Ulotki - Motywy

Uniwersalny sposób na przedstawienie swojej firmy to klucz do sukcesu. Niech ulotka wyróżniająca to, co robisz będzie przepustką do świata biznesu!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Każda chwila spędzona w Twoim biurze stwarza możliwość powiadomienia świata o istnieniu najlepszego szefa, najwspanialszej firmy i najodpowiedniejszego zleceniobiorcy. To, co kryje się za murami może w końcu ujrzeć światło dzienne. Pokaż, że warto posiadać fach w ręku i zdolności interpersonalne. To kooperowanie z drugim człowiekiem może pomóc łączyć fakty, tworzyć zespół i osiągać wspólne sukcesy. Jeśli marzysz o sławie i Klientach, zadbaj o swój PR. Co powiesz na reklamę? Odpowiednie środki przekazu pomogą dotrzeć do potencjalnych odbiorców i osiągać zawodowe sukcesy. Ulotki znajdujące się w Naszej ofercie to wyselekcjonowane produkty z najwyższej pułki. W swoim zawodzie i wykonywanym fachu można się zakochać. Czas, aby to, co wypełnia Twoje życie stało się też częścią życia innych osób. Powiedz światu: „Tu jestem!” i daj możliwość korzystania z profesjonalnych usług odpowiedniej osoby na właściwym miejscu. To Twoja przepustka do świata biznesu – czas poszukać odpowiedniego i pasującego klucza.
Czytaj więcej
Pokaż:

KWIATOWE WIADOMOŚCI

Białe tło i obecność ażurowych, czarnych kwiatów to z jednej strony klasyka, a z drugiej mimo wszystko dość oryginalny sposób reklamowania usług florystycznych. Pionowa ulotka daje możliwość umieszczenia dekoru na górze albo na dole, a to z kolei pozwala na zyskanie dużej ilości miejsca na informacje o firmie, lokalizacji oraz ofercie. Grafika jest monochromatyczna, a kwiaty, choć dużych rozmiarów, nie dominują całości. To także wzór, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy modowe, co z pewnością zachwyci wiele klientek.

CIEKAWA ASYMETRIA

Pozioma ulotka pozwala na inne, ciekawsze rozmieszczenie detali graficznych, które tworzą wzór. Dzięki tym możliwościom można w asymetryczny sposób ulokować ozdobny motyw kwiatowy. Dekoracyjny panel w pozycji bocznej jest bardziej widoczny i atrakcyjniejszy dla oczu, a pozostała przestrzeń to po prostu sporych rozmiarów pole tekstowe. Tu wygodnie umieścisz nazwę swojego sklepu czy firmy, swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Po drugiej stronie możesz opisać ofertę albo wpisać hasło zachęcające do współpracy lub zakupów.

INFORMACJE W KWIATACH

Działając w branży florystycznej masz od razu pewien ważny atut w ręku. Możesz podać wszelkie informacje marketingowe w bardzo atrakcyjny sposób, bo nie ma chyba lepszego towarzystwa dla suchych danych kontaktowych niż otoczenie pięknych kwiatów. Ich obecność sprawia, że przekaz staje się ciekawszy i bardzo atrakcyjny dla oka, a tym samych zachęca do zapoznania się z informacjami i do skorzystania z twojej oferty. dlatego też można na chwilę zrezygnować z kolorów i postawić na modny minimalizm, który przyciągnie klientów.

ENERGETYCZNA MOC ZIELENI

Natura ma silne, pozytywne działanie na ludzkie zmysły, to powszechnie wiadomo. Dlatego więc warto często korzystać z tego potencjału, również w zakresie reklamy. Mamy dla ciebie ciekawą ulotkę w formacie DL, która sprawi, że konsumenci z zaciekawieniem zapoznają się z treścią twojej oferty. Patrzenie na nią sprawi każdemu przyjemność, dzięki czemu wzrastają szanse, że nie wyląduje od razu w koszu, a to na początek spory sukces. Zwiększa twoje szanse na przebicie się do świadomości potencjalnego klienta.

DOSKONAŁE PROPORCJE I ŚWIETNE EFEKTY

Dla tych, którym do gustu przypada forma ulotek podobna do stylu, jaki prezentują wizytówki, stworzyliśmy ten poziomy format. Nasza propozycja graficzna prezentuje się na nim bardzo efektownie. Duża ilość białego tła pozwala na kapitalne, czytelne i wyraźne wyeksponowanie treści oraz nazwy firmy. Natomiast zieleń liści, które zdobią ulotkę nadaje całości świeżości i dynamiki, za którą odpowiada nieregularność i asymetria wzoru. Jeśli masz nowoczesne podejście do promowania swoich usług bądź towarów, nasz roślinny szablon będzie dobrym wyborem.

JAK DOBRZE PODAĆ INFORMACJE?

Nikt nie lubi czytać nudnej, jednolitej treści, zwłaszcza kiedy nie jest to ciekawa powieść. Dlatego też, jeśli chcesz trafi celnie do odbiorcy ze swoim reklamowym przekazem, musisz zadbać o atrakcyjną oprawę graficzną dla tej treści. Wyręczyliśmy cię tworząc dla ciebie grafikę pełną ożywczej energii i przyciągającą wzrok piękna zielenią i białym tłem. Jeśli ten wzór nie jest w sprzeczności z charakterem profilu twojej firmy to sprawdź jak zadziała moc informacji podanych w takim towarzystwie. Może się okazać, że to rozwiązanie idealne dla ciebie.

CIEKAWY FORMAT ELEGANCJI

Wydłużony kształt ulotki DL wymusza praktycznie przy każdej grafice pewne zmiany w proporcjach, co często nadaje im ciekawego wyglądu. W tej propozycji zmianie uległ stosunek bieli do czerni, przy czym zdecydowanie czarny wygrał całą rozgrywkę. To sprawiło, że powstało duże, ciemne pole tekstowe, które stanowi dobre tło dla treści oraz złotych detali, a przy okazji nadaje całości swoistego eleganckiego pazura. To bardzo lubiany format ulotki, pewnie dlatego, że zajmuje stosunkowo mało miejsca, a przy okazji każdy przekaz wygląda na nim jakoś nowocześniej.

ULOTKA, KTÓRA WSZĘDZIE PASUJE

Tworząc dla was grafiki reklamowe, zastanawiamy się zawsze gdzie zostaną użyte, dzięki czemu nasze wzory są dość uniwersalne w odbiorze. Ta propozycja ulotki daje wam wiele możliwości dzięki temu, że ma bardzo poręczne wymiary i wygląd, który wpasuje się w każdy wystrój wnętrza. Dlaczego tą właśnie cechę wymieniamy jako atut? Dlatego, że często zostawiacie swoje ulotki w zaprzyjaźnionych sklepach, punktach usługowych czy lokalach gastronomicznych i tam powinny przykuwać uwagę, ale też nie straszyć. Nasza grafika jest modna i efektowna, ale też gustowna, więc spełnia to kryterium.

DOBRE PROPORCJE I EFEKTOWNY WYGLĄD

Jeśli poszukujesz dobrej reklamy np. dla swojego nowego salonu kosmetycznego albo studia makijażu, nasza ulotka powinna przykuć twoją uwagę. Dlaczego? Ponieważ ma wszystko, czego potrzebujesz. Ma modny wygląd, co doceni każda klientka, bo opiera się na stylu glamour, który kochają wszystkie panie. Pomimo efektownych detali dekoracyjnych ma także pole tekstowe solidnych wymiarów, na którym zmieścisz nazwę salonu i dane kontaktowe, ale także zakres usług albo kilka słów o promocjach. To graficzna harmonia między wyglądem, a kwestiami praktycznymi.

TAKA ULOTKA PRZYCIĄGA WZROK

Większość materiałów reklamowych opiera się na detalach i symbolach graficznych, które od razu wskazują na temat, w obrębie którego działa reklamowana firma. Ale nie każde działanie cechują takie elementy graficzne i wtedy warto wykorzystać wzór taki jak ten. Niby nie jest mocno sugestywna, ale za to bardzo wyrazista, zauważalna i wpadająca w pamięć. Każdy zerknie na taką ulotkę, bo po prostu zachwyca swoim dizajnem. A kiedy już zerknie to przeczyta informacje i dowie się, jaki towar, usługa lub firma jest właśnie reklamowana. Czy nie o to właśnie chodzi?

DUŻO MIEJSCA NA INFORMACJE

Każda ulotka reklamowa ma dwa najważniejsze zadania. Po pierwsze ma przykuwać wzrok, zapadać w pamięć każdemu odbiorcy i wywoływać określone skojarzenia, które mają działanie marketingowe i w przyszłości wpłyną na decyzje zakupowe konsumenta. Nasza propozycja graficzna doskonale spełnia tą rolę, pomimo że ma charakter uniwersalny i nie powołuje się na żadną konkretną symbolikę. To jednak nie koniec zadań, bo ulotka musi także wyraźnie nakierować odbiorcę na dane firmy, aby ułatwić kontakt. Duże pole tekstowe umożliwia podanie tych informacji w bardzo czytelny sposób.

MONOCHROMATYCZNIE I STYLOWO

Staramy się dostarczać wam coraz to nowe wzory, które będą się mocno wpisywały w najnowsze trendy estetyczne. Stąd też nasza monochromatyczna grafika, ozdobiona regularnymi, efektownymi szlaczkami. Ma charakter odrobinę etniczny, dlatego też może się mocno kojarzyć ze wszelką działalnością promującą np. lokalne produkty, sztukę albo zwyczaje. To po prostu kreatywna grafika reklamowa, która sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawia się twórczy klimat. I skutecznie łączy tradycję z nowoczesnym stylem i wyrazistym dizajnem.

UNIWERSALNIE I Z KLASĄ

Są obszary działalności, od których wymaga się pewnego rodzaju wysmakowanego stylu i gustu, ale także eleganckiego minimalizmu. Dotyczy to zarówno siedziby, wyglądu obsługi, jak i materiałów reklamowych. Dla takich firm przygotowaliśmy szablon na ulotkę w pionowym formacie DL. Pozostawiliśmy bardzo dużo miejsca na dane kontaktowe oraz krótki przewodnik po waszej ofercie, a całość ładnie podkreśliliśmy stylowym, eleganckim detalem graficznym w modnej kolorystyce. Dobór kolorów sprawia, że ulotka może pasować do wielu branż.

SKUTECZNIE I NA TEMAT

Do reklamowania swojej działalności trzeba podchodzić indywidualnie i z wyczuciem. W większości przypadków należy przyciągać wzrok konsumentów wyrazistymi detalami, żeby wybić się na tle konkurencji, ale ta metoda czasami bywa niewłaściwa. Często rodzaj działalności narzuca jednak umiar w takim przekazie i wtedy sprawdzi się ulotka ubrana w naszą uniwersalną propozycję. Nie skupia uwagi na detalach graficznych, a jedynie kusi wysmakowanymi panelami w modnych barwach. A najważniejsza będzie tu umiejętnie podana treść.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Nie wszystkie firmy potrzebują reklam wskazujących na konkretną branżę, często charakter działania jest zbyt szeroki, żeby go tak konkretnie określać. Wtedy poszukujecie reklamowych szablonów uniwersalnych, których w naszej ofercie można znaleźć całkiem sporo. Nasza propozycja to minimalistyczna grafika oparta na zaledwie trzech kolorach, tj. bieli, modnych szarościach i energetycznym, przyciągającym pomarańczowym. Odpowiednie proporcje tych barw sprawiają, że całość jest harmonijna i po prostu ładnie podana.

DYNAMICZNY FORMAT, IMPREZOWA GRAFIKA

Nowoczesny, pionowy format ulotki DL cieszy się w ostatnich latach dużą popularnością. W większości wariantów graficznych prezentuje się świetnie, ale ta propozycja jest jakby stworzona do tej formy. Podłużny kształt fajnie podkreśla walory kolorystyczne i podkręca ten efekt imprezowego blasku. Jednocześnie na wydruku pozostaje bardzo dużo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się na podanie najważniejszych informacji o firmie, usługach bądź konkretnym wydarzeniu, które chcesz wypromować i zachęcić klientów.

KONTRASTY WPADAJĄ W OKO

Mrok czarnego tła rozświetlają turkusowe, mieniące się drobinki, które przyciągają wzrok i każdemu skutecznie zapadają w pamięć. To ważny, jeśli nie najważniejszy element, który na pierwszy rzut oka zdobywa serca potencjalnych klientów. Ulotka musi mieć w sobie taki detal, żeby nie wylądowała od razu w koszu, tylko zainteresowała konsumenta. Jednak druga bardzo ważna sprawa to przekazanie najważniejszych informacji, takich jak dane kontaktowe, zakres usług lub produktów i chwytliwe, zapraszające hasło. I tu sprawdzi się biały tekst.

NOC BŁYSKOTKAMI OBSYPANA

Nasza propozycja to grafika efektowna, wpadająca w oko, ale też nietypowa. Dziś, kiedy modne są biele, szarości i wszechobecne pastele, my chcemy was przekonać do tego odmiennego połączenia. Czerń z turkusem, mieniący się hipnotycznym blaskiem to wyjątkowa reklama, która na pierwszy rzut oka zapowiada coś rozrywkowego, intensywnego, atrakcyjnego i zupełnie nie związanego ze zwykłą codziennością. Odważysz się wykorzystać ten potencjał i przyciągnąć klientów niesamowitym blaskiem? Gwarantujemy wyjątkowe efekty!

KWIATY W MODNYM FORMACIE

Jedna z naszych kwiatowych propozycji to ulotka pionowa w formacie DL. Obecnie jest bardzo popularna, więc musiała się znaleźć w naszej ofercie. Motyw kwiatowy umieszczony został na pierwszej stronie u góry i na dole, a pośrodku powstało miejsce na nazwę firmy oraz dane kontaktowe. Druga strona z kolei oferuje panel na opisanie usług lub produktów. Można zapełnić treścią całość lub jedynie fragment. Resztę wypełnią kwiaty, które umieszczono w tle. Całość ulotki prezentuje się bardzo ciekawie.

DUŻO KWIATÓW I DUŻO INFORMACJI

Wymagania w stosunku do ulotki miewacie różne. Jedni chcą mieć na niej natłok elementów graficzny i jedynie dane kontaktowe. Inni z kolei potrzebują dużo miejsca, aby przybliżyć konsumentom swoją ofertę. Wiele zależy od upodobań, ale głównie od branży i zakresu działania. Tu przedstawiamy wariant dla zwolenników przekazywania dużej ilości informacji. Oprawa graficzna ma optymalne położenie, które nie koliduje z treścią. Pomimo, że na obu stronach aż roi się od wersów, całość jest bardzo czytelna.

BARWNA OPRAWA INFORMACJI

Kolorowe, radosne kwiaty na białym tle to po prostu fajny obrazek, na widok takiej ulotki nikt nie przejdzie obojętnie. Nie wyrzuci jej także od razu do kosza zanim nie zapozna się z ofertą. To już spory sukces, bo statystyki pokazują, że większość ulotek ląduje w śmietniku bez przeczytania. Nasza urocza grafika przyciąga, więc zwiększa twoje szanse na przyciągnięcie całej rzeszy nowych klientów. Jednocześnie duża ilość wolnego miejsca sprawia, że można dowolnie rozmieścić całkiem sporo przydatnych informacji.

POŁĄCZENIE INFORMACJI Z MODNYM DESIGNER

Jeśli szukasz ulotki, która będzie miała modny design i stanie się dowodem na to, że twoja firma zna najnowsze trendy, to ta grafika jest zdecydowanym strzałem w dziesiątkę. Ciemny blok na treść pozwala na wyróżnienie najważniejszych informacji, podobnie jak dolna listwa na stopkę z danymi firmy. Pozostałe, jasne panele dają pełną dowolność, można całość zapełnić treścią albo pozwolić na większą prezentację grafiki. Zwieńczenie to okrągły motyw z miejscem na nazwę firmy. Układ bardzo skuteczny marketingowo.

DOWÓD ZNAJOMOŚCI TRENDÓW W MARKETINGU

Jeśli w twojej branży należy być na bieżąco w temacie trendów modowych, to nasza propozycja powinna przypaść ci do gustu. Ulotka ma szatę graficzną w pastelowych odcieniach, które są obecnie najmodniejsze, również w zakresie materiałów reklamowych. Ulotka łączy w sobie delikatne barwy połączone z czarnymi akcentami. Ciekawy podział na część prezentacyjną i informacyjną sprawia, że miło się ją ogląda i pojawiają się pozytywne skojarzenia na temat firmy. Ta delikatna grafika skutecznie zapada w pamięć.

UNIWERSALNA GRAFIKA MARKETINGOWA

Ulotka powinna intrygować na tyle, żeby od razu jej nie wyrzucić do kosza, bo tylko tak może spowodować zwiększenie sprzedaży. A jak sprawić, żeby konsument przynajmniej ją przeczytał i zastanowił się czy skorzystać z usług? Przykładem będzie nasza ulotka. Ciekawa grafika i nietypowe ułożenie bloków z treścią informacyjną. Wyraźnie widać część z nazwą firmy, która została wyróżniona i łatwiej ją będzie zapamiętać. A wszystko osadzone na modnej, pastelowej grafice, która wpisuje się w wiele rodzajów działalności.

Pokaż: