Plakaty Wielkoformatowe - Zdrowie i uroda

Zdrowie i uroda
Pokaż:

PLAKAT JAKO ZAPOWIEDŹ PROFESJONALIZMU

Czysty, biały plakat, a na nim nasze zalotnie mrugające, powabne oko. Do tego pyłek w stylu glamour i wiadomo od razu, że chodzi o upiększanie wyglądu w dobrym stylu. Zaraz pod grafiką miejsce na dobrą ekspozycję nazwy twojego salonu. Duże pole na treść, które jest okazją do przekazania konsumentom swojego zakresu działania w sposób hasłowy, ale zachęcający, daje spore możliwości. Większą czcionką dane kontaktowe, czytelne i widoczne. Plakat ma bardzo harmonijny, czytelny, a jednocześnie elegancki wygląd.

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: