Wizytówki adwokackie – zalety szablonów graficznych dla adwokatów

Oceń Artykuł

Na opinię kancelarii adwokackiej pracuje przede wszystkim skuteczność w prowadzonych sprawach, rzetelność, kompetencje pracujących tam prawników i ceny usług, które są dostępne dla szerszej rzeszy potencjalnych klientów. Wiadomo jednak, że każda kancelaria ma wielu klientów, którzy przychodzą z pojedynczymi sprawami majątkowymi, karnymi, rodzinnymi itp., a potem często przez lata nie potrzebują już takich usług. Trzeba więc zdobywać nowych.

Każdy adwokat liczy też z pewnością pulę stałych klientów, którzy będą zlecać regularnie prowadzenie swoich spraw, np. związanych z prowadzonym biznesem czy działalnością charytatywną. Aby ich jednak zdobyć, warto zainwestować w reklamę. To z pewnością porządna witryna w sieci czy banery rozwieszone w okolicy, ale bardzo przydatne są także wizytówki adwokackie, które można wręczać w przeróżnych okolicznościach.

Wizytówka dla adwokata – skuteczna reklama w dobrym tonie

Najmniejsza forma reklamy to właśnie wizytówka. Jest bardzo praktyczna, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca i nie generuje dużych kosztów, a jednak pozwala na przekazanie ważnych danych kontaktowych i utrwalenie nazwy firmy lub graficznego logo w pamięci potencjalnych klientów. To również pewna forma kurtuazji, okazywania szacunku i sugerowania chęci nawiązania kontaktu z klasą i w dobrym tonie. Pomimo ogromnego rozwoju reklamy medialnej i elektronicznych form komunikacji, wizytówka wciąż gości na spotkaniach biznesowych, nawet tych najwyższych lotów.

Wizytówka - Stawiać na szali zwycięstwa
Wizytówka – Stawiać na szali zwycięstwa

Skoro więc wizytówka cieszy się popularnością i wpisuje się w zasady biznesowego savoir-vivru, to warto zadbać o tą formę reklamy dla swojej kancelarii. Każdy z prawników powinien je zawsze mieć przy sobie, bo w ciągu intensywnego dnia pracy może zdarzyć się wiele sytuacji, w których będzie sięgać po firmowy karnecik. Warto je także zabierać na wszelkiego rodzaju sympozja, konferencje, branżowe szkolenia czy targi, ponieważ tam można spotkać wielu potencjalnych klientów. Niezwykle ważne jest także, aby były dostępne w samej kancelarii.

Jak dobrze dobrać wizytówkę adwokacką?

To dość istotne zagadnienie, bowiem wizytówka adwokacka nie może wyglądać byle jak. Rzecz jasna żadna reklama dla żadnej branży nie powinna tak wyglądać, zawsze musi być atrakcyjna, efektowna, sugestywna i zapadać w pamięć. Jednakże usługi prawników wymagają specyficznej, nieco bardziej dopracowanej oprawy graficznej.

Wizytówka - Prawo przede wszystkim!
Wizytówka – Prawo przede wszystkim!

Kiedy klient poszukuje porady prawnej bądź regularnej obsługi swojej firmy w tym właśnie zakresie, ma określone oczekiwania. Aby czuł, że trafił pod właściwy adres, konieczne jest zadbanie o profesjonalny wizerunek kancelarii, który będzie budził zaufanie. Na ten wizerunek składają się także wizytówki adwokackie, które często stają się pierwszą formą kontaktu konsumenta z waszą marką. W ofercie Netprint znajdziecie duży wybór szablonów graficznych, które spełniają wszystkie konieczne kryteria:

  • Jakość papieru. Niezwykle ważna jest jakość papieru, a najlepiej prezentują się te z klasy premium, o większej gramaturze i szlachetnym wyglądzie. Dostępne są wersje matowe, półmatowe i z połyskiem, gładkie i z ciekawą fakturą.
  • Jakość wydruku. Kluczem do nienagannego wyglądu jest wysoka jakość wydruku w dobrej rozdzielczości, co uzyskuje się dzięki nowoczesnym maszynom i doświadczonym fachowcom.
  • Grafika. Wytworna i elegancka, bez przepychu, bez krzykliwych barw i narzucających się detali. Skupia uwagę na szlachetnych barwach i minimalizmie, który pozwala dobrze wyeksponować nazwę kancelarii. Każdy wzór wyposażony jest w symbol, który od razu kojarzy się z obsługą prawną.
  • Czytelność. W przypadku wizytówki adwokackiej szczególnie istotne są informacje w postaci danych kontaktowych i hasłowo przedstawionego zakresu usług. Dlatego też wszystkie szablony graficzne zapewniają odpowiednią ilość miejsca na ich wpisanie.
Wizytówka - Na szali postawionych spraw
Wizytówka – Na szali postawionych spraw

Te wszystkie cechy składają się na grafikę, która godnie będzie reprezentować twoją kancelarię i budować jej profesjonalny wizerunek. Tu nie ma stroszenia piórek, tu widać prawdziwą, fachową wiedzę i zapowiedź solidnej obsługi prawnej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish