Plakaty Wielkoformatowe - Finanse i ubezpieczenia
Wielu klientów przedsiębiorstw finansowych to nadal osoby, które nie korzystają z najnowszych technologii i zdecydowanie chętniej korzystają z przedsiębiorstw, które stawiają na klasyczny marketing. Reklama stacjonarna w tej branży nadal ma zatem znaczenie i przeznaczenie na nią budżetu z firmy ma jak najbardziej sens. Dodatkowo na korzyść firm działa fakt, że wiele form takiej reklamy jest dostępnych w coraz atrakcyjniejszych cenach.
KAŻDY ZAPAMIĘTA LOGO I NAZWĘ
Szukasz plakatu dla swojej agencji ubezpieczeniowej, który pozwoli ci wypromować waszą ofertę w najbliższej okolicy? To dobry pomysł, bo plakat trafi do szerszej grupy osób niż ulotki, wystarczy tylko mieć dobrze dobraną grafikę i umieścić plakaty w ruchliwych miejscach. Mamy dla ciebie kapitalny szablon, który sugeruje tematykę oferty i pełny profesjonalizm usług, a jednocześnie stanowi świetną ekspozycję dla nazwy firmy, danych kontaktowych i krótkiego opisu oferty. Logo albo nazwa powinny być sporych rozmiarów, tak, aby każdy zauważył i zapamiętał.
WACHLARZ USŁUG I SKUTECZNA GRAFIKA
Reklama biura rachunkowego w postaci plakatu nigdy nie powinna być nastawiona na stroszenie efektownych piórek, to przecież poważna branża. Doskonale to rozumiemy, więc nasza propozycja przepełniona jest dość stonowaną i poważną kolorystyką, ale także ozdobiona detalami sugerującymi tematykę waszych usług. Jednocześnie nasz plakat nie jest cały wypełniony detalami graficznymi, zostało bardzo dużo miejsca na zamieszczenia sporej dawki informacji o usługach, wykraczających poza podanie danych kontaktowych.
MINIMALIZM ROBI DOBRE WRAŻENIE
Kiedyś reklama używała czarnego koloru tylko w tekście albo dla zaznaczenia konturów lub małych detali. Obecnie wiele się zmieniło w tym zakresie i bardzo modne są wszelkie materiały reklamowe pełne głębokiej czerni. Dzięki temu możemy wam proponować takie właśnie plakaty, które mają zupełnie inny przekaz, ale są równie wyraziste jak kolorowe grafiki. Na czerni bardzo dostojnie prezentuje się szara tarcza symbolizująca ochronę i zaufanie. Czarny jest także najlepszym kontrastem dla białych liter, więc nazwa twojej firmy będzie widoczna z daleka.
WIDAĆ, JAKIE PRIORYTETY OBOWIĄZUJĄ W FINANSACH
Ta propozycja plakatu od razu pokazuje, jakimi zasadami kierujesz się świadcząc usługi dla swoich klientów. Najważniejsze jest skrupulatne rozliczanie finansów innych firm, prowadzące do rzetelnego regulowania zobowiązań i możliwości racjonalnego wydatkowania zysków czy podejmowania inwestycji. Użycie sugestywnej symboliki sprawia, że klient ma pewność waszej znajomości zasad rachunkowości. Kolorystyka jest tak neutralna, że gra rolę drugoplanową i absolutnie nie zakłóca meritum przekazu, ale dyskretnie zdobi.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu