Wizytówki online
Nieodłączny towarzysz na spotkaniach biznesowych i wspaniały nośnik informacji handlowej, który – za sprawą wygodnej dla oka formy i przydatnych treści – skupia na sobie uwagę osób zainteresowanych promowanymi w ten sposób usługami. Wizytówki online sprawdzają się zarówno w sprzedaży bezpośredniej, czy postawionych na wysokim szczeblu spotkań organizowanych w formacie „face to face”. Postaw na szablony wizytówek w Netprint.
ELEGANCKI KLASYCYZM
Wśród wszystkich wzorów graficznych na wizytówki firmowe, bardzo dużą grupą są wzory uniwersalne. Przeznaczone są dla firm, które nie zajmują się tematyką obudowaną charakterystycznymi znakami czy symbolami. Znajdziesz tu na pewno coś dla siebie, bowiem staramy się, aby ta część oferty była mocno zróżnicowana. Tym razem prezentujemy grafikę bardzo elegancką i o modnym designie. Klienci na pewno docenią twój dobry gust i dbałość o detale.
REKLAMA DYNAMICZNA I EFEKTOWA
Jeśli twoja działalność nie odznacza się jakimiś szczególnymi znakami, szczegółami czy symbolami, które są dla konsumentów łatwe do skojarzenia, to znak, że potrzebujesz reklamy z grafiką uniwersalną. Jednak pamiętaj, uniwersalna nie oznacza nudna. Twoja wizytówka musi być efektowna, przykuwać wzrok i zapadać mocno w pamięć. Zadbaliśmy o to i mamy dla ciebie tą oto propozycję graficzną, dynamiczną i niezwykle efektowną.
PROFESJONALISTA PODCZAS USŁUGI
Fachowiec w akcji czyli fragment remontu na wizytówce. Wszystko tu pracuje na twoją korzyść, kolory, pedantyczny ład, profesjonalnie wyposażony pracownik itd. Tak powstaje zaufanie do wykonawcy usług remontowych i tak właśnie koduje się w głowie konsumentów twoja reklama. Jest spora szansa, że w kiedy nadejdzie decyzja o remoncie, to właśnie do ciebie klient zadzwoni, żeby umówić się na pomiary, wycenę, a potem prawdopodobnie na wykonanie usługi.
POKAŻ TO, CO NAJLEPSZE W OFERCIE
Jeśli produkujesz żywność, na przykład wędliny, to nie ma chyba lepszego sposobu ich promowania niż po prostu prezentowanie produktów. Mówi się, że „jemy oczami” i to zawsze się sprawdza. Na pewno konsumenci chętniej skorzystają z oferty tak zaprezentowanej niż w wyniku wizytówki, na której będzie po prostu napis „wędliny swojskie” i nazwa firmy. Spróbuj takiego sposobu promowania swojej działalności, a gwarantujemy, że twoje słupki sprzedażowe szybko poszybują w górę.
SIELSKA PREZENTACJA PRODUKTÓW
Taka wizytówka zrobi wrażenie na każdym potencjalnym kliencie, ale także na przyszłym kontrahencie. Prezentowanie produktów naturalnych na tle pięknego krajobrazu, to sprawia, że każdy pragnie znaleźć to miejsce, zaczerpnąć górskiego powietrza i posmakować wszystkich proponowanych specjałów. Ta grafika to sprzedażowy strzał w dziesiątkę, a przecież to główna rola każdej reklamy. Pobudzi każdego do działania czyli do skorzystania z oferty albo do nawiązania dłuższej współpracy.
PROFESJONALNE ZAPEWNIENIE OPIEKI
Jeśli chcesz, aby twoja wizytówka była skuteczna, pomyśl przez chwilę jak konsument, a w tym przypadku jak pacjent. Potrzebujesz interwencji stomatologa, więc nie masz ochoty na wnikliwe analizy. Szybko wyszukujesz w pamięci ten obrazek. Ząb, lusterko i kolor niebieski połączony z bielą. Od razu w twojej głowie pojawia się zaufanie i pewność, że to dobry adres, gdzie uzyskasz profesjonalną pomoc. I taką właśnie grafikę mamy dla twojego gabinetu, skuteczną, czytelną i rzetelną. Wystarczy zamówić i zadbać o dystrybucję wizytówek w odpowiednich miejscach.
PASTELOWA, KWIATOWA GRAFIKA UNIWERSALNA
Staramy się oferować przeróżne grafiki na firmowe wizytówki, które będą mogły wykorzystać firmy o naprawdę różnych profilach działalności. Tu nasz nowy wariant dla firmy, która działa np. w ogrodnictwie, ale nie tylko. To grafika, która sprawdzi się także w bardziej artystycznych działaniach albo usługach skierowanych typowo do kobiet. Pastelowe, modne kolory i ażurowe rośliny nadają tu pięknego i ciekawego stylu, na co kobieca część klienteli zawsze zwraca dużą uwagę. Można tu ładnie wyeksponować nazwę firmy i estetycznie podać dane kontaktowe.
MANIFEST TECHNICZNYCH MOŻLIWOŚCI
Nasza propozycja to uniwersalna grafika dla wielu technicznych zagadnień. Doskonale sprawdzi się dla firmy remontowej, naprawczej, montującej przeróżne instalacje itp. Jedno spojrzenie konsumenta i już wiadomo, że techniczne zagadnienia i użycie odpowiednich narzędzi to dla was codzienność. To buduje zaufanie i pewność, że u was można uzyskać profesjonalną obsługę awarii lub montażu. Skośnie położona grafika dobrze wpada w oko i zapisuje się w pamięci, a ciemnoniebieskie pole tekstowe pozwala na czytelne przekazanie ważnych informacji.
SZYBKI, CZYTELNY PRZEKAZ TRANSPORTOWY
Jeśli zajmujesz się przewozem osób z użyciem taksówki, na pewno ważne jest dla ciebie, żeby móc szybko docierać do potencjalnych klientów z prostym, skutecznym przekazem. Tak, aby konieczność skorzystania z takich usług błyskawicznie łączyła się z myślą o konkretnym obrazku i dawała efekt w postaci telefonu do twojej firmy o przewóz. Mamy dla ciebie wizytówkę, która sprawdzi się tutaj idealnie. Oczywisty i znany symbol żółtej taksówki, dynamicznie ułożone elementy graficzne i czytelne pole na podanie danych kontaktowych.
MASAŻYSTA W PRACY ROBI WRAŻENIE
Nie ma chyba lepszego sposobu na reklamowanie usług tego typu jak uchylenie rąbka tajemnicy i pokazanie fachowca w akcji. To zawsze działa pozytywnie w zakresie budowania wizerunku gabinetu, a przede wszystkim sprawia, że potencjalni klienci lub pacjenci nabierają zaufania. Jest wtedy większe prawdopodobieństwo, że w razie potrzeby sięgną po tą wizytówkę i umówią się na terapię. A przecież właśnie po to tworzymy dla was takie skuteczne grafiki, żeby ułatwić wam powiększanie swojego zasięgu i możliwości osiągania większych zarobków.
GEOMETRYCZNY DIZAJN REKLAMOWY
Mamy kolejną propozycję na gustowną wizytówkę, w modnych kolorach i geometrycznym, ciekawym dizajnie. Ma dość uniwersalny charakter, jednak detale graficzne wskazują na branże techniczne, budowlane lub projektowe. Efektowny wygląd z pewnością zwróci uwagę potencjalnych klientów lub kontrahentów, a potem pozostanie w ich pamięci. Grafika robi wrażenie, a jednocześnie pozostawia sporych rozmiarów pola tekstowe, na których wygodnie zamieścisz dane kontaktowe, a także kod QR z większą ilością informacji.
ŁADNA I CZYTELNA REKLAMA
Wszędzie tam, gdzie nie ma potrzeby wpływania na konsumenta wyrazistymi detalami graficznymi, można poprzestać na dbałości o gustowną estetykę. I taka właśnie jest ta wizytówka. Stylowa, modna, ale też neutralna. Można na niej w bardzo czytelny sposób podać potrzebne dane kontaktowe, wyeksponować nazwę firmy i ewentualnie dodać garść informacji o firmie albo kod QR. Duże pole tekstowe oferuje sporą ilość miejsca i nic tutaj nie odwraca uwagi potencjalnego klienta. Grafika pasuje do większości rodzajów działalności.
DANE PRZEKAZANE PEDANTYCZNIE
Czy działasz w branży, w której wysoko ceniony jest profesjonalizm i wyśrubowane standardy techniczne, wysokie kompetencje i dokładność? Ta grafika będzie pasować idealnie. Oferuje chwytliwą kolorystykę wpadającą w oko, odpowiednią ilość miejsca na informacje i zdecydowanie wskazuje o twoją dbałość o detale. Taka pedantyczna wizytówka zrobi na każdym wrażenie i doskonale wpłynie na wizerunek twojej firmy. Pamiętaj, aby podać dane kontaktowe tradycyjne, ale także te wirtualne. Przyda się też kod QR z przejściem do witryny.
TAKĄ GRAFIKĘ KAŻDY ZAPAMIĘTA
Na jednym małym kartoniku jakim jest wizytówka trzeba umieścić przekaz w postaci wskazania rodzaju działalności, przekazać informacje służące do kontaktu i mocno wyeksponować nazwę firmy. Mamy dla was nową grafikę, która sprawdzi się w przypadku wszelkich usług szkoleniowych, terapeutycznych, coachingowych i tym podobnych. Ciekawa kolorystyka, komiksowy styl graficzny i spora ilość miejsca na ważne informacje to silne atuty tej wizytówki. Zamów i sprawdź ich skuteczność podczas promowania swoich usług.
TRENER DLA TWOJEGO PUPILA
Grafika o tak wymownym charakterze wskazuje na branże związane z psami. Mogą to być firmy szkoleniowe, hodowle, psie hotele, behawioryści i inne usługi. Można także podciągnąć ją pod branżę agroturystyczną, gdzie atutem są plenerowe spacery z pupilem w pięknych okolicznościach. Wyjątkowy zachód słońca i sporo przestrzeni to elementy, które wpadają łatwo w oko, więc wizytówka z taką grafiką doskonale spełni swoją rolę. Jest także bardzo zachęcająca, więc dobrze wpłynie na budowanie wizerunku twojej firmy.
ZAPISZ SIĘ W PAMIĘCI KONSUMENTA
Jeśli zaczynasz swoją drogę samodzielnego przedsiębiorcy albo jeśli działasz na rynku, gdzie panuje ogromna konkurencja, musisz postawić na dość mocne akcenty reklamowe. To nie musi być bardzo kosztowna kampania promocyjna, na początek wystarczą wyraziste wizytówki, takie jak ta. Krzykliwe kolory ujęte w detale o sporej ekspresji to coś, co przykuwa mocno wzrok i na długo pozostaje w pamięci każdego konsumenta. Kolorowe panele nie zajmują jednak całej powierzchni, ponieważ zadbaliśmy też o duże pole tekstowe na ważne informacje o firmie i dane kontaktowe.
KONTRAST KOLORÓW, KTÓRY PRZYKUWA UWAGĘ
Jednym z często stosowanych zabiegów w procesie tworzenia grafik reklamowych jest użycie kontrastujących kolorów. To sprawia, że reklama zwraca na siebie uwagę, a konsument uważa taki przekaz za ciekawszy. W tym wariancie graficznym wykorzystaliśmy zestawienie czerni i koloru morelowego. Nie ma tu zbyt dużo ozdobnych detali, bo uwagę konsumenta chcemy skupić na kolorystyce. Być może pasuje ona do twojego brandingu lub choćby do kolorów użytych w siedzibie firmy. Oczywiście nie musi, bo grafika jest dość uniwersalna, ale taki wizerunek spójny kolorystycznie jest dobrze postrzegany przez potencjalnych klientów.
REKLAMA MINIMALISTYCZNA, ALE EFEKTOWNA
Mniej znaczy więcej, to zasada, która często sprawdza się także w zakresie tworzenia grafiki reklamowej. Tym bardziej, że od ładnych paru lat modny jest minimalizm, a sami konsumenci nie lubią być atakowani nadmierną ilością bodźców. Dlatego część z naszych propozycji to takie uniwersalne grafiki z małą ilością zdobień i dużym polem tekstowym. Tutaj mamy dla was głęboką, ciemną zieleń i motyw geometryczny złożony z cienkich, złotych linii. Jest uniwersalnie, ale także elegancko i prestiżowo. Takie wizytówki wręczysz z dużą przyjemnością.
ORIENTALNE ORNAMENTY
Z jednej strony piękne pole tekstowe na nazwę firmy. Będzie wyjątkowo wyglądała na czarnym tle i w oprawie miedzianych, orientalnych ornamentów. Z drugiej strony kontrast, ale również w towarzystwie efektownych zdobień lecz tym razem ze sporym polem tekstowym na podanie ważnych danych kontaktowy. Doskonała wizytówka dla wszelkich salonów z zakresu spa & beauty, ale nie tylko. Samodzielnie ocenisz czy do twojego profilu działalność pasuje ta klimatyczna i wytworna grafika, czy ma szansę na zdobycie serc większej rzeszy klientów.
REKLAMA W STYLU ROMANTYCZNYM
Prowadzisz firmę z branży beaty albo działającą na polu florystyki, działań artystycznych itp.? Z pewnością wpadnie ci w oko nasza propozycja graficzna w pastelach i z delikatnymi motywami roślinnymi. Rozmyte akwarele i ażurowe, ledwie widoczne kwiaty nie narzucają swojej obecności, ale za to tworzą bardzo zachęcający widok miły dla oka. Dla każdego konsumenta taka wizytówka to sygnał, że bardzo dbacie o estetykę. Jeśli twoja działalność właśnie na niej się opiera to z pewnością ta grafika wzmocni przeraz reklamowy w odpowiedni sposób i korzystnie wpłynie na wizerunek firmy.
WYSOKA JAKOŚĆ W ZBLIŻENIU
Efekty waszej pracy widać jak na dłoni. Nie ma problemu, żeby zbliżyć obiektyw i przyjrzeć się dokładnie, bo usługa została wykonana perfekcyjnie. Taki przekaz niesie ze sobą nasza grafika na twoją wizytówkę reklamową. W branży beauty to przesłanka, która najmocniej przekonuje konsumentki do oferty konkretnego salonu. Jeśli powierzają wam swoją urodę, chcą mieć pewność, że będą wyglądać pięknie, młodo i zdrowo. Zdjęcie modelki z idealnym „okiem” skutecznie zachęca do działania i skorzystania z twojej oferty.
REKLAMUJ SIĘ WYRAZIŚCIE
Wizytówka jest mała i dlatego musi mieć większą siłę rażenia niż wielkopowierzchniowe formy reklamy. A czym najlepiej zainteresować uwagę konsumenta? Wyrazistym, ciekawym detalem i chwytliwymi kolorami. Jeśli dodasz do tego estetycznie podane informacje i być może hasło reklamowe lub interesujące logo to zwiększysz swojej szanse na pozyskanie większej rzeszy klientów albo ważnego kontrahenta do współpracy. A globus w tle sugeruje, że jesteście gotowi na nieograniczony rozwój, co też doskonale buduje wizerunek prężnej, nowoczesnej firmy.
REKLAMA „ZŁOTEJ RĄCZKI”
Jeśli zakres twojej działalności obejmuje drobne lub większe prace naprawcze czy remontowe, to nie ma lepszej reklamy niż ta. Pokazujemy przykładowy arsenał narzędzi jako twój atrybut i jednocześnie jasny przekaz o rodzaju usług. Przykuwa uwagę, budzi respekt i buduje zaufanie do twojego profesjonalizmu, a to w tym fachu kluczowe zagadnienie. Poza tym pozostaje sporo miejsca na umieszczenie nazwy firmy, danych kontaktowych i krótkiego opisu zakresu twojej oferty. Można też dodać kod QR, który przeniesie konsumenta na twoją stronę albo na profil społecznościowy.
MINIMALISTYCZNA ELEGANCJA
Często poszukujecie wizytówek, które przykuwają uwagę, ale w bardzo wyrafinowany, elegancki i stonowany sposób. Rozumiemy to, jest wiele rodzajów działalności, do której nie pasują ani krzykliwe kolory, ani też zabawna symbolika. Ważne jest natomiast budowanie wizerunku wskazującego na profesjonalną firmę dbającą o każdy aspekt swoich działań, także na elementy estetyczne. Tutaj proponujemy białe tło i detal geometryczny w odcieniach niebieskiego. Gustownie, elegancko i dużo miejsca na ważne informacje, logo firmy, a nawet hasło reklamowe