Wizytówki - Motywy - Kod QR

Wizytówki zawierają standardowo znaki graficzne, które pozwalają zidentyfikować i zapamiętać konkretną firmę oraz podstawowe dane kontaktowe. Dzięki temu każdy potencjalny klient czy kontrahent ma pod ręką numer telefonu, adres mailowy oraz fizyczny adres firmy. Jednak na wizytówce nie ma miejsca na więcej przydatnych informacji, co do tej pory było jej wadliwością. Ten problem rozwiązuje kod QR, w którym można ukryć szersze informacje o firmie, oferowanych produktach czy towarach oraz hasła reklamowe oraz hasła reklamowe, które zachęcą do współpracy lub skorzystania z oferty. Wizytówki z kodem QR to nowe, większe możliwości pozyskania nowych klientów.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Wizytówka to najmniejsza forma reklamy, która wciąż cieszy się dużą popularnością. Wynika to głównie z niskich kosztów wykonania oraz połączenia jej kompaktowych rozmiarów z dużym potencjałem informacyjny. Wizytówki bowiem niosą w sobie przekaz reklamowy, ale przede wszystkim są cennym źródłem danych. Obecnie nową, dodatkową formą ich przekazywania jest kod QR.
Czytaj więcej
Pokaż:

MODNE POŁĄCZENIE Z TURKUSEM

Jest wiele obszarów działania, w których liczy się znajomość najnowszych trendów w modzie i wyczucie w tym zakresie. Wszędzie tam, gdzie klient oczekuje takich atutów, warto dbać o wizerunek, a więc również o reklamę. Ponieważ wizytówka często znajduje się na pierwszej linii frontu, to jej wygląd ma ogromne znaczenie. Proponujemy grafikę, która bazuje na modnym połączeniu turkusów z matowym grafitem. Ciekawe, ukośne detale zgrabnie komponują się z bielą, która jest tłem dla danych i jednocześnie przeciwwagę dla ciemnej strefy grafiki.

OŻYWIAJĄCA MOC BŁĘKITU

Biały karnecik, który przecinają jedynie błękitne, ozdobne linie. Pełen minimalizm graficzny, jednak odcień kolorowych detali ma wyjątkowo ożywczą moc. Sprawia, że wzór bardzo skutecznie wpada w oko i zapada w pamięć, dzięki czemu wizytówka ma większe szanse na szybkie wykorzystanie. Ta propozycja z pewnością pozwala na bardzo czytelne przekazanie informacji, a kod QR zdecydowanie powiększa możliwości w tym zakresie. W tym niewielkim kwadracie można zawrzeć opis usług lub produktów oraz zachęcające hasła reklamowe.

OPTYMISTYCZNA BOMBA ENERGII

W naszej ofercie uniwersalnych grafik na wizytówki przeważają formy, które mają bardzo uporządkowany charakter. Ta jest zupełnie inna, ale to nie oznacza, że nieskuteczna. To po prostu grafika, w której jest więcej artystycznego ducha, która oferuje ciepłe barwy i ma w sobie niespotykaną zdolność wywoływania uśmiechu. Doskonale sprawdzi się jako reklama reprezentująca galerię sztuki, studio wizażu, przedszkole, solarium, szkołę surfingu itd. Słowem wszystkie firmy, które swojego wizerunku nie muszą opierać na technicznej pedanterii, a na całkiem innych atutach.

WYKORZYSTAJMY KONTRAST

W prezentowanej grafice nie ma nic skomplikowanego. Wykorzystaliśmy standardowy kontrast pomiędzy czernią i bielą. Jednak dodatek niewielkich seledynowych detali sprawił, że całość nabrała ciekawego charakteru i stała się bardzo wyrazista. Seledynowe elementy ładnie rozjaśniają i ożywiają całość, a przy okazji sprawiają, że wizytówka jest łatwa do zapamiętania. Pola tekstowe dobrze oddzielają poszczególne informacje, dzięki czemu przekaz staje się bardziej czytelny. Natomiast kod QR pozwala na szersze przedstawienie firmy albo produktu.

MINIMALIZM, ALE KONKRETNY

Pracując nad ofertą wizytówek uniwersalnych bierzemy pod uwagę, że poszczególne branże mają określony charakter. Jest wiele dziedzin, gdzie w cenie jest przede wszystkim perfekcja, profesjonalizm i poważne podejście do klienta. Ta grafika jest przykładem idealnej grafiki dla takiego podmiotu. Emanuje minimalistyczną harmonią, przez co nic nie zakłóca przekazu informacyjnego. Grafika budzi respekt swoim uporządkowaniem, ale jednocześnie jej kolory sprawiają, że łatwo wpada w oko. Potencjalny klient od razu buduje w swojej głowie pozytywny wizerunek firmy.

MOC CZERWIENI I KODU QR

Nowoczesne grafiki na wizytówki, które mają charakter uniwersalny, muszą opierać się na dobrym balansie kolorów oraz wielkości detali. Koniecznie muszą pozwalać także na czytelne przekazanie kluczowych informacji, a jednocześnie zawierać jakiś ciekawy element, który przykuwa wzrok. To, co już obecnie jest elementem obowiązkowym to kod QR, umożliwiający dostęp do całej masy informacji o firmie i ofercie, które nie zmieściłyby się na wizytówce. Te wszystkie elementy konieczne ma proponowana tutaj grafika o dużej skuteczności.

MODNE, CHWYTLIWE KOLORY

Jeśli zależy ci na tym, żeby twoja wizytówka mocno wpadała w oko, to prezentowany wzór będzie strzałem w dziesiątkę. Nic tak nie pozostaje w pamięci, jak wyrazisty, barwny element i tutaj w tej roli sprawdza się żółty detal osadzony grafice. Nie przedstawia żadnych informacji, ale za to skutecznie przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Pozwala też szybko namierzyć karnecik pośród innych wizytówek czy w stercie papierów. Tutaj rolę przekazu informacyjnego przejęło pole czarne, które nadaje całości ciekawego charakteru.

DANE DOBRZE UPORZĄDKOWANE

Uniwersalna grafika na wizytówkę dla wielu rodzajów działalności, zarówno z zakresu handlu jak i usług. Na kontrastującym tle znajdują się pola tekstowe oznaczone czytelnymi piktogramami, które szybko naprowadzają na potrzebną informację. To znacznie usprawnia kontakt i pozwala na szybkie działanie. Na białym tle umieszczono kod QR, przy czym z jednej strony został on zestawiony z nazwą firmy. To ułatwia skojarzenie z konkretną marką informacji, które klient czy kontrahent uzyska po odczytaniu danych z kodu.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: