Ulotki - Motywy

Uniwersalny sposób na przedstawienie swojej firmy to klucz do sukcesu. Niech ulotka wyróżniająca to, co robisz będzie przepustką do świata biznesu!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Każda chwila spędzona w Twoim biurze stwarza możliwość powiadomienia świata o istnieniu najlepszego szefa, najwspanialszej firmy i najodpowiedniejszego zleceniobiorcy. To, co kryje się za murami może w końcu ujrzeć światło dzienne. Pokaż, że warto posiadać fach w ręku i zdolności interpersonalne. To kooperowanie z drugim człowiekiem może pomóc łączyć fakty, tworzyć zespół i osiągać wspólne sukcesy. Jeśli marzysz o sławie i Klientach, zadbaj o swój PR. Co powiesz na reklamę? Odpowiednie środki przekazu pomogą dotrzeć do potencjalnych odbiorców i osiągać zawodowe sukcesy. Ulotki znajdujące się w Naszej ofercie to wyselekcjonowane produkty z najwyższej pułki. W swoim zawodzie i wykonywanym fachu można się zakochać. Czas, aby to, co wypełnia Twoje życie stało się też częścią życia innych osób. Powiedz światu: „Tu jestem!” i daj możliwość korzystania z profesjonalnych usług odpowiedniej osoby na właściwym miejscu. To Twoja przepustka do świata biznesu – czas poszukać odpowiedniego i pasującego klucza.
Czytaj więcej
Pokaż:

PODRĘCZNA REKLAMA PIĘKNA

Ten format wydruków reklamowych cieszy się od lat nieustannie dużą popularnością. Ulotka DL jest bardzo poręczna, nie zajmuje dużo miejsca ekspozycyjnego, a przy tym pozwala na ciekawe rozmieszczenie elementów graficznych. Nasz wzór wygląda na niej świetnie. Wizerunek atrakcyjnej kobiety przedstawiony w ciekawej kolorystyce wygląda ciekawie zarówno w położeniu górnym, jak i dolnym. Wyraźnie odznacza się pole tekstowe, na którym można podać ważne informacje w sposób czytelny, ale także ekspresyjny. Taka forma reklamy w połączeniu z naszą grafiką to gwarancja skuteczności.

PO PROSTU PIĘKNA ULOTKA

Wręczanie ulotek na ulicy lub w innych miejscach publicznych to już marketingowa rutyna. Tyle, że klienci również traktują to rutynowo i zwykle odmawiają przyjęcia albo wrzucają ulotkę do pierwszego napotkanego kosza. Proponując ci ten wzór grafiki reklamowej chcemy spowodować, by odbiorca choć na chwilę rzucił okiem na ten papierowy prostokąt. Znajdzie tam piękny, artystyczny obrazek, który będzie na tyle interesujący, żeby zapoznać się z treścią ulotki. To zdecydowanie zwiększa twoje szanse na zdobycie nowych klientek, a nawet klientów.

ŁADNIE WYEKSPONOWANE INFORMACJE

Ulotka w tradycyjnej formie ma tą zaletę, że łatwo na niej zachować dobre proporcje pomiędzy detalami graficznymi a polem tekstowym. W naszej propozycji połowę powierzchni zajmuje wizerunek pięknej kobiety po metamorfozie w twoim salonie, a na drugiej połowie można wygodnie i bardzo czytelnie podać wszelkie dane kontaktowe i nie tylko. Zmieści się także zakres usług, hasło reklamowe oraz kod QR, który pozwoli na zapoznanie się z pełnym opisem salonu. Informacje wyeksponowane w tak atrakcyjny sposób skutecznie przyciągną do ciebie klientki.

DOBRY GUST PRZYCIĄGA KLIENTÓW

Dziś konsumenci mają zupełnie inne podejście do reklamy niż kilkanaście lat temu. Można powiedzieć, że są bardziej wyspecjalizowani w wybieraniu ofert, które budzą zaufanie. Dlatego staramy się proponować wam grafiki nowoczesne, osadzone w trendach i atrakcyjne dla świadomego konsumenta. Ulotka DL w takiej szacie graficznej spełnia te kryteria całkowicie. Dużo bieli, ekspresyjnie rozłożone detale graficzne i ciekawy kształt pola tekstowego to atuty, które przykuwają i skupiają uwagę odbiorcy. I od razu wiadomo, że to reklama nowoczesnej firmy z ambicjami.

PRZYJEMNE PASTELE NA REKLAMĘ

Wiadomo, że w przypadku ulotki najważniejsze jest pierwsze wrażenie i jest to moment, kiedy konsument decyduje czy ją zatrzyma czy wrzuci do pobliskiego kosza. Stworzyliśmy więc ciekawą grafikę uniwersalną, która sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsze są wrażenia wizualne. Ładne motywy roślinne w pastelowej oprawie i duża ilość bieli to zestawienie, które przypadnie do gustu wielu potencjalnym klientom. Jeśli od razu stwierdzą, że tematyka oferty jest dla nich odpowiednia, nie wyrzucą ulotki do śmieci. To pierwszy, ale bardzo ważny krok.

REKLAMA ŁADNIE OPRAWIONA

W przypadku usług, w których najważniejszy jest efekt wizualny albo tych, które skierowane są głównie do kobiet, bardzo ważny będzie wygląd wszelkich materiałów reklamowych. Ulotki o niezbyt atrakcyjnym wyglądzie w takich przypadkach zwykle nie znajdują zainteresowania. W związku z tym zadbaliśmy o wygląd twojej ulotki i powstała ta delikatna, urocza grafika z motywami roślinnymi. Wpadnie w oko każdej estetce i sprawi, że chociaż przeczyta treść oferty. Grafika osadzona jest na białym tle, dzięki czemu można bardzo czytelnie wyeksponować swoje dane kontaktowe i zakres twoich działań.

DUŻE POLE TEKSTOWE, CIEKAWA GRAFIKA

Często potrzebujecie szablonu na ulotkę, która oferuje dużo miejsca na treść. W zakładce z grafikami uniwersalnymi można znaleźć sporo takich wariantów, a tu prezentujemy jeden z nich. Ciekawie ułożone detale w kolorze czarnym i modnym turkusie, a to wszystko na kontrastującej bieli. Kolorowe elementy przykuwają uwagę, a przy okazji wyglądają elegancko i odrobinę prestiżowo. To doskonała oprawa dla nazwy twojej firmy, danych kontaktowych i podstawowych informacji o ofercie. Dwa w jednym czyli utrwalenie graficzne marki przy jednoczesnym przedstawieniu korzyści dla klienta.

ASYMETRIA JEST CIEKAWA

Ulotka uniwersalna, której może użyć dowolna firma mogłaby wyglądać zwyczajnie. Jasne tło, jakiś kolorowy pasek i treść wrzucona przez nabywcę wydruków. Ale wiemy, że dziś takie ulotki trafiają do śmietnika przed przeczytaniem, a przecież nie taki jest cel reklamy. Dlatego wzór, który ci proponujemy ma kilka ważnych atutów, które przyciągają wzrok i powodują zainteresowanie u odbiorcy. Na początek najbardziej widoczna jest turkusowa wstęga, potem konsument z podziwem patrzy na asymetryczne ułożenie wszystkich detali. To właśnie ten niebanalny układ sprawi, że twoja ulotka skupi na sobie uwagę odbiorcy.

DYNAMICZNY MINIMALIZM

Nie zawsze wydruk reklamowy musi epatować dużą ilością detali graficznych i pstrokatymi kolorami. Czasami im mniej tym lepiej, a na pewno bardziej stylowo i elegancko. Spójrz na naszą propozycję graficzną na ulotkę w formacie DL. To wzór uniwersalny, którego można użyć w przypadku przeróżnych rodzajów działalności. Jest dość oszczędny w środkach przekazu i zdobieniach, a jednocześnie bardzo efektowny. Turkusowa wstęga jest tutaj główną i jedyną dekoracją, ale to zupełnie wystarczy, aby przykuć wzrok potencjalnego klienta. Modnie i skutecznie.

ROMANTYCZNE ZACHĘCANIE

Każda branża ma swoją specyfikę, którą warto wykorzystać tworząc szablony graficzne dla materiałów reklamowych. Przede wszystkim trzeba brać pod uwagę preferencje odbiorcy końcowego czyli potencjalnego klienta. I jeśli tym odbiorcą mają być przede wszystkim kobiety, to należy wspiąć się na wyżyny estetyki. Nasza ulotka spełnia ten wymóg. Jest jednocześnie piękna, kobieca i zachęcająca. To grafika uniwersalna, która będzie pasować do wielu rodzajów produktów i usług skierowanych do kobiet. Dlaczego? Bo trafi do nich pastelowym urokiem.

PO PROSTU PIĘKNA ULOTKA

Ulotki w tym podłużnym formacie mają kilka zalet. Są dość wygodne dzięki swoim kompaktowym rozmiarom, dlatego można je układać nawet na małych parapetach w zaprzyjaźnionych sklepach czy punktach usługowych. Ale dodatkowo, ich kształt sprawia, że większość wzorów prezentuje się w tym formacie o wiele nowocześniej i dynamiczniej. Spójrz na ten wariant graficzny i porównaj z innymi pozycjami z tego projektu. Niby to samo, a prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie. Dodaj tylko nazwę firmy, dane kontaktowe i garść informacji o ofercie, a zyskasz piękną i skuteczną reklamę.

PASTELOWO, ALE SKUTECZNIE

Wygląd swojej reklamy warto zawsze dopasować do profilu działalności. Wiadomo, że innej estetyki potrzebuje branża budowlana, innej kancelaria, a jeszcze innej np. biuro turystyczne. Jeśli jednak prowadzisz firmę, która świadczy usługi artystyczne, kosmetyczne czy sprzedaż kwiatów to z pewnością możesz oprzeć swoją kampanię reklamową na tych uroczych pastelach. Są delikatne, prawie niewidoczne, ale ich uroda sprawia, że ulotka zrobi duże wrażenie, zwłaszcza na paniach. Jeśli więc twoja oferta jest głównie skierowana do nich, możesz mieć pewność, że ta grafika będzie skuteczną zachętą.

KWIATOWE WIADOMOŚCI

Białe tło i obecność ażurowych, czarnych kwiatów to z jednej strony klasyka, a z drugiej mimo wszystko dość oryginalny sposób reklamowania usług florystycznych. Pionowa ulotka daje możliwość umieszczenia dekoru na górze albo na dole, a to z kolei pozwala na zyskanie dużej ilości miejsca na informacje o firmie, lokalizacji oraz ofercie. Grafika jest monochromatyczna, a kwiaty, choć dużych rozmiarów, nie dominują całości. To także wzór, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy modowe, co z pewnością zachwyci wiele klientek.

CIEKAWA ASYMETRIA

Pozioma ulotka pozwala na inne, ciekawsze rozmieszczenie detali graficznych, które tworzą wzór. Dzięki tym możliwościom można w asymetryczny sposób ulokować ozdobny motyw kwiatowy. Dekoracyjny panel w pozycji bocznej jest bardziej widoczny i atrakcyjniejszy dla oczu, a pozostała przestrzeń to po prostu sporych rozmiarów pole tekstowe. Tu wygodnie umieścisz nazwę swojego sklepu czy firmy, swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Po drugiej stronie możesz opisać ofertę albo wpisać hasło zachęcające do współpracy lub zakupów.

INFORMACJE W KWIATACH

Działając w branży florystycznej masz od razu pewien ważny atut w ręku. Możesz podać wszelkie informacje marketingowe w bardzo atrakcyjny sposób, bo nie ma chyba lepszego towarzystwa dla suchych danych kontaktowych niż otoczenie pięknych kwiatów. Ich obecność sprawia, że przekaz staje się ciekawszy i bardzo atrakcyjny dla oka, a tym samych zachęca do zapoznania się z informacjami i do skorzystania z twojej oferty. dlatego też można na chwilę zrezygnować z kolorów i postawić na modny minimalizm, który przyciągnie klientów.

ENERGETYCZNA MOC ZIELENI

Natura ma silne, pozytywne działanie na ludzkie zmysły, to powszechnie wiadomo. Dlatego więc warto często korzystać z tego potencjału, również w zakresie reklamy. Mamy dla ciebie ciekawą ulotkę w formacie DL, która sprawi, że konsumenci z zaciekawieniem zapoznają się z treścią twojej oferty. Patrzenie na nią sprawi każdemu przyjemność, dzięki czemu wzrastają szanse, że nie wyląduje od razu w koszu, a to na początek spory sukces. Zwiększa twoje szanse na przebicie się do świadomości potencjalnego klienta.

DOSKONAŁE PROPORCJE I ŚWIETNE EFEKTY

Dla tych, którym do gustu przypada forma ulotek podobna do stylu, jaki prezentują wizytówki, stworzyliśmy ten poziomy format. Nasza propozycja graficzna prezentuje się na nim bardzo efektownie. Duża ilość białego tła pozwala na kapitalne, czytelne i wyraźne wyeksponowanie treści oraz nazwy firmy. Natomiast zieleń liści, które zdobią ulotkę nadaje całości świeżości i dynamiki, za którą odpowiada nieregularność i asymetria wzoru. Jeśli masz nowoczesne podejście do promowania swoich usług bądź towarów, nasz roślinny szablon będzie dobrym wyborem.

JAK DOBRZE PODAĆ INFORMACJE?

Nikt nie lubi czytać nudnej, jednolitej treści, zwłaszcza kiedy nie jest to ciekawa powieść. Dlatego też, jeśli chcesz trafi celnie do odbiorcy ze swoim reklamowym przekazem, musisz zadbać o atrakcyjną oprawę graficzną dla tej treści. Wyręczyliśmy cię tworząc dla ciebie grafikę pełną ożywczej energii i przyciągającą wzrok piękna zielenią i białym tłem. Jeśli ten wzór nie jest w sprzeczności z charakterem profilu twojej firmy to sprawdź jak zadziała moc informacji podanych w takim towarzystwie. Może się okazać, że to rozwiązanie idealne dla ciebie.

CIEKAWY FORMAT ELEGANCJI

Wydłużony kształt ulotki DL wymusza praktycznie przy każdej grafice pewne zmiany w proporcjach, co często nadaje im ciekawego wyglądu. W tej propozycji zmianie uległ stosunek bieli do czerni, przy czym zdecydowanie czarny wygrał całą rozgrywkę. To sprawiło, że powstało duże, ciemne pole tekstowe, które stanowi dobre tło dla treści oraz złotych detali, a przy okazji nadaje całości swoistego eleganckiego pazura. To bardzo lubiany format ulotki, pewnie dlatego, że zajmuje stosunkowo mało miejsca, a przy okazji każdy przekaz wygląda na nim jakoś nowocześniej.

ULOTKA, KTÓRA WSZĘDZIE PASUJE

Tworząc dla was grafiki reklamowe, zastanawiamy się zawsze gdzie zostaną użyte, dzięki czemu nasze wzory są dość uniwersalne w odbiorze. Ta propozycja ulotki daje wam wiele możliwości dzięki temu, że ma bardzo poręczne wymiary i wygląd, który wpasuje się w każdy wystrój wnętrza. Dlaczego tą właśnie cechę wymieniamy jako atut? Dlatego, że często zostawiacie swoje ulotki w zaprzyjaźnionych sklepach, punktach usługowych czy lokalach gastronomicznych i tam powinny przykuwać uwagę, ale też nie straszyć. Nasza grafika jest modna i efektowna, ale też gustowna, więc spełnia to kryterium.

DOBRE PROPORCJE I EFEKTOWNY WYGLĄD

Jeśli poszukujesz dobrej reklamy np. dla swojego nowego salonu kosmetycznego albo studia makijażu, nasza ulotka powinna przykuć twoją uwagę. Dlaczego? Ponieważ ma wszystko, czego potrzebujesz. Ma modny wygląd, co doceni każda klientka, bo opiera się na stylu glamour, który kochają wszystkie panie. Pomimo efektownych detali dekoracyjnych ma także pole tekstowe solidnych wymiarów, na którym zmieścisz nazwę salonu i dane kontaktowe, ale także zakres usług albo kilka słów o promocjach. To graficzna harmonia między wyglądem, a kwestiami praktycznymi.

TAKA ULOTKA PRZYCIĄGA WZROK

Większość materiałów reklamowych opiera się na detalach i symbolach graficznych, które od razu wskazują na temat, w obrębie którego działa reklamowana firma. Ale nie każde działanie cechują takie elementy graficzne i wtedy warto wykorzystać wzór taki jak ten. Niby nie jest mocno sugestywna, ale za to bardzo wyrazista, zauważalna i wpadająca w pamięć. Każdy zerknie na taką ulotkę, bo po prostu zachwyca swoim dizajnem. A kiedy już zerknie to przeczyta informacje i dowie się, jaki towar, usługa lub firma jest właśnie reklamowana. Czy nie o to właśnie chodzi?

DUŻO MIEJSCA NA INFORMACJE

Każda ulotka reklamowa ma dwa najważniejsze zadania. Po pierwsze ma przykuwać wzrok, zapadać w pamięć każdemu odbiorcy i wywoływać określone skojarzenia, które mają działanie marketingowe i w przyszłości wpłyną na decyzje zakupowe konsumenta. Nasza propozycja graficzna doskonale spełnia tą rolę, pomimo że ma charakter uniwersalny i nie powołuje się na żadną konkretną symbolikę. To jednak nie koniec zadań, bo ulotka musi także wyraźnie nakierować odbiorcę na dane firmy, aby ułatwić kontakt. Duże pole tekstowe umożliwia podanie tych informacji w bardzo czytelny sposób.

MONOCHROMATYCZNIE I STYLOWO

Staramy się dostarczać wam coraz to nowe wzory, które będą się mocno wpisywały w najnowsze trendy estetyczne. Stąd też nasza monochromatyczna grafika, ozdobiona regularnymi, efektownymi szlaczkami. Ma charakter odrobinę etniczny, dlatego też może się mocno kojarzyć ze wszelką działalnością promującą np. lokalne produkty, sztukę albo zwyczaje. To po prostu kreatywna grafika reklamowa, która sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawia się twórczy klimat. I skutecznie łączy tradycję z nowoczesnym stylem i wyrazistym dizajnem.

Pokaż: