Choć zwykły beton dla branży remontowej to nic przecież nowego to jednak teraz nabrał nowego wydźwięku. Dziś to nie tylko robocza baza pod kolory, sam w sobie jest trendy dekoracją. Wykorzystaliśmy ten atut i stworzyliśmy ciekawą grafikę reklamową dla firm remontowych, właśnie na bazie surowego betonu.
To kolejna nasza propozycja graficzna dla wszelkich kancelarii adwokackich, radcowskich czy instytucji wymiaru sprawiedliwości. Chcieliśmy stworzyć reklamę, która po prostu budzi szacunek i zaufanie. Wygląda nieco surowo i urzędowo, ale za to wpisuje się charakterystykę pracy prawników i podkreśla klimat, który temu towarzyszy.
Najczęściej w skutecznej reklamie stosuje się sugestywne grafiki, które nasuwają automatyczne skojarzenia. Wykorzystaliśmy tą technikę, aby szablon wywołał określone reakcje. Czerwone detale sygnalizują palący problem, a reklama sugeruje istnienie szybkiego rozwiązania, które sprawnie i szybko usuwa dręczący ból.
Prowadzisz firmę, która zajmuje się finansami innych podmiotów? To bardzo odpowiedzialne zadanie i wyzwanie. Najważniejsze są kompetencje i niezwykle sumienne podejście do pracy, więc twoja reklama powinna zapowiadać totalny profesjonalizm. Ta propozycja graficzna wpisuje się idealnie w taką konwencję.
Kiedy wszystkie reklamy danej branży stają się do siebie podobnie, trzeba wspiąć się na wyżyny kreatywności i wymyślić grafikę zupełnie inną. Tak też zrobiliśmy, bo chcemy oferować naszym klientom same skuteczne i ciekawe wzory. Zobaczcie co z tego wyszło, nam wydaje się, że to bardzo fajna reklama dla firmy remontowej.
W tej branży reklama musi być nastawiona na obietnicę pięknego wyglądu. Każdy klient oczekuje poprawy kondycji cery, włosów czy paznokci i jest skłonny za to zapłacić, jeśli go odpowiednio do tego przekonamy. Oczywiście, kolejne wizyty będą już efektem zadowolenia z wcześniej wykonanej usługi, ale nowego klienta trzeba zachęcić.
Wiemy, że współczesny konsument jest bardzo wymagający. Szukając usług lub produktów zwraca uwagę już nie tylko na ceny, ważna jest też jakość oraz ogólne wrażenie, jakie wywołuje potencjalny sprzedawca. A owe wrażenie powstaje na etapie tworzenia reklamy, więc mamy dla was efektowną grafikę, która przyciąga klientów.
Jeśli zajmujesz się remontami, a w tym oczywiście wykończeniami, to z pewnością kolory grają w twojej pracy ważną rolę. Wiesz jak stosować kolory, co jest obecnie modne i jesteś w stanie doradzić klientowi ładne rozwiązania kolorystyczne. Zobrazowaliśmy to za pomocą ciekawej grafiki, którą tutaj prezentujemy.
Grafiki z kolorowymi motywami kwiatowymi zawsze wywołują uśmiech na twarzy i dodają energii. Ten automatycznie pozytywny przekaz warto wykorzystać do reklamowania wszelkich usług związanych z kwiatami. Dla kwiaciarni, firm zajmujących się urządzaniem ogrodów albo kwiecistą oprawą imprez to doskonała promocja.
Kiedy ktoś szuka usługi rehabilitacyjnej, bo tego wymagają jakieś zdrowotne dolegliwości, ma nadzieję, że trafi w dobre ręce. Jeśli po raz pierwszy szuka takiej usługi w swojej okolicy, powinien trafić na twoją reklamę. Jaka powinna być? Powinna być obietnicą profesjonalnej obsługi i poprawy zdrowia.