Wizytówki online

Nieodłączny towarzysz na spotkaniach biznesowych i wspaniały nośnik informacji handlowej, który – za sprawą wygodnej dla oka formy i przydatnych treści – skupia na sobie uwagę osób zainteresowanych promowanymi w ten sposób usługami. Wizytówki online sprawdzają się zarówno w sprzedaży bezpośredniej, czy postawionych na wysokim szczeblu spotkań organizowanych w formacie „face to face”. Postaw na szablony wizytówek w Netprint.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Trudno wyobrazić sobie bez nich prowadzony z powodzeniem biznes, a jeszcze trudniej zrozumieć fakt, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z posiadania osobistych bilecików reklamowych. Co ich odstrasza? Przede wszystkim wygórowana cena, jaką należy zapłacić za projekt graficzny i czas, który trzeba poświęcić na ustalenia dotyczące formy wizytówek on line i wdrożenie późniejszych poprawek graficznych. Jest jednak sposób na to, żeby zamienić długi, męczący i kosztowny proces projektowania biletów reklamowych w czystą przyjemność. Wystarczy poświęcić kilka minut na sprawdzenie możliwości naszego bezpłatnego kreatora, za pomocą którego, w pięciu krokach, można samodzielnie tworzyć wizytówkę gotową do wydruku z dowolnego szablonu. Jak to zrobić aby wizytówka on-line cieszyła oko oraz jasno określała zakres działania ? Tworzenie wizytówek można podzielić na poniższe etapy:

1) Określenie funkcjonalności

Wizytówki Szablony to narzędzie wielofunkcyjne, sprawdzające się w roli prywatnego biletu biznesowego, materiału promocyjnego stosowanego w sprzedaży bezpośredniej czy nośnika informacji handlowych, które docierają do szerokiej grupy odbiorców. Mając to na uwadze dobrze jest – przed rozpoczęciem projektu – określić, do kogo szkicowana wizytówka ma trafić. Warto bowiem zróżnicować formę i zaprojektować online wizytówki w kilku typach, na przykład osobistych (na spotkania z Kontrahentami) i ogólnych (dla pracowników, partnerów, typowo ofertowych).

2) Wybór stylu

Drugi etap po określeniu grupy docelowej to wybór szablonu – marketingowego podkładu na który naniesione zostaną detale wizytówki. W naszym serwisie znaleźć można tematyczne wzory biletów biznesowych, podzielone na czytelne kategorie. Wystarczy odnaleźć w indeksie swoja branżę i wybrać najciekawsze szablony wizytówek , a następnie potraktować je jako projektową bazę.

3) Personalizacja projektu

Szablon wizytówki to tło, które można w dowolny sposób zaaranżować, dostosować i – przede wszystkim – spersonalizować. Nasz kreator wizytówek online umożliwia stworzenie całkowicie autorskiego wzoru wizytówek, dlatego – w celu nadania szkicowi autorskiego sznytu – polecamy przetestowanie jego wszystkich możliwości. To wszystko sprawia że tworzenie wizytówek będzie szybkie, proste i przyjemne.

4) Dozowanie treści

Kiedy tło wizytówki będzie gotowe, należy wypełnić je krótkim, czytelnym, bardzo tematycznym tekstem. Proponowane gotowe projekty wizytówek ułatwią nam pracę. Przez wzgląd na poręczną wielkość i dyskretną formę bilecików biznesowych zalecamy, aby wpisywane treści ograniczały się do podstawowych danych kontaktowych, zwięzłej notki o branży czy zakresie świadczonych usług lub chwytliwego motto.

5) Profesjonalny wydruk

W ostatnim kroku należy zapisać gotowy projekt wizytówki poprzez kreator wizytówek i złożenie zamówienia na wydruk konkretnej ilości i rodzaju autorskich wizytówek. Gotowe, profesjonalnie wykonane materiały reklamowe dostarczymy pod wskazany w formularzu zamówienia adres. Nasze szablony wizytówek dają nieograniczone możliwości kreacji projektów. Zamów już dziś i ciesz się nowoczesnością projektu i jakością wykonania. Wizytówki druk prowadzony jest na nowoczesnych maszynach cyfrowych firmy konika minolta. Wykończenie wizytówki realizowane jest na precyzyjnej wycinarce japońskiej firmy Uchida.
Czytaj więcej
Pokaż:

SZEROKA GAMA ZASTOSOWAŃ

Wielokolorowa mozaika trochę w stylu art-deco, która przyciąga mocno wzrok. Po przyjrzeniu widać, że składają się na nią ludzkie postacie. Taki wzór będzie zdecydowanie pasował do wszelkiego rodzaju działalności usługowej skierowanej bezpośrednio do konsumentów. Barwny panel przykuje uwagę i zostanie w pamięci, natomiast sporych rozmiarów, białe pole tekstowe daje możliwość przekazania danych kontaktowych i zakresu usług w sposób niezwykle czytelny. Szablon pozwala na wpisanie tekstu w układzie pionowym albo poziomym.

GWARANCJA PROFESJONALNEJ POMOCY

Wszelkie sytuacje zdrowotne, które wywołują jakiś dyskomfort albo ból, każdy z nas traktuje bardzo osobiście i priorytetowo. Jeśli więc pomyślisz jak potencjalny pacjent gabinetu fizjoterapii, to naszą grafikę na pewno uznasz za niezwykle trafną. Główną rolę gra tu detal przedstawiający człowiek z palącym ogniskiem bólu. Z tego wynika, że ten przypadek zyska w twoim gabinecie status priorytetowy i zostanie natychmiast obsłużony. Czerwony kolor sygnalizuje twoją empatię i świadomość sytuacji, w jakiej znajduje się klient. Ta wizytówka naprowadza go do specjalisty, który ten problem fachowo i szybko rozwiąże.

NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA WIDOCZNOŚĆ

Widoczność na drodze to bardzo ważny aspekt w twojej pracy, bo to przecież dzięki niej zdobywasz większość klientów. Zadbaj jeszcze o widoczność w reklamie, a sukces murowany. Z naszą czarno-żółtą grafiką zbudujesz nową bazę klientów, którzy w razie konieczności sięgną po mały karnecik i wykręcą właśnie twój numer. Grafika bardzo wpada w oko i na bardzo długo pozostaje w głowie. To pierwszy krok do kontaktu, ta widoczność i zakotwiczenie w pamięci oraz dobre skojarzenia, potem już wszystko zależy o realizacji usługi zbudowania relacji z klientem.

TO IDZIE ŚWIEŻOŚĆ

Przekaz najczytelniejszy z możliwych. Specjalistka gotowa do akcji, w pełnym rynsztunku i narzędziami pracy. To sygnał, że wasza oferta zapewnia szybkość realizacji zamówienia przy całkowicie profesjonalnym podejściu. Nie bez znaczenia jest tutaj kolorystyka grafiki, bowiem wszelkie użyte barwy są bardzo energetyczne, ale również orzeźwiające. W połączeniu z białym tłem konsument będzie nabierał przekonania, że po twojej usłudze zostanie we wnętrzach wyraźny powiew świeżości i nieskazitelna czystość. To wizytówka, która świetnie buduje dobry wizerunek firmy.

KWINTESENCJA SMAKU I ZDROWIA

Kiedy produkuje się i sprzedaje naturalną, zdrową żywność, trzeba szczególnie zadbać kompleksowo o wizerunek firmy. Zacznijmy więc od najmniejszej reklamy, od wizytówek. Postawiliśmy tutaj na drewno i prezentację jednego z twoich produktów, ale w zupełnie nie uładzonej formie, w otoczeniu chaotycznie rozrzuconej słomy i piór. To zabieg specjalny, który sprawia, że wszystko wygląda naturalnie, a potencjalny klient nabiera zaufania do jakości takiej żywności. Czy ta reklama oddaje charakter twojej produkcji? Jeśli tak, to z pewnością będzie dobrym początkiem do zwiększenia zadowolonej klienteli.

PROFESJONALNIE I DO CELU

Sytuacja, kiedy nagle samochód ulega awarii albo przydarza się stłuczka to momenty niezwykle stresujące. Wiele osób ma problem z zachowaniem spokoju, zebraniem myśli i podjęciem koniecznych kroków, a jednym z nich jest zawsze usunięcie auta z drogi. Wtedy pod ręką powinna być twoja wizytówka, a wcześniej w głowie klienta powinien zostać jakiś detal, który mu o niej przypomni. Postawiliśmy na pole tekstowe w żywej zieleni oraz dość sugestywny widok auta na lawecie. Wszystko po to, żeby klient szybko sobie przypomniał ten widok i zadzwonił po ciebie.

SMAKOWITE „COŚ NA ZĄB”

Na tak konkurencyjnym rynku jak szeroko pojęta gastronomia, trzeba postawić na coś, co was wyróżni. Szczegół, który sprawi, że spośród wielu pizzerii w mieście głodny klient będzie pamiętał właśnie o was. Prowadzą do tego dwie podstawowe sprawy. Wyjątkowo smaczna i niedroga pizza oraz efektowna, wpadająca w oko reklama. My zadbaliśmy o to drugie i proponujemy ci wesołą, chwytliwą grafikę. Kawałek pizzy w wesołych kolorach jest widoczny z daleka i mocno zapada w pamięć. O pyszną pizzę musicie zadbać sami.

WARTO WAM ZAUFAĆ

Jesień życia to z jednej strony spokój od obowiązków zawodowych, a z drugiej jednak coraz mniejsze siły życiowe i konieczność polegania na pomocy innych osób. Kiedy więc przyjdzie czas, osoby starsze i ich rodziny poszukują fachowej opieki dla seniorów. Wtedy być może trafią na waszą ofertę i powinni odnieść dobre wrażenie. Nasza grafika na wizytówkę dla waszej placówki na pewno daje taki efekt, buduje zaufanie i uruchamia pozytywne odczucia. Widać, że kieruje wami empatia, sumienność, ale dodatkowo jest poparta wiedzą i umiejętnościami.

ZAGLĄDASZ W GŁĄB UMYSŁU

Mówi się, że umysł jest w najmniejszym stopniu zbadaną i odgadnioną częścią naszego ciała. Jednak z drugiej strony pojawia się coraz większy odsetek osób, które odczuwają problemy związane z tym organem i potrzebni są fachowcy, tacy jak ty. W twoim gabinecie starasz się rozwiązywać problemy pacjentów, ale najpierw muszą ci zaufać, żeby w ogóle zdecydować się na terapię. Droga do tego prowadzi na samym początku poprzeć umiejętne reklamowanie swoich usług, a nasza grafika na wizytówki wydatnie w tym pomaga.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEJ METAMORFOZY

Salon fryzjerski to miejsce, z którego każda kobieta chce wyjść odmieniona i piękniejsza. Z ładnie przystrzyżonymi, ufarbowanymi, ułożonymi i odżywionymi włosami. Nasz szablon graficzny na wizytówki dla twojego salonu jest jak obietnica, że spełnicie te wszystkie wymagania. Zdobi go modelka w imponującą burzą loków i błyszczącymi włosami, a to na pewno zdobędzie serca potencjalnych klientek i zachęci je do umówienia się na wizytę. Wystarczy, że dołożysz tu tylko swoje dane kontaktowe i nazwę salonu.

PRESTIŻOWA WIZYTÓWKA IMIENNA

Często poszukujecie wzorów uniwersalnych, które nadają się na wizytówki osobiste. Mamy spory wybór takich szablonów, a tu przedstawiamy wizytówkę w stylu bardzo eleganckim i dość wytwornym. Marmurowe tło i dyskretny, złoty detal to zestawienie graficzne, które nadaje całości prestiżowego charakteru. Jeśli właśnie w ten sposób chcesz wypromować swoją osobę lub twoje działania obracają się w tematach wymagających eleganckiej oprawy, ta grafika z pewnością spełni twoje oczekiwania. Wystarczy dobrać odpowiedni krój czcionki wpisując swoje dane kontaktowe.

ZABEZPIECZAMY WASZ KOMFORT

Grafika dla towarzystwa ubezpieczeniowego, małych i dużych agencji albo indywidualnie działających agentów. Pastelowa, przestrzenna i spokojna, będzie budziła zaufanie potencjalnych klientów. Główny motyw graficzny jest bardzo sugestywny i w ogólnym ujęciu od razu wskazuje zakres waszych usług, a jednocześnie jest zapewnieniem, że zostanie kompleksowo obsłużony. Wystarczy podać dane kontaktowe, a dodatkowo także kod QR, który ułatwi szybkie zapoznanie się z ofertą i może sprawić, że nowy klient właśnie tobie powierzy kwestię ubezpieczenia.

GWARANTUJESZ DOBRĄ ZABAWĘ?

Działając w branży rozrywkowej, masz jeden, nadrzędny cel. Musisz swoimi działaniami zapewnić ludziom dobrą zabawę na oczekiwanym poziomie. Klient musi być przekonany, że tak właśnie będzie od pierwszego momentu czyli od wręczenia wizytówki na spotkaniu. Jeśli ona zrobi dobre wrażenie, nowe zlecenie masz już w kieszeni. Nasza grafika to spojrzenie na salę zza konsoli, a więc sygnał, że zawsze jesteś gotowy do pracy. Sugestywna kolorystyka i neonowe światła kojarzące się z nocną rozrywką to detale, które łatwo zapadają w pamięć.

WSZYSTKO POD KONTROLĄ

Szablonów graficznych dla firm remontowych, budowlanych i tzw. złotych rączek mamy już sporo, więc masz w czym wybierać. Teraz przedstawiamy kolejny wzór, tym razem z lekkim elementem zaskoczenia. Ciekawie ułożone narzędzia i akcesoria tworzą symboliczny dom, a tym samym sugestię, że wasza firma zadba o całość, od piwnicy aż po sam dach. Wyrazista kolorystyka, ciekawy detal graficzny, a całość przyjemna dla oka i zachęcająca. To w zasadzie wszystko, co powinna zawierać skuteczna wizytówka dla fachowca z tej branży.

ODPICOWANE BRYKI TO WASZE DZIEŁO

Potencjalny klient, żeby powierzyć akurat wam swoją ukochaną brykę, musi zostać odpowiednio zachęcony. Konkurencja nie śpi, trzeba się więc wyróżniać. Na początek zadbaj o efektowne i profesjonalne wizytówki. Postawiliśmy tym razem na widok fachowca przy pracy. To kapitalny zabieg marketingowy, który skutecznie buduje pozytywny wizerunek warsztatu i wzbudza zaufanie. Do tego efektowny podział wydruku na część graficzną i tekstową, który nadaje całości nowoczesnej ekspresji. Wizytówka zdecydowanie przykuwa wzrok i zachęca do kontaktu.

SPECJALISTA GODNY ZAUFANIA

Problemy zdrowotne związane z sercem i chorobami układu krążenia to nie są żarty. Wielu pacjentów ma jednak problem z wyborem lekarza, zapewne ze względu na powagę wszelkich dolegliwości w tym zakresie i widmo bardzo przykrych konsekwencji. Jeśli prowadzisz prywatną praktykę lekarską i jesteś specjalistą od „spraw sercowych” wybierz naszą propozycję graficzną, a jest spora szansa, że przekonasz do siebie większą ilość pacjentów. To przekaz, który pozytywnie wpływa na wizerunek i zachęca do kontaktu.

KREATYWNY ROZWÓJ I PRZYGODA

Każdy rodzic chce swojemu dziecku zapewnić bezpieczeństwo oraz możliwości rozwoju, beztroską zabawę i całą masę miłych chwil podczas, kiedy sam musi iść do pracy. Twoje przedszkole gwarantuje dzieciakom takie warunki, dlatego warto za pomocą wizytówki przekazać rodzicom obietnicę takiej profesjonalnej opieki przedszkolnej. Nasza radosna grafika reklamowa budzi zaufanie i zdecydowanie skutecznie buduje pozytywny wizerunek przedszkola, jako miejsca przyjaznego dzieciom. A przy okazji dobrze zapada w pamięć potencjalnym klientom.

PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE

Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.

TWORZENIE PRZYSZŁOŚCI TO WASZ ŚWIAT

Stworzenie odpowiedniej grafiki reklamowej dla architekta, który sam przecież jest specjalistą od tworzenia i kreowania to nie lada wyzwanie. Nasza propozycja to wyraźne wskazanie tematyki, którą się zajmujesz czyli architekt w akcji. To buduje profesjonalny wizerunek fachowca i budzi zaufanie do umiejętności oraz wiedzy. Na ujęcie warsztatu pracy nałożyliśmy natomiast półprzeźroczyste pole tekstowe, na którym można wygodnie i czytelnie podać dane kontaktowe. Grafika jest bardzo spójna i wpada w oko.

SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK

Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.

ZAPOWIEDŹ BŁOGIEGO RELAKSU

Usługi, które oferujesz sprawiają, że twoi klienci wychodzą odprężeni, zrelaksowani i bardzo zadowoleni. Zanim jednak do ciebie trafią, muszą natknąć się na reklamę twojego salonu. Ta reklama z kolei musi przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, pozostać w jego pamięci, a następnie zachęcić do skorzystania z twoich usług. Mamy dla ciebie wzór, który spełnia wszystkie te kryteria i z pewnością skutecznie przyciągnie kolejne osoby. Nastrojowe światła i barwy są zapowiedzią błogiego relaksu, pozostaje to jedynie potwierdzić podczas zabiegu.

PERFEKCJONISTA TO TY

Mamy betonowe tło, które jest obecnie bardzo modne, ale także od razu sugeruje, że to wizytówka fachowca od remontów. Mamy równiutko ułożone narzędzia, które od razu pokazują, że to fachowiec, który jest perfekcyjnie dokładny. Mamy też żółte detale, które ułatwią potencjalnym klientom zapamiętanie tej grafiki. Jeśli wszystkie te cechy składają się na wizytówkę, której szukasz, pozostaje jedynie wpisać treść i złożyć zamówienie. Detale graficzne zostały tak ułożone, żeby pozostało sporo miejsca na wszystkie informacje.

ZAPEWNIACIE SPOKÓJ

Ilość firm ubezpieczeniowych na polskim rynku jest ogromna. Najwięksi gracze wręcz zasypują nas reklamami ulicznymi i medialnymi oraz natrętną kampanią w postaci telemarketingu. A co z małymi agencjami albo pojedynczymi agentami? Wy też musicie się reklamować, aby klient dowiedział się o waszej ofercie, dlatego mamy dla was bardzo ciekawą i efektowną grafikę na wizytówkę. Technika, jaką zastosowano na zdjęciu, kolory i dużo elementów drewnianych to zabieg specjalny. Dzięki niemu wizytówka budzi zaufanie, a przecież to w waszej pracy jest podstawą sukcesów.

COŚ NA ZĄB DLA KAŻDEGO

Reklama lokalu gastronomicznego ma w zasadzie jedną rolę, musi wzbudzić u konsumenta apetyt i zaprosić na posiłek. Nie ma tu co kombinować, wiadomo, że taka grafika musi być pełna pysznego, kolorowego jedzenia, którego widok wywoła właśnie takie reakcje. Postawiliśmy na ciemne tło, które kapitalnie eksponuje wyraziste barwy. Wszystkie kulinarne detale skupiliśmy w bloku graficznym, dzięki czemu pozostało sporo miejsca na informacje. Możesz podać same dane kontaktowe albo dodać hasło reklamowe lub krótki opis profilu lokalu.

Pokaż:
Wizytowki oferta

Wizytówki Opis produktu

Wizytówki zamówione w naszym serwisie drukujemy na nowoczesnej maszynie cyfrowej XEROX. Dzięki nowoczesnej technologii oraz wdrożonej kontroli jakości każdego wydruku, nasze wizytówki spełniają oczekiwania nawet najwybredniejszych klientów. Wizytówki wykonujemy w czterech opcjach w zależności od preferencji klienta.

STANDARD - Wysokiej jakości druk na papierze kreda o gramaturze 350 g/m2. Jest to podstawowy produkt z naszej oferty wizytówek. Cechuje się klasyczną formą, atrakcyjnym wyglądem i niską ceną. Nadruk wykonany technologią cyfrową. Opcja ta polecana dla dużych nakładów lub gdy argumentem decydującym o realizacji zamówienia jest cena.

PREMIUM MAT - Wydruk na grubym papierze kreda o gramaturze 350 g/m2. Następnie dwustronnie foliowana w wykończeniu matowym. Wizytówka tak wykonana prezentuje się wyjątkowo wizualnie oraz w dotyku. Przy niewielkiej dopłacie możemy mieć wizytówki z górnej półki których nie powstydzi się żadna firma. Polecana dla właścicieli firm którzy chcą mieć wizytówkę która wyróżni się z tłumu innych. Dla Tych którzy mają świadomość że biznes musi mieć odpowiednią oprawę.

PREMIUM BŁYSK - Klasyczny forma wizytówki na twardym papierze z gramaturą 350 g/m2 oraz nowoczesnym, dwustronnym foliowaniem wykończonym na połysk. Wizytówka która przykuwa wzrok i zostanie zapamiętana. Kolejna propozycja z wyższej półki za niewielką dopłatą. Wizytówka dla osób i firm które chcą by ich reklama została zauważona i zapamiętana. Dla firm które chcą promować swoją markę w nowoczesnym wydaniu.

PREMIUM SOFT - Wizytówka przeznaczona dla najbardziej wymagających klientów. Wysokiej jakości druk na grubym papierze 350 g/m2 z dodatkową folią soft. Folia ta posiada aksamitną powierzchnie która jest wyjątkowo przyjemna w dotyku. Wizytówka wyróżnia się, nadaje stylu i prestiżu. Polecamy dla firm którzy chcą by ich klienci byli świadomi że firma zapewnia najwyższą jakość w każdej dziedzinie działania, w tym także reklamy.