Najlepszą reklamą salonu oferującego wszelkie formy manicure będą chyba piękne, zadbane dłonie z perfekcyjnie pomalowanymi paznokciami. Klientki, które dbają o wygląd swoich dłoni na pewno zwrócą uwagę na taką grafikę reklamową i będą chciały osobiście sprawdzić czy za tym kryje się taka właśnie jakość usług.
Działasz w dziedzinie, która bazuje na barwach. To one tworzą piękno, które chcesz podarować swoim klientkom. My wykorzystaliśmy je do stworzenia kapitalnej grafiki reklamowej dla twojego salonu i choć nie ma tu dużo kolorów, to jednak efekt jest duży. W myśl zasady, że im mniej tym lepiej. Całość spina sterylna biel, która zapowiada perfekcyjną obsługę.
Twój zawodowy świat pełen jest kolorów i intensywnych zapachów. I teoretycznie oprawa graficzna twojej firmy powinna również eksplodować żywymi barwami. Taka tendencja jest najczęstsza, ale tym razem chcemy ci podsunąć inny pomysł. To graficzne, ażurowe i monochromatyczne kwiaty. Są sporych rozmiarów, zwracają uwagę i dowodzą twojej orientacji w modowych trendach.
Kiedy reklama dotyczy dziedziny, której przydatności nie trzeba udowadniać, to nie ma konieczności, aby silić się na jakieś wyjątkowe zabiegi graficzne. Tu bardziej istotna będzie informacja, co dana placówka medyczna oferuje. Ważne jednak, aby taką treść ładnie podać i podkreślić. W tym wzorze zastosowaliśmy kolorystykę, która kojarzy się z usługami medycznymi, a symbol stetoskopu automatycznie naprowadza na temat.
Grafika reklamowa reprezentująca firmę zajmującą się obsługą prawną nie musi kusić kolorami i efektownymi detalami. Powinna być za to uporządkowana i wskazywać na profesjonalizm kancelarii lub samego prawnika. Nasza propozycja jest bardzo estetyczna, ale przede wszystkim budzi zaufanie i zapowiada fachową obsługę.
Reklamy branży zajmującej się obrotem nieruchomościami zwykle opierają się na grafikach przedstawiających budynki. My także poszliśmy tą drogą, jednakże przyjęliśmy koncepcję zdecydowanie nowoczesną i niebanalną, a przez to przykuwającą mocno uwagę. Postawiliśmy na modne stalowe szarości i minimalistyczne, asymetryczne ujęcie szklanych biurowców.
W większości przypadków tworzymy reklamę pokazując efekty waszej pracy, co ma na celu oczywiście przyciągać klientów. Czasami jednak cofamy zegar i w naszych propozycjach wskazujemy na problem, który wymaga rozwiązania. W przypadku twojej działalności to bardzo celny zabieg, ponieważ sugeruje nadzieję na usunięcie problemu.
To cecha charakterystyczna obecnie panującej mody w zakresie grafiki reklamowej. Wystarczy niewiele detali, ale za to dobrze dobranych i już wiadomo z daleka, jaki temat jest promowany. My ograniczyliśmy się do białego tła i soczystej trawy, a powstała z tego bardzo ciekawa, energetyczna i efektowna grafika reklamowa dla twojej firmy.
Szeroko pojęta dziedzina obejmująca nieruchomości, która zaczyna się na biurach projektowych, a kończy na sprzedaży gotowych już obiektów, to branża, która musi mocno iść pod rękę z nowoczesnymi trendami modowymi, a często wręcz je kreować. Nasza ultra nowoczesna i monograficzna grafika reklamowa doskonale się wpisuje w ten klimat.
Ty wykorzystujesz przyciąganie ładunków w elektryce, a my skorzystaliśmy z potencjału przyciągania, jakie mają elektryczne symbole. Tak powstała grafika reklamowa, która dla wszystkich jest czytelna od pierwszego spojrzenia. Jest też łatwa do zapamiętania choć może nie obfituje w ozdobne detale.