Zadbaj o porządek i odpowiednią reklamę – Wizytówki firma sprzątająca

Zadbaj o porządek i odpowiednią reklamę – Wizytówki firma sprzątająca
4.7 (93.33%) 3 ocen

Wizytówka to najbardziej podstawowy, najtańszy sposób reklamowania firmy. To jednak nie oznacza, że najmniej skuteczny. Przeciwnie, wizytówka ma wiele zalet i dlatego, pomimo wszelkich możliwości internetowych to właśnie ona wciąż króluje w zakresie ułatwiania komunikacji pomiędzy klientem a firmą.

Jeśli prowadzisz firmę sprzątającą, która świadczy usługi dobrej jakości i jest polecana, to z pewnością spotkasz się wielokrotnie z pytaniem o tzw. „namiary” i wtedy trzeba ją mieć pod ręką. A jakie powinna mieć wizytówki firma sprzątająca? Nad tym należy się chwilę zastanowić.

Poznaj rynek, ustal target i złap kontakt z klientem

Na początek warto sobie uzmysłowić ważną rzecz. Dochodowa firma sprzątająca to taka, która świadczy usługi na wysokim poziomie, ale na tym nie koniec. Trzeba jeszcze znać swoje zalety i umieć je wykorzystać. Konieczna jest także znajomość lokalnego rynku i określenie tzw. targetu czyli rodzaju konsumenta, który będzie korzystał z waszych usług. Warto wiedzieć ile w zasięgu opłacalnego dojazdu jest firm, biurowców i domów prywatnych, które mogą być potencjalnie waszymi klientami.

Wizytówka "Zawsze gotowi do pracy" - Wizytówki firma sprzątająca
Wizytówka „Zawsze gotowi do pracy”

Po co to wszystko? Po to, żeby ustalić sposób działania, zakres usług i ceny, ale także po to, aby odpowiednio dobrać wygląd swojej reklamy. Bo to, że trzeba ją mieć to nie podlega żadnym dyskusjom. Niech was jednak nie przeraża wizja wydawania wielkich pieniędzy na kampanię reklamową, na początek wystarczą wizytówki firma sprzątająca. Najprostsza, ale najbardziej poręczna i niebywale skuteczna forma reklamy, a jednocześnie najprostszy sposób przekazania niezbędnych danych kontaktowych i nawiązania pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem.

Wizytówki firma sprzątająca – zadbaj o detale

Skoro wizytówka ma być na pierwszej linii i zapoczątkować taką relację to koniecznie musi się dobrze prezentować. Pierwsze wrażenie, jakie zrobi na adresacie to niepowtarzalna chwila, która ma kluczowe znaczenie i może zaważyć na efektach waszej relacji. Dlatego zadbaj o kilka ważnych aspektów jej wyglądu:

Wizytówka "Zaraz zabieramy się do roboty" - Wizytówki firma sprzątająca
Wizytówka „Zaraz zabieramy się do roboty”
  • Logo lub ciekawy detal. Nasz wzrok przykuwają elementy, które wyróżniają się na tle całości. Na nich skupia się nasza uwaga i to one zostają w pamięci, a później wywołują skojarzenia. Dlatego na twojej wizytówce firmowej musisz koniecznie umieścić logo firmy, a jeśli nie masz to np. jej nazwę, ale wyraźnie zaznaczoną. Jeśli firma nie ma nazwy, zadbaj o jakiś graficzny detal, który będzie mocno zauważalny i łatwy do zapamiętania. W przypadku, kiedy zamawia wizytówki firma sprzątająca zawsze są to jakieś detale symbolizujące utrzymanie czystości w pomieszczeniach.

  • Kolorystyka. Wizytówka firmy, która będzie dbała o czystość wnętrz domowych albo firmowych powinna się kojarzyć z porządkiem. Stąd zwykle stosowana kolorystyka to biel albo połączenia wszelkich świeżych, orzeźwiających barw właśnie z bielą. Najlepiej sprawdzają się wtedy odcienie zielone, niebieskie i żółte. Zdecydowanie odradzamy szarości, beże i brązy, czyli te kolory, które zasadniczo kojarzone bywają z brudem.

  • Nawiązania do działalności. Sprzątanie odbywa się za pomocą akcesoriów znanych każdemu oraz środków chemicznych. Na swoje wizytówki firma sprzątające powinna więc wstawiać grafiki ze szczotkami, szmatkami, spryskiwaczami itd. Można też użyć graficznych symboli blasku. Ważne, aby powodować automatyczne skojarzenia.

  • Czytelne dane. Na każdej wizytówce powinny się znaleźć niezbędne dane kontaktowe. Wybierajcie więc wzory graficzne, które mają odpowiednio duże pole tekstowe, zapewniające odpowiednią czytelność tych treści. Jeśli jest na tyle miejsca, warto też wypunktować zakres usług albo wasze sztandarowe zalety.

Wizytówka "Skuteczne usługi porządkowe" - Wizytówki firma sprzątająca
Wizytówka „Skuteczne usługi porządkowe”

Wizytówki firma sprzątająca warto zamawiać w większych ilościach, żeby można było je wręczać przy każdej nadarzającej się okazji. One pojawiają się wszędzie, także podczas wykonywania usług, więc warto w nie zaopatrzyć również swoich pracowników. Każda wręczona wizytówka to realna możliwość zdobycia kolejnego klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish