Oprawa graficzna waszych usług powinna być konkretna, podobnie jak branża, w której działacie. Powinna sugerować, że do kolejnych prac remontowych na zlecenie zawsze jesteście gotowi. Przyrządy uporządkowane i naszykowane, co budzi zaufanie. A szare tło to dowód na to, że znacie się na wnętrzarskich trendach i zawsze dobrze doradzicie.
Od wielu lat branża usług remontowych sukcesywnie ulega stopniowemu zagęszczeniu, dlatego coraz bardziej potrzebna staje się reklama, która pozwoli się skutecznie wyróżniać na tle tego tłumu. Zastanawialiśmy się jak stworzyć taką reklamę i udało się. Po prostu użyliśmy ostrzegawczego żółtego i pomarańczowego, który kojarz się z branżą budowlaną i remontową.
Usługi spawalnicze to ważna branża, bo bez niej nie powstawałyby pojazdy, maszyny, mała architektura, a nawet całe budynki. To także profesja, na którą spada bardzo duża odpowiedzialność za bezpieczeństwo wielu obiektów. Dlatego tak ważne jest zbudowanie wizerunku budującego zaufanie kontrahentów, a nasz projekt graficzny daje właśnie taki efekt.
Rozsypane narzędzia i akcesoria techniczne to jedynie pozorny chaos. Widać od razu, że tzw. „złota rączka” wie do czego służy każdy z tych przedmiotów i jest przygotowany na wszystkie techniczne problemy, którym trzeba zaradzić. Ciemne tło dodaje tu pazura i jednocześnie świetnie nadaje profesjonalny wydźwięk całej grafice.
Specjaliści od dachów pełnią w branży budowlanej kluczową rolę. Bez ich umiejętności i wiedzy nie obędzie się żadna budowa, dlatego ten fach budzi wielki respekt. Nasza propozycja graficzna wykorzystuje ten atut i skutecznie podkreśla profesjonalny wizerunek firmy. Widok fachowca w akcji buduje zaufanie, a kolory dają nadzieję na rzetelnie wykonaną pracę.
Tak właśnie buduje się wizerunek profesjonalnej, poważnej firmy budowlanej. Korzysta się z dobrodziejstwa dobrze skrojonej grafiki reklamowej na miarę naszych dynamicznych i wymagających czasów. Modne połączenie kolorystyczne, które jednocześnie wywołuje odpowiednie skojarzenia i widok przedmiotów z branży to klucz do sukcesu tego przekazu.
Barwy mają niezwykłą siłę, którą w zasadzie stworzyliśmy sami ludzie. Przypisujemy im określone znaczenie, mamy na ich widok konkretne odczucia, grupujemy je według zastosowań itd. Tworząc grafiki reklamowe skwapliwie korzystamy z tych okoliczności i dzięki temu powstają bardzo sugestywne wzory. Dla usług medycznych mamy więc wariant, który od razu kojarzy się z ulgą w bólu i poprawią zdrowia.
Wszelkie materiały reklamowe, które dotyczą usług upiększających, rządzą się swoimi prawami. To rynek, którego klientami są głównie panie, a więc i oczekiwania względem estetyki są dość wyśrubowane. Stworzyliśmy wzór graficzny, którego nie powstydzi się żaden wizażysta. Jest blask, jest styl glamour i jest modnie.
Dobra reklama musi wpadać w oko, żeby nie została od razu zapomniana i nie zginęła w tłumie innych przekazów. Ale powinna również prezentować estetykę zgodną z najnowszymi trendami w modzie, szczególnie w branżach takich, jak wasza. Stworzyliśmy więc grafikę, która jest mocno osadzona w modnym klimacie i z pewnością zachęca do współpracy.
Tak to już jest, że jedne branże potrzebują reklamy o jasnej, sterylnej kolorystyce, a inne poruszają się w zupełnie innej estetyce. Nasz efektowna grafika nie będzie pasowała do gabinetu dentystycznego, ale już np. do lokalu nocnego, branży estradowej, pracowni sukien wieczorowych czy firmy eventowej jak najbardziej.