚCI
Białe tło i obecność ażurowych, czarnych kwiatów to z jednej strony klasyka, a z drugiej mimo wszystko dość oryginalny sposób reklamowania usług florystycznych. Pionowa ulotka daje możliwość umieszczenia dekoru na górze albo na dole, a to z kolei pozwala na zyskanie dużej ilości miejsca na informacje o firmie, lokalizacji oraz ofercie. Grafika jest monochromatyczna, a kwiaty, choć dużych rozmiarów, nie dominują całości. To także wzór, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy modowe, co z pewnością zachwyci wiele klientek.
CIEKAWA ASYMETRIA
Pozioma ulotka pozwala na inne, ciekawsze rozmieszczenie detali graficznych, które tworzą wzór. Dzięki tym możliwościom można w asymetryczny sposób ulokować ozdobny motyw kwiatowy. Dekoracyjny panel w pozycji bocznej jest bardziej widoczny i atrakcyjniejszy dla oczu, a pozostała przestrzeń to po prostu sporych rozmiarów pole tekstowe. Tu wygodnie umieścisz nazwę swojego sklepu czy firmy, swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Po drugiej stronie możesz opisać ofertę albo wpisać hasło zachęcające do współpracy lub zakupów.
INFORMACJE W KWIATACH
Działając w branży florystycznej masz od razu pewien ważny atut w ręku. Możesz podać wszelkie informacje marketingowe w bardzo atrakcyjny sposób, bo nie ma chyba lepszego towarzystwa dla suchych danych kontaktowych niż otoczenie pięknych kwiatów. Ich obecność sprawia, że przekaz staje się ciekawszy i bardzo atrakcyjny dla oka, a tym samych zachęca do zapoznania się z informacjami i do skorzystania z twojej oferty. dlatego też można na chwilę zrezygnować z kolorów i postawić na modny minimalizm, który przyciągnie klientów.
ENERGETYCZNA MOC ZIELENI
Natura ma silne, pozytywne działanie na ludzkie zmysły, to powszechnie wiadomo. Dlatego więc warto często korzystać z tego potencjału, również w zakresie reklamy. Mamy dla ciebie ciekawą ulotkę w formacie DL, która sprawi, że konsumenci z zaciekawieniem zapoznają się z treścią twojej oferty. Patrzenie na nią sprawi każdemu przyjemność, dzięki czemu wzrastają szanse, że nie wyląduje od razu w koszu, a to na początek spory sukces. Zwiększa twoje szanse na przebicie się do świadomości potencjalnego klienta.
DOSKONAŁE PROPORCJE I ŚWIETNE EFEKTY
Dla tych, którym do gustu przypada forma ulotek podobna do stylu, jaki prezentują wizytówki, stworzyliśmy ten poziomy format. Nasza propozycja graficzna prezentuje się na nim bardzo efektownie. Duża ilość białego tła pozwala na kapitalne, czytelne i wyraźne wyeksponowanie treści oraz nazwy firmy. Natomiast zieleń liści, które zdobią ulotkę nadaje całości świeżości i dynamiki, za którą odpowiada nieregularność i asymetria wzoru. Jeśli masz nowoczesne podejście do promowania swoich usług bądź towarów, nasz roślinny szablon będzie dobrym wyborem.
JAK DOBRZE PODAĆ INFORMACJE?
Nikt nie lubi czytać nudnej, jednolitej treści, zwłaszcza kiedy nie jest to ciekawa powieść. Dlatego też, jeśli chcesz trafi celnie do odbiorcy ze swoim reklamowym przekazem, musisz zadbać o atrakcyjną oprawę graficzną dla tej treści. Wyręczyliśmy cię tworząc dla ciebie grafikę pełną ożywczej energii i przyciągającą wzrok piękna zielenią i białym tłem. Jeśli ten wzór nie jest w sprzeczności z charakterem profilu twojej firmy to sprawdź jak zadziała moc informacji podanych w takim towarzystwie. Może się okazać, że to rozwiązanie idealne dla ciebie.
DOBRE PROPORCJE, DOBRE EFEKTY
Kompozycja pionowa dwóch mocno kontrastujących barw oraz wąski format, to dwa elementy, które sprawiają, że nasz szablon na ulotkę DL prezentuje się bardzo nowocześnie. To reklama z dobrymi proporcjami, bo symbol naprowadzający na tematykę zajmuje mało miejsca, natomiast sporo go pozostaje na podanie danych kontaktowych i innych treści informacyjny. Można także wyeksponować odpowiednio nazwę firmy lub imię i nazwisko specjalisty. Wszystko to sprawia, że ulotka jest ciekawa, ale także przyjemna do czytania. Dane kontaktowe są dobrze widoczne, a marka łatwo wpada w oko oraz pamięć
REKLAMA W STYLU MEDYCZNYM
Połączenie bieli z ciemnym odcieniem niebieskiego za pomocą prostych linii i paneli to estetyka, która automatycznie przywodzi na myśl branżę medyczną, nawet jeśli na grafice nie ma wizerunku lekarza czy pielęgniarki. Nikogo nie dziwi widok stetoskopu, który logicznie łączy się z tematem. Co ciekawe, ulotka o takim wyglądzie jest łatwo dystrybuowana, bo wiele osób potrzebuje takiej czy innej opieki medycznej, więc chętnie zapozna się z ofertą. Jeśli wasza oferta będzie miała profil pasujący potrzebom pacjenta, zachowa ulotkę.
DAJCIE SIĘ LEPIEJ POZNAĆ
Placówek medycznych różnego rodzaju jest na rynku wiele, ale wiele osób przypuszcza, że to przecież jest branża, która nie musi się reklamować. To jednak nieprawda. To zagęszczenie podmiotów sprawia, że panuje spora konkurencja. I choć wiadomo, że pacjenci do was i tak trafią jeśli zostaną skierowani albo sami zauważą jakąś zdrowotną potrzebę, to jednak warto za pomocą choćby zwykłych ulotek, dać się im poznać. To jest w dobrym tonie, bowiem w ten sposób dostarczamy też ważne informacje konsumentom czy też docelowym pacjentom