Banery - Budownictwo

Budownictwo
Pokaż:

REKLAMA, KTÓRA SZYBKO SIĘ KOJARZY

Są takie profesje, które nie kojarzą się ze szczególnie ciekawą oprawą graficzną i fach elektryka do nich z całą pewnością należy. Tu oczywiście pełno jest symboliki, której można użyć, ale elektryczny laik czyli potencjalny klient może jej nie zrozumieć. Do stworzenia tego banera użyliśmy wizerunku miernika, który chyba dla każdego jest dość prostym przekazem. Wybierz ten szablon, zapełnij sektor informacyjny swoimi danymi kontaktowymi i wybierz dobre miejsce na reklamę. A nowi klienci znajdą się dość szybko.

DREWNOPODOBNA GRAFIKA STOLARSKA

Drewno to twój podstawowy i główny materiał do obróbki, w połączeniu z twoją wiedzą umiejętnościami stanowi twoje źródło dochodu. Musiało więc grać również główną rolę w twojej reklamie, nie mogło być inaczej. Do tego prosta, techniczna grafika z użyciem narzędzi stolarskich i mamy baner reklamowy, który można powiesić na ogrodzeniu przed swoim warsztatem albo gdzieś w najbliższej okolicy. To minimalistyczny wariant dla stolarni, gdzie zamówienia są traktowane indywidualnie i nie ma zamkniętego katalogu usług.

PROFESJONALIZM WIDOCZNY Z DALEKA

Kiedy tworzymy dla was szablony graficzne na banery reklamowe, sprawą priorytetową jest to, żeby był widoczny z daleka. Musi wyglądać tak, żeby każdy przechodzący lub przejeżdżający człowiek zerknął na niego choćby na moment. To wystarczy, żeby go zapamiętać. Taki właśnie będzie twój baner jeśli skorzystasz z naszej propozycji graficznej. Jasne tło i jaskrawe, żółte detale przykują uwagę i szybko zapadną w pamięć. O ilości informacji decydujesz sam, ale pamiętaj, by reklama była czytelna, a głównym punktem była nazwa firmy.

GRAFIKA, KTÓRĄ WIDAĆ Z DALEKA

Chcesz być widoczny z daleka i przyciągać klientów z najbliższej okolicy? Najlepszym wyjściem będzie zamieszczenie banera reklamowego w widocznym miejscu. Dodatkowo baner powinien być efektowny i widoczny z daleka, bo tylko tak trafi do większej ilości konsumentów. Mamy dla ciebie doskonałą propozycję graficzną. Szablon ma ciekawą kolorystykę, nietypową dla branży budowlanej i remontowej, a dzięki temu przykuwającej wzrok. Na banerze jest sporo miejsca na informacje o usługach oraz dane kontaktowe.

NAJWIĘKSZA FORMA PRZEKAZU

Wiadomo, że czasami same ulotki i wizytówki nie wystarczą, żeby poinformować okolicę o swoich usługach. I tu doskonale sprawdza się baner reklamowy, który można powiesić gdziekolwiek, np. na murze, na ogrodzeniu. Jeśli masz firmę remontową, proponujemy ci ciekawą grafikę, która sprawi, że reklama będzie widoczna z daleka. Mało tego, każdy konsument będzie od razu wiedział czego dotyczy, bo jest bardzo sugestywna. Takie szybkie skojarzenia przyciągają najwięcej klientów, bo mocno zapadają w pamięć.

TEN BANER ZAUWAŻY I ZAPAMIĘTA KAŻDY

Nasza propozycja to multi kolorowy baner dla firmy remontowej. Wygląda oryginalnie i z pewnością odbiega od zwyczajowej estetyki, która przypisana jest tej branży. Ale dzięki temu reklama będzie widoczna z daleka i z zdecydowanie przypadnie do gustu wielu przechodniom. Z pewnością nie pozostanie niezauważony, a przecież w reklamie chodzi właśnie o to. Część osób chętnie sprawdzi waszą ofertę choćby z ciekawości, żeby osobiście zweryfikować możliwości firmy, która ma tak mocno energetyczną i wesołą reklamę.

REKLAMA, KTÓRA PRZYCIĄGA JAK MAGNEZ

Ludzkie oko najszybciej wyłapuje wszelkie kolorowe i wyraziste elementy w otoczeniu. W przestrzeni, zwłaszcza miejskiej, gdzie natłok detali jest ogromny, trzeba się postarać, aby konkretna reklama dotarła do przechodnia. Nie bez powodu więc stworzyliśmy ten barwny baner dla firmy remontowej. Z wykorzystaniem zwykłych próbników farb postanowiliśmy skutecznie przyciągać wzrok konsumentów. Skorzystaj z tej oferty i sprawdź, jak to działa w terenie. Okaże się szybko, że baner przyciągnął nowych klientów.

OD PROJEKTU DO REALIZACJI POD KLUCZ

Duży format, który zawiśnie na płocie lub w innym widocznym miejscu, musi być wyrazisty. Tu nie ma miejsca na elaboraty, trzeba postarać się o konkretne przekazanie najważniejszych informacji i zachęcić grafiką, która jasno wskaże, co twoja firma ma do zaoferowania. Klient zapamięta wygląd, w jego głowie szybko postaną pozytywne skojarzenia. Białe tło będzie zapowiedzią ładu na budowie, a podłoże z projektu znajomości technik budowlanych w pełnym zakresie. Baner wygląda schludnie i zachęcająco.

SYMBOLIKA I MOC CZERWIENI

Prosty, biały baner z niewielką ilością ozdobnych detali to jedna z naszych propozycji dla firm, które działają w branży budowlanej, deweloperskiej albo na rynku obracającym nieruchomościami. Grafika wpisuje się w każdy z tych zakresów. Duża ilość miejsca pozwala na zamieszczenie wielu informacji albo wpisanie danych kontaktowych dużymi literami, które będą widoczne z daleka. Żeby wzmocnić przekaz reklamowy i przykuć wzrok klienta, wykorzystaliśmy w tym wzorze przyciągającą siłę koloru czerwonego.

CZYTELNY PRZEKAZ NA ULICZNEJ REKLAMIE

Baner wisi zazwyczaj w miejscu, gdzie przemieszcza się większa ilość konsumentów, bo tylko wtedy cała akcja reklamowa ma sens i może przynieść wymierne korzyści. Musi być jednak maksymalnie czytelny, bo nikt nie będzie się specjalnie zatrzymywał, aby długo wczytywać się reklamę. Mamy dla wszelkich firm remontowych świetną grafikę. Pusty pokój z rozstawioną drabiną, który czeka na fachowe ręce. A poniżej całkiem nieprzypadkowo dane firmy, która sprawi, że to niezagospodarowane wnętrze zostanie wyremontowane.

DOBRY PROJEKT I RZETELNE WYKONANIE

W branży reklamowej obowiązują podobne reguły, jak w branży instalatorskiej i projektowej. Najważniejszy jest dobry projekt. Zaraz po nim rzetelne wykonanie. Jeśli te dwa warunki są spełnione – wszystko działa bez zarzutu. Analogicznie jest w przypadku tego bannera. Jest to przemyślany projekt, który został stworzony specjalnie dla firm oferujących usługi elektryczne. Dokładamy do tego rzetelne wykonanie. Promocja musi działać i przynosić pożądane efekty.

PŁASKA WTYCZKA NA ZIELONYM TLE

Głównym motywem graficznym tego banera jest płaska wtyczka umieszczona na tle w odcieniu szafirowym. Linia o tej samej barwie podkreśla nazwę firmy, przedzielając banner na dwie części. Tło całości ma kolor biały. Najbardziej wyeksponowanymi elementami banera są: ilustracja (płaska wtyczka), numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej.

DOBRE URZĄDZENIE DOMOWEJ PRZESTRZENI

Banner reklamowy zwracający uwagę swoim kolorem (seledynowy) oraz grafiką (schematyczny rysunek przedstawiający gustownie urządzoną domową przestrzeń). Rysunek zajmuje lewą połowę bannera. Prawa strona przeznaczona jest na prezentację nazwy firmy oraz danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, adres tradycyjny).

KAŻDY KOLOR I KAŻDY CENTYMETR

Każdy metr kwadratowy nieruchomości ma dużą wartość. Niewłaściwa aranżacja przestrzeni domu czy biura to nie tylko negatywne wrażenia estetyczne, ale równie często brak komfortu użytkowania oraz zmarnowanie cennej przestrzeni. Projekt tej ulotki posiada te same cechy, co dobry projekt przestrzeni – jest estetyczny, a przy tym odważny (wykorzystuje nietypowe kolory), dzięki czemu dobrze będzie służył projektantom wnętrz.

REALIZACJE ZGODNE Z PROJEKTAMI

Granice tekstu zostały w tym projekcie ściśle zakreślone przez jasną, wyrazistą ramkę. Grafika znajdująca się blisko lewego, górnego rogu bannera przedstawia schematyczną ilustrację budynku. Dane adresowe oraz nazwa firmy zapisane są w kolorze kremowym. Projekt może być wykorzystywany przez firmy budowlane, architektów, a także przez firmy wynajmujące powierzchnie magazynowe.

POMYSŁOWOŚĆ I RZETELNE WYKONANIE

Oryginalny pomysł jest podstawą każdego dobrego projektu. Jednak sama idea nie wystarcza, aby zrealizować coś w rzeczywistości. Niezbędna jest do tego również fachowa wiedza, tzw. know-how. Banner w ciekawej kolorystyce (odcień szmaragdu i szarości) oraz o nietypowej grafice (interesująca figura na pierwszym planie, romby wtopione w tło) dobrze oddaje to, co w promocji branży najważniejsze: kreatywność połączoną z rzetelnością, precyzją i sumiennością.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: