Uwaga
Informujemy, że pomimo sytuacji związanej z koronawirusem realizacja zamówień przebiega normalnie Czytaj więcej

Plakaty Wielkoformatowe online

Uwielbiane przez artystów, doceniane przez marketingowców plakaty to doskonałe dopełnienie szeroko zakrojone kampanii reklamowej. Wygodne postery pomagają wyjść z ofertą handlową do ludzi. Za sprawą oryginalnej formy i przemyślanej kompozycji zwracają na siebie uwagę i w nienachalny sposób oddziałują na odbiorcę, który obok sprawnie zaaranżowanego plakatu nie potrafi przejść obojętnie.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Idealna kompozycja plastyczna, doskonałe ogłoszenie. Tak mniej więcej brzmi definicja plakatu, który będzie informował każdego zainteresowanego o Twojej firmie. Dzięki NetPrint możesz zaistnieć na rynku. Kreatywność i otwartość, jaka wpisana jest w naszą działalność będzie owocować przy współpracy.
Otwórz się na innowacyjność. Pomyśl nad specyfikacją Twojej działalności, motywach przewodnich. Dzięki sprecyzowaniu potrzeb, nasi pracownicy będą w stanie doradzić Tobie na każdym kroku tworzenia.
Czytaj więcej
Pokaż:

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

KWIATY NA GÓRZE I KWIATY NA DOLE

Kolorowa grafika na plakat pełna kwiatów, sprawdzi się w przypadku promowania usług firmy, której oferta opiera się na sprzedaży tych rośli lub usługach z ich użyciem. To zresztą dość uniwersalny wzór, który może także doskonale promować np. wiosenny festyn, imprezę szkolną lub inne eventy. Grafika została umieszczona w położeniu skrajnym na górze i dole wydruku, więc nie zakłóca tekstowego przekazu. Dodatkowy podział plakatu na trzy części zapewnia czytelność i estetyczny wygląd.

WYRAŹNY PRZEKAZ NA MODNYM TLE

Plakat ma długie tradycje, ale raczej dotyczy to branży rozrywkowej. W reklamie jest wciąż traktowany jako dość nowoczesna forma promowania działalności firm czy organizacji. Warto więc zadbać, aby miał trendy wygląd, na przykład był zdominowany przez bardzo modne turkusy. Nasz plakat dla salonu masażu jest idealnym miejscem dla takiej delikatnej barwy. Grafika daje do zrozumienia, że twoje usługi zapewniają klientom błogi relaks, a pastelowy turkus sugeruje, że będzie bardzo miło, odprężająco.

JAK PRZYKUĆ UWAGĘ DELIKATNOŚCIĄ?

Kiedyś uważano, że pastele nie nadają się do przekazu reklamowego, ponieważ są zbyt rozmyte i nijakie, nie przebijają się z przekazem w kolorowej przestrzeni pełnej różnych szczegółów. To już przeszłość, dziś liczy się gustowny wygląd, zgony z modowymi trendami. A modne są właśnie pastele łączone z czernią i na tym bazuje skuteczność tego plakatu. Na białym tle majaczy miętowa mozaika, a to wszystko razem uwypukla nazwę firmy i ważne informacje dla potencjalnych klientów, skutecznie zapadając w pamięć.

MONOCHROMATYCZNIE I MODNIE

W branży projektowej liczy się design i odwaga w tworzeniu propozycji dla klienta. Warto więc pokazać te cechy od razu, na swoich materiałach własnych reklamowych. To będzie zapowiedź dobrej, kreatywnej współpracy i naprawdę ciekawych propozycji graficznych. Podobnie, jak wygląd właścicielki salonu kosmetycznego czy stan samochodu blacharza, ten plakat będzie dowodem waszego profesjonalizmu, waszą terenową wizytówką. A przy okazji przekaże odpowiednią dawkę informacji i ułatwi kontakt potencjalnym klientom.

BUDOWANIE KOMPLEKSOWE I PROFESJONALNE

Na materiałach reklamowych liczy się układ i proporcja tekstu do grafiki. Tu nic nie powinno dominować, a nasz plakat jest tego najlepszym przykładem. Od góry duża nazwa twojej firmy i kontakt do niej, potem pole na treść, ładnie wyróżnione kolorem. Tu warto wstawić informacje o zakresie usług w pigułce, aby potencjalny klient miał przedsmak współpracy. Na dole zaś grafika, z której aż bije harmonia i profesjonalizm. Widać, że wiecie, jak prowadzić budowę i gwarantujecie solidne wykonanie.

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

PLAKAT Z DRABINĄ W TLE

Branża remontowa zwykle nie zajmuje się modnym designem swoich materiałów reklamowych. W zasadzie często firmy mają jedynie wydrukowane kartki do wyklejania słupów albo proste, zwykłe wizytówki. Nic w tym dziwnego, to zajęci ludzie i nie mają głowy do wymyślania materiałów graficznych, które zareklamują ich usługi. To nasze zadanie, więc mamy dla was ciekawą grafikę na plakat reklamowy. W tle ujęcie wnętrza z rozstawioną drabiną jako sugestia dla konsumenta, a na czerwonym panelu wszystkie potrzebne informacje.

POINFORMUJ, JAK TRAFIĆ W TWOJE RĘCE

Plakat reklamowy dla salonu masażu relaksacyjnego lub leczniczego musi wzbudzać zaufanie. Nikt nie odda się w ręce masażysty, którego nie wydaje się profesjonalny, a przecież taki wizerunek powstaje w głowie konsumenta się już na etapie oglądania materiałów reklamowych. Dlatego nasz plakat jest kwintesencją dobrych emocji. Ciepłe kolory, zdjęcie fachowca przy pracy i garść potrzebnych informacji, to wszystko sprawi, że klient trafi właśnie do ciebie, bo nabierze przekonania o wysokim poziomie usług.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

SIŁA PROSTYCH I KLASYCZNYCH ROZWIĄZAŃ

Projekt tego plakatu jest dowodem na to, że proste formy mogą nadal zaskakiwać i przykuwać uwagę. W tym przypadku cechą dystynktywną jest stosunkowo ciemne, jednobarwne tło w kolorze czerwonego wina oraz jasna, szeroka ramka i grafika przedstawiająca dom. Tekst również, dzięki jasnemu kolorowi, zwraca uwagę.

FANTAZJA I INŻYNIERSKA PRECYZJA

Najbardziej widoczne elementy tego plakatu (nazwa firmy, branża, numer telefonu) ułatwiają szybki kontakt telefoniczny. Grafika przedstawiająca wielokąty budzi skojarzenia z usługami inżynierskimi - zarówno projektowymi (projekty architektoniczne, projekty instalacji), jak i wykonawczymi (firmy budowlane).

KLASYCZNY, ALE WCIĄŻ NIEZBĘDNY

Plakat reklamowy należy do klasycznych nośników reklamy. Jednak, pomimo upływu czasu, nadal jest niezastąpiony. Projekt w szaro-niebieskiej kolorystyce dedykowany jest specjalistom z szeroko rozumianej branży komputerowej. Znakiem rozpoznawczym branży i charakteru świadczonych usług jest ilustracja notebooka, znajdująca się w centralnej części plakatu.

PROSTOTA Z DYNAMICZNYM AKCENTEM

Afisz informacyjny o prostym, komunikatywnym kształcie, stonowanej kolorystyce oraz oryginalnej grafice. Dynamizmu dodaje projektowi układ danych adresowych firmy. Zostały one tak ułożone, aby zmaksymalizować łatwość ich odczytywania i zapamiętywania. Nazwa firmy (nazwisko freelancera) znajdują się w centralnej części druku.

NUMER TELEFONU JEST NAJWAŻNIEJSZY

Plakat reklamowy, który odbiega od tego, co jest powszechnie znane i już się opatrzyło. Prosta forma wyróżnia się rzadko spotykanym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką (lodówka w białym kolorze). Tekst na plakacie ma kolor biały. Projekt przewiduje szczególne wyróżnienie numeru telefonu, dlatego też polecany jest firmom, które stawiają na telefoniczny kontakt z klientem.

ZAWIŚNIE WSZĘDZIE TAM, GDZIE CHCESZ

Biało-niebieski plakat zaprojektowany z myślą o branży RTV i AGD. Nadaje się zarówno do promocji sklepów, jak i firm świadczących usługi w zakresie naprawy i konserwacji urządzeń gospodarstwa domowego oraz odbiorników radiowych i telewizyjnych. Nośnik uniwersalny, łatwy w kolportażu. Może wisieć zarówno w witrynach sklepowych, jak i na ścianach, czy słupach informacyjnych – wszędzie tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci.

NAJWAŻNIEJSZE, TO DOTRZEĆ DO KLIENTA

Projekt plakatu o żółto-białej kolorystyce, z ilustracją biało-niebieskiego tostera. Druk spójny estetycznie z innymi elementami serii. Polecany szczególnie sklepom oferującym sprzęt RTV i AGD oraz serwisom tego typu urządzeń. Ze względu na ciepłe barwy i ładną grafikę nadaje się również do promowania lokali gastronomicznych, które w swoim menu oferują śniadania.

KLASYCZNY I NIEZMIENNIE SKUTECZNY

Prosty, komunikatywny afisz, który może zawisnąć w wybranym przez Państwa miejscu. Zastosowana forma graficzna sprzyja skutecznemu przekazywaniu informacji. Zastosowana grafika (płyta winylowa budząca skojarzenie z patefonem) pozwala klientowi szybko rozpoznać zakres świadczonych usług, a wyróżnione dane adresowe umożliwiają klientowi szybki kontakt z Państwa firmą.

UKOJENIE DLA SKOŁATANYCH NERWÓW

Projekt plakatu, który świetnie nadaje się do promocji wszystkich tych usług, które oferują odpoczynek, kontakt z naturą, spokój, zdrowie oraz swojską, domową atmosferę. W górnej połowie plakatu znajduje się prosty rysunek domku stojącego na zielonej trawce. Za domkiem widać zachodzące słońce. Cały plakat trzymany jest w ciepłej, kojarzonej z naturą kolorystyce (zieleń, brąz, żółty).

SZAROŚCI, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Plakat zaprojektowany z myślą o profesjonalistach, którzy chcą promować oferowane przez siebie usługi, bazując przede wszystkim na swoim know-how. Unikając nieprzydatnej w tym przypadku kakofonii barw, stworzono projekt wyróżniający się dwoma odcieniami szarości i charakterystycznym znakiem graficznym w żółtym kolorze.

Pokaż:
Plakaty oferta

Plakaty Wielkoformatowe Opis produktu

Plakaty zamówione w Netprint.pl wykonujemy w technologii HP-latex. Wysokiej jakości ekologiczny, bezwonny, niezmywalny druk może służyć jako reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Plakaty wykonujemy na wymiar w podstawowej wersji:

STANDARD - Druk w technologii HP-Latex na papierze plakatowym o gramaturze 135 g/m2. Wysokiej jakości druk który z powodzeniem zostanie zauważony przez państwa klientów. Maksymalna szerokość plakatu to 151 cm.