Banery online Strona 7

Pokaż:

OD PROJEKTU DO REALIZACJI POD KLUCZ

Duży format, który zawiśnie na płocie lub w innym widocznym miejscu, musi być wyrazisty. Tu nie ma miejsca na elaboraty, trzeba postarać się o konkretne przekazanie najważniejszych informacji i zachęcić grafiką, która jasno wskaże, co twoja firma ma do zaoferowania. Klient zapamięta wygląd, w jego głowie szybko postaną pozytywne skojarzenia. Białe tło będzie zapowiedzią ładu na budowie, a podłoże z projektu znajomości technik budowlanych w pełnym zakresie. Baner wygląda schludnie i zachęcająco.

SYMBOLIKA I MOC CZERWIENI

Prosty, biały baner z niewielką ilością ozdobnych detali to jedna z naszych propozycji dla firm, które działają w branży budowlanej, deweloperskiej albo na rynku obracającym nieruchomościami. Grafika wpisuje się w każdy z tych zakresów. Duża ilość miejsca pozwala na zamieszczenie wielu informacji albo wpisanie danych kontaktowych dużymi literami, które będą widoczne z daleka. Żeby wzmocnić przekaz reklamowy i przykuć wzrok klienta, wykorzystaliśmy w tym wzorze przyciągającą siłę koloru czerwonego.

REKLAMA O MAKSYMALNEJ MOCY ZACHĘCA

Baner reklamujący salon kosmetyczny lub inną formę usług z zakresu beauty musi emanować pięknem, a jednocześnie zapowiadać jakość na wysokim poziomie. Biel kojarzy się z czystością, a przecież w tej branży higiena to podstawa. Zdjęcie obiecuje poprawę urody i relaks, więc wszystko się zgadza. Zadbaliśmy też o dużą ilość miejsca na dane kontaktowe, których firmy mają teraz dość dużo. Baner jest czytelny, wpadający w oko i z pewnością zachęca do skorzystania usług, a przecież właśnie o to chodziło.

CZYTELNY PRZEKAZ NA ULICZNEJ REKLAMIE

Baner wisi zazwyczaj w miejscu, gdzie przemieszcza się większa ilość konsumentów, bo tylko wtedy cała akcja reklamowa ma sens i może przynieść wymierne korzyści. Musi być jednak maksymalnie czytelny, bo nikt nie będzie się specjalnie zatrzymywał, aby długo wczytywać się reklamę. Mamy dla wszelkich firm remontowych świetną grafikę. Pusty pokój z rozstawioną drabiną, który czeka na fachowe ręce. A poniżej całkiem nieprzypadkowo dane firmy, która sprawi, że to niezagospodarowane wnętrze zostanie wyremontowane.

BANER, KTÓRY ZACHĘCA DO TWOICH USŁUG

Na banerze powinny pojawić się najważniejsze informacje, należy więc skupić się przede wszystkim na danych kontaktowych i ewentualnie dodać krótkie hasło reklamowe. A tłem dla całości powinna być grafika, która jasno wskazuje, co oferuje twoja firma. My postawiliśmy na ujęcie rąk masażysty w akcji. Spokojna kolorystyka sprawia, że treść prezentuje się na tym tle bardzo czytelnie. Osoba, która potrzebuje masażu określonego rodzaju z daleka namierzy baner i zainteresuje się twoją ofertą.

GRAFIKA MAKSYMALNIE PRZYCIĄGAJĄCA WZROK PRZECHODNIA

Duża, pastelowa plansza z ważnymi informacjami o twojej firmie to podstawa proponowanego plakatu. Potencjalny klient musi przecież dostać garść danych, aby móc skorzystać z twoich ciekawych usług. Jednak bez dodatkowej, intrygującej grafiki nikt nie spojrzałby na twoją reklamę. A wielobarwne, wielkie oczy, które nieśmiało wyglądają zza planszy informacyjnej sprawiają, że każdy zechce sprawdzić w jakim celu zostały tu umieszczone. To działanie, które może nakłonić konsumentów do kolejnych ruchów.

NIE MA TO JAK ELEMENT ZASKOCZENIA

Kiedy konsument przemierza ulice rozmyślając o swoich sprawach, zwykle nie zwraca uwagi na otoczenie. Czasami jednak udaje się rozproszyć to jego skupienie i przełamać zobojętnienie za pomocą konkretnych, wyrazistych detali, które napotyka na swojej drodze. My wiemy jak to zrobić, nasz słoneczny baner każdego zainteresuje. Jego obecność na tle szarego otoczenia to zawsze spore wydarzenie dla zmysłów, co z kolei daje stuprocentową gwarancję, że twoja reklama zostanie zauważona i zapamiętana. Może ten zamyślony konsument właśnie potrzebuje takich usług?

REKLAMA, KTÓRA PRZEKONUJE

Przedstawiamy wam grafikę na reklamę terenową, która być może nie jest typowa, ale gwarantujemy, że bardzo skuteczna. Baner w biało – czerwonych barwach przykuje uwagę każdej osoby przechodzącej albo przejeżdżającej w pobliżu. Motyw graficzny z kolei dość czytelnie i skutecznie podpowie konsumentom obszar waszych działań i pozwoli szybko zidentyfikować stopień ich dopasowania do aktualnych lub przyszłych potrzeb. Dodatkowo, barwy użyte w tym szablonie będą wywoływały pewien sentyment i zaufanie, co dobrze wpłynie na wizerunek firmy.

DOBRY PROJEKT I RZETELNE WYKONANIE

W branży reklamowej obowiązują podobne reguły, jak w branży instalatorskiej i projektowej. Najważniejszy jest dobry projekt. Zaraz po nim rzetelne wykonanie. Jeśli te dwa warunki są spełnione – wszystko działa bez zarzutu. Analogicznie jest w przypadku tego bannera. Jest to przemyślany projekt, który został stworzony specjalnie dla firm oferujących usługi elektryczne. Dokładamy do tego rzetelne wykonanie. Promocja musi działać i przynosić pożądane efekty.

PŁASKA WTYCZKA NA ZIELONYM TLE

Głównym motywem graficznym tego banera jest płaska wtyczka umieszczona na tle w odcieniu szafirowym. Linia o tej samej barwie podkreśla nazwę firmy, przedzielając banner na dwie części. Tło całości ma kolor biały. Najbardziej wyeksponowanymi elementami banera są: ilustracja (płaska wtyczka), numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej.

DOBRE URZĄDZENIE DOMOWEJ PRZESTRZENI

Banner reklamowy zwracający uwagę swoim kolorem (seledynowy) oraz grafiką (schematyczny rysunek przedstawiający gustownie urządzoną domową przestrzeń). Rysunek zajmuje lewą połowę bannera. Prawa strona przeznaczona jest na prezentację nazwy firmy oraz danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, adres tradycyjny).

KAŻDY KOLOR I KAŻDY CENTYMETR

Każdy metr kwadratowy nieruchomości ma dużą wartość. Niewłaściwa aranżacja przestrzeni domu czy biura to nie tylko negatywne wrażenia estetyczne, ale równie często brak komfortu użytkowania oraz zmarnowanie cennej przestrzeni. Projekt tej ulotki posiada te same cechy, co dobry projekt przestrzeni – jest estetyczny, a przy tym odważny (wykorzystuje nietypowe kolory), dzięki czemu dobrze będzie służył projektantom wnętrz.

REALIZACJE ZGODNE Z PROJEKTAMI

Granice tekstu zostały w tym projekcie ściśle zakreślone przez jasną, wyrazistą ramkę. Grafika znajdująca się blisko lewego, górnego rogu bannera przedstawia schematyczną ilustrację budynku. Dane adresowe oraz nazwa firmy zapisane są w kolorze kremowym. Projekt może być wykorzystywany przez firmy budowlane, architektów, a także przez firmy wynajmujące powierzchnie magazynowe.

POMYSŁOWOŚĆ I RZETELNE WYKONANIE

Oryginalny pomysł jest podstawą każdego dobrego projektu. Jednak sama idea nie wystarcza, aby zrealizować coś w rzeczywistości. Niezbędna jest do tego również fachowa wiedza, tzw. know-how. Banner w ciekawej kolorystyce (odcień szmaragdu i szarości) oraz o nietypowej grafice (interesująca figura na pierwszym planie, romby wtopione w tło) dobrze oddaje to, co w promocji branży najważniejsze: kreatywność połączoną z rzetelnością, precyzją i sumiennością.

NIE TYLKO NOTEBOOK I DWA KOLORY

Banner umożliwiający informowanie szerokiego grona odbiorców o istnieniu firmy i jej profilu. Na biało-niebieskim tle umieszczona została komunikatywna, przykuwająca uwagę ilustracja (notebook; prawa strona bannera). Projekt przewiduje również graficzne wyróżnienie nazwy firmy oraz najważniejszych danych kontaktowych.

SIŁA WIEDZY, SPOKOJU I INFORMACJI

Banner, który można uznać za esencję treści i minimalizm formy. Rozpoznawalna kolorystyka i grafika ułatwiają skojarzenie bannera z innymi drukami reklamowymi z tej serii. Wyraźnie wyodrębnione dane kontaktowe ułatwiają kontakt z firmą. Projekt przeznaczonych dla firm stawiających na profesjonalizm.

WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ I ŁATWY DO ODRÓŻNIENIA

Banner łatwy do odróżnienia i zapamiętania. Charakteryzuje się oryginalną kolorystyką (szmaragdowe tło) i komunikatywną, łatwą do zrozumienia i zinterpretowania grafiką (biała lodówka). Reklama mieści najważniejsze informacje – odniesienie do branży, nazwę firmy, a także komplet danych kontaktowych: adres tradycyjny (nazwa ulicy, kod pocztowy, miasto), numer telefonu, adres mejlowy, adres strony internetowej.

KOLOR MA ZNACZENIE, ZWRÓĆ UWAGĘ NA BARWY

Nadmiar kolorów może rozpraszać, stąd decyzja o stworzeniu projektu o oszczędnej formie. Kolorystyka w odcieniach bieli i błękitu wzbudza zaufanie, kojarząc się z profesjonalizmem oraz rzetelnością. Z tego projektu mogą korzystać zarówno sklepy, jak i firmy oferujące usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń RTV i AGD.

BARDZO SMACZNIE, ZDROWO I KOMFORTOWO

Banner o możliwościach wszechstronnego zastosowania. Ciepła kolorystyka (jasny żółty w górnej części, biały w dolnej) i ilustracja białego tostera z niebieskim akcentem mogą budzić tylko pozytywne skojarzenia. Projekt może zostać wykorzystany zarówno do promocji sklepów ze sprzętem RTV i AGD, jak i do reklamowania branży gastronomicznej serwującej pyszne śniadania.

ŁADNY, PRZYCIĄGAJĄCY UWAGĘ I SKUTECZNY

Banner reklamowy, który spełnia wszystkie wymagania stawiane temu gatunkowi: przyciąga uwagę, wyróżnia się spośród innych, posiada oryginalny wygląd. Wszystkie istotne i niezbędne dane (nazwa firmy, telefon, adres, mejl, strona internetowa) rozmieszczone są tak, aby były widoczne „na pierwszy rzut oka”.

SIELANKOWE SKOJARZENIA – WIEŚ I NATURA

Banner reklamowy o ciekawej i spokojnej grafice. W lewej części bannera, na białym tle znajduje się budzący sielskie skojarzenia skąpany w słońcu mały domek. Z tego projektu mogą skorzystać zarówno osoby wynajmujące kwatery prywatne w trakcie sezonu urlopowego, jak i gospodarstwa agroturystyczne, czy lokale gastronomiczne mające w swym menu potrawy z kuchni tradycyjnej.

SZARY, PRAKTYCZNY I PROFESJONALNY

Banner reklamowy przeznaczony dla firm działających w branży informatycznej (komputery, Internet, oprogramowanie). Klasyczna forma w stonowanych kolorach umożliwia klientowi skupienie się na tym, co najważniejsze – danych kontaktowych Państwa firmy (nazwa firmy, numer telefonu, adres poczty tradycyjnej i mejlowej, nazwa strony internetowej).

DO TEGO SKLEPU TRUDNO NIE ZAJRZEĆ

Dzięki temu dobrze zaprojektowanemu banerowi, klient od pierwszego spojrzenia wie, że znalazł sklep czy firmę, których szukał. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja pralki od razu kojarzy się z branżą AGD. Miejsce na dane adresowe (adres tradycyjny i mejlowy oraz nazwa strony internetowej) zaplanowano w dolnej części banera.

PRZEKAZ, KTÓREGO NIE MOŻNA NIE ZAUWAŻYĆ

Banner powinien przykuwać uwagę, być rozpoznawalny i komunikatywny. Ten, dzięki wyrazistemu kolorowi i przemyślanemu rozkładowi treści, spełnia wszystkie warunki. Co więcej – został tak zaprojektowany, aby wszystkie niezbędne dane kontaktowe (nazwa firmy, adres, numer telefonu) były widoczne „na pierwszy rzut oka”.

Pokaż: