Wizytówki dla biura rachunkowego – nasze propozycje projektów

Wizytówki dla biura rachunkowego – nasze propozycje projektów
4.5 (90%) 4 ocen

Mały kartonik o dużej sile informacyjnej i marketingowej. Nie generuje wielkich kosztów, a znacznie ułatwia nawiązywanie kontaktów biznesowych i przysparza nowych klientów. Tak, to wizytówka, którą każdy przedsiębiorca powinien mieć zawsze pod ręką.

Jeśli więc prowadzisz np. własne biuro rachunkowe, ten mały karnecik powinien być zawsze gdzieś w pobliżu. Nawet jeśli nie masz brandingu firmowego z logo, bez problemu wybierzesz odpowiednie wizytówki dla biura rachunkowego spośród gotowych projektów z profesjonalną, tematyczną grafiką.

Wizytówka - Księgowość na najwyższym poziomie
Wizytówka – Księgowość na najwyższym poziomie

Zalety wizytówki firmowej

Wręczanie wizytówek nie jest wyłącznie przypisane do dużego biznesu i firmowych spotkań z kontrahentami na wysokim szczeblu. Ten karnecik można wręczyć w każdej sytuacji, kiedy tylko pojawia się konieczność podania firmowych danych kontaktowych. Ale poza przekazem informacyjnym, wizytówka ma jeszcze kilka zalet:

  • Identyfikacja firmy. Adresat dostaje komplet informacji, a przy okazji nazwa twojej firmy zapada mu w pamięć. Nawet jeśli zgubi karnet, to będzie w stanie skojarzyć konkretne biuro rachunkowe i odnajdzie je bez problemu w Internecie.
  • Mały rozmiar. Zmieści się w każdym portfelu, więc nikt nie odmówi jej przyjęcia, w przeciwieństwie do ulotki czy innych form reklamowych.
  • Niskie koszty. Za jedyne kilkadziesiąt złotych można mieć kilkaset wizytówek. To chyba najtańsza forma reklamy i to zupełnie profesjonalnej.
  • Skojarzenia. Nie trzeba koniecznie wydawać wielkich pieniędzy na profesjonalny branding firmowy. Wystarczy wybrać jeden z proponowanych wzorów wizytówek dla biura rachunkowego, który grafiką nawiązuje do tematyki działalności. Klient na długo ją zapamięta i będzie kojarzył właśnie z twoją firmą.

Tematycznie dobrana grafika na wizytówce i czytelne dane sprawiają, że twoja firma zyskuje profesjonalny wizerunek, a to zawsze pomaga w powiększaniu klienteli.

Wizytówka - W eleganckim stylu
Wizytówka – W eleganckim stylu

Wizytówka dla biura rachunkowego – wybieramy jeden z gotowych wzorów

Wybór wzorów wizytówek w tematyce księgowości jest spory, warto więc zastanowić się nad tym, jaka grafika będzie najlepsza. Jest kilka cech, jakie powinna mieć wizytówka firmy świadczącej usługi z zakresu rachunkowości. Powinna być czytelna, graficzna oprawa nie powinna zakłócać przekazu informacyjnego, tym bardziej, że od księgowych zwykle oczekuje się konkretów i jasnych przekazów. Powinna też z pewnością nawiązywać do rodzaju działalności, najlepiej przy użyciu symboli, które kojarzą się z rachunkowością. Będą to z pewnością liczby, tabele, wykresy czy po prostu kalkulator.

Wspomniane detale mogą się pojawić na karnecie w postaci grafiki naniesionej w miejscach wolnych od tekstu albo jako tło znajdujące się pod spodem, ale w odpowiednio wyciszonej, zamglonej kolorystyce. Gotowe wzory wizytówek dla biura rachunkowego są opracowane tak, aby sprostać jak największej liczbie zamawiających, ale warto także zapytać o możliwości ich modyfikowania. Jeśli np. podoba ci się grafika, ale już kolor tła niekoniecznie, poproś o zmianę. Być może wystrój twojego biura lub szyld na budynku ma jakąś barwę wiodącą i chcesz, aby wizytówka do niej nawiązywała. Każdy sposób jest dobry, aby klient jak najmocniej kojarzył twoją firmę, choćby poprzez jednolitą identyfikację kolorystyczną bądź symboliczną.

Wizytówka - Rachunki pozostaw nam!
Wizytówka – Rachunki pozostaw nam!

Wygląd swojej wizytówki dla biura rachunkowego musisz także dobrać odpowiednio do swoich własnych upodobań estetycznych. To ważne, bo karnet wręczany z dumą i głębokim przekonaniem, że odzwierciedla profesjonalny poziom oferowanych usług, daje już na początku większą szansę na sukces i dobry kontakt z klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pl_PLPolish
pl_PLPolish