Najpotrzebniejsze informacje w jednym miejscu – Wizytówki z kodem QR
Najpotrzebniejsze informacje w jednym miejscu – Wizytówki z kodem QR
4.3 (86.67%) 6 ocen
Wizytówka zwykle jest jednym z elementów polityki marketingowej w każdej firmie, niezależnie od jej profilu, wielkości czy zasięgu. Ten mały kartonik nie generuje dużych kosztów, a jest doskonałym dystrybutorem informacji o podmiocie i nośnikiem treści reklamowych.
Można na niej umieścić logo lub inny motyw, który zapada w pamięć i dane, które zapewnią sprawny kontakt. Można także wejść na wyższy poziom i wykorzystać możliwości, które dają nam innowacyjne technologie. Mowa o wizytówkach z kodem QR, które zdecydowanie zwiększają potencjał marketingowy tego niewielkiego karnetu.
Jak pozyskać kod QR?
To wbrew pozorom bardzo proste i co ciekawe, zupełnie darmowe. Nie trzeba nikomu tego zlecać ani płacić kupować specjalnego oprogramowania. W sieci można znaleźć bezpłatne platformy do samodzielnego generowania kodów, które prowadzą krok po kroku przez cały proces. Jest tam możliwość wpisania różnych treści, od prostych danych kontaktowych do kompletnego opisu produktów lub usług albo całej działalności firmy. Po wygenerowaniu swojego kodu można go pobrać zazwyczaj w kilku dostępnych i popularnych formatach i zapisać na swoim komputerze lub dysku zewnętrznym.
Następny krok – zakup wizytówek z kodem QR
Kiedy masz już swój kod QR, możesz przystąpić do zamawiania swoich nowoczesnych wizytówek. Na początek trzeba wybrać firmę, która oferuje usługę drukowania takich materiałów na zamówienie, przy czym nie warto kierować się wyłącznie cenami. Koszty są ważne, ale pamiętajcie, że dobry wizerunek firmy jest wprost nie do przecenienia. Wizytówki powinny być więc wykonane profesjonalnie, robić dobre wrażenie i zapadać pozytywnie w pamięć potencjalnych klientów i kontrahentów.
Swoje wizytówki z kodem QR najlepiej zamówić w firmie, która daje możliwość samodzielnej konfiguracji wyglądu karnetów. W takiej opcji można wybrać jedną z wielu proponowanych grafik, dobrać do niej krój czcionki, podać swoje dane i oczywiście dołączyć kod QR. Można także przesłać swoją grafikę.
Każdy zamawiający ma całkowity wpływ na wygląd zamawianych wizytówek, dzięki czemu może w prosty sposób stworzyć spójny branding swojej firmy.
Ważna jest także jakość, ponieważ wielu konsumentów zwraca na estetykę materiałów reklamowych. Dobrej jakości papier to podstawa, a jednocześnie gwarancja, że wizytówka nie ulegnie szybko zniszczeniu. Jednak najważniejszy jest wydruk w doskonałej rozdzielczości, bez wad i przekłamań. Dlatego warto powierzyć tą usługę profesjonalistom.
Co zyskujemy dzięki wizytówkom z kodem QR?
Dobrze wyglądająca wizytówka potrafi skutecznie przyciągnąć nowych klientów, a także sprawić, że obecni będą pamiętali o waszej firmie. Według statystyk sięgamy po informacje zawarte na wizytówkach dość często. Pomimo, że to internet pełni wiodąca rolę informacyjną, taka forma wciąż jest bardzo popularna.
Wizytówka z kodem QR ma dodatkową zaletę, dzięki której wizerunek twojej firmy może tylko zyskać. Umieszczenie tego sposobu pozyskiwania informacji sprawi, że będziecie postrzegani, jako nowoczesny podmiot, który zna innowacyjne techniki i chętnie z nich korzysta. To także sygnał, że sprawna i kompleksowa komunikacja z klientem jest dla was ważna i podchodzicie do tego poważnie.
Mały karnecik, naszpikowany danymi i graficznym przekazem, który nie generuje dużych kosztów, ale ma za to wielki potencjał marketingowy oraz informacyjny. Jak z tego nie skorzystać?
Najpotrzebniejsze informacje w jednym miejscu – Wizytówki z kodem QR
Wizytówka zwykle jest jednym z elementów polityki marketingowej w każdej firmie, niezależnie od jej profilu, wielkości czy zasięgu. Ten mały kartonik nie generuje dużych kosztów, a jest doskonałym dystrybutorem informacji o podmiocie i nośnikiem treści reklamowych.
Można na niej umieścić logo lub inny motyw, który zapada w pamięć i dane, które zapewnią sprawny kontakt. Można także wejść na wyższy poziom i wykorzystać możliwości, które dają nam innowacyjne technologie. Mowa o wizytówkach z kodem QR, które zdecydowanie zwiększają potencjał marketingowy tego niewielkiego karnetu.
Jak pozyskać kod QR?
To wbrew pozorom bardzo proste i co ciekawe, zupełnie darmowe. Nie trzeba nikomu tego zlecać ani płacić kupować specjalnego oprogramowania. W sieci można znaleźć bezpłatne platformy do samodzielnego generowania kodów, które prowadzą krok po kroku przez cały proces. Jest tam możliwość wpisania różnych treści, od prostych danych kontaktowych do kompletnego opisu produktów lub usług albo całej działalności firmy. Po wygenerowaniu swojego kodu można go pobrać zazwyczaj w kilku dostępnych i popularnych formatach i zapisać na swoim komputerze lub dysku zewnętrznym.
Następny krok – zakup wizytówek z kodem QR
Kiedy masz już swój kod QR, możesz przystąpić do zamawiania swoich nowoczesnych wizytówek. Na początek trzeba wybrać firmę, która oferuje usługę drukowania takich materiałów na zamówienie, przy czym nie warto kierować się wyłącznie cenami. Koszty są ważne, ale pamiętajcie, że dobry wizerunek firmy jest wprost nie do przecenienia. Wizytówki powinny być więc wykonane profesjonalnie, robić dobre wrażenie i zapadać pozytywnie w pamięć potencjalnych klientów i kontrahentów.
Swoje wizytówki z kodem QR najlepiej zamówić w firmie, która daje możliwość samodzielnej konfiguracji wyglądu karnetów. W takiej opcji można wybrać jedną z wielu proponowanych grafik, dobrać do niej krój czcionki, podać swoje dane i oczywiście dołączyć kod QR. Można także przesłać swoją grafikę.
Każdy zamawiający ma całkowity wpływ na wygląd zamawianych wizytówek, dzięki czemu może w prosty sposób stworzyć spójny branding swojej firmy.
Ważna jest także jakość, ponieważ wielu konsumentów zwraca na estetykę materiałów reklamowych. Dobrej jakości papier to podstawa, a jednocześnie gwarancja, że wizytówka nie ulegnie szybko zniszczeniu. Jednak najważniejszy jest wydruk w doskonałej rozdzielczości, bez wad i przekłamań. Dlatego warto powierzyć tą usługę profesjonalistom.
Co zyskujemy dzięki wizytówkom z kodem QR?
Dobrze wyglądająca wizytówka potrafi skutecznie przyciągnąć nowych klientów, a także sprawić, że obecni będą pamiętali o waszej firmie. Według statystyk sięgamy po informacje zawarte na wizytówkach dość często. Pomimo, że to internet pełni wiodąca rolę informacyjną, taka forma wciąż jest bardzo popularna.
Wizytówka z kodem QR ma dodatkową zaletę, dzięki której wizerunek twojej firmy może tylko zyskać. Umieszczenie tego sposobu pozyskiwania informacji sprawi, że będziecie postrzegani, jako nowoczesny podmiot, który zna innowacyjne techniki i chętnie z nich korzysta. To także sygnał, że sprawna i kompleksowa komunikacja z klientem jest dla was ważna i podchodzicie do tego poważnie.
Mały karnecik, naszpikowany danymi i graficznym przekazem, który nie generuje dużych kosztów, ale ma za to wielki potencjał marketingowy oraz informacyjny. Jak z tego nie skorzystać?
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM