Plakaty Wielkoformatowe online Strona 7

Pokaż:

PROSTY, CZYTELNY PRZEKAZ

Branża budowlana to konkrety, liczby, ceny, technika i zero miejsca na improwizację. Taka też powinna być reklama firmy budowlanej, czyli charakterna, czytelna i wzbudzająca zaufanie konsumentów. Nasza grafika reklamowa spełnia każdy z wymienionych warunków. Na szarym, nieco technicznym tle, odznaczają się kontrastujące kształty geometryczne. Są bardzo minimalistyczne, ale także bardzo oczywiste. Spore pole tekstowe pozwala na czytelne podanie danych kontaktowych oraz zakresu usług. Całość bardzo dobrze poukładana.

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

PLAKAT Z DRABINĄ W TLE

Branża remontowa zwykle nie zajmuje się modnym designem swoich materiałów reklamowych. W zasadzie często firmy mają jedynie wydrukowane kartki do wyklejania słupów albo proste, zwykłe wizytówki. Nic w tym dziwnego, to zajęci ludzie i nie mają głowy do wymyślania materiałów graficznych, które zareklamują ich usługi. To nasze zadanie, więc mamy dla was ciekawą grafikę na plakat reklamowy. W tle ujęcie wnętrza z rozstawioną drabiną jako sugestia dla konsumenta, a na czerwonym panelu wszystkie potrzebne informacje.

POINFORMUJ, JAK TRAFIĆ W TWOJE RĘCE

Plakat reklamowy dla salonu masażu relaksacyjnego lub leczniczego musi wzbudzać zaufanie. Nikt nie odda się w ręce masażysty, którego nie wydaje się profesjonalny, a przecież taki wizerunek powstaje w głowie konsumenta się już na etapie oglądania materiałów reklamowych. Dlatego nasz plakat jest kwintesencją dobrych emocji. Ciepłe kolory, zdjęcie fachowca przy pracy i garść potrzebnych informacji, to wszystko sprawi, że klient trafi właśnie do ciebie, bo nabierze przekonania o wysokim poziomie usług.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.

REKLAMA, KTÓRA WOŁA Z DALEKA

Na rynku, gdzie panuje konkurencja nie można funkcjonować bez reklamy. Nawet najlepszy fachowiec z renomą musi o nią zadbać. Ale to nie wszystko, ta reklama musi także mieć jakąś siłę przebicia w kolorowym otoczeniu, pełnym przeróżnych detali i bodźców. Dlatego stworzyliśmy dla ciebie specjalny plakat, który emanuje mocnymi barwami i budzi pozytywne emocje. Z pewnością zauważy go każdy, niezależnie od tego, czy zawiśnie w budynku czy na zewnątrz. To energetyczne tło doskonale wyeksponuje nazwę twojej firmy i dane kontaktowe.

KOLOR I SYMBOL, KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ

Czerwień zawsze miała i ma sporą siłę przyciągania. To rzecz jasna kolor, któremu przypisuje się wiele znaczeń, ale u nas czerwony panel pełni po prostu rolę detalu, który przyciągnie wzrok konsumentów i sprawi, że zainteresują się plakatem. Resztę roboty zrobi sporych rozmiarów młotek, który od razu wywoła odpowiednie skojarzenia i przyciągnie uwagę tych potencjalnych klientów, którzy w najbliższym czasie planują coś budować, przebudowywać albo remontować. Trzeba też pamiętać, że takie połączenie bieli i czerwieni będzie budzić zaufanie.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

SIŁA PROSTYCH I KLASYCZNYCH ROZWIĄZAŃ

Projekt tego plakatu jest dowodem na to, że proste formy mogą nadal zaskakiwać i przykuwać uwagę. W tym przypadku cechą dystynktywną jest stosunkowo ciemne, jednobarwne tło w kolorze czerwonego wina oraz jasna, szeroka ramka i grafika przedstawiająca dom. Tekst również, dzięki jasnemu kolorowi, zwraca uwagę.

FANTAZJA I INŻYNIERSKA PRECYZJA

Najbardziej widoczne elementy tego plakatu (nazwa firmy, branża, numer telefonu) ułatwiają szybki kontakt telefoniczny. Grafika przedstawiająca wielokąty budzi skojarzenia z usługami inżynierskimi - zarówno projektowymi (projekty architektoniczne, projekty instalacji), jak i wykonawczymi (firmy budowlane).

KLASYCZNY, ALE WCIĄŻ NIEZBĘDNY

Plakat reklamowy należy do klasycznych nośników reklamy. Jednak, pomimo upływu czasu, nadal jest niezastąpiony. Projekt w szaro-niebieskiej kolorystyce dedykowany jest specjalistom z szeroko rozumianej branży komputerowej. Znakiem rozpoznawczym branży i charakteru świadczonych usług jest ilustracja notebooka, znajdująca się w centralnej części plakatu.

PROSTOTA Z DYNAMICZNYM AKCENTEM

Afisz informacyjny o prostym, komunikatywnym kształcie, stonowanej kolorystyce oraz oryginalnej grafice. Dynamizmu dodaje projektowi układ danych adresowych firmy. Zostały one tak ułożone, aby zmaksymalizować łatwość ich odczytywania i zapamiętywania. Nazwa firmy (nazwisko freelancera) znajdują się w centralnej części druku.

NUMER TELEFONU JEST NAJWAŻNIEJSZY

Plakat reklamowy, który odbiega od tego, co jest powszechnie znane i już się opatrzyło. Prosta forma wyróżnia się rzadko spotykanym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką (lodówka w białym kolorze). Tekst na plakacie ma kolor biały. Projekt przewiduje szczególne wyróżnienie numeru telefonu, dlatego też polecany jest firmom, które stawiają na telefoniczny kontakt z klientem.

ZAWIŚNIE WSZĘDZIE TAM, GDZIE CHCESZ

Biało-niebieski plakat zaprojektowany z myślą o branży RTV i AGD. Nadaje się zarówno do promocji sklepów, jak i firm świadczących usługi w zakresie naprawy i konserwacji urządzeń gospodarstwa domowego oraz odbiorników radiowych i telewizyjnych. Nośnik uniwersalny, łatwy w kolportażu. Może wisieć zarówno w witrynach sklepowych, jak i na ścianach, czy słupach informacyjnych – wszędzie tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci.

NAJWAŻNIEJSZE, TO DOTRZEĆ DO KLIENTA

Projekt plakatu o żółto-białej kolorystyce, z ilustracją biało-niebieskiego tostera. Druk spójny estetycznie z innymi elementami serii. Polecany szczególnie sklepom oferującym sprzęt RTV i AGD oraz serwisom tego typu urządzeń. Ze względu na ciepłe barwy i ładną grafikę nadaje się również do promowania lokali gastronomicznych, które w swoim menu oferują śniadania.

KLASYCZNY I NIEZMIENNIE SKUTECZNY

Prosty, komunikatywny afisz, który może zawisnąć w wybranym przez Państwa miejscu. Zastosowana forma graficzna sprzyja skutecznemu przekazywaniu informacji. Zastosowana grafika (płyta winylowa budząca skojarzenie z patefonem) pozwala klientowi szybko rozpoznać zakres świadczonych usług, a wyróżnione dane adresowe umożliwiają klientowi szybki kontakt z Państwa firmą.

UKOJENIE DLA SKOŁATANYCH NERWÓW

Projekt plakatu, który świetnie nadaje się do promocji wszystkich tych usług, które oferują odpoczynek, kontakt z naturą, spokój, zdrowie oraz swojską, domową atmosferę. W górnej połowie plakatu znajduje się prosty rysunek domku stojącego na zielonej trawce. Za domkiem widać zachodzące słońce. Cały plakat trzymany jest w ciepłej, kojarzonej z naturą kolorystyce (zieleń, brąz, żółty).

SZAROŚCI, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Plakat zaprojektowany z myślą o profesjonalistach, którzy chcą promować oferowane przez siebie usługi, bazując przede wszystkim na swoim know-how. Unikając nieprzydatnej w tym przypadku kakofonii barw, stworzono projekt wyróżniający się dwoma odcieniami szarości i charakterystycznym znakiem graficznym w żółtym kolorze.

UNIWERSALNY I GOTOWY DO ROZWIESZENIA

Outdoorowy nośnik reklamy, który może być wykorzystany w dowolnym miejscu i czasie. Szaro-biała kolorystyka wyróżnia go spośród szeregu innych, pstrokatych plakatów. Dzięki oszczędnej formie (dwa kolory, ilustracja pralki, duże litery, widoczne dane adresowe) najważniejsza jest tu treść. Wszystkie dane są odpowiednio wyeksponowane.

A JEDNAK DZIAŁA I MA SIĘ NIEŹLE

Pomimo wszechobecności mediów elektronicznych, afisze i plakaty wciąż pozostają jedną ze skuteczniejszych form reklamy w przestrzeni zewnętrznej. Mają przy tym dodatkową zaletą – mogą być wykorzystane również wewnątrz pomieszczeń. Projekt przeznaczony do promowania firm działających w szeroko rozumianej branży RTV i AGD.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: