Wizytówki dla salonu urody – najmodniejsze wzory i kolory

Oceń Artykuł

Wizytówka to najmniejszy wydruk reklamowy, ale to nie oznacza, że ma najmniejszy potencjał w zakresie marketingu. Przeciwnie, sprawdza się wszędzie tam, gdzie chcesz wypromować swój salon kosmetyczny, ale nie możesz posłużyć się plakatem, banerem albo roll-upem, albo tam, gdzie zwyczajnie nie wypada rozdawać ulotek.

Dlatego też wizytówki dla salonu urody powinny być twoi stałym elementem gry o klienta i cegiełką budującą wizerunek twojej firmy. Jednak pamiętaj, aby osiągnąć oczekiwane efekty, trzeba zadbać o ich modny i efektowny wygląd.

Korzyści z posiadania wizytówek

Wiadomo, że prowadzenie salonu urody to niełatwy kawałek chleba. Trzeba się mocno zabiegać o klienta, bo przecież zabiegi poprawiające wygląd nie są usługami pierwszej potrzeby, niezbędnymi do zwykłej egzystencji. Trzeba kusić swoją klientelę za pomocą korzyści, jakie dają wasze usługi, promocjami, nowoczesnymi kosmetykami, znajomością mody, umiejętnościami nabywanymi na bieżących szkoleniach itd.

Wizytówka "Widać, że podążasz za modą" - Wizytówki dla salonu urody
„Widać, że podążasz za modą”

Niezmiernie ważny w tej branży jest również wizerunek czyli wygląd salonu, obsługi, a także efektowna reklama. Eleganckie i modne wizytówki dla salonu urody zawsze są dowodem, że ktoś zna się na obowiązujących trendach i dba o każdy szczegół. Na to uwagę zwracają zwłaszcza kobiety, które przecież są przeważającą klientelą każdego takiego salonu. Częściej chcą sprawdzić, co kryje się za elegancką wizytówką, a także chętniej wracają do salonu, który stara się pod każdym względem, także tym marketingowym.

Posługiwanie się wizytówkami dla salonu urody, zwłaszcza takimi, które przykuwają wzrok i budzą pozytywne emocje, można liczyć na lepsze traktowanie ze strony wszelkich kontrahentów. Dostawcy kosmetyków przeróżnych akcesoriów potrzebnych w salonie chętniej dają zniżki profesjonalistom, którzy z dbałością podchodzą do swojej marki.

Wizytówka "Naturalne piękno" - Wizytówki dla salonu urody
„Naturalne piękno”

Wizytówki dla salonu urody – jak powinny się prezentować?

Ten mały karnecik ma w sobie spory potencjał marketingowy, ale trzeba umieć go wydobyć. W tym celu musi prezentować się na tyle okazale, żeby zachwycić każdą klientkę, a i mężczyzn zachęcić do dbania o urodę. Jest kilka ważnych cech, które musi posiadać skuteczna wizytówka.

  • Modna kolorystyka. Od właściciela czy obsługi salonu urody każdy oczekuje bieżącej wiedzy na temat obowiązujących trendów. Niezależnie czy chodzi o zabiegi upiększające, kosmetyczne, fryzjerskie czy też o wygląd salonu i reklamy. Musi być modnie, więc i kolorystyka wizytówek musi wpisywać się w tą konwencję.

  • Przykuwający detal graficzny. To element obowiązkowy, ponieważ ludzki wzrok najlepiej reaguje na wyraźne bodźce. Graficzny szczegół w postaci logo albo symbolu, który kojarzy się z twoją branżą pozwoli szybko zainteresować konsumenta i łatwiej zapadnie w jego pamięci. To może sprawić, że wybierze właśnie twój salon.

  • Zapowiedź korzyści. Zasadniczym celem każdej reklamy jest wskazanie konsumentom korzyści, jakie otrzyma dokonując zakupów albo korzystając z usługi. Wizytówki dla salonu urody muszą więc sugerować efekty poprawy urody, kondycji skóry, włosów lub paznokci itd. w tym celu postaw na grafikę z piękną modelką lub na detale wyraźnie nawiązujące do luksusu.

  • Czytelnie podane informacje. Oczywiście prócz przekazu reklamowego wizytówki mają za zadanie przekazywać dane kontaktowe. Powinny być podane w sposób wygodny, czytelny i schludny. Przeznacza się na nie pole tekstowe, które zwykle pozbawione jest wszelkich grafik.

Zamawiamy wizytówki dla salonu urody

Często stworzenie i zamówienie wizytówek kojarzy wam się z jakimś trudnym procesem projektowym i wysokimi kosztami, a tym czasem sprawa jest dziecinnie prosta. Wystarczy zapoznać się w ofertą Netprint, gdzie czekają na was gotowe wizytówki do salonu urody. Spory wybór ciekawych grafik, wystarczy wybrać jeden z nich, wpisać dane firmy i zamówić odpowiednią ilość wydruków.

Wizytówka "Grafika lekka, jak twój masaż" - Wizytówki dla salonu urody
„Grafika lekka, jak twój masaż”

Jeśli oczekujesz czegoś innego i żaden z gotowych wzorów nie wpadł ci w oko, możesz zamówić indywidualny projekt. Podaj kolorystykę, opisz nieco swoją działalność, preferencje estetyczne, słowem wszystko, co pomoże stworzyć wizytówkę szytą na twoją miarę.

Niezależnie od przyjętej opcji, przekonasz się, że zamawianie wizytówek dla salonu urody to prosta sprawa. Natomiast potem przekonasz się, jaką moc marketingową ma ten mały kartonik.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish