Plakaty Wielkoformatowe - Budownictwo

Budownictwo
Pokaż:

TU PANUJE HARMONIA

Plakat to bardzo często wykorzystywana forma reklamy. Nie generuje wysokich kosztów, a jest bardziej widoczny niż zwykłe ulotki. Można go zawiesić w wielu miejscach, między innymi w zaprzyjaźnionych punktach usługowych czy sklepach. Aby jednak nie spotkały się z niechęcią ze strony właścicieli muszą się prezentować gustownie i dość neutralnie. Nasza propozycja graficzna zapewnia taki efekt, jest bowiem bardzo ciekawa, ale zarazem stonowana i elegancka. Wpasuje się w każdy wystrój wnętrza, ale jednocześnie wskaże konsumentom wasz zakres działań.

WASZE USŁUGI TO MATERIAŁ NA PLAKAT

Taki format reklamy zawsze warto mieć w swoim biurze i kiedy tylko nadarzy się okazja, rozwiesić w widocznym miejscu. Plakat zawsze może zawisnąć w pobliżu siedzimy twojej firmy albo bezpośrednio na twoich drzwiach jako drogowskaz dla klientów. Można także wywiesić go w zaprzyjaźnionym sklepie lub jakimś punkcie usługowym. Jego rozmiary nie będą nigdzie przeszkadzać, wystarczy niewielki kawałek wolnej ściany. Natomiast proponowana przez nas grafika jest efektowna, ale jednocześnie na tyle neutralna, że nie będzie kolidować z żadnym wystrojem wnętrza.

SKUTECZNOŚĆ ZADZIORNEGO KONTRASTU

Plakat jest z pewnością bardzo przydatną formą reklamy również dla elektryka, a dodatkowo nie generuje zbyt wysokich kosztów. Z jego użyciem można promować swoje usługi w budynku i na zewnątrz, a to otwiera nowe możliwości. Ważnej jednak, aby sam plakat charakteryzował się ciekawym wyglądem i o to właśnie zadbaliśmy. Twój fach jest typowo techniczny i oparty na dość znanej symbolice, wystarczyło ją tylko przedstawić w postaci kontrastowej, efektownej grafiki i powstał wyjątkowy plakat, który zauważy i zapamięta każdy przechodzień.

BARWNA REKLAMA TO JEST TO!

Można w naszej ofercie znaleźć przeróżne grafiki reklamowe, od bardzo minimalistycznych i surowych do artystycznych, na których się wiele dzieje. Ale ty potrzebujesz czegoś, co od razu naprowadzi konsumenta na zakres twoich usług i od pierwszych sekund wywoła u niego pozytywne skojarzenia. Nie ma na to lepszego sposobu jak wykorzystanie materiału, na którym zwykle pracujesz. Kilka kolorów rozlanej farby, która pojawia się pod pędzlem to detal, który zwraca uwagę widza i sprawia, że plakat jest bardzo pozytywnie odbierany.

DELIKATNIE, ALE EFEKTOWNIE

Marmur to surowiec doceniany od stuleci, przy czym dawniej zdobił jedynie najbogatsze domy, a w zasadzie jedynie dwory władców. Dziś sytuacja jest zupełnie inna, marmurowe blaty i inne przedmioty z tego kamienia mogą być obecne w każdym domu. To jednak nie spowodowało zmniejszenia prestiżu, którego symbolem jest ten surowiec. Dlatego nasza grafika, choć delikatna, ma w sobie wielką siłę przyciągania klientów, którzy lubią jakość i towary z górnej półki. To wbrew pozorom bardzo efektowna grafika, która przysporzy wam wielu nowych klientów.

RESPEKT I ZAUFANIE – EFEKTY TEJ REKLAMY

Czego oczekujesz od swoich materiałów reklamowych? Z pewnością tego, że pomogą powiększyć rzeszę twoich klientów, to wiadomo. My jednak wyprzedzamy wasze wymagania, bo wiemy, że reklama musi wywoływać określone skojarzenia. W przypadku fachowców od dachów ważna będzie przede wszystkim rzetelność wykonania i nasza grafika buduje takie wrażenie. W głowie odbiorcy reklamy powstaje wizerunek firmy godnej zaufania, której byłby skłonny powierzyć wykonanie czegoś tak kluczowego dla komfortu i bezpieczeństwa jak dach.

ODPOWIEDNIA PROPORCJA GRAFIKI I INFORMACJI

Skuteczna reklama na plakacie musi się odpowiednio prezentować, aby przynosić wymierne skutki. Zastanawiasz się, jak powinien wyglądać? Musi mieć efektowną grafikę, która wpada w oko i zapada w pamięć, a przede wszystkim od razu kojarzy się z branżą budowlaną i przywodzi na myśl, że jesteście profesjonalistami. Nasza propozycja ma to wszystko, a dodatkowo oferuje coś jeszcze. To duży obszar tekstowy, na którym możesz umieścić nie tylko dane kontaktowe, ale także zakres usług oraz największe atuty twojej firmy.

PRZEPIS NA SUKCES – DOBRZE PODANE INFORMACJE

Plakat to ciekawa forma reklamowania swoich usług. Nie zajmuje dużo miejsca, więc można umieszczać go w pobliżu swojej siedziby, w zaprzyjaźnionych sklepach i punktach usługowych oraz na branżowych eventach. I nie jest to ulotka, która może się gdzieś zapodziać. Plakat powinien być na tyle ciekawy, aby przyciągać wzrok wszystkich osób przechodzących obok niego i trzeba przyznać, że nasza grafika spełnia tą rolę doskonale. Nietypowa, wyrazista kolorystyka przykuwa uwagę i zapada w pamięć, a sam żółty budzi moc pozytywnych skojarzeń.

STYLOWE STUDIO, STYLOWA REKLAMA

W waszej branży najbardziej liczą się umiejętności i wiedza, czyli czynniki, które mają bezpośredni wpływ na poziom wykonywanych usług. Jednak wasza branża w znaczący sposób opiera się na modzie, estetyce i efektach wizualnych, więc nie bez znaczenia będzie także sam wizerunek firmy. Składa się na niego wygląd siedziby czy witryny internetowej, ale także materiałów reklamowych. Nie urządzimy wam biura, bo sami zrobicie to najlepiej. Możemy za to zaproponować wam tą modną i efektowną grafikę na plakat reklamowy.

SUGESTIA GRAFICZNA I CZYTELNY PRZEKAZ

Jakiej reklamy potrzebuje elektryk? Z pewnością prostej, trochę technicznej, a jednocześnie budującej pozytywny wizerunek firmy i budzącej zaufanie. Jak powinna wyglądać taka reklama? Dokładnie tak, jak proponowany przez nas plakat. Zdjęcie miernika elektrycznego to przekaz, który każdego nakieruje na odpowiednie skojarzenia. Każdy też zapamięta reklamę z takim miernikiem i w razie potrzeby będzie wiedział czego szukać w sieci lub okolicy, gdzie kiedyś widział tą reklamę. Tak działa prosta, skuteczna reklama.

PLAKAT DLA STOLARNI? PROSZĘ BARDZO!

Myli się ten, kto myśli, że taka stolarnia nie potrzebuje reklamy. To przecież także firma, która musi walczyć o klienta, bo konkurencja nie śpi. Musi też informować otoczenie o swoim istnieniu, bo to przysporzy nowych klientów. Wiedząc, że niedaleko jest fajna stolarnia, więcej osób zechce mieć w domu meble lub ozdoby z drewna na zamówienie, tym bardziej, że coraz bardziej docenia się ręczną, unikatową robotę. Stworzyliśmy więc minimalistyczny plakat, który z powodzeniem rozpropaguje firmę w najbliższej okolicy.

STAWIAMY NA CZYTELNY PRZEKAZ

Do swojej roboty podchodzicie bardzo poważnie, bo przecież budownictwo wymaga dużej odpowiedzialności. Znacie się dobrze na nowoczesnych technologiach, używacie profesjonalnego sprzętu. To wszystko widać na naszej propozycji szablonu graficznego na plakat reklamowy. Na jasnym tle króluje grafika dość prosta i techniczna, ale dzięki żółtym detalom też przyjazna i energetyczna. Pole na nazwę firmy z użyciem dużej czcionki, również w kolorze żółtym sprawia, że ta informacja wybija się na pierwszy plan.

PLAKAT EKSPERTA OD KOLORÓW

Kolor, jakich użyjecie do reklamowania swoich usług mają ogromne znaczenie. To od nich zależy, jakie wrażenie odniosą konsumenci i jaki wizerunek twojej firmy powstanie. W naszej ofercie znajdziecie różne warianty szablonów graficznych, a ten plakat bazuje na ciepłych, ciekawych barwach, które budują pozytywną energię i zaufanie do waszych umiejętności. Dla potencjalnych klientów staje się jasne, że firma, która ma taką reklamę, zna się na najnowszych trendach w urządzaniu wnętrz i chętnie zalecą wam remont.

PRZYCIĄGAMY UWAGĘ I INFORMUJEMY

Plakat ma sporo zalet. Można go rozwiesić w większej ilości miejsc niż baner, a jego potencjał reklamowy i informacyjny jest o wiele większy niż ulotki. Dlatego ta forma zyskuje sobie coraz więcej zwolenników, a my staramy się dostarczać wam coraz to lepsze wzory graficzne. Tutaj hit, betonowe tło i narzędzia, czyli detale, które od razu kojarzą się z firmą remontową. Do wszechobecnej szarości dodaliśmy czerwone elementy, które sprawiają, że plakat jest wyrazisty i jednocześnie utrzymany w najmodniejszym trendzie graficznym.

JAKA REKLAMA, TAKIE USŁUGI?

To, jak prezentuje się reklama twojej firmy, w dużej mierze daje obraz tego, jaki masz styl pracy, usposobienie, stosunek do klientów i wykonywanych zleceń itd. Wiemy, że nasi klienci mają różne osobowości, więc i nasze propozycje graficzne są bardzo różnorodne. Ten wariant plakatu z pewnością będzie odpowiedni dla tych, którzy do swojej działalności podchodzą z większym luzem i humorem. Nie chodzi tu rzecz jasna o niefrasobliwe traktowanie pracy, ale pozytywne podejście do niej. Za wesołą reklamą stoi wesoły fachowiec.

POPRAW SWOJĄ WIDOCZNOŚĆ W PRZESTRZENI

Dobra reklama przydaje się zawsze, nie tylko w czasie niskich dochodów i małej ilości klientów. W przypadku branży remontowej i wykończeniowej najważniejsza jest rozpoznawalność w najbliższym otoczeniu, bo zwykle są to usługi o zasięgu lokalnym. Jeśli szukasz dobrego rozwiązania na każdą kieszeń, mamy dla ciebie plakat reklamowy, który wyróżni twoją firmę i sprawi, że konsumenci zapamiętają nazwę firmy. Wielu z ich wychwyci go z tłumu, zrobi zdjęcie, a kiedy zaplanują remont, zadzwonią właśnie do ciebie.

BUDOWANIE KOMPLEKSOWE I PROFESJONALNE

Na materiałach reklamowych liczy się układ i proporcja tekstu do grafiki. Tu nic nie powinno dominować, a nasz plakat jest tego najlepszym przykładem. Od góry duża nazwa twojej firmy i kontakt do niej, potem pole na treść, ładnie wyróżnione kolorem. Tu warto wstawić informacje o zakresie usług w pigułce, aby potencjalny klient miał przedsmak współpracy. Na dole zaś grafika, z której aż bije harmonia i profesjonalizm. Widać, że wiecie, jak prowadzić budowę i gwarantujecie solidne wykonanie.

PLAKAT Z DRABINĄ W TLE

Branża remontowa zwykle nie zajmuje się modnym designem swoich materiałów reklamowych. W zasadzie często firmy mają jedynie wydrukowane kartki do wyklejania słupów albo proste, zwykłe wizytówki. Nic w tym dziwnego, to zajęci ludzie i nie mają głowy do wymyślania materiałów graficznych, które zareklamują ich usługi. To nasze zadanie, więc mamy dla was ciekawą grafikę na plakat reklamowy. W tle ujęcie wnętrza z rozstawioną drabiną jako sugestia dla konsumenta, a na czerwonym panelu wszystkie potrzebne informacje.

REKLAMA, KTÓRA WOŁA Z DALEKA

Na rynku, gdzie panuje konkurencja nie można funkcjonować bez reklamy. Nawet najlepszy fachowiec z renomą musi o nią zadbać. Ale to nie wszystko, ta reklama musi także mieć jakąś siłę przebicia w kolorowym otoczeniu, pełnym przeróżnych detali i bodźców. Dlatego stworzyliśmy dla ciebie specjalny plakat, który emanuje mocnymi barwami i budzi pozytywne emocje. Z pewnością zauważy go każdy, niezależnie od tego, czy zawiśnie w budynku czy na zewnątrz. To energetyczne tło doskonale wyeksponuje nazwę twojej firmy i dane kontaktowe.

KOLOR I SYMBOL, KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ

Czerwień zawsze miała i ma sporą siłę przyciągania. To rzecz jasna kolor, któremu przypisuje się wiele znaczeń, ale u nas czerwony panel pełni po prostu rolę detalu, który przyciągnie wzrok konsumentów i sprawi, że zainteresują się plakatem. Resztę roboty zrobi sporych rozmiarów młotek, który od razu wywoła odpowiednie skojarzenia i przyciągnie uwagę tych potencjalnych klientów, którzy w najbliższym czasie planują coś budować, przebudowywać albo remontować. Trzeba też pamiętać, że takie połączenie bieli i czerwieni będzie budzić zaufanie.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

Pokaż: