Banery - Medycyna

Medycyna
Pokaż:

NIC UJĄĆ, NIC DODAĆ

Biały baner to klasyka, zawsze jest mocno zauważalny, wygląda świeżo i czytelnie. My do tego białego tła dodaliśmy dość minimalistyczny detal graficzny, który jednak doskonale trafia do konsumenta i wywołuje pozytywne odczucia. Momentalnie też kojarzy się z tematyką działania firmy, którą reklamuje. Kolorystyka przyjemna dla oka daje nadzieję, że po terapii w twoim gabinecie wszystko będzie dobrze, a tym samym potencjalni pacjenci od razu nabierają zaufania. Reklama idealna czyli nic dodać, nic ująć.

REKLAMA, KTÓRA DAJE NADZIEJĘ

Niezależnie od tego, czego dotyczy reklama, jej zadanie jest dość sprecyzowane. Ma przyciągać uwagę klienta i przemawiać do niego językiem korzyści, który zachęci go do działania. Myślisz, że to dotyczy wyłącznie sprzedaży produktów i jakichś tam usług, ale nie gabinetu rehabilitacyjnego? Błąd, ty także działasz w warunkach wysokiej konkurencji, więc musisz walczyć o klienta. A nasza reklama daje mu nadzieję na wyleczenie dolegliwości i poprawę jakości życia. Taki przekaz może sprawić, że umówi się na wizytę właśnie do ciebie.

SKUTECZNIE REKLAMUJ SIĘ W TERENIE

Wielkie firmy inwestują w wielkie billboardy, ale ty nie musisz. Działasz przecież lokalnie i nie potrzebujesz zyskiwać sławy na drugim końcu Polski. Ciebie interesuje ludność lokalna i jej dolegliwości ze strony układu kostno-stawowego, bo to właśnie twoja grupa docelowa. Daj im się poznać wieszając w okolicy kilka banerów z naszą ciekawą grafiką. Każdy z pewnością zrobi zdjęcie, żeby skontaktować się w sytuacji bólowej albo zadzwoni od razu, żeby umówić się na wizytę, bo grafika budzi zaufanie do twojej wiedzy i umiejętności.

SYMBOL ZNANY I WIDOCZNY Z DALEKA

Jeśli prowadzisz prywatny gabinet lekarski albo całą placówkę medyczną o wybranym profilu, to twój zasięg jest przede wszystkim lokalny. Obecnie jednak miejsc, gdzie pacjent może szukać określonej pomocy, jest sporo na rynku i praktycznie w każdej miejscowości, dlatego przyda się baner reklamowy, rozwieszony na własnym ogrodzeniu lub gdzieś w okolicy. Najlepsze miejsca są tam, gdzie odbywa się duży przypływ ludzi. Wszędzie tam nasza grafika zostanie szybko zauważona i przywoła właściwe skojarzenia.

KAŻDY ZERKNIE I ZAPAMIĘTA

Gabinet fizjoterapeuty lub masażysty i jego usługi mają zwykle zasięg lokalny. Oczywiście, do dobrego fachowca przyjeżdżają często pacjenci z różnych regionów w Polsce, bo przyciąga ich rekomendacja innych zadowolonych osób, ale główny trzon klientów stanowią zawsze osoby z najbliższej okolicy. Dlatego też nasz baner jest niezbędnym elementem twojej kampanii reklamowej. Doskonale sprawdza się w terenie, bo dzięki naszej chwytliwej grafice jest widoczny z daleka, przykuwa uwagę modną kolorystyką i budzi zaufanie, które przecież jest tu bardzo ważne.

OD RAZU WIADOMO, CO OFERUJESZ

Obolały, cierpiący pacjent nie ma czasu ani chęci na długie poszukiwania gabinetu rehabilitacji. Chce, aby ból ustąpił albo przynajmniej złagodniał jak najszybciej. Zaczyna szukać w pamięci informacji na temat gabinetów rehabilitacji, aby umówić się na wizytę. Wtedy właśnie powinien przypomnieć sobie twój baner reklamowy. A my stworzyliśmy grafikę, która zapada w pamięć. Sugestywna barwa i animacja wskazują jasno, dla kogo przeznaczone są twoje usługi, a czerwone imię i nazwisko lub nazwa podpowiadają szybkie rozwiązanie.

REHABILITACJA TEŻ POTRZEBUJE REKLAMY

Szukasz pomysłu na rozreklamowanie swojego gabinetu rehabilitacji? Pomożemy. Sprawdź nasze propozycje, w tym ten wariant graficzny. Jasno sugeruje zakres usług i sprawia, że osoba szukająca ulgi w bólu jest skłonna powierzyć swoje zdrowie w twoje ręce. Zadbaj o różne formy reklamy, żeby zachęcić jak największą ilość konsumentów. Do tego potrzebna jest m.in. ulotka, ale także baner, który zawiśnie w widocznym miejscu w twojej okolicy. Nasza grafika przykuje wzrok i zapewni przekazanie kluczowych informacji.

REKLAMA MUSI TRAFIAĆ DO PAMIĘCI BŁYSKAWICZNIE

Postaw się w roli zwykłego konsumenta. Pomyśl, czy przemieszczając się po swojej okolicy widziałeś jakąś reklamę gabinetu fizjoterapii? Wiesz przecież, że istnieją, bo działasz w tej branży i znasz swój lokalny rynek. Ale czy pamiętasz reklamy konkurencji? Jeśli nie, to oznacza, że były to zwykłe informacje czyli dane kontaktowe, krótki katalog usług i tyle. Chcemy zaproponować ci ciekawą grafikę na baner reklamowy, która jednak zostaje na długo w głowach osób przechodzących i przejeżdżających obok niego.

TURKUS SPRAWDZA SIĘ TAKŻE W DUŻYM FORMACIE

Połowa powierzchni, jaką oferuje baner to nasza piękna grafika. Przyciąga uwagę, wpada w oko przechodnia i zostaje na długo w jego pamięci. Druga połowa to same konkrety, czyli nazwa firmy i dane kontaktowe. Nic więcej, bo baner to reklama w terenie. Musi być czytelny i widoczny z daleka, więc warto ograniczyć tutaj ilość treści, a postawić na dużą czcionkę. Tą opcję wyposażyliśmy w modną, turkusową kolorystykę, która dodatkowo zdobędzie serca, zwłaszcza damskiej części klienteli.

BANER, KTÓRY ZACHĘCA DO TWOICH USŁUG

Na banerze powinny pojawić się najważniejsze informacje, należy więc skupić się przede wszystkim na danych kontaktowych i ewentualnie dodać krótkie hasło reklamowe. A tłem dla całości powinna być grafika, która jasno wskazuje, co oferuje twoja firma. My postawiliśmy na ujęcie rąk masażysty w akcji. Spokojna kolorystyka sprawia, że treść prezentuje się na tym tle bardzo czytelnie. Osoba, która potrzebuje masażu określonego rodzaju z daleka namierzy baner i zainteresuje się twoją ofertą.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: