Wizytówki, które dościgną twój biznes! – Wizytówki dla mechanika

Wizytówki, które dościgną twój biznes! – Wizytówki dla mechanika
4.7 (93.33%) 6 ocen

Jest wiele takich profesji, które jakby automatycznie narzucają potrzebę budowania marketingowego wizerunku. Każdy wie, że to konieczne do stworzenia porządnej bazy klientów, zyskania zaufania kontrahentów, a finalnie oczywiście, do uzyskania dobrego wyniku finansowego.

Jednak czy w warsztacie samochodowym ktoś zastawia się na tym, że istnieją wizytówki dla mechanika, które mogą sprawić, że zwiększy się liczba zrealizowanych usług i dochody?

Po co komu wizytówka?

Mechanik to tzw. twardy fach. To goście od czarnej roboty, którzy grzebią w naszych popsutych samochodach i sprawiają, że niejeden „kaszlak” dostaje drugie, a czasem i trzecie życie. Tyle mówi obiegowa opinia, którą trzeba chyba trochę skorygować.

  • Po pierwsze – mechanika samochodowa to zawód, który musi obecnie podążać za szybko zmieniającą się technologią i coraz rzadziej już naprawia się auta w garażu za pomocą młotka i zwykłego śrubokręta. Mechanik musi uczyć się nowych technik, a gracików na drogach coraz mniej.

  • Po drugie – ilość warsztatów samochodowych sprawia, że tworzą się warunki zwiększonej konkurencji i trzeba się postarać, aby ściągnąć klienta właśnie do swojego warsztatu.

Wizytówka "Nowoczesne wydanie motoryzacji" - Wizytówki dla mechanika
„Nowoczesne wydanie motoryzacji”

Czy dalej uważasz, że wizytówka dla mechanika to rzecz zbędna? Może jednak warto rozejrzeć się na swoim rynku usług i zweryfikować swoją tezę? Zakup niewielkich wizytówek to koszt, który się opłaca i szybko się zwraca z nawiązką. Można je wręczać klientom, żeby znaleźli drogę powrotną przy kolejnej awarii albo konieczności wykonania przeglądu. Można mieć ją pod ręką podczas spotkań z dostawcami części albo narzędzi oraz na targach motoryzacyjnych. Można je także zostawić w pobliskim sklepie osiedlowym lub u fryzjera, bo być może kilka z nich wpadnie w ręce potencjalnych klientów.

Cechy skutecznej wizytówki dla mechanika

Jeśli już zmieniłeś opinię na temat reklamowania usług warsztatu mechanicznego, czas na mały poradnik. Powiemy ci, jak wygodnie kupić wizytówki i jak wybrać skuteczną marketingowo grafikę.

Kiedyś trzeba było znaleźć agencję reklamową, uzgodnić szczegóły z grafikiem i podać dane, a następnie przez telefon udzielić jeszcze odpowiedzi na kilkanaście pytań w sprawie niedoprecyzowanych szczegółów. Dzisiaj sprawa jest prostsza i zajmuje mniej czasu, a przy okazji generuje mniejsze koszty. Wchodzisz na stronę Netprint lub innej firmy oferującej wizytówki dla mechanika i przeglądasz dostępne wzory. Od razu możesz określić, co ci się podoba, a co nie. Potem podajesz swoje dane, które muszą się znaleźć na wizytówce, dobierasz czcionkę i gotowe.

Wizytówka "Z dbałości o auto klienta" - Wizytówki dla mechanika
„Z dbałości o auto klienta”

To jednak nie koniec możliwości, a wszystko po to, żebyś zyskał możliwie najskuteczniejszą wizytówkę. Jeśli twoja firma ma logo możesz przesłać plik i powstaną wydruki z jego użyciem. Można także pokusić się o przydatną mapkę dojazdową, jeśli warsztat jest w mało znanej lokalizacji. Jest jeszcze coś. To możliwość podania kodu QR, w którym można zapisać np. zakres usług, historię warsztatu, opis swojego doświadczenia, marki współpracujące itd. Klienci lubią teraz dużo wiedzieć, więc warto im to po prostu ułatwić.

Czym powinny się wyróżniać skuteczne wizytówki dla mechanika? Ponieważ to motoryzacja to powinna mieć grafikę z pazurem czyli z fragmentem zacnej bryki. Dobrze sprawdzają się także grafiki przedstawiające fachowca przy pracy oraz bazujące na czytelnej symbolice, tj. narzędziach, częściach samochodowych, kontrolkach z samochodowych wyświetlaczy itp. Im lepiej zadbasz o jakiś znaczny detal, który wpada w oko i zapada w pamięć, tym łatwiej każdy posiadacz pojazdu z twojej okolicy zidentyfikuje twój warsztat. Bardzo ważne jest także podanie podstawowych danych kontaktowych w estetyczny i czytelny sposób.

Wizytówka "Nie ma to jak super bryka" - Wizytówki dla mechanika
„Nie ma to jak super bryka”

Uwierzysz lub nie, ale pomimo Internetu i inteligentnych smartfonów, konsumenci wciąż lubią mieć pod ręką wizytówki, do których błyskawicznie sięgają, kiedy ich pojazd wymaga naprawy albo przeglądu okresowego. Dlatego często okazuje się, że to właśnie wizytówki dla mechanika są najważniejszym orężem marketingowym, które ściąga do twojej firmy klientów. Reszta zależy od ciebie, bo wyłącznie jakość twoich usług może sprawić, że będą tu wracać latami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish