1. JAKIE PRODUKTY OFERUJEMY ?
Wykonujemy na zamówienie wizytówki, ulotki, banery reklamowe, plakaty, vouchery, rollup-y, dyplomy.
2. JAK WYKONAĆ PERSONALIZACJE SZABLONU ?
Po wybraniu odpowiedniego szablonu masz możliwość edycji przykładowych danych na dane Twojej firmy. Po kliknięciu w tekst zostanie on podświetlony w formularzu. Masz także m.in. możliwość zmiany tła, dodania zdjęć oraz logo.
3. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYDRUKOWANIA WŁASNEGO PROJEKTU ?
Tak, możesz w prosty sposób zamówić wydruk własnego projektu. W tym celu po wybraniu kategorii produktu przejdź do działu – załaduj własny projekt. Po przesłaniu projektu w odpowiednim formacie przejdziesz kolejne kroki zamówienia, w tym wybierzesz wykończenie produktu oraz nakład.
4. JAK PRZYGOTOWAĆ PROJEKT DO DRUKU ?
Na stronie każdej kategorii produktów możesz pobrać szablon, według którego należy dopasować projekt. Ważne, aby projekt posiadał spad drukarki, ponieważ produkty wycinane są maszynowo, przez co mogą pojawić się niewielkie przesunięcia. Nie zalecamy stosowania symetrycznych ramek, ponieważ mogą one uwidocznić przesunięcie. Nie dodawaj również własnych znaczników ani linii cięcia.
5. CZY MOŻNA ZLECIĆ WYKONANIE INDYWIDUALNEGO PROJEKTU ?
Tak, wykonujemy projekty reklamowe na zamówienie. W tym celu po wybraniu kategorii produktu przejdź do działu – zleć wykonanie projektu. Wstępny projekt wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Dopiero po pełnej akceptacji projektu, zamówienie przekazywane jest do realizacji.
6. CZY KOLORY ZAPREZENTOWANE NA EKRANIE MOGĄ SIĘ RÓŻNIĆ PO WYDRUKOWANIU ?
W niektórych przypadkach istnieje ryzyko różnic kolorystycznych. Wynika to z różnic między paletami kolorystycznymi. Ekran monitora jest dostosowany do palety kolorów RGB. Druk wykonywany jest natomiast w palecie CMYK. Dokładamy jednak wszelkich starań aby zamówiony produkt maksymalnie odwzorowywał kolorystykę prezentowaną na stronie internetowej.
7. ILE TRWA REALIZACJA ZAMÓWIENIA ?
Posiadamy dwa tryby realizacji. Standard: 4-7 dni roboczych oraz Ekspres: 2-3 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych.
8. JAK MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE ?
Zamówienie można opłacić przelewem na konto lub przelewem internetowym za pośrednictwem firmy Przelewy24 – PayPro S.A. Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki kurierskiej.
9. CZY BĘDĘ INFORMOWANY O POSTĘPACH W REALIZACJI ?
Na każdym etapie realizacji zamówienia klient otrzymuje stosowny komunikat na podany adres email. Zamówienie może mieć 7 statusów: 1. Nieopłacone, 2. Oczekujące na potwierdzenie przez obsługę, 3. Oczekujące na potwierdzenie przez użytkownika, 4. Oczekujące na realizację, 5. Realizowane, 6. Wykonane, 7. Wysłane. Aktualny status zamówienia można także sprawić logując się na konto klienta.
10. ILE KOSZTUJE PRZESYŁKA I JAKIM PRZEWOŹNIKIEM JEST DOSTARCZANA ?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD lub do paczkomatu InPost. Koszt przesyłki kurierskiej to 15 zł brutto (w przypadku przesyłki pobraniowej - dodatkowa opłata 10 zł brutto), koszt dostawy do paczkomatu to 10 zł. Istnieje także możliwość odebrania zamówienia osobiście.