Plakaty Wielkoformatowe - Zdrowie i uroda

Świadomość zdrowego stylu życia i dbania o urodę stale rośnie. Zabiegi pielęgnacyjne czy usług SPA cieszą się coraz większym zainteresowaniem. W związku z tym firmy działające w tej branży powinny korzystać z obecnej koniunktury i postawić na skuteczny marketing, który przyciągnie klientów. Plakat wielkoformatowy to jedno z rozwiązań, które sprawdzi się znakomicie i którym faktycznie warto się zainteresować.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Plakaty wielkoformatowe można dowolnie personalizować i dostosowywać do aktualnych potrzeb. Na tego rodzaju materiałach reklamowych możliwe jest zamieszczenie wszelkich danych kontaktowych do przedsiębiorstwa i najważniejszych informacji na jego temat. Wyróżnienie firmy będzie tym samym o wiele prostsze i bardziej komfortowe dla klientów. W branży zdrowie i uroda warto także postawić na wyróżniające się elementy graficzne, które zwrócą uwagę na siebie już z dużej odległości. Z naszą drukarnią internetową bez problemu przygotujesz takie materiały reklamowe, które świetnie wpasują się w oczekiwania.
Czytaj więcej
Pokaż:

DOSKONAŁA OPRAWA TWOJEJ MARKI

Od materiałów reklamowych z branży zajmującej się poprawą naszego wyglądu, zwykle wymagamy więcej. Dlatego plakat, który będzie promował twój salon w okolicy albo w budynku musi być efektowny, wytworny i w pełni profesjonalny. Nasz wzór spełnia te wszystkie warunki, dlatego z dumą powiesisz go w wybranych miejscach. W tym wariancie graficznym oferujemy bardzo duże pole tekstowe, które pomieści logo sporych rozmiarów i dane kontaktowe widoczne z odległości. Tak elegancko i efektownie podane informacje na pewno spotkają się dużą aprobatą potencjalnych klientek twojego salonu i pozytywnie wpłyną na wizerunek twojej marki.

SUPER OPRAWA DLA TWOJEJ MARKI

W tym wariancie plakatu dostajesz możliwość bardzo dużej ekspozycji swojej marki. Dzięki temu dasz się poznać na rynku i szybko utrwalisz swoje logo, nawę lub nazwisko wśród konsumentek. Czarny plakat z charakternym dodatkiem ciekawego odcienia różu przyciągnie wzrok każdej potencjalnej klientki, która lubi dopracowaną estetykę i dodatkowo dba o swój wygląd. To będzie doskonała oprawa dla twojej marki i dodatkowy element budowania wizerunku profesjonalistki, która śledzi trendy w modzie, ma wyczucie stylu i sprawia, że klientki przechodzą spektakularne metamorfozy. Jedno spojrzenie na taki plakat i od razu pojawia się chęć na wizerunkowe zmiany.

TWOJA NAZWA W DOBREJ OPRAWIE

W zasadzie nie jest ważne, czy prowadzisz centrum dietetyczne o konkretnej nazwie czy też pojedynczy gabinet, który firmujesz swoim imieniem i nazwiskiem. Nasz plakat wyeksponuje i wypromuje każdą z tych form. Wszystko to za sprawą białego tła i sporej ilości miejsca na treść, która pozwala na użycie bardzo dużej czcionki widocznej z daleka. Do tego grafika owocowa, która przykuwa wzrok i nadaje atrakcyjnego charakteru całej reklamie. Odbiorca od razu poczuje się zaciekawiony i zachęcony do wizyty i zmian żywieniowych.

DUŻO MIEJSCA NA INFORMACJE

Zawsze różnicujemy naszą ofertę pod kątem możliwości, wiemy bowiem, że macie naprawdę rozbudowane wymagania. Ta wersja grafiki na plakat jest skoncentrowana w taki sposób, aby zostało odpowiednio dużo miejsca na zamieszczenie danych kontaktowych oraz dużą ekspozycję nazwy salonu. Dzięki temu można także zmieścić tutaj mały katalog usług albo zachęcające hasło. Sama grafika mimo wszystko jest dobrze widoczna, wpada w oko i wywołuje pozytywne emocje, a przede wszystkim zachęca do wizyty w salonie.

WYJĄTKOWA EKSPOZYCJA NAZWY

Kiedy wielka lilia dominuje reklamę, każdemu przychodzi do głowy, że firma, która się tak promuje stawia na piękno, naturalność i harmonię. Czy to jest kierunek spójny z twoimi działaniami? Jeśli tak, wystarczy wybrać nasz plakat, złożyć zamówienie, a potem rozmieścić reklamę w odpowiednich lokalizacjach. Warto zamówić więcej, bo z czasem może się okazać, że ta forma sprawdza się najlepiej i jest najskuteczniejsza, np. dzięki dobrze wyeksponowanej nazwie salonu. Taki plakat warto także umieścić już w samej firmie, np. na drzwiach jako wskazówkę.

REKLAMA, CO KUSI UROKIEM

Plakat to doskonała i niedroga forma promocji, z pomocą której można zareklamować się lokalnie, a tym samym przyciągnąć do siebie nowe klientki. Dodatkowo, jeśli wygląda tak efektownie, jak nasza propozycja, to efekty są gwarantowane. Celem są głównie kobiety, a one przecież zwracają wielką uwagę na wszelkie estetyczne detale. Na pewno docenią klimat grafiki i waszą dbałość o wygląd reklamy, a tym samy będą chciały wypróbować jakość usług, które reprezentuje plakat. Spraw sobie dobry start lub przełom w prowadzeniu salonu.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy, która nie zajmuje dużo miejsca, ale potrafi przyciągnąć sporą rzeszę odbiorców. Taki plakat nie może jednak zginąć w tłumie innych detali otoczenia, dlatego konieczna jest widoczna z daleka, atrakcyjna grafika. Nasza propozycja to kapitalny wzór dla salonu fryzjerskiego, który chciałby zachęcić panie do wizerunkowej metamorfozy. Ten biały uśmiech i wielka burza loków na głowie oraz uroda modelki to detale, które przyciągają wzrok i bardzo mocno zachęcają do sprawdzenia innych szczegółów.

NIEWIELE, ALE Z WYRAZISTYM PRZEKAZEM

W naszej ofercie znajdziesz głównie dwa rodzaje plakatów reklamowych. Jedne dają możliwość zamieszczenia sporej ilości informacji, a drugie koncentrują uwagę konsumentów na marce. Tu nasza propozycja graficzna dla drugiego rodzaju wydruku. Na białym tle umieściliśmy sporych rozmiarów detal graficzny, który zachęca do wizyty w salonie. Jednak to, co najważniejsze to wyrazista ekspozycja nazwy firmy albo imienia i nazwiska specjalisty. To pozwala na dobre utrwalenie twojej marki na rynku i w pamięci konsumentek.

MINIMALIZM? ALE JAKI!

Od paru lat rynek wydruków okazjonalnych i reklamowych dominuje graficzny i kolorystyczny minimalizm. To oznacza, że na takich materiałach panuje większy porządek wizualny, a tym samym przekaz jest wyraźniejszy, bardziej stylowy i gustowny. Przykładem może być nasza propozycja na plakat, na której detali jest niewiele, ale każdy ma wielkie znaczenie. Panuje tutaj biel oraz takie ułożenie barw, które obiecuje perfekcję wykonania usługi. Całość dowodzi znajomości trendów modowych, a to kluczowa sprawa w branży beauty.

OLDSCHOOLOWA REKLAMA?

Salonów fryzjerskich jest sporo w każdej większej miejscowości, więc i walka o klienta jest trudniejsza. W takich warunkach wzmożonej konkurencyjności trzeba się bardziej starać w zakresie jakości usług i atrakcyjności cen, ale ważne jest także sprytne reklamowanie swojego salonu. Mamy dla ciebie grafikę, która zdecydowanie wyróżni cię na tle innych, podobnych do siebie reklam. Czerpaliśmy z modnych ostatnio klimatów retro i oldschool. Powstała z tego ciekawa opcja graficzna, która z pewnością zainteresuje i młodszych i starszych klientów.

WIDOCZNA SYMBIOZA BARW

Tworząc dla was nowe grafiki reklamowe, wykorzystujemy różne detale, które wywołują skojarzenia z konkretną branżą. W tym przypadku z pomocą przyszła nam paletka cieni do powiek jako baza do stworzenia efektownego wzoru. Stała się głównym elementem dekoracyjnym, który przykuje każde kobiece oko. Do tego dopasowaliśmy kolor pola tekstowego, który współgra z kolorystyką paletki i jednocześnie jest doskonałym tłem dla treści informacyjnej. Na plakacie jest wystarczająco dużo miejsca aby podać dane kontaktowe oraz garść informacji o usługach.

I PIĘKNIE I UŻYTECZNIE

Jeśli się dobrze zastanowić, to plakat powinien równolegle spełniać dwie role. Po pierwsze powinien nakierowywać, informować i zachęcać, dlatego konieczne jest duże, dobrze widoczne pole tekstowe. Ale plakat musi także przyciągać wzrok i zachwycać estetyką, zwłaszcza kiedy reklamuje usługi z dziedziny beauty. Nasza propozycja idealnie wpisuje się w te kryteria, dzięki czemu zyskujesz pewność, że spotka się z bardzo dobrym odbiorem. To gwarantuje zainteresowanie twoim salonem i powiększenie rzeszy zadowolonych klientek.

GRAFIKA, KTÓRA PRZYKUWA WZROK

Można reklamować studio wizażu za pomocą standardowego zdjęcia, na którym widać piękną modelkę w modnym makijażu. Ale można także bazować na oczywistych symbolach graficznych, które są dla każdego zrozumiałe, zachęcające, a jednocześnie odrobinkę niedopowiedziane. Pięknie wyprofilowane oko skutecznie przykuwa uwagę i zachęca do sprawdzenia, co też kryje się za tą reklamą. Ogólny wygląd grafiki wskazuje na profesjonalizm i znajomość modnych trendów, dlaczego więc nie spróbować? To właśnie siła dobrej reklamy.

PROFESJONALNY FRYZJER – PROFESJONALNY PLAKAT

Ciemne tło, a na nim połyskujące w świetle lampy narzędzia pracy nowoczesnego fryzjera. Wygląd przyborów utrzymany w najnowszych trendach designu użytkowego, co oznacza, że fachowiec zna się na modzie i śledzi wszystkie zmiany. Warto więc powierzyć mu wygląd swojej fryzury. Wybór takiego plakatu również świadczy o poziomie salonu i guście samego specjalisty, bo grafika trzyma się najmodniejszych trendów. Plakat na miarę fryzjera z gustem, stylem i znajomością mody. To właśnie będzie widziała potencjalna klientka, kiedy zobaczy twoją reklamę.

CIEKAWE ZDJĘCIE TO SPORA INSPIRACJA

Czasami nie warto za bardzo kombinować w kwestii reklamy, bo można wywołać pewien niekorzystny chaos informacyjny i estetyczny. Zasze należy dopasować kaliber reklamy do zakresu swoich usług. Jeśli więc twoja praca sprowadza się do dbania o dietę i dobrą kondycję swoich klientów postaw wyłącznie na prosty przekaz w czystej postaci. Doskonale sprawdzi się tutaj nasza propozycja plakatu, która przyciąga kolorami i detalami, a przecież wcale nie ma ich tu dużo. Jednak w tej prostocie jest także czytelna informacja i spora zachęta.

PROSTY PRZEKAZ I SUGESTIA

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy. Daje możliwość promowania swoich produktów lub usług w wielu miejscach naszej przestrzeni. Ma optymalne rozmiary, żeby reklama była widoczna dla szerszego odbiorcy, ale nie wymagała dużych nakładów finansowych. A jeśli do tego ma ciekawą, przyciągającą grafikę może przysporzyć twojej firmie wielu nowych klientów. Nasza propozycja to intrygujące, efektowne zdjęcie i duża ilość ciemnej czerwieni na polu tekstowym. Ciekawie wyeksponowana nazwa siłowni i sporo miejsca na opisanie jej zalet.

KAŻDY MOŻE TAK WYGLĄDAĆ

Rozpięte ramiona atlety, który pokazuje swoją starannie wyrzeźbioną muskulaturę. Stoi w ciemności, a światło podkreśla jego budowę. Każdy marzy o takim wyglądzie, a twoim zadaniem jest przekonać ludzi, że też mogą tak wyglądać. Dzięki takim plakatom ściągniesz do siebie wielu niedowiarków, którzy zechcą sprawdzić twoje przesłanie w praktyce. Nasza grafika z jednej strony jest autentyczna, bo przedstawia prawdziwego mężczyznę, a z drugiej odrobinę artystyczna, więc zachęca i intryguje. A przy okazji buduje nowoczesny wizerunek twojej firmy.

PLAKAT JAKO ZAPOWIEDŹ PROFESJONALIZMU

Czysty, biały plakat, a na nim nasze zalotnie mrugające, powabne oko. Do tego pyłek w stylu glamour i wiadomo od razu, że chodzi o upiększanie wyglądu w dobrym stylu. Zaraz pod grafiką miejsce na dobrą ekspozycję nazwy twojego salonu. Duże pole na treść, które jest okazją do przekazania konsumentom swojego zakresu działania w sposób hasłowy, ale zachęcający, daje spore możliwości. Większą czcionką dane kontaktowe, czytelne i widoczne. Plakat ma bardzo harmonijny, czytelny, a jednocześnie elegancki wygląd.

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: