Projektowanie Voucherów online

Podstawowe informacje
Design
Informacje o projekcie
+ Dodaj kolejny plik
Cena netto: 134,95
Cena brutto: 165,99
W następnym kroku zostaniesz poproszony o szczegóły zamówienia
takie jak ilość i parametry wydruku
Część firm ma opracowaną strategię marketingową i kompleksową grafikę reklamową rodem z profesjonalnej agencji. To jednak kosztowna usługa i nie wszystkich przedsiębiorców na nią stać. Z tego powodu niektóre firmy w ogóle zapominają o tym, jak ważna jest graficzna wizualizacja, która ułatwia egzystencję na rynku, a inne próbują stworzyć namiastkę reklamy na własną rękę, w tym wygląd voucherów. Niestety z różnymi efektami. Wiadomo, nie każdy ma dobre oprogramowanie, wiedzę oraz zdolności i wyczucie estetyki, która byłaby jednocześnie elegancka i skuteczna w zakresie zwiększania sprzedaży.
Dla tych z was, którzy z różnych powodów nie mogą mieć ani profesjonalnej ani amatorskiej oprawy graficznej dla swojej firmy, proponujemy ciekawe rozwiązanie pośrednie, które umożliwia zamówienie unikalnych bonów podarunkowych. To opcja, która nie generuje tak dużych kosztów, jak obsługa agencji reklamowej, a daje naprawdę zaskakujące efekty marketingowe. To także funkcjonalność inna niż wybór wyglądu bonów spośród gotowych wzorów. Dajemy wam możliwość zamawiania voucherów z indywidualną grafiką stworzoną przez nas.
Jak to działa? Na naszej stronie skorzystaj z przycisku „zleć wykonanie projektu”. Pojawią się parametry kuponów podarunkowych do wyboru oraz panele opisowe. W nich należy podać swoje preferencje kolorystyczne, ważne informacje, które mają się znaleźć na bonie itd. Przyda się też opis profilu działalności firmy i inne przydatne informacje. Można także podać linki do grafik znalezionych w sieci, które ci się spodobały i pasują do twojej firmy. Na pewno skorzystamy z takiej inspiracji, to da nam obraz twoich preferencji estetycznych. Po ustawieniu parametrów wydruku pojawi się kalkulacja cenowa. Oczywiście, po stworzeniu indywidualnego projektu na zamówienie, przesyłamy go do wglądu i czekamy na akceptację bądź uwagi dotyczące ewentualnych zmian. To ważne, bo w procesie tworzenia idealnego bonu podarunkowego najważniejsza jest współpraca.