Roll-up – rodzaje i zastosowanie
Każdy przedsiębiorca, chcący rozwijać swoją firmę, myśli o dobrej reklamie. W dzisiejszych czasach mamy wiele możliwości rozszerzenia popularności przedsiębiorstwa, od reklamy klasycznej, po internetową i media. Jednym z najciekawszych i najkorzystniejszych sposobów reklamy jest roll-up. Metoda ta od dłuższego czasu cieszy się sporą popularnością, stanowiąc jedną z najchętniej wybieranych form przedstawiania ofert i usług. Zobaczmy, czym jest roll-up, jakie są jego rodzaje i zastosowanie.
Roll-up – co to jest?
Roll-up potocznie nazywany jest reklamą zewnętrzną w postaci popularnych stojaków reklamowych. Każdy rodzaj składa się czterech elementów:
– planszy reklamowej
– kasety z systemem rolującym
– listwy zaciskowej
– wysięgnika
Mechanizm działania roll-upów oparty jest właśnie na kasecie, listwie i wysięgniku. Po rozłożeniu przypomina nieco rozciągniętą flagą, zamontowaną na pionowym wysięgniku. Po zdjęciu listwy, mechanizm rolujący zwija plansze, chowając ją do kasety.
Rodzaje roll-upów
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że każdy roll-up jest taki sam. Tymczasem różnią się one parametrami oraz jakością. Decydując się na zakup roll-upu, powinniśmy dokładnie określić, w jakim celu chcemy go nabyć oraz na jak długi czas. Pozwoli nam to szybciej wybrać odpowiedni rodzaj.
Roll-up ekonomiczny
Są to produkty o taniej podstawie, wykorzystywane głównie do jednorazowej prezentacji. Stosowane są najczęściej na prezentacjach, szkoleniach, konferencjach oraz innych jednorazowych eventach.
Roll-up Premium i Elegance
To już lepsza klasa roll-up’u, charakteryzująca się dobrej jakości kasetami, które są cięższe od kaset ekonomicznych, a tym samym również bardziej wytrzymałe. Posiadają mocną, wytrzymałą nogę, która zapewnia całości pełną stabilność, stworzone są z solidnym mechanizmem rolującym i objęte kilkuletnią gwarancją.
Takie produkty wykorzystywane są najczęściej przez firmy, które chcą zamieścić reklamę na dłuższy czas lub wykorzystać ją wielokrotnie w największym zakresie.
Roll-up dwustronny
Taki rodzaj roll-up’u pozwala nam na zaprezentowanie grafiki w dwóch wariantach: dwie plansze przedstawione jednocześnie lub każda plansza osobno. Dwustronny roll-up znajdziemy zarówno wśród tych tańszych wersji, jak i tych najdroższych.
Grafika w roll-up’ach
Chcąc wybrać dobry roll-up, musimy zwrócić uwagę również na grafikę do kasety. Najważniejszym elementem jest materiał, wykorzystany do jej druku. Obecnie najpopularniejszymi są:
– Frontline
– Blackout
– Ferrari
Dwa pierwsze materiały mają tendencję do zwijania się na krawędziach, czego nie doświadczymy w przypadku materiału Ferrari. Oprócz tego powinniśmy jeszcze przyjrzeć się:
– jakości plików przeznaczonych do druku (odpowiednią rozdzielczość i nasycenie kolorów)
– rodzaju plotera, na którym druk ma być wykonywany.
Zalety stosowania roll-up’ów
Z roll up’ów korzysta wielu przedsiębiorców oraz szkoleniowców, gdyż mają wiele zalet.
– są proste w montażu – do rozłożenia reklamy wystarczy ruch jedną ręką, każdy sobie z tym poradzi,
– są dobrze zabezpieczone – metalowa kaseta zabezpiecza złożoną reklamę przed warunkami atmosferycznymi oraz czynnikami mechanicznymi,
– łatwe w transporcie – roll up’y są lekkie, a gdy je złożymy, nie zajmują dużo miejsca, można je więc bez problemu przewozić lub przenosić z miejsca na miejsce,
– funkcjonalne – plansze w roll up’ie można wymienić na inną po zakończeniu kampanii reklamowej.
Roll up’y to dość tania i skuteczna forma reklamy, która od dłuższego czasu wybierana jest przez osoby, chcące zaprezentować swoje towary lub usługi z najlepszej strony. Dzięki różnorodności wyboru roll up’ów każdy przedsiębiorca może dobrać produkt odpowiedni do indywidualnych wymagań.
- 31 sierpnia 2018
- By Netprint
Roll-up – rodzaje i zastosowanie
Każdy przedsiębiorca, chcący rozwijać swoją firmę, myśli o dobrej reklamie. W dzisiejszych czasach mamy wiele możliwości rozszerzenia popularności przedsiębiorstwa, od reklamy klasycznej, po internetową i media. Jednym z najciekawszych i najkorzystniejszych sposobów reklamy jest roll-up. Metoda ta od dłuższego czasu cieszy się sporą popularnością, stanowiąc jedną z najchętniej wybieranych form przedstawiania ofert i usług. Zobaczmy, czym jest roll-up, jakie są jego rodzaje i zastosowanie.
Roll-up – co to jest?
Roll-up potocznie nazywany jest reklamą zewnętrzną w postaci popularnych stojaków reklamowych. Każdy rodzaj składa się czterech elementów:
– planszy reklamowej
– kasety z systemem rolującym
– listwy zaciskowej
– wysięgnika
Mechanizm działania roll-upów oparty jest właśnie na kasecie, listwie i wysięgniku. Po rozłożeniu przypomina nieco rozciągniętą flagą, zamontowaną na pionowym wysięgniku. Po zdjęciu listwy, mechanizm rolujący zwija plansze, chowając ją do kasety.
Rodzaje roll-upów
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że każdy roll-up jest taki sam. Tymczasem różnią się one parametrami oraz jakością. Decydując się na zakup roll-upu, powinniśmy dokładnie określić, w jakim celu chcemy go nabyć oraz na jak długi czas. Pozwoli nam to szybciej wybrać odpowiedni rodzaj.
Roll-up ekonomiczny
Są to produkty o taniej podstawie, wykorzystywane głównie do jednorazowej prezentacji. Stosowane są najczęściej na prezentacjach, szkoleniach, konferencjach oraz innych jednorazowych eventach.
Roll-up Premium i Elegance
To już lepsza klasa roll-up’u, charakteryzująca się dobrej jakości kasetami, które są cięższe od kaset ekonomicznych, a tym samym również bardziej wytrzymałe. Posiadają mocną, wytrzymałą nogę, która zapewnia całości pełną stabilność, stworzone są z solidnym mechanizmem rolującym i objęte kilkuletnią gwarancją.
Takie produkty wykorzystywane są najczęściej przez firmy, które chcą zamieścić reklamę na dłuższy czas lub wykorzystać ją wielokrotnie w największym zakresie.
Roll-up dwustronny
Taki rodzaj roll-up’u pozwala nam na zaprezentowanie grafiki w dwóch wariantach: dwie plansze przedstawione jednocześnie lub każda plansza osobno. Dwustronny roll-up znajdziemy zarówno wśród tych tańszych wersji, jak i tych najdroższych.
Grafika w roll-up’ach
Chcąc wybrać dobry roll-up, musimy zwrócić uwagę również na grafikę do kasety. Najważniejszym elementem jest materiał, wykorzystany do jej druku. Obecnie najpopularniejszymi są:
– Frontline
– Blackout
– Ferrari
Dwa pierwsze materiały mają tendencję do zwijania się na krawędziach, czego nie doświadczymy w przypadku materiału Ferrari. Oprócz tego powinniśmy jeszcze przyjrzeć się:
– jakości plików przeznaczonych do druku (odpowiednią rozdzielczość i nasycenie kolorów)
– rodzaju plotera, na którym druk ma być wykonywany.
Zalety stosowania roll-up’ów
Z roll up’ów korzysta wielu przedsiębiorców oraz szkoleniowców, gdyż mają wiele zalet.
– są proste w montażu – do rozłożenia reklamy wystarczy ruch jedną ręką, każdy sobie z tym poradzi,
– są dobrze zabezpieczone – metalowa kaseta zabezpiecza złożoną reklamę przed warunkami atmosferycznymi oraz czynnikami mechanicznymi,
– łatwe w transporcie – roll up’y są lekkie, a gdy je złożymy, nie zajmują dużo miejsca, można je więc bez problemu przewozić lub przenosić z miejsca na miejsce,
– funkcjonalne – plansze w roll up’ie można wymienić na inną po zakończeniu kampanii reklamowej.
Roll up’y to dość tania i skuteczna forma reklamy, która od dłuższego czasu wybierana jest przez osoby, chcące zaprezentować swoje towary lub usługi z najlepszej strony. Dzięki różnorodności wyboru roll up’ów każdy przedsiębiorca może dobrać produkt odpowiedni do indywidualnych wymagań.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM