Banery - Sprzedaż
Zróżnicowanie form promocji przedsiębiorstwa sprawia, że mogą występować problemy z wybraniem najlepszych metod reklamy. Warto jednak dołożyć do tego starań, gdyż prawidłowo wybrane formy marketingu dają świetne efekty. Jeżeli prowadzisz działalność polegającą na doradztwie w sprzedaży to z pewnością wiesz, że jedynie łączenie różnych forma docierania do klientów może dawać świetne efekty. Jedną z ciekawszych form promocji jest postawienie na banery z naszej oferty.
DAJ SIĘ POZNAĆ LOKALNIE
Wasze działania mają zwykle charakter lokalny. Pozyskiwanie i sprzedaż drewna to zresztą bardzo potrzebna branża, zwłaszcza w okolicy mniejszych miast i wiosek. Żeby potencjalni klienci wiedzieli o twojej firmie szybciej niż o innej tego typu, zadbaj o reklamę terenową. Nasz baner sprawi, że nikt nie przejdzie obojętnie. Głęboka, hipnotyczna zieleń przyciągnie wzrok, a majaczący w tle las każdego zaciekawi. Na tym tle skutecznie wyeksponujesz swoją nazwę i numer telefonu, dzięki czemu każdy zapamięta te informacje albo zrobi zdjęcie telefonem.
WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ I ŁATWY DO ODRÓŻNIENIA
Banner łatwy do odróżnienia i zapamiętania. Charakteryzuje się oryginalną kolorystyką (szmaragdowe tło) i komunikatywną, łatwą do zrozumienia i zinterpretowania grafiką (biała lodówka). Reklama mieści najważniejsze informacje – odniesienie do branży, nazwę firmy, a także komplet danych kontaktowych: adres tradycyjny (nazwa ulicy, kod pocztowy, miasto), numer telefonu, adres mejlowy, adres strony internetowej.
KOLOR MA ZNACZENIE, ZWRÓĆ UWAGĘ NA BARWY
Nadmiar kolorów może rozpraszać, stąd decyzja o stworzeniu projektu o oszczędnej formie. Kolorystyka w odcieniach bieli i błękitu wzbudza zaufanie, kojarząc się z profesjonalizmem oraz rzetelnością. Z tego projektu mogą korzystać zarówno sklepy, jak i firmy oferujące usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń RTV i AGD.
BARDZO SMACZNIE, ZDROWO I KOMFORTOWO
Banner o możliwościach wszechstronnego zastosowania. Ciepła kolorystyka (jasny żółty w górnej części, biały w dolnej) i ilustracja białego tostera z niebieskim akcentem mogą budzić tylko pozytywne skojarzenia. Projekt może zostać wykorzystany zarówno do promocji sklepów ze sprzętem RTV i AGD, jak i do reklamowania branży gastronomicznej serwującej pyszne śniadania.
DO TEGO SKLEPU TRUDNO NIE ZAJRZEĆ
Dzięki temu dobrze zaprojektowanemu banerowi, klient od pierwszego spojrzenia wie, że znalazł sklep czy firmę, których szukał. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja pralki od razu kojarzy się z branżą AGD. Miejsce na dane adresowe (adres tradycyjny i mejlowy oraz nazwa strony internetowej) zaplanowano w dolnej części banera.
PRZEKAZ, KTÓREGO NIE MOŻNA NIE ZAUWAŻYĆ
Banner powinien przykuwać uwagę, być rozpoznawalny i komunikatywny. Ten, dzięki wyrazistemu kolorowi i przemyślanemu rozkładowi treści, spełnia wszystkie warunki. Co więcej – został tak zaprojektowany, aby wszystkie niezbędne dane kontaktowe (nazwa firmy, adres, numer telefonu) były widoczne „na pierwszy rzut oka”.
PRZEJRZYSTA FORMA I ESENCJA TREŚCI
2 kolory do wyboru
Baner reklamowy dedykowany firmom z branży budowlanej. Prosta i przejrzysta grafika oraz rzucające się w oczy kolory (biały i ceglana czerwień) przykuwają uwagę. Baner został tak zaprojektowany, aby przekazać klientom maksimum niezbędnych treści w jak najkrótszym czasie. Jedno spojrzenie – i klient nie ma wątpliwości, że znalazł firmę, której szukał.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu