Wyniki wyszukiwania - Złocone

Pokaż:

REKLAMA MINIMALISTYCZNA, ALE EFEKTOWNA

Mniej znaczy więcej, to zasada, która często sprawdza się także w zakresie tworzenia grafiki reklamowej. Tym bardziej, że od ładnych paru lat modny jest minimalizm, a sami konsumenci nie lubią być atakowani nadmierną ilością bodźców. Dlatego część z naszych propozycji to takie uniwersalne grafiki z małą ilością zdobień i dużym polem tekstowym. Tutaj mamy dla was głęboką, ciemną zieleń i motyw geometryczny złożony z cienkich, złotych linii. Jest uniwersalnie, ale także elegancko i prestiżowo. Takie wizytówki wręczysz z dużą przyjemnością.

SPOSÓB NA PRESTIŻOWY WIZERUNEK FIRMY

Budowanie prestiżowego wizerunku firmy to skomplikowany proces, który odbywa się na wielu płaszczyznach. My możemy ułatwić ci to zadanie w obszarze reklamy, np. za pomocą tej efektownej grafiki na wizytówki. Czarne tło i złote detale tworzą elegancką i efektowną reklamę o mocno prestiżowym charakterze. Odbiorca wizytówki z pewnością od razu będzie postrzegał twoją firmę i jej ofertę właśnie w ten sposób. To zapowiedź wysokiej jakości produktu albo usługi oraz obsługi na wysokim poziomie. Wstaw swoje logo lub nazwę, podaj dane kontaktowe i np. motto firmy, a potem wręczaj wizytówki z dumą.

WYTWORNA ZAPOWIEDŹ WYSOKIEJ JAKOŚCI

Wszędzie tam, gdzie nie ma wyraźnych detali przewodnich, które określają rodzaj działalności, można zastosować na wizytówkach grafiki uniwersalne i również osiągać dobre efekty. Tu prezentujemy wzór minimalistyczny, ale jednocześnie wytworny, efektowny i sugerujący ofertę z górnej półki. Dzięki takiej wizytówce łatwo zbudujesz wizerunek firmy prestiżowej i zainteresujesz większą rzeszę klientów oraz kontrahentów. Przecież złoty pył na czarnym tle ewidentnie symbolizuje luksus i wysoką jakość, a to zawsze budzi zainteresowanie.

WYTWORNA UNIWERSALNOŚĆ

Poza grafikami reklamowymi na wizytówki, które są mocno zdefiniowane pod kątem branży, mamy dla was także dużą grupę wzorów uniwersalnych. W tym przypadku prezentujemy wizytówkę niezwykłą. Jest bardzo elegancka i wytworna, to z pewnością reklama, która zdecydowanie podniesie prestiż firmy i mocno wpłynie na wizerunek przyciągający głównie damską część klienteli. Złote zdobienia osadzone na czerni bardzo mocno przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Na ciemnym tle można także bardzo efektownie wyeksponować nazwę swojej firmy.

PODNOSIMY PRESTIŻ GABINETU

Gabinet stomatologiczny albo nawet centrum dentystyczne to przede wszystkim placówka medyczna, w której każdy obolały pacjent szuka pomocy. Przeważnie to wystarczy, ale jeśli chcesz zbudować bardziej prestiżowy wizerunek swojego biznesu, musisz zadbać o odpowiednio efektowaną oprawę graficzną. Z naszym szablonem na wizytówki to proste, ponieważ dzięki złoceniom i elegancji, która rzuca się w oczy, szybko zrobisz lepsze wrażenie na swoich pacjentach i kontrahentach. Będą wytworne i prestiżowe, ale w bardzo wyważony sposób.

UNIWERSALNOŚĆ PEŁNA WYTWORNOŚCI

Jest wiele rodzajów działalności, które choć przydatne i dochodowe, nie mają żadnych wyjątkowych cech, które można wykorzystać podczas tworzenia reklamy. To jednak nie problem, dla takich firm tworzymy efektowne grafiki uniwersalne. Tu przedstawiamy propozycję w bardzo wytwornym, prestiżowym stylu, która może promować np. kancelarię prawną, agencję projektową albo doradztwo handlowe itp. Doskonale pasje do usług opartych na wiedzy i profesjonalizmie, na stabilnym i rzetelnym działaniu. Wzbudza zaufanie i zachęca do kontaktu.

PRESTIŻOWA WIZYTÓWKA IMIENNA

Często poszukujecie wzorów uniwersalnych, które nadają się na wizytówki osobiste. Mamy spory wybór takich szablonów, a tu przedstawiamy wizytówkę w stylu bardzo eleganckim i dość wytwornym. Marmurowe tło i dyskretny, złoty detal to zestawienie graficzne, które nadaje całości prestiżowego charakteru. Jeśli właśnie w ten sposób chcesz wypromować swoją osobę lub twoje działania obracają się w tematach wymagających eleganckiej oprawy, ta grafika z pewnością spełni twoje oczekiwania. Wystarczy dobrać odpowiedni krój czcionki wpisując swoje dane kontaktowe.

ŚWIETNA WIZYTÓWKA DLA BRANŻY BEAUTY

Jeśli działasz w tej branży, wiesz doskonale jak bardzo liczą się tu kwestie estetyczne. Klientki zwracają baczną uwagę na każdy detal i nic im nie umknie, także wygląd firmowych wizytówek. I słusznie, bo dbałość o tak małe detale to oznaka twojego profesjonalizmu. Nasza grafika z pewnością pozytywnie przejdzie każdą wnikliwą ocenę i przyciągnie nowe klientki do twojego salonu, a dotychczasowe utwierdzi w przekonaniu, że dobrze wybrały i nie muszą nic zmieniać. Zainwestuj w efektowne wizytówki glamour, a efekty będą spektakularne.

PRESTIŻOWY WIZERUNEK GODNY KANCELARII

Kancelaria prawnicza to miejsce, które powinno budzić szacunek i zaufanie, ponieważ tylko wtedy klienci bez obaw opowiadają o życiowych perturbacjach i oddają takie sprawy w ręce fachowców. Ważny jest także prestiżowy wizerunek, to bowiem sprawia, że chętniej powierzają np. sprawy majątkowe. Nasza grafika ma w sobie wszystko, czego potrzeba, by sugestywnie polecać waszą kancelarię. A głęboka zieleń daje nadzieję na pozytywne rozstrzygnięcia.

ZAPRASZAMY DO PSIEGO SPA

Posiadanie psiaka łączy się z dbałością o jego dobre życie, w tym także dobrą kondycję skóry i sierści. Natomiast ty posiadasz wiedzę i umiejętności, aby każdy pupil miał zadbany wygląd. Czas, aby twoja działalność była także promowana w odpowiedni sposób, a nasze wizytówki to najprostszy sposób, aby to osiągnąć. Wygląd tej grafiki sprawi, że szybko zbudujesz wizerunek profesjonalnego i prestiżowego salonu piękności dla psów.

WYTWORNA OPRAWA DLA TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI

To jedna z naszych propozycji uniwersalnych, tym razem o bardzo eleganckim i wytwornym charakterze. Sprawdzi się tam, gdzie klienci oczekują odrobiny luksusu, przepychu, a przede wszystkim produktów i usług z wyższej półki. Złote zdobienia pięknie kontrastują z czernią i są doskonałym tłem na eleganckie podanie danych kontaktowych. Z taką wizytówką szybko zbudujesz imponujący wizerunek swojej firmy, ale też rozbudzisz oczekiwania klientów.

WIZYTÓWKA W STYLU GLAMOUR

Wizytówka ma rolę informacyjną, ale jednocześnie to najmniejsza forma reklamy. Ten mały karnecik ma sporą moc, która może skutecznie przyciągać nowych klientów, przypominać o was stałej klienteli oraz budować określony wizerunek firmy. Przykład? Proszę bardzo, nasza czarno – złota grafika dla salonu lub studia wizażu. Prosta, czytelna, a jednocześnie bardzo elegancka. Sprawia wrażenie luksusowej i klientka właśnie takie wyobrażenie będzie miała o twoim salonie. Trzeba jedynie zadbać, aby potem to wyobrażenie potwierdziło się w rzeczywistości.

MALOWANIE PASTELAMI

Klientki, które zdecydują się na wykonanie makijażu lub inne zabiegi upiększające w twoim salonie, zawsze będą oczekiwały po prostu pięknego wyglądu. Kiedy więc planujesz zakup nowych firmowych wizytówek, skup się na tym, aby były zapowiedzią właśnie takich efektów. Proponujemy ci grafikę, którą zdobi wizerunek kobiety, wykonany z użyciem złocenia, a wykończony akwarelami. Całość bardzo eteryczna, nieco romantyczna i bardzo zachęcająca. Taka wizytówka z pewnością zwróci uwagę i zyska sympatię najbardziej wymagających klientek.

WIDAĆ, ŻE PODĄŻASZ ZA MODĄ

W przypadku stylisty najważniejsze jest stałe podążanie za modą. Żeby móc doradzać klientom w kwestiach wizerunkowych, należy śledzić najnowsze trendy. Trzeba również z dużą starannością dobierać wszystkie elementy, które budują wizerunek firmy. To między innymi materiały reklamowe, w tym również wizytówka. Muszą prezentować się efektownie, ale również modnie. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną. To szablon graficzny w modnych pastelach, nieco artystyczny, a przez to niebanalny. Do tego dodaliśmy złocenia, które świetnie podkręcają cały efekt.

ZACHĘCAMY STYLOWO I WYTWORNIE

Zabiegi w spa to usługi, które można wrzucić do kategorii usług luksusowych. Umówmy się, że większa część klientek trafia do spa niezwykle rzadko. To wymaga wolnego czasu i wydania niemałych pieniędzy. Jeśli więc już klientka zdecyduje się na taki wydatek i zechce oddać się zabiegom w spa, będzie oczekiwać najwyższej jakości. Żeby zapewnić o takim właśnie poziomie usług i zachęcić nowe klientki, warto zacząć do wyglądu samej wizytówki. Nasza propozycja to czarne tło ze złoconymi ornamentami i innymi detalami. Ma bardzo luksusowy charakter.

ORIENTALNE ZAPROSZENIE DO RAJU

Prezentujemy wam wzór wizytówki, który zachwyci wszystkie potencjalne klientki i sprawi, że zapragną sprawdzić osobiście moc zabiegów, które oferujecie. Połączenie różu, bieli sprawia, że grafika jest bardzo kobieca i modna, a złote elementy wnoszą tu powiew luksusu i pięknie podkreślają tło. Tak pięknie podana nazwa i dane kontaktowe to zarówno zachęta do odwiedzenia salonu, jak i gwarancja wysokiego poziomu świadczonych tam usług i ważny element budowania dobrego wizerunku firmy. Czego można więcej chcieć od reklamowej wizytówki?

MODNA KOLORYSTYKA I STYL

Salon kosmetyczny to miejsce, gdzie klientki przychodzą poprawiać swoją urodę. Oczekują więc profesjonalnej obsługi i znajomości najnowszych trendów w modzie, bowiem każde paznokcie czy makijaż muszą być z nimi zgodne. Jeśli więc chcesz przekonać klientki do swojego salonu, musisz zadbać o bieżącą wiedzę o modzie i przekonać panie, że ją posiadasz. Do tego zdecydowanie przyda się wizytówka z grafiką w modnej kolorystyce, taka jak ta. Wzór, który wam prezentujemy ozdobiliśmy dodatkowo złoceniem, które dodaje mu szyku i wytwornego stylu.

ZACHĘCAMY KLIENTKI PASTELAMI

Nie od dziś wiadomo, że dziewczyny kochają złoto. Dlatego też warto postawić na złocenia w przypadku reklamowania usług, które są skierowane głównie do nich. Tu prezentujemy grafikę, która z pewnością zachwyci panie i zachęci je do skorzystania z usług, jakie oferuje twój salon. Na białym tle mieni się pięknie ciekawa grafika, cała wykonana w kolorze złotym. Umieściliśmy tutaj również specjalny złoty pasek, na którym zostanie efektownie wyeksponowana nazwa twojego salonu. Całość ładnie równoważy biel. To wizytówka, która na pewno przyciągnie nowe klientki

W REKLAMIE LICZY SIĘ BLASK

Jeśli się tak gruntownie zastanowić to w reklamie najważniejsze jest jej siła przyciągania. A jak tworzy się przyciąganie w reklamie? Konieczny jest jakiś wpadający w oko detal, który po pierwsze zostaje w głowie konsumenta, po drugie stworzy tam odpowiedni wizerunek twojej firmy. Nasza grafika zawiera taki kluczowy element. To złocenia na czarnym tle. Złote linie mają dynamiczny charakter, co nadaje ton całości. Czarne tło i pikowany detal podkręcają efekt i taka grafika na pewno przyciągnie klientów, ponieważ robi duże wrażenie.

ZŁOTO KOCHA MIESZKAĆ W HOTELACH

Choć na rynku pojawia się coraz więcej nowoczesnych hoteli w zupełnie minimalistycznym stylu, to jednak wciąż w przewadze jest klasyczny wystrój. W ten styl na stałe wpisane było zawsze złoto w postaci dodatków, wyposażenia czy elementów architektury. Dlatego, nawet jeśli zarządzasz niewielkim butikowym i nowoczesnym hotelikiem, wybierając wzór wizytówki możesz postawić na złoto. Ono zawsze będzie obietnicą wysokiej jakości usług, więc potencjalny klient chętniej zdecyduje się na przenocowanie lub zorganizowanie u was konferencji.

ODROBINA ZŁOTEGO LUKSUSU

Oferujesz swoim klientom możliwość wypożyczania pojazdów i chcesz zamówić wizytówki, które będziesz mógł wręczać przy każdej nadarzającej się sposobności. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną, która wpadnie każdemu w oko i zostanie w pamięci. To ważne, aby każdy konsument zapamiętał właśnie waszą wypożyczalnię. Kiedy grafika zapadnie w pamięć, zawsze sięgnie po tą wizytówkę i zadzwoni, aby zamówić pojazd u was, nie u konkurencji. Czerwone, mocne detale bardzo przykuwają uwagę, a złocenia sprawiają, że grafika jest bardzo efektowna.

GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Jeśli szukasz pomysłu na reklamę swojego sklepu z butami albo małej firmy rzemieślniczej, która zajmuje się produkcją obuwia, mamy dla ciebie ciekawy projekt graficzny na wizytówkę. To zwykle pierwsza forma reklamy, w którą inwestujecie na wstępie, więc warto, żeby od samego początku była efektowna i skuteczna. Nasza propozycja to połączenie bieli z klasycznym brązem, który najmocniej kojarzy się ze skórzanym, porządnym obuwiem. Od razu buduje się branżowy klimat. Do tego złocone kontury buta z wysoką cholewką, jako oznaka jakości i klasy.

ZŁOTA REKLAMA DLA JUBILERA

Kiedy projektowaliśmy grafiki ze złoceniami na firmowe wizytówki, jednym ze wzorów, który koniecznie musiał się tu znaleźć był projekt dla jubilera. To przecież tutaj można znaleźć największe nagromadzenie złotych precjozów, więc i złoty kolor na materiałach reklamowych jest wręcz konieczny. Postawiliśmy tym razem na pastelowe i białe tło, oraz delikatne złote detale w postaci łańcuszków. Pięknie połyskują, przyciągają wzrok, a jednocześnie są na tyle dyskretne, że nie zakłócają przekazu informacyjnego na wizytówce.

KLASYKA, ALE CAŁA W ZŁOCIE

Postawiliśmy na klasykę i bardzo prostą symbolikę. Połączenie brązu z bielą jest obecnie bardzo modne, a jednocześnie eleganckie. To, czy wzór pasuje do muzyki, którą gracie, musicie ocenić sami. My wiemy, że ta wizytówka jest bardzo dobrze postrzegana i popularna. Duże wrażenie robi przede wszystkim fakt, że detal dekoracyjny wykonany jest z użyciem złocenia. To dodaje grafice elegancji i prestiżu, co w przypadku zespołu muzycznego jest nieocenioną korzyścią. Dla potencjalnych klientów to znak, że mogą liczyć na świetną jakość.

Pokaż: