Wizytówki online
Nieodłączny towarzysz na spotkaniach biznesowych i wspaniały nośnik informacji handlowej, który – za sprawą wygodnej dla oka formy i przydatnych treści – skupia na sobie uwagę osób zainteresowanych promowanymi w ten sposób usługami. Wizytówki online sprawdzają się zarówno w sprzedaży bezpośredniej, czy postawionych na wysokim szczeblu spotkań organizowanych w formacie „face to face”. Postaw na szablony wizytówek w Netprint.
GEOMETRYCZNY DIZAJN REKLAMOWY
Mamy kolejną propozycję na gustowną wizytówkę, w modnych kolorach i geometrycznym, ciekawym dizajnie. Ma dość uniwersalny charakter, jednak detale graficzne wskazują na branże techniczne, budowlane lub projektowe. Efektowny wygląd z pewnością zwróci uwagę potencjalnych klientów lub kontrahentów, a potem pozostanie w ich pamięci. Grafika robi wrażenie, a jednocześnie pozostawia sporych rozmiarów pola tekstowe, na których wygodnie zamieścisz dane kontaktowe, a także kod QR z większą ilością informacji.
ŁADNA I CZYTELNA REKLAMA
Wszędzie tam, gdzie nie ma potrzeby wpływania na konsumenta wyrazistymi detalami graficznymi, można poprzestać na dbałości o gustowną estetykę. I taka właśnie jest ta wizytówka. Stylowa, modna, ale też neutralna. Można na niej w bardzo czytelny sposób podać potrzebne dane kontaktowe, wyeksponować nazwę firmy i ewentualnie dodać garść informacji o firmie albo kod QR. Duże pole tekstowe oferuje sporą ilość miejsca i nic tutaj nie odwraca uwagi potencjalnego klienta. Grafika pasuje do większości rodzajów działalności.
DANE PRZEKAZANE PEDANTYCZNIE
Czy działasz w branży, w której wysoko ceniony jest profesjonalizm i wyśrubowane standardy techniczne, wysokie kompetencje i dokładność? Ta grafika będzie pasować idealnie. Oferuje chwytliwą kolorystykę wpadającą w oko, odpowiednią ilość miejsca na informacje i zdecydowanie wskazuje o twoją dbałość o detale. Taka pedantyczna wizytówka zrobi na każdym wrażenie i doskonale wpłynie na wizerunek twojej firmy. Pamiętaj, aby podać dane kontaktowe tradycyjne, ale także te wirtualne. Przyda się też kod QR z przejściem do witryny.
TAKĄ GRAFIKĘ KAŻDY ZAPAMIĘTA
Na jednym małym kartoniku jakim jest wizytówka trzeba umieścić przekaz w postaci wskazania rodzaju działalności, przekazać informacje służące do kontaktu i mocno wyeksponować nazwę firmy. Mamy dla was nową grafikę, która sprawdzi się w przypadku wszelkich usług szkoleniowych, terapeutycznych, coachingowych i tym podobnych. Ciekawa kolorystyka, komiksowy styl graficzny i spora ilość miejsca na ważne informacje to silne atuty tej wizytówki. Zamów i sprawdź ich skuteczność podczas promowania swoich usług.
TRENER DLA TWOJEGO PUPILA
Grafika o tak wymownym charakterze wskazuje na branże związane z psami. Mogą to być firmy szkoleniowe, hodowle, psie hotele, behawioryści i inne usługi. Można także podciągnąć ją pod branżę agroturystyczną, gdzie atutem są plenerowe spacery z pupilem w pięknych okolicznościach. Wyjątkowy zachód słońca i sporo przestrzeni to elementy, które wpadają łatwo w oko, więc wizytówka z taką grafiką doskonale spełni swoją rolę. Jest także bardzo zachęcająca, więc dobrze wpłynie na budowanie wizerunku twojej firmy.
ZAPISZ SIĘ W PAMIĘCI KONSUMENTA
Jeśli zaczynasz swoją drogę samodzielnego przedsiębiorcy albo jeśli działasz na rynku, gdzie panuje ogromna konkurencja, musisz postawić na dość mocne akcenty reklamowe. To nie musi być bardzo kosztowna kampania promocyjna, na początek wystarczą wyraziste wizytówki, takie jak ta. Krzykliwe kolory ujęte w detale o sporej ekspresji to coś, co przykuwa mocno wzrok i na długo pozostaje w pamięci każdego konsumenta. Kolorowe panele nie zajmują jednak całej powierzchni, ponieważ zadbaliśmy też o duże pole tekstowe na ważne informacje o firmie i dane kontaktowe.
KONTRAST KOLORÓW, KTÓRY PRZYKUWA UWAGĘ
Jednym z często stosowanych zabiegów w procesie tworzenia grafik reklamowych jest użycie kontrastujących kolorów. To sprawia, że reklama zwraca na siebie uwagę, a konsument uważa taki przekaz za ciekawszy. W tym wariancie graficznym wykorzystaliśmy zestawienie czerni i koloru morelowego. Nie ma tu zbyt dużo ozdobnych detali, bo uwagę konsumenta chcemy skupić na kolorystyce. Być może pasuje ona do twojego brandingu lub choćby do kolorów użytych w siedzibie firmy. Oczywiście nie musi, bo grafika jest dość uniwersalna, ale taki wizerunek spójny kolorystycznie jest dobrze postrzegany przez potencjalnych klientów.
REKLAMA MINIMALISTYCZNA, ALE EFEKTOWNA
Mniej znaczy więcej, to zasada, która często sprawdza się także w zakresie tworzenia grafiki reklamowej. Tym bardziej, że od ładnych paru lat modny jest minimalizm, a sami konsumenci nie lubią być atakowani nadmierną ilością bodźców. Dlatego część z naszych propozycji to takie uniwersalne grafiki z małą ilością zdobień i dużym polem tekstowym. Tutaj mamy dla was głęboką, ciemną zieleń i motyw geometryczny złożony z cienkich, złotych linii. Jest uniwersalnie, ale także elegancko i prestiżowo. Takie wizytówki wręczysz z dużą przyjemnością.
ORIENTALNE ORNAMENTY
Z jednej strony piękne pole tekstowe na nazwę firmy. Będzie wyjątkowo wyglądała na czarnym tle i w oprawie miedzianych, orientalnych ornamentów. Z drugiej strony kontrast, ale również w towarzystwie efektownych zdobień lecz tym razem ze sporym polem tekstowym na podanie ważnych danych kontaktowy. Doskonała wizytówka dla wszelkich salonów z zakresu spa & beauty, ale nie tylko. Samodzielnie ocenisz czy do twojego profilu działalność pasuje ta klimatyczna i wytworna grafika, czy ma szansę na zdobycie serc większej rzeszy klientów.
REKLAMA W STYLU ROMANTYCZNYM
Prowadzisz firmę z branży beaty albo działającą na polu florystyki, działań artystycznych itp.? Z pewnością wpadnie ci w oko nasza propozycja graficzna w pastelach i z delikatnymi motywami roślinnymi. Rozmyte akwarele i ażurowe, ledwie widoczne kwiaty nie narzucają swojej obecności, ale za to tworzą bardzo zachęcający widok miły dla oka. Dla każdego konsumenta taka wizytówka to sygnał, że bardzo dbacie o estetykę. Jeśli twoja działalność właśnie na niej się opiera to z pewnością ta grafika wzmocni przeraz reklamowy w odpowiedni sposób i korzystnie wpłynie na wizerunek firmy.
WYSOKA JAKOŚĆ W ZBLIŻENIU
Efekty waszej pracy widać jak na dłoni. Nie ma problemu, żeby zbliżyć obiektyw i przyjrzeć się dokładnie, bo usługa została wykonana perfekcyjnie. Taki przekaz niesie ze sobą nasza grafika na twoją wizytówkę reklamową. W branży beauty to przesłanka, która najmocniej przekonuje konsumentki do oferty konkretnego salonu. Jeśli powierzają wam swoją urodę, chcą mieć pewność, że będą wyglądać pięknie, młodo i zdrowo. Zdjęcie modelki z idealnym „okiem” skutecznie zachęca do działania i skorzystania z twojej oferty.
REKLAMUJ SIĘ WYRAZIŚCIE
Wizytówka jest mała i dlatego musi mieć większą siłę rażenia niż wielkopowierzchniowe formy reklamy. A czym najlepiej zainteresować uwagę konsumenta? Wyrazistym, ciekawym detalem i chwytliwymi kolorami. Jeśli dodasz do tego estetycznie podane informacje i być może hasło reklamowe lub interesujące logo to zwiększysz swojej szanse na pozyskanie większej rzeszy klientów albo ważnego kontrahenta do współpracy. A globus w tle sugeruje, że jesteście gotowi na nieograniczony rozwój, co też doskonale buduje wizerunek prężnej, nowoczesnej firmy.
REKLAMA „ZŁOTEJ RĄCZKI”
Jeśli zakres twojej działalności obejmuje drobne lub większe prace naprawcze czy remontowe, to nie ma lepszej reklamy niż ta. Pokazujemy przykładowy arsenał narzędzi jako twój atrybut i jednocześnie jasny przekaz o rodzaju usług. Przykuwa uwagę, budzi respekt i buduje zaufanie do twojego profesjonalizmu, a to w tym fachu kluczowe zagadnienie. Poza tym pozostaje sporo miejsca na umieszczenie nazwy firmy, danych kontaktowych i krótkiego opisu zakresu twojej oferty. Można też dodać kod QR, który przeniesie konsumenta na twoją stronę albo na profil społecznościowy.
MINIMALISTYCZNA ELEGANCJA
Często poszukujecie wizytówek, które przykuwają uwagę, ale w bardzo wyrafinowany, elegancki i stonowany sposób. Rozumiemy to, jest wiele rodzajów działalności, do której nie pasują ani krzykliwe kolory, ani też zabawna symbolika. Ważne jest natomiast budowanie wizerunku wskazującego na profesjonalną firmę dbającą o każdy aspekt swoich działań, także na elementy estetyczne. Tutaj proponujemy białe tło i detal geometryczny w odcieniach niebieskiego. Gustownie, elegancko i dużo miejsca na ważne informacje, logo firmy, a nawet hasło reklamowe
PRZYCIĄGNIJ UWAGĘ ŚWIATŁEM
4 kolory do wyboru
Na tak małej powierzchni jaką jest wizytówka musi znaleźć się coś, co zwróci uwagę konsumenta i jednocześnie pozostanie w jego pamięci. Musi to być kompaktowy, ale bardzo wyraźny i skuteczny przekaz wizualny. Dlatego też proponujemy ci czarną wizytówkę z mocno kontrastującymi elementami w turkusie, przypominającymi świecące listwy led. Modny motyw i jednocześnie szczegół, który przykuwa uwagę. Ta uniwersalna grafika sprawdzi się w przypadku wielu rodzajów działalności i będzie skutecznym narzędziem marketingowym.
ŚWIAT RUCHU DROGOWEGO W MINIATURZE
Kolejne szkoły jazdy pojawiają się w twojej okolicy jak grzyby po deszczu? Cóż, duża konkurencja to warunki, w których trudniej o klienta i trzeba z czasem pomyśleć od efektownej reklamie. Możesz zacząć od małego budżetu i po prostu zainwestować w wizytówki, ale nie byle jakie. Mamy dla ciebie fajną grafikę, która od razu skutecznie podpowiada odbiorcy o jakie usługi chodzi, ale też budzi zaciekawienie firmą, która postarała się o taką reklamę. To z pewnością wzór, który wpada w oko i pozostaje w głowie, ale także zachęca do działania.
ARTYSTYCZNA I EFEKTOWNA REKLAMA
Parę pastelowych obłoczków i jakieś nieregularne, poplątane linie. Tyle wystarczy, żeby powstała ciekawa, przykuwająca wzrok grafika w stylu artystycznym. Jest wiele działalności, które promują się w ten sposób, dlatego dołączyliśmy do oferty nowy wzór w takim stylu. Jeśli pasuje do profilu twojej firmy, zapraszamy do złożenia zamówienia. Grafika jest efektowna, ale pozostawia także sporo miejsca na dane kontaktowe oraz inne przydatne informacje. Zmieści się także kod QR, dzięki któremu dasz się lepiej poznać konsumentom.
WIZYTÓWKA JAK TABLICZKA CZEKOLADY
Mamy dla ciebie kolejny uniwersalny wzór na firmową wizytówkę. Tym razem postawiliśmy na elegancję pełną ciepła, w brązie, który może troszkę przypomina czekoladę. Dodaliśmy trochę wytwornego i eleganckiego połysku, a potem to wszystko przełamaliśmy bielą, żeby nie było za nudno i za słodko. I tak powstała bardzo szykowna wizytówka, która będzie godnie, efektownie i efektywnie reprezentowała twoją firmę. Jeśli twoja działalność bazuje na dobrym guście i produktach bądź usługach z górnej półki, te wizytówki będą strzałem w dziesiątkę.
ZACHWYĆ KLIENTÓW SZYKOWNYM STYLEM
Nie trzeba wydawać kroci na reklamę, żeby zostać zauważonym i docenionym przez potencjalnego klienta czy nawet ważnego kontrahenta. Spójrz na naszą propozycję grafiki na firmową wizytówkę. Czarne tło i częściowo wyłaniająca się pikowana powierzchnia w stylu glamour. Jest wytwornie, szykownie, gustownie, a to wszystko stanowi zapowiedź prestiżowej firmy z ofertą z wyższej półki. Jeśli właśnie o taki efekt ci chodzi, wybierz ten wzór, podaj dane adresowe i inne potrzebne informacje, a potem złóż zamówienie. Gwarantujemy, że będziesz wręczać swoje wizytówki z dumą i przyjemnością.
SPOSÓB NA EFEKTOWNĄ WIZYTÓWKĘ
Główne cechy, które powinna mieć wizytówka to charakterystyczny, efektowny wygląd, który wpada w oko i pozostaje w pamięci oraz wygodny, czytelny sposób podania informacji. Ta grafika ma wszystkie te zalety, a przy okazji jest zupełnie uniwersalna, więc dopasuje się do przeróżnych rodzajów działalności. Zarówno cześć z graficznym układem kolorowych kropek, jak i czarne panele, nadają się do wyeksponowania danych kontaktowych. Natomiast stopniowana fala tych drobnych elementów to właśnie element reklamy, który pozostanie odbiorcy wizytówki w pamięci.
GODZINY CIEKAWYCH ZABAW
Jeśli twoje usługi obejmują zapewnianie atrakcji podczas dziecięcych wyjazdów lub imprez to powinno to wynikać wprost z twojej oferty oraz z reklamy. Jednakże rynek w tej branży jest już mocno zapełniony i musisz się czymś wyróżniać, aby móc skutecznie docierać do konsumentów. W naszej ofercie znajdziesz sporo wzorów graficznych na wizytówki dedykowane twojej firmie. Jedną z nich właśnie prezentujemy. Jest dość skromna, ale gustowna i bardzo sugestywna. Wykonywanie figurek z podłużnych balonów to jedna ze znanych i lubianych przez dzieci atrakcji, a przy okazji detal, który każdy łatwo zapamięta.
ZAPOWIEDŹ RADOSNYCH HARCÓW
Z twojej wizytówki powinien płynąć konkretny, czytelny przekaz. Twoje usługi mają nieść radość, oferować ciekawe i wesołe spędzanie czasu podczas imprezy dziecięcej, wycieczki lub na koloniach. Warto więc zastosować taki zabieg graficzny jak na naszej propozycji. Z wizytówki jasno wynika, że będzie dobra zabawa, ale widać też, że wszystko będzie wykonane w przemyślany sposób, tak jak ta grafika. Twoja wizytówka ma słoneczne tło, które zapada w pamięć i budzi tylko pozytywne skojarzenia, a roześmiana dziewczynka zachęca do kontaktu i skorzystania z usług.
STO POMYSŁÓW NA ZABAWĘ
Masz odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, doświadczenie i głowę wciąż pełną ciekawych pomysłów na to, jak sprawić dzieciakom radość i rozwiać nudę? Super, teraz pokaż to na swojej reklamie i sukces murowany. Żeby wyręczyć cię w tym działaniu, podsuwamy ciekawy projekt graficzny na wesołą, obiecującą wizytówkę. Tatuaże malowane na dziecięcych buziach to nieodmiennie uwielbiana rozrywka, więc z pewnością przyciągnie uwagę. To także dowód na twoją kreatywność i zapowiedź ciekawych zabaw na imprezie.
Z WAMI DZIECIAKI NIE NUDZĄ SIĘ WCALE
Białe tło i dziecięce ręce pobrudzone farbą oraz ich odbicia. Co kojarzy się od razu z takim motywem przewodnim na wizytówce? Spontanicznie na myśl przychodzi beztroska super zabawa, możliwość bezkarnego pobrudzenia się farbami, ciekawe zajęcia i wielka radocha. Takie same skojarzenia będą mieli potencjalni klienci, którzy będą poszukiwać animatora na imprezę dla swojej pociechy albo do placówki, w której pracują. Kolorowe łapki każdy zapamięta i sięgnie po wizytówkę w razie potrzeby, a to przecież główny twojej reklamy.