Plakaty Wielkoformatowe - Zdrowie i uroda

Zdrowie i uroda
Pokaż:

PROFESJONALNY FRYZJER – PROFESJONALNY PLAKAT

Ciemne tło, a na nim połyskujące w świetle lampy narzędzia pracy nowoczesnego fryzjera. Wygląd przyborów utrzymany w najnowszych trendach designu użytkowego, co oznacza, że fachowiec zna się na modzie i śledzi wszystkie zmiany. Warto więc powierzyć mu wygląd swojej fryzury. Wybór takiego plakatu również świadczy o poziomie salonu i guście samego specjalisty, bo grafika trzyma się najmodniejszych trendów. Plakat na miarę fryzjera z gustem, stylem i znajomością mody. To właśnie będzie widziała potencjalna klientka, kiedy zobaczy twoją reklamę.

CIEKAWE ZDJĘCIE TO SPORA INSPIRACJA

Czasami nie warto za bardzo kombinować w kwestii reklamy, bo można wywołać pewien niekorzystny chaos informacyjny i estetyczny. Zasze należy dopasować kaliber reklamy do zakresu swoich usług. Jeśli więc twoja praca sprowadza się do dbania o dietę i dobrą kondycję swoich klientów postaw wyłącznie na prosty przekaz w czystej postaci. Doskonale sprawdzi się tutaj nasza propozycja plakatu, która przyciąga kolorami i detalami, a przecież wcale nie ma ich tu dużo. Jednak w tej prostocie jest także czytelna informacja i spora zachęta.

PROSTY PRZEKAZ I SUGESTIA

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy. Daje możliwość promowania swoich produktów lub usług w wielu miejscach naszej przestrzeni. Ma optymalne rozmiary, żeby reklama była widoczna dla szerszego odbiorcy, ale nie wymagała dużych nakładów finansowych. A jeśli do tego ma ciekawą, przyciągającą grafikę może przysporzyć twojej firmie wielu nowych klientów. Nasza propozycja to intrygujące, efektowne zdjęcie i duża ilość ciemnej czerwieni na polu tekstowym. Ciekawie wyeksponowana nazwa siłowni i sporo miejsca na opisanie jej zalet.

KAŻDY MOŻE TAK WYGLĄDAĆ

Rozpięte ramiona atlety, który pokazuje swoją starannie wyrzeźbioną muskulaturę. Stoi w ciemności, a światło podkreśla jego budowę. Każdy marzy o takim wyglądzie, a twoim zadaniem jest przekonać ludzi, że też mogą tak wyglądać. Dzięki takim plakatom ściągniesz do siebie wielu niedowiarków, którzy zechcą sprawdzić twoje przesłanie w praktyce. Nasza grafika z jednej strony jest autentyczna, bo przedstawia prawdziwego mężczyznę, a z drugiej odrobinę artystyczna, więc zachęca i intryguje. A przy okazji buduje nowoczesny wizerunek twojej firmy.

PLAKAT JAKO ZAPOWIEDŹ PROFESJONALIZMU

Czysty, biały plakat, a na nim nasze zalotnie mrugające, powabne oko. Do tego pyłek w stylu glamour i wiadomo od razu, że chodzi o upiększanie wyglądu w dobrym stylu. Zaraz pod grafiką miejsce na dobrą ekspozycję nazwy twojego salonu. Duże pole na treść, które jest okazją do przekazania konsumentom swojego zakresu działania w sposób hasłowy, ale zachęcający, daje spore możliwości. Większą czcionką dane kontaktowe, czytelne i widoczne. Plakat ma bardzo harmonijny, czytelny, a jednocześnie elegancki wygląd.

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: