Plakaty Wielkoformatowe online Strona 3

Pokaż:

MARKA W PEŁNYM ROZKWICIE

Chociaż nie każdy o tym wie, a sporo osób zaneguje tą teorię, to jednak detale graficzne na reklamie nie tylko ładnie wyglądają. Niosą ze sobą często przekaz, który ma za zadanie nakierować konsumentów na pewne skojarzenia przedstawiające markę lub produkt w odpowiednim świetle. Nasza grafika na plakat dla twojej firmy nie tylko przykuwa wzrok pięknem kwiatów jabłoni. Sugeruje także, że konsument będzie tu miał do czynienia z marką w rozkwicie, a tym samym z profesjonalizmem, wiedzą, rzetelnością i wszystkimi innymi cechami, które gwarantują sukces.

TAK NALEŻY PROMOWAĆ SWOJĄ MARKĘ

W naszej ofercie znajdziecie przeróżne grafiki na plakat reklamowy. Jedne są dedykowane dla wąskie grupy tematycznej, inne wykraczają szeroko poza daną branżę, a pozostałe są na tyle uniwersalne, że mogą reklamować prawie wszystko. Ta jest uniwersalna, ale ze wskazaniem raczej na działalność opartą na profesjonalnej wiedzy, obsłudze biurowej, prawnej itd. I w tym zakresie można powiedzieć, że jest to plakat wzorcowy. Ma atrakcyjne detale graficzne, w modnym stylu i przyjemne dla oka, które stanowią doskonałą oprawę dla nazwy firmy, logo albo nazwiska fachowca.

DOBRZE WYEKSPONOWANA NAZWA

W reklamie kancelarii prawnej dość ważną sprawą jest dobre wyeksponowanie jej nazwy, zwykle z wyszczególnieniem prawnika i ewentualnie wspólników tworzących markę. To buduje prestiż kancelarii, a jak wiadomo jest to nieodzowne dla zbudowania popularności, zaufania klientów i gwarancję profesjonalnej obsługi. Na naszym plakacie przewidziano dobrą proporcję grafiki i pola tekstowego, które czeka właśnie na wyeksponowanie nazwy, nazwisk i danych kontaktowych. Taki plakat może zawisnąć na waszych drzwiach albo w holu biurowca, w którym macie siedzibę.

TREŚĆ I SUGESTYWNE DETALE

Dużo modnych szarości, które doskonale korespondują z obowiązującą modą kolorystyczną to element zachęcający. Klucze w rękach fachowca to detal, który z daleka przyciąga wzrok swoim blaskiem. Całość grafiki jest bardzo spójna i od razu sugeruje tematykę. To jednak nie koniec zalet plakatu, bo poniżej mamy jeszcze duże pole tekstowe. Tam wpisz nazwę firmy albo swoje imię i nazwisko za pomocą naprawdę dużej czcionki. Dzięki temu konsumenci zobaczą wszystko z daleka, a to pomaga utrwalić swoja markę na rynku.

ROZWIĄZANIE PROBLEMU JEST BLISKO

Problemy z elektryką albo konieczność położenia nowej instalacji to sytuacje, które prędzej czy później przerabia każdy konsument. Dlatego też zapotrzebowanie na takie usługi jest spore, a i ilość firm tego typu niemała. W takich warunkach wzmożonej konkurencyjności warto postawić na chwytliwą i widoczną z daleka reklamę. Sprawi, że twoja firma stanie się rozpoznawalna na lokalnym rynku i dzięki temu zdobędziesz większą ilość klientów. Na białym tle widać silną rękę, która mocno trzyma przewód elektryczny, co w domyśle symbolizuje pełen profesjonalizm.

WAŻNY JEST PRZEKAZ WIDOCZNY Z DALEKA

Jeśli chcesz zbudować wizerunek swojej firmy, w który wpisana będzie nowoczesność, dynamiczny rozwój, znajomość trendów modowych i ciekawa oferta, to nasz plakat będzie tu idealnym początkiem. Ciekawe ujęcie szklanych wieżowców, dużo modnych szarości i wyrazista ekspozycja nazwy firmy to cechy naszego szablonu graficznego, który powinien cię zaciekawić. Przykuje uwagę przechodniów, spowoduje szybkie skojarzenia dziedziny, której dotyczy wasza oferta, a także przyciągnie uwagę osób aktualnie zainteresowanych tematem nieruchomości.

SIŁA CIEKAWEJ GRAFIKI

Pośród wielkiej ilości dostępnych na rynku materiałów reklamowych coraz trudniej jest się wyróżnić i tym samym, trafić do upragnionego odbiorcy. Staramy się więc na bieżąco tworzyć nowe, coraz bardziej interesujące szablony graficzne. Efektem tej tendencji jest nasza propozycja z grafiką dla fotografa na ciekawy i bardzo skuteczny plakat reklamowy. To wersja, która me specjalne, duże pole tekstowe służące do wstawienia nazwy studia bądź swojego imienia i nazwiska z użyciem dużego kroju czcionki.

SYGNAŁ, ŻE ELEGANCKO KARMICIE

Reklama to przekaz, który powinien błyskawicznie sugerować klientowi branżę, ale także charakter usług i towarów oraz korzyści, jakie ze sobą niesie taka oferta. Co sugeruje nasza propozycja? Od razu widać, że karmicie ludzi, a z treści wyłania się opcja cateringu. Jednakże elementy graficzne jasno wskazują, że oferta ma charakter elegancki, prestiżowy. To informacja, że klient może mieć wysokie wymagania, a wy zapewniacie jakość z wyższej półki. To może być obsługa wesela albo prestiżowego spotkania biznesowego lub elitarne szkolenie, wszystkiemu podołacie.

WYJĄTKOWA EKSPOZYCJA NAZWY

Kiedy wielka lilia dominuje reklamę, każdemu przychodzi do głowy, że firma, która się tak promuje stawia na piękno, naturalność i harmonię. Czy to jest kierunek spójny z twoimi działaniami? Jeśli tak, wystarczy wybrać nasz plakat, złożyć zamówienie, a potem rozmieścić reklamę w odpowiednich lokalizacjach. Warto zamówić więcej, bo z czasem może się okazać, że ta forma sprawdza się najlepiej i jest najskuteczniejsza, np. dzięki dobrze wyeksponowanej nazwie salonu. Taki plakat warto także umieścić już w samej firmie, np. na drzwiach jako wskazówkę.

REKLAMA, CO KUSI UROKIEM

Plakat to doskonała i niedroga forma promocji, z pomocą której można zareklamować się lokalnie, a tym samym przyciągnąć do siebie nowe klientki. Dodatkowo, jeśli wygląda tak efektownie, jak nasza propozycja, to efekty są gwarantowane. Celem są głównie kobiety, a one przecież zwracają wielką uwagę na wszelkie estetyczne detale. Na pewno docenią klimat grafiki i waszą dbałość o wygląd reklamy, a tym samy będą chciały wypróbować jakość usług, które reprezentuje plakat. Spraw sobie dobry start lub przełom w prowadzeniu salonu.

DAJ SIĘ LEPIEJ POZNAĆ

Plakat reklamowy można powiesić w miejscu realizacji większych zleceń, np. na ogrodzeniu nieruchomości albo na siedzibie swojej firmy. Może być jednocześnie drogowskazem dla klientów, jak i zachęcającą reklamą, która zawiśnie w zaprzyjaźnionym sklepie albo punkcie usługowym. Panel graficzny z oknami na modnym turkusie wzbudza zaufanie i sugeruje, że znacie się na obowiązujących trendach oraz dobrym stylu. Dzięki takiemu plakatowi dacie się poznać w całej okolicy jako wykonawca stolarki okiennej z dobrym gustem i wyczuciem.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy, która nie zajmuje dużo miejsca, ale potrafi przyciągnąć sporą rzeszę odbiorców. Taki plakat nie może jednak zginąć w tłumie innych detali otoczenia, dlatego konieczna jest widoczna z daleka, atrakcyjna grafika. Nasza propozycja to kapitalny wzór dla salonu fryzjerskiego, który chciałby zachęcić panie do wizerunkowej metamorfozy. Ten biały uśmiech i wielka burza loków na głowie oraz uroda modelki to detale, które przyciągają wzrok i bardzo mocno zachęcają do sprawdzenia innych szczegółów.

SUROWO, ALE ZA TO BARDZO TRENDY

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy, ponieważ może promować kancelarię zarówno w holu budynku, gdzie siedzibę ma wiele firm, bezpośrednio na drzwiach waszego biura albo na ogrodzeniu posesji, jeśli jest akurat ładna pogoda. Nasza proponowana grafika wraz ze swoją szarą szatą mogłaby zginąć w taki otoczeniu, ale zapobiega temu sporych rozmiarów, jasny znak paragrafu. Nie sposób go nie zauważyć, a skojarzenia w temacie rodzaju reklamowanej działalności są praktycznie automatyczne. Taki plakat skutecznie wskaże drogę do waszej kancelarii.

GRAMY KOLOROWYM KONTRASTEM

Jednym ze skutecznych sposobów na przykuwanie uwagi konsumentów jest granie kolorowymi kontrastami. I nie chodzi tu wyłącznie o tradycyjny kontrast między czernią i bielą. Nasz grafika bazuje na głęboko czarnym tle, z którego wyłania się fragment samochodu w bardzo wyrazistym odcieniu pomarańczowego. Taki zabieg wystarczy, żeby zainteresować przechodnia plakatem. Natomiast skośne ustawienie reflektora nadaje grafice efektownej zadziorności, co z pewnością spodoba się każdemu, kto lubi szybkie samochody.

PALETA KOLORÓW, PALETA MOŻLIWOŚCI

Nasza grafika na plakat reklamowy jest bardzo uniwersalna i tak naprawdę może służyć z powodzeniem wielu firmom z różnych dziedzin. Uwagę przykuwa ozdobny detal w postaci kresek w bardzo żywych kolorach. Jednak funkcja zdobienia i przykuwania uwagi to nie jedyna ich zaleta, mają bowiem także pewien przekaz. Kiedy konsument widzi taki detal w wielu kolorach od razu nasuwa mu się skojarzenie, że firma z taką reklamą daje mu całą paletę możliwości w danym zakresie. To mocno zachęca i buduje zaufanie do marki.

WACHLARZ USŁUG I SKUTECZNA GRAFIKA

Reklama biura rachunkowego w postaci plakatu nigdy nie powinna być nastawiona na stroszenie efektownych piórek, to przecież poważna branża. Doskonale to rozumiemy, więc nasza propozycja przepełniona jest dość stonowaną i poważną kolorystyką, ale także ozdobiona detalami sugerującymi tematykę waszych usług. Jednocześnie nasz plakat nie jest cały wypełniony detalami graficznymi, zostało bardzo dużo miejsca na zamieszczenia sporej dawki informacji o usługach, wykraczających poza podanie danych kontaktowych.

PRZYCIĄGAMY EFEKTOWNYM DETALEM

Jeśli szukasz reklamy nieco większej niż ulotka, którą powiesisz na drzwiach, w holu budynku lub czasowo na murze, to plakat będzie tutaj idealny. A jeśli zależy ci na bardzo widocznej ekspozycji nazwy firmy lub twojego nazwiska z równoczesną informacją o zakresie działalności, to koniecznie musisz wziąć pod uwagę tą propozycję graficzną, ponieważ łączy w sobie wszystkie te cechy i daje możliwości, których szukasz. To reklama widoczna z daleka, która jednocześnie może być drogowskazem do twojej siedziby i sposobem na utrwalanie marki na rynku.

SPORO INFORMACJI

Grafika na plakat reklamowy, którą ci właśnie proponujemy ma dwie ważne zalety. Z pewnością rzuca się w oczy z daleka, głównie za sprawą żółtej koparki. Przyciągnie więc wzrok przechodniów. Zaraz pod nią można doskonale wyeksponować nazwę firmy, a to znacznie ułatwia osadzenie twojej marki w umysłach konsumentów. Jednak nasz wzór dodatkowo pozwala na zamieszczenie sporej dawki informacji, nie tylko danych kontaktowych. W dużym polu tekstowym zmieści się np. krótki opis twoich usług albo zachęcające hasło reklamowe.

MĘSKA REKLAMA MASAŻU?

Tak się zwykle składa, że zdecydowaną większość wśród klienteli salonów masażu stanowią panie. Można więc powiedzieć, że należy wykorzystać ten ukryty potencjał i postarać się zachęcić mężczyzn do korzystania ze swoich usług. Doskonałym sposobem będzie wybór tej grafiki na plakat reklamowy, która wymyka się utartym szablonom graficznym dla tej branży i dlatego spodoba się panom. Zwykle estetyka takich reklam nastawiona jest na damskie upodobania kolorystyczne, a tutaj mamy reklamę w męskim wydaniu.

ŚWIETNA EKSPOZYCJA NAZWY

Mamy dla was dwa rodzaje szablonów graficznych na plakaty. Jeden przewiduje połączenie detali graficznych z większą ilością treści informacyjnych, natomiast ta wersja służy przede wszystkim do promowania waszej nazwy. Na modnej i stylowej szarości można doskonale zaprezentować nazwę kancelarii lub nazwiska prawników. Żółte dodatki i białe napisy nadają całości bardzo ekspresyjnego charakteru, a to odbiorcy bardzo lubią. Taki przekaz szybko trafia do celu, a tym samym pozwala utrwalić i ugruntować waszą markę na rynku.

EFEKTOWNIE PRZEKAZANA TREŚĆ

Na takim plakacie z potencjałem można doskonale, efektownie i skutecznie zareklamować swoje usługi związane z szeroko pojętym ogrodnictwem, handlem roślinami, projektowaniem ogrodów itd. Spore pole tekstowe pozwala na odpowiednią ekspozycję logo i nazwy firmy oraz podanie danych adresowych z użyciem sporej czcionki. Pozostaje także sporo miejsca na opisanie swojej oferty z pigułce, a to wszystko bardzo efektownie podkreśla soczysta zieleń trawy. Jest niczym obietnica efektów twoich działań lub używania twoich produktów w ogrodzie.

NIEWIELE, ALE Z WYRAZISTYM PRZEKAZEM

W naszej ofercie znajdziesz głównie dwa rodzaje plakatów reklamowych. Jedne dają możliwość zamieszczenia sporej ilości informacji, a drugie koncentrują uwagę konsumentów na marce. Tu nasza propozycja graficzna dla drugiego rodzaju wydruku. Na białym tle umieściliśmy sporych rozmiarów detal graficzny, który zachęca do wizyty w salonie. Jednak to, co najważniejsze to wyrazista ekspozycja nazwy firmy albo imienia i nazwiska specjalisty. To pozwala na dobre utrwalenie twojej marki na rynku i w pamięci konsumentek.

POMOC WIDOCZNA Z DALEKA

Plakat to wygodna i wciąż nisko budżetowa reklama w większym formacie, która zwiększy widoczność twojego gabinetu w przestrzeni. Może zawisnąć na twoich drzwiach, ale także w holu zbiorczego budynku, który mieści różne firmy albo na ogrodzeniu w okolicy czy w specjalnym miejscu na reklamy. Nasza grafika również wydatnie pomaga w zwiększeniu widoczności twojej reklamy, a dodatkowo wywołuje same pozytywne emocje i budzi nadzieję na poprawę zdrowia. To ważne, szczególnie dla osób, które czują męczące dolegliwości bólowe.

MINIMALIZM? ALE JAKI!

Od paru lat rynek wydruków okazjonalnych i reklamowych dominuje graficzny i kolorystyczny minimalizm. To oznacza, że na takich materiałach panuje większy porządek wizualny, a tym samym przekaz jest wyraźniejszy, bardziej stylowy i gustowny. Przykładem może być nasza propozycja na plakat, na której detali jest niewiele, ale każdy ma wielkie znaczenie. Panuje tutaj biel oraz takie ułożenie barw, które obiecuje perfekcję wykonania usługi. Całość dowodzi znajomości trendów modowych, a to kluczowa sprawa w branży beauty.

Pokaż: