Opis Ulotki
„Cudze chwalimy, swego nie znamy” - jak często to przysłowie przewija się przez Nasze uszy. Niejednokrotnie nie dostrzegamy zalet firm z lokalnych rynków, szukamy czegoś, co może ją wypełnić. Niepotrzebnie. Z wielu usług nie korzystamy, gdyż nie wiemy nawet o ich istnieniu – czas więc to zmienić. Idealnym sposobem na rozpowszechnienie swojej działalności jest ulotka. Połączenie reklamy z odpowiednią grafiką postawi Cię w doskonałym świetle. Niech to, co się dzieje wokół Ciebie przynosi same zyski – nie walcz z konkurencją na siłę. Zajmujesz się florystyką, prowadzisz zakład usługowy, dystrybuujesz regionalne przysmaki, a może jesteś krawcową? Spróbuj wyprzeć bądź wyprzedzić rywali w unikalny sposób. Budując PR stawiasz na siebie i firmę. Dobry krok – tak trzymać!
Dla kogo:
Krawcowa, projektant, architekt