Wizytówki z kodem QR – Wszystkie ważne informacje w jednym miejscu
Wizytówki z kodem QR – Wszystkie ważne informacje w jednym miejscu
5 (100%) 1 ocen
Postęp cywilizacyjny przynosi nam sukcesywnie coraz to nowsze i ciekawsze rozwiązania, które w różnym stopniu ułatwiają nam życie na różnych płaszczyznach. Jednym z takich patentów jest kod QR, mały kwadracik, w którym można zakląć dużą ilość informacji. W ten sposób wszelkie dane, opisy czy nawet zdjęcia nie wymagają już dużej ilości miejsca na wydrukach wszelkiego rodzaju.
To oznacza, że nawet za pomocą maleńkiej wizytówki z kodem QR możesz pokazać konsumentowi całą swoją ofertę, ba, możesz niemalże oprowadzić go po swojej firmie. Jeśli więc połączysz efektowny wygląd wizytówki z tym wygodnym rozwiązaniem technologicznym, z pewnością przyciągniesz większą ilość klientów.
Co warto zawrzeć w kodzie QR na wizytówce?
Dzisiaj konsument jest o wiele bardziej wymagający niż miało to miejsce jeszcze dziesięć lat temu. Chce dogłębnie poznać produkt, który mu się podsuwa i przeanalizować wszelkie jego aspekty. Ta wnikliwość może być dla wielu przedsiębiorców męcząca, zwłaszcza dla tych, którzy mają coś do ukrycia albo gdy to, co proponują, nie prezentuje najwyższej jakości. Jeśli jednak twoja firma działa w sposób nowoczesny, oferuje porządne usługi lub towary, to wasza działalność powinna być transparentna. Klient powinien mieć dostęp do maksymalnej ilości informacji, by mógł przekonać się o wartości firmy i produktu, a to zdecydowanie ułatwiają właśnie wizytówki z kodem QR.
Co powinien zawierać ten graficzny kwadracik pokryty nieregularnymi znaczkami? Podejście bywa zróżnicowane. W jednym przypadku kod będzie po postu zwierał przekierowanie do adresu firmowej strony internetowej, który wystarczy kliknąć, aby uzyskać wszystkie informacje. W takim wypadku twoja firma powinna posiadać profesjonalną witrynę www. Często jednak przedsiębiorcy zaklinają w kod QR jedynie opis konkretnej usługi lub oferowanego towaru, zwłaszcza jeśli wymaga on szczegółowej specyfikacji. Wtedy potencjalny klient nie musi korzystać z wyszukiwarek internetowych, dostaje właściwości produktu na tacy.
Ciekawym rozwiązaniem, które coraz częściej pojawia dzięki wykorzystaniu tej technologii są również unikatowe rabaty. Polega to na tym, że posiadacz wizytówki z kodem QR odczytując zakodowane w nim informacje natrafia na propozycję zakupu z okazjonalnym rabatem. Działa on tylko przy przechodzeniu do firmowej witryny za pomocą kodu QR. Takie rozwiązanie marketingowe bardzo przyspiesza proces decyzyjny u wielu konsumentów, warto je więc stosować.
Wizytówka z kodem QR musi zachęcać
Fakt, że to nowe technologiczne rozwiązanie jest bardzo przydatne i przynosi wymierne korzyści, jest już powszechnie znany. Jednak zanim potencjalny klient zechce zajrzeć do kodu QR, trzeba na początek sprawić, by zainteresował się samą wizytówką i ofertą, której dotyczy. Żeby się tak stało, firmowy karnecik musi prezentować się efektownie, konkretnie, na temat i zachęcająco. Zadbaj więc o to, żeby ta najmniejsza forma reklamy przyciągała wzrok.
Oczywiście, jeśli masz już swój branding firmowy, możesz zamówić sam wydruk wizytówki z dodatkiem kodu QR. Trzeba wtedy po prostu podać treść lub adres url, który ma zostać tam zakodowany. Jeśli jednak wciąż szukasz koncepcji na swoją mini kampanię reklamową, możesz skorzystać z oferty Netprint, gdzie czekają gotowe grafiki podzielone na konkretne branże oraz wzory całkiem uniwersalne. Każda z opcji została opracowana w taki sposób, aby przykuwać uwagę detalem kolorystycznym, symbolem lub charakterystycznym, czytelnym elementem. Wszystkie grafiki wywołują pozytywne skojarzenia, co sprawia, że wizytówki zachęcają do kontaktu i budują dobry wizerunek firmy.
Dodatkową opcją jest możliwość stworzenia specjalnego, unikatowego projektu wizytówki na zamówienie. Trzeba opisać charakter działalności, preferowane kolory, można dodać logo albo inne znaki charakterystyczne. No i oczywiście należy określić co będzie zawierał kod QR. Powstanie wtedy unikatowa reklama, zgodna z twoimi preferencjami estetycznymi.
Wizytówki z kodem QR powinny posiadać dzisiaj już wszystkie nowoczesne firmy. To wirtualne rozszerzenie informacji o treść, która nie miałaby szansy zmieścić się na tak małym wydruku. Sprawia, że firma jest automatycznie dobrze postrzegana, a to przecież jedno z ważniejszych założeń każdych działań marketingowych.
Wizytówki z kodem QR – Wszystkie ważne informacje w jednym miejscu
Postęp cywilizacyjny przynosi nam sukcesywnie coraz to nowsze i ciekawsze rozwiązania, które w różnym stopniu ułatwiają nam życie na różnych płaszczyznach. Jednym z takich patentów jest kod QR, mały kwadracik, w którym można zakląć dużą ilość informacji. W ten sposób wszelkie dane, opisy czy nawet zdjęcia nie wymagają już dużej ilości miejsca na wydrukach wszelkiego rodzaju.
To oznacza, że nawet za pomocą maleńkiej wizytówki z kodem QR możesz pokazać konsumentowi całą swoją ofertę, ba, możesz niemalże oprowadzić go po swojej firmie. Jeśli więc połączysz efektowny wygląd wizytówki z tym wygodnym rozwiązaniem technologicznym, z pewnością przyciągniesz większą ilość klientów.
Co warto zawrzeć w kodzie QR na wizytówce?
Dzisiaj konsument jest o wiele bardziej wymagający niż miało to miejsce jeszcze dziesięć lat temu. Chce dogłębnie poznać produkt, który mu się podsuwa i przeanalizować wszelkie jego aspekty. Ta wnikliwość może być dla wielu przedsiębiorców męcząca, zwłaszcza dla tych, którzy mają coś do ukrycia albo gdy to, co proponują, nie prezentuje najwyższej jakości. Jeśli jednak twoja firma działa w sposób nowoczesny, oferuje porządne usługi lub towary, to wasza działalność powinna być transparentna. Klient powinien mieć dostęp do maksymalnej ilości informacji, by mógł przekonać się o wartości firmy i produktu, a to zdecydowanie ułatwiają właśnie wizytówki z kodem QR.
Co powinien zawierać ten graficzny kwadracik pokryty nieregularnymi znaczkami? Podejście bywa zróżnicowane. W jednym przypadku kod będzie po postu zwierał przekierowanie do adresu firmowej strony internetowej, który wystarczy kliknąć, aby uzyskać wszystkie informacje. W takim wypadku twoja firma powinna posiadać profesjonalną witrynę www. Często jednak przedsiębiorcy zaklinają w kod QR jedynie opis konkretnej usługi lub oferowanego towaru, zwłaszcza jeśli wymaga on szczegółowej specyfikacji. Wtedy potencjalny klient nie musi korzystać z wyszukiwarek internetowych, dostaje właściwości produktu na tacy.
Ciekawym rozwiązaniem, które coraz częściej pojawia dzięki wykorzystaniu tej technologii są również unikatowe rabaty. Polega to na tym, że posiadacz wizytówki z kodem QR odczytując zakodowane w nim informacje natrafia na propozycję zakupu z okazjonalnym rabatem. Działa on tylko przy przechodzeniu do firmowej witryny za pomocą kodu QR. Takie rozwiązanie marketingowe bardzo przyspiesza proces decyzyjny u wielu konsumentów, warto je więc stosować.
Wizytówka z kodem QR musi zachęcać
Fakt, że to nowe technologiczne rozwiązanie jest bardzo przydatne i przynosi wymierne korzyści, jest już powszechnie znany. Jednak zanim potencjalny klient zechce zajrzeć do kodu QR, trzeba na początek sprawić, by zainteresował się samą wizytówką i ofertą, której dotyczy. Żeby się tak stało, firmowy karnecik musi prezentować się efektownie, konkretnie, na temat i zachęcająco. Zadbaj więc o to, żeby ta najmniejsza forma reklamy przyciągała wzrok.
Oczywiście, jeśli masz już swój branding firmowy, możesz zamówić sam wydruk wizytówki z dodatkiem kodu QR. Trzeba wtedy po prostu podać treść lub adres url, który ma zostać tam zakodowany. Jeśli jednak wciąż szukasz koncepcji na swoją mini kampanię reklamową, możesz skorzystać z oferty Netprint, gdzie czekają gotowe grafiki podzielone na konkretne branże oraz wzory całkiem uniwersalne. Każda z opcji została opracowana w taki sposób, aby przykuwać uwagę detalem kolorystycznym, symbolem lub charakterystycznym, czytelnym elementem. Wszystkie grafiki wywołują pozytywne skojarzenia, co sprawia, że wizytówki zachęcają do kontaktu i budują dobry wizerunek firmy.
Dodatkową opcją jest możliwość stworzenia specjalnego, unikatowego projektu wizytówki na zamówienie. Trzeba opisać charakter działalności, preferowane kolory, można dodać logo albo inne znaki charakterystyczne. No i oczywiście należy określić co będzie zawierał kod QR. Powstanie wtedy unikatowa reklama, zgodna z twoimi preferencjami estetycznymi.
Wizytówki z kodem QR powinny posiadać dzisiaj już wszystkie nowoczesne firmy. To wirtualne rozszerzenie informacji o treść, która nie miałaby szansy zmieścić się na tak małym wydruku. Sprawia, że firma jest automatycznie dobrze postrzegana, a to przecież jedno z ważniejszych założeń każdych działań marketingowych.
OSTATNIE WPISY
Jak powinny wyglądać wizytówki dla taksówkarzy? - Wizytówki taxi
Na ratunek splątanym myślom - Wizytówki dla psychologów
Profesjonalne wzory wizytówek dla fryzjerów
Profesjonalna wizytówka dla fotografa - przegląd naszych wzorów!
FACEBOOK
INSTAGRAM
Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.
KATEGORIE
PoradnikARCHIWUM